Slide show

Όλες οι επιχειρήσεις έχουν ιστοσελίδα αλλά γιατί το 95% από αυτές έχουν χαμηλή επισκεψιμότητα ??

ultimate seo

Μήπως έχετε ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας αλλά δεν την επισκέπτεται κανένας , μην ανησυχείτε αυτό συμβαίνει στο 95% των ιστοσελίδων , Η μήπως πρέπει να ανησυχείτε ???
**Ο σωστός σχεδιασμός S.E.O

Τι είναι η Μηχανές αναζήτησης και το S.E.O (Search engine optimization)

6.1 Τι είναι η Μηχανές αναζήτησης
Καθημερινά, εκατομμύρια άνθρωποι πραγματοποιούν αναζητήσεις στο διαδίκτυο για τα πάντα, από αεροπορικά εισιτήρια μέχρι ζωολογικούς κήπους. Βλέπετε εδώ τις εκατομμύρια ευκαιρίες για να βρείτε νέους πελάτες; Πώς όμως θα αδράξετε αυτές τις ευκαιρίες για να βελτιώσετε την επίδοσή σας στις μηχανές αναζήτησης;

Με απλά λόγια η μηχανή αναζήτησης είναι μια εφαρμογή (λογισμικό , software) που επιτρέπει την αναζήτηση κειμένων και αρχείων στο Διαδίκτυο. Αποτελείται από ένα πρόγραμμα υπολογιστή που βρίσκεται σε έναν ή περισσότερους υπολογιστές στους οποίους δημιουργεί μια βάση δεδομένων με τις πληροφορίες που συλλέγει από το διαδίκτυο, και το διαδραστικό περιβάλλον που εμφανίζεται στον τελικό χρήστη.

6.2 Τι είναι το Search engine optimization
Το SEO Search engine optimization είναι Μια λίστα ενεργειών που πρέπει να κάνουμε στην ιστοσελίδα μας (Η διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας μας) με σκοπό να βοηθήσουμε τις μηχανές αναζήτησης να μας διαβάσουν και να μας κατατάξουν σωστά:

Σωστά και όχι ψηλά

Λένε οι SEO Καμπάνιες: Κάνουμε την ιστοσελίδα σας SEO ή ακόμα χειρότερα (είναι SEO Ready) έτσι ώστε να βρίσκεται   πρώτη θέση

ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ
Θα ήταν ελκυστική η διαφήμιση ΑΝ ΕΛΕΓΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘEΙΑ  π,.χ: Κάντε την ιστοσελίδα σας φιλικήυ στις μηχανές αναζήτησης και τη GOOGLE για να πάρεις μέρος στους αγώνες κατάταξης της Google , και ισως με πολυ σκληρη δουλεια σε κανένα χρόνο (ανάλογα με ποιές απο τις 11 ενέργειες θα την υποστηρήξεις) ίσος ανέβεις στις πρώτες 10 οργανικές στις μηχανές αναζήτησης και τη GOOGLE.

Παράδειγμα: Το να γραφτώ με τα σωστά στοιχεία (Να Δηλώσω συμμετοχή στους αγώνες) μου σε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα δε σημαίνει ότι θα πάρω το κύπελλο , θα πρέπει πρώτα να κερδίσω τους αντιπάλους μου. Με το SEO κάνω εγγραφή στο τοπικό (τοπική αγορά) ή το παγκόσμιο κύπελλο (παγκόσμια αγορά) για να παίξω αγώνα , αλλά πρέπει να αγωνιστώ σκληρά για να φέρω αποτελέσματα !!!


6.3 Ο σωστός σχεδιασμός S.E.O
Εδώ από πολλούς γίνεται μια σύγχυση και παίζονται πολλά παιχνίδια marketing με εσφαλμένα δεδομένα για το τι μπορούμε να επιτύχουμε με το SEΟ
Για να βγάλουμε σωστά συμπεράσματα δέν πρέπει να ξεχάσουμε ποτέ τις βασικές αρχές των μηχανών αναζήτησης, π.χ αν πουλάμε παπούτσια, σκοπός του SEO Search Engine Optimization είναι όταν ο χρήστης που είναι κοντά μας αναζητήσει παπούτσια να μας δείξει στα αποτελέσματα και να μην μας δείξει όταν ο χρήστης αναζητά ποδήλατα.

Σκοπός δηλαδή του SEO είναι να βοηθήσει να μας Δει η μηχανή Σωστά και όχι να μας κατατάξει ψηλά και εδώ μπαίνει και ο όρος συνάφεια και marketing Strategy

Αν λοιπόν βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα τι προσφέρετε. Κι αν το κατανοήσουν καλύτερα, έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες να σας εμφανίζουν συχνότερα στους σωστούς ανθρώπους, αλλά για να μας κατατάξει η μηχανή αναζήτησης ψηλά πρέπει να συνυπάρχουν και άλλοι παράγοντες και προϋποθέσεις:

seo

Φανταστείτε ότι το SEO είναι η εγγραφή σας σε ένα αγώνα ποδοσφαίρου, ΟΚ γράφτηκα και τώρα Τι ???

6.4 Το SEO Προϋποθέτει και συνδυάζεται πάντα με:


Για παράδειγμά: Έχετε λοιπόν ένα αγροτουριστικό κατάλυμα. Αν κάποιος αναζητήσει αγροτουρισμό στην Ελλάδα και εσείς έχετε κάνει σαφές ότι δραστηριοποιείστε στον αγροτουρισμό, η μηχανή αναζήτησης πιθανόν να σας φέρει ακριβώς μπροστά στον χρήστη, τη στιγμή που κάνει την αναζήτηση.

Κάποια αποτελέσματα είναι πληρωμένες διαφημίσεις αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι οργανικά αποτελέσματα για τα οποία δεν πληρώνετε τίποτα. Απλά η μηχανή αναζήτησης τα θεωρεί ως πιο σχετικά με αυτό που της ζητήθηκε. Με αυτά, τα λεγόμενα "οργανικά αποτελέσματα" θα ασχοληθούμε σε παρακάτω κεφάλαιο

Για να αποφασίσουν οι μηχανές αναζήτησης σε ποια θέση θα σας εμφανίσουν στη λίστα των οργανικών αποτελεσμάτων, δεν αρκούνται μόνο στις λέξεις που χρησιμοποιείτε για παράδειγμα, αγροτουριστικές δραστηριότητες, αλλά και σε έναν συνδυασμό πληροφοριών που συνέλεξαν για εσάς. Μοιάζει με αλγόριθμο ε?

6.5 Oι μηχανές αναζήτησης πιο αναλυτικά.

  • Η μηχανή αναζήτησης λειτουργεί σαν διαμεσολαβητής. Ο στόχος της είναι να δώσει στο χρήστη που πραγματοποιεί αναζήτηση, ακριβώς αυτό που ψάχνει.
  • Οπότε συλλέγει όσες περισσότερες πληροφορίες γίνεται για μια ιστοσελίδα.
  • Εξετάζει πόσο δημοφιλής είναι η ιστοσελίδα δηλαδή, ποιοι άλλοι χρήστες ή ιστοσελίδες αναφέρονται σε αυτήν;
  • Λαμβάνει υπόψη τη γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη. Οπότε μια αναζήτηση από την Ελλάδα ενδεχομένως εμφανίζει πρώτα τα τοπικά αποτελέσματα.
  • Λαμβάνει υπόψη ακόμα και τις συσκευές που χρησιμοποιούν οι χρήστες κατά την αναζήτηση.
  • Σε κάθε περίπτωση να θυμάστε πως οι μηχανές αναζήτησης εξελίσσονται και προσθέτουν όλο και περισσότερες πληροφορίες κάθε μέρα που περνάει.
  • Αυτό που θεωρούν πιο σημαντικό είναι το μοναδικό, ελκυστικό, συναφές περιεχόμενο. Ωστόσο, για να προωθήσετε αποτελεσματικά το site σας στο διαδίκτυο, πρέπει να παρακολουθείτε πως εξελίσσονται οι μηχανές αναζήτησης και να προσαρμόσετε ανάλογα το site σας.

Συμπερασματικά λοιπόν θα πρέπει να Εφαρμόσουμε τις κατάλληλες τεχνικές SEO με γνώμονα την Στρατηγική Περιεχομένου για την Εύρεση κατάλληλων λέξεων-κλειδιών και βάση αυτού να διαμορφώσετε Ποιοτικό και συναφή περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας !!!

ΤΙ ???? Μα όλοι κάνουν το ανάποδα , όλοι φτιάχνουν το περιεχόμενο και μετά προσπαθούν να εφαρμόσουν τεχνικές SEO για να βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενο που έχουν είδη φτιάξει χωρίς καμία στρατηγική περιεχομένου

ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ

6.4 Στρατηγική Περιεχομένου
Το περιεχόμενο πρέπει χτιστεί Μετά τη χάραξη της Στρατηγική Περιεχομένου Πολύπλοκο ? όχι δείτε την επεξήγηση των όρων για να μπορέσουμε να μιλήσουμε περισσότερο για αυτό:

  • Τεχνική SEO (Technical SEO) - σημαίνει δημιουργία σελίδων που έχουν καθαρό και αναγνώσιμο κώδικα, διασφαλίζοντας ότι όλες οι ιστοσελίδες έχουν τα απαραίτητα στοιχεία για να προσελκύσουν επισκεψιμότητα αναζήτησης.
  • Στρατηγική Περιεχομένου (Content Strategy) - σημαίνει την πραγματοποίηση κλιμακούμενης διαδικασίας για τη δημιουργία τακτικών αναρτήσεων ιστολογίων και άλλων περιεχομένων, καθώς και σελίδων υπηρεσιών που χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά που θέλετε και περιεχόμενο που συνδέει αποτελεσματικά.
  • Εύρεση κατάλληλων λέξεων-κλειδιών (Finding Keyword Opportunities)- σημαίνει τη χρήση εργαλείων όπως το AdWords, το Hittail ή το KeywordEye και τον προσδιορισμό των όρων αναζήτησης που επισκέπτονται οι χρήστες στον ιστότοπο σας, και στη συνέχεια να αυξάνετε το περιεχόμενο για παρόμοιους όρους, για να αξιοποιήσετε τις λειτουργίες και να επεκτείνετε την προσέγγισή σας.

Δείτε μια βελτιστοποιημένη τεχνική SEO από την oliverandsons.com:
seo strategy


Συμπέρασμα: το SEO Search engine optimization δεν είναι θεϊκό και ότι για να μας ανεβάσουν στην κατάταξή οι μηχανές αναζήτησης και για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας πρέπει να κάνουμε και άλλα πολλά πράγματα


6.5 Ο σωστός σχεδιασμός internet marketing ( Marketing Strategy)
Τώρα που ξέρουμε ότι το SEO δεν είναι κάτι ιδιαίτερο και ότι για να μας ανεβάσουν στην κατάταξή οι μηχανές αναζήτησης και για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας πρέπει να κάνουμε και άλλα πολλά πράγματα ας τα σχεδιάσουμε σύμφωνα με τις προτάσεις και έτσι όπως τις διδάσκει η Google:

Όλες οι επιχειρήσεις έχουν ιστοσελίδα αλλά γιατί το 95% από αυτές έχουν χαμηλή επισκεψιμότητα 
Μήπως έχετε ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας αλλά δεν την επισκέπτεται κανένας , μην ανησυχείτε αυτό συμβαίνει στο 95% των ιστοσελίδων , Η μήπως πρέπει να ανησυχείτε ???

Μήπως Θέλετε λοιπόν να περάσετε στο 5% δηλαδή η ιστοσελίδα σας να είναι στην κορυφή των αναζητήσεων της google και όλοι όσοι αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας να σας βλέπουν στην πρώτη δεκάδα ?? , και σκέφτεται κάποια στιγμή να βρεθείτε πρώτος στις αναζητήσεις ???

Το θέμα λοιπόν δεν είναι να φτιάξουμε μια ιστοσελίδα όπως όλες τις άλλες και να μη μας επισκέπτεται κανένας και να την έχουμε μόνο για να λέμε ότι έχουμε ιστοσελίδα, Το θέμα είναι να έχουμε μια σελίδα που οι υποψήφιοι πελάτες θα οδηγούνται σε αυτήν και απ αυτήν θα οδηγούνται στο κατάστημά σας.

Θα μου πείτε "έλα μωρέ πολυτέλειες" γιατί να έχω μια σελίδα που κάποιος να με βρίσκει αμέσως από το smarphone του τον υπολογιστή ή το tablet του , όπου θα βλέπει το ωράριο λειτουργίας και θα του δίνονται άμεσες οδηγίες με χάρτη και GPS Navigation να κατευθυνθεί στην επιχείρησή μου , και θα του δίνεται η δυνατότητα να σας πάρει τηλέφωνο πατώντας 1 πλήκτρο (click to call) , να δει τα video σας και τις προσφορές σας η ακόμα και να κάνει παραγγελία από το κινητό του ???

Η απάντηση είναι: Είναι απαραίτητο αν θέλετε να ανήκετε στο 5% δηλαδή στην κορυφή δείτε τις προϋπόθεσης για να ανήκετε στην κορυφή: στην κορυφή πάει μόνο ο καλύτερος δείτε παρακάτω τους 11 κανόνες

Για να κατανοήσετε καλυτέρα τη σημασία των 11 κανόνων θα παρομοιάσουμε:
Tον Ανταγωνισμό στο διαδίκτυο με ένα Champions link ποδοσφαίρου
Tο SEO της ιστοσελίδας μας με την Εγγραφή μας στο Champions link
Τη Στρατηγική Περιεχομένου με το Στήσιμο της Ομάδας στο γήπεδο

Και οι Αγώνες Αρχίζουν
SEO

 Τώρα Προσπαθούμε να βάλουμε Γκολ (να σκοράρουμε) Νικώντας τους αντιπάλους  


6.6 SEO Oι 11 κανόνες ( Στην κορυφή πάει πάντα ο καλύτερος )



  1. Σωστός σχεδιασμός SEO
  2. Ενδιαφέρον και ποιοτικό Περιεχόμενο
  3. Δυναμική παρουσία στα Social media
  4. Φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον 
  5. Σχεδιασμός για Smartphone και Tablet 
  6. Αξιοποίηση του video (Youtube Promo
  7. Καταχώρηση σε ηλεκτρονικούς καταλόγους
  8. Αλληλεπίδραση με τους πελάτες ( Blog και Social media ) 
  9. Google maps directions και GPS navigation (Αν έχετε φυσικό κατάστημα) 
  10. Στοχευμένο και έξυπνο E-mail marketing
  11. Έξυπνο* και ποιοτικό SEM και ADS marketing

Στην κορυφή ( Οργανική αναζήτηση ) πάει μόνο ο καλύτερος , ο ποιο ποιοτικός , αυτός που έχει το περιεχόμενο που αρέσει στον κόσμο , αυτός που ο επισκέπτης μένει ευχαριστημένος όταν τον επισκεφτεί και τον επισκέπτεται ξανά, Αλλά και αυτός που πληρώνει περισσότερα ( Μη οργανική αναζήτηση SEM ) , και εδώ έχουμε το μεγάλο ερωτηματικό ?!? , Αυτός που πληρώνει θα βελτιώσει τη θέση του και στην οργανική αναζήτηση ???
Σίγουρα  ΝΑΙ  και θα επιταχύνει την άνοδο στη οργανική αναζήτηση του αν τηρεί τις παραπάνω 11 προϋποθέσεις
Αν δηλαδή αποκτήσετε επισκεψιμότητα με την χρήση SEM και Display ADS και η ιστοσελίδα σας είναι δομημένη έτσι ώστε να διατηρήσει αυτή την επισκεψιμότητα και να κάνετε τους ανθρώπους να σας θέλουν, τότε θα έχετε ανοδική πορεία με φυσικό τρόπο στα οργανικά αποτελέσματα.

Θυμηθείτε αυτά που λέγαμε παραπάνω , όταν επιτύχετε τους παραπάνω στόχους , έρχονται και οι επόμενοι όπως π.χ SEMdisplay ADS , e-shop , e-comerce κ.τ.λ . * To έξυπνο δεν είναι πάντα και ακριβό, το αντίθετο θα λέγαμε !!!

Συμπεράσματα

  • Ποιος λοιπόν είναι ο φυσικός τρόπος να ανάβετε στα στα search engines ranks ? : Να αρέσετε στους ανθρώπους στους οποίους απευθύνεστε.
  • Θα πρέπει να ξέρετε ότι όλα τα μη φυσικά SEO tricks and Techniques που υπόσχονται να σας ανεβάσουν με πλάγιο τρόπο δεν ισχύουν, απλά γιατί ο κώδικας SEO εξελίσσεται συνεχώς και παρακάμπτει αργά η γρήγορα όλα αυτά τα κόλπα για να δείξει αυτούς που είναι πραγματικά καλύτεροι , οπότε γιατί να κάνετε πλάγια κόλπα και να μην γίνετε οι καλύτεροι ??? 
  • Κάντε την ιστοσελίδα σας φιλική στις μηχανές αναζήτησης και τη GOOGLE έτσι ώστε αν είστε σε θέση να κερδίσετε τους ανταγωνιστές σας στα 11 σημεία θα βρεθείτε στην Κορυφή και να επιτευχθούν οι στόχοι σας.
  • Να θέτετε ρεαλιστικούς στόχους SEO Αν ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος επικεντωθείτε στο SEO σε τοπικό επίπεδο, διαφοροποιήστε τις λέξεις κλειδιά και εφαρμόστε τους 11 κανόνες και η επιτυχία θα έρθει και στο SEO αλλά θα έχετε κερδίσει είδη αναγνωσιμότητα και καθιέρωση του brand της επιχείρησης σας και μια σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ήδη αλλά και τους δυνητικούς πελάτες σας.

Περισσότερα για το SEO μπορείτε να διαβάσετε Εδώ
Περισσότερα για το SEM μπορείτε να διαβάσετε Εδώ
Περισσότερα για το Display ADS μπορείτε να διαβάσετε Εδώ

Τι είδος εκπαιδευση έχουμε στο online marketing και απο ποιόν για να λέμε τέτοια πράγματα

Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us