The English Version of this PDF Book is HERE
Εισαγωγή: Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει
To διαδίκτυο αλλάζει και συνεχώς εξελίσσεται και καινούρια πράγματα εμφανίζονται για να κάνουν τις ζωές μας ευκολότερες ή δυσκολότερες Όμως και στο διαδίκτυο οι βασικές αρχές του Μάρκετινγκ παραμένουν σταθερές. Παλιότερα, για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις για να επικοινωνήσουν με την αγορά τους χρησιμοποιούσαν αφίσες ταχυδρομικές επιστολές και διαφημιστικά φυλλάδια dοor to dοor και στην καλύτερη περίπτωση ασπρόμαυρο Fax. Σήμερα οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα email, τα social media το Facebook το Tweeter το YouTube το Instagram το Google+ και Αύριο μπορεί να χρησιμοποιούν κάτι Νέο που θα αρέσει στους ανθρώπους.
Κι όμως μήπως παλιές τεχνικές του παρελθόντος για τον εντοπισμό της αγοράς που απευθύνεστε, του προφίλ του πιθανού πελάτη, των αναγκών και προβληματισμών του πελάτη, τους λόγους που χρειάζεται τα προϊόντα και της υπηρεσίες σας, και το πως μπορείτε να τον βοηθήσουμε να καλύψει τις ανάγκες του και να λύσει τα προβλήματά του, όλα αυτά δηλαδή που λέγονται Ο Πυρήνας του Μάρκετινγκ μήπως παραμένουν τα ίδια όπως ήταν πριν 70 χρόνια. ?
Οι επιχειρήσεις σήμερα Τρομάζουν με το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ γιατί το θεωρούν κάτι Εντελώς νέο επίσης ίσως δεν έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα από τις ενέργειες προώθησης που κάνουν γιατί ίσως επικεντρώνονται στις αυτοματοποιημένες τακτικές και τα ψηφιακά “εργαλεία” και ξεχνούν τις Αρχές Μάρκετινγκ και τον ίδιο τον άνθρωπο , επίσης μπαίνουν στην αγορά χωρίς να έχουν μια Στρατηγική Μάρκετινγκ και ένα Ολοκληρωμένο Σχέδιο δράσης σχεδιασμένο πάνω στον άνθρωπο και όχι σχεδιασμένο πάνω στην τεχνολογία παραγκωνίζοντας τον “Πυρήνα” του Μάρκετινγκ που δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του.
Δείτε για παράδειγμα την κλασική και viral διαφήμιση του εκδοτικού οίκου McGraw Hill “Man in the chair” όπου γράφει:
McGraw Hill “Man in the chair”
- Δεν ξέρω ποιος είσαι
- Δεν ξέρω την εταιρεία σου
- Δεν ξέρω τα προϊόντα της εταιρείας σου
- Δεν ξέρω τι αντιπροσωπεύει η εταιρεία σου
- Δεν ξέρω τους πελάτες της εταιρείας σου
- Δεν ξέρω τα αποτελέσματα της εταιρείας σου
- Δεν ξέρω την φήμη της εταιρείας σου
- Τώρα, τι ακριβώς ήθελες να μου πουλήσεις;
Image Resourse: http://www.slackandcompany.com
Και το μεγάλο ερώτημα είναι τι από τα παραπάνω έχει αλλάξει σήμερα για το πως σκέφτονται οι άνθρωποι πριν αγοράσουν κάτι μέσα από το διαδίκτυο ?
Μήπως τίποτα δεν έχει αλλάξει. ?
Μήπως και ο δικός σας πελάτης σας όταν προσπαθείτε να του πουλήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σκέφτεται κάπως έτσι ???
Χαίρομαι πολύ που προβληματιστήκατε αυτό είναι για καλό, διαβάστε περισσότερα παρακάτω.
Γυρίστε το κινητό για να συμπληρώστε τη φόρμα ευκολότερα
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us