Slide show

Μarketing σε τοπικούς πελάτες

3.1 Νομίζετε ότι δεν γίνεται internet marketing σε τοπικό επίπεδο ? 

Μέγα λάθος , γιατί όλα τα συστήματα αναζήτησης κινητών συσκευών έχουν βελτισοποιηθεί στην αναζήτηση τοπικά έτσι πρέπει να φροντίσετε οι τοπικοί χρήστες κινητών να βρίσκουν εύκολα το κατάστημα σας.

Προωθήστε την επιχείρησή σας τοπικά εύκολα , γρήγορα και τις περισσότερες φορές εντελώς δωρεάν και χρησιμοποιήστε την τεχνολογία των κινητών συσκευών προς όφελος της επιχείρησης σας.

Το ίντερνετ μπορεί κάλλιστα να βοηθήσει μια επιχείρηση να αναδειχθεί σε τοπικό επίπεδο. Μπορεί να στείλει στην πόρτα σας τους πελάτες που βρίσκονται κοντά , ένα κινητό τηλέφωνο! μπορεί να κάνει… σπουδαίο μάρκετινγκ

Κάποιοι ονειρεύονται να κάνουν την επιχείρησή τους γνωστή, σε όλον τον κόσμο. Κι άλλοι πάλι, έχουν στόχο να γίνουν σημείο αναφοράς στη γειτονιά τους. Όσο μακριά ή κοντά κι αν φτάνουν τα όνειρά σας, το ίντερνετ μπορεί να σας βοηθήσει να τα κάνετε πραγματικότητα.

Αλλά ας δώσουμε έναν ορισμό στην τοπική επιχείρηση, ώστε να ξέρουμε όλοι, ότι μιλάμε για το ίδιο πράγμα. Μπορεί να είναι ένα κατάστημα ενοικίασης ποδηλάτων, ένα καφέ ή ένα εστιατόριο, ξενοδοχείο, η Ένας Υδραυλικός, ένας οδοντίατρος. π.χ αλλά όχι μια εταιρία παραγωγής κρασιών που στοχεύει σε πωλήσεις σε όλη την Ελλάδα ή αργότερα και στο εξωτερικό.

Οι πελάτες τέτοιων επιχειρήσεων συνήθως μένουν σε γειτονικές περιοχές, αλλά μερικές φορές, όπως στο παράδειγμα της ενοικίασης ποδηλάτων, μπορεί να είναι και τουρίστες που απλά βρέθηκαν στην πόλη και θέλουν να νοικιάσουν ένα ποδήλατο για λίγες μέρες.

Παλιά οι επιχειρήσεις αυτές έβαζαν καταχώριση σ’ εκείνον τον ογκώδη τηλεφωνικό κατάλογο με τα χιλιάδες ονόματα. Κάποιος που ενδιαφερόταν για ποδήλατο, ξεφύλλιζε τις σελίδες, εντόπιζε τα καταστήματα της περιοχής και ίσως έκανε μια βόλτα για να δει με τα μάτια του τα ποδήλατα.

Στις μέρες μας οι άνθρωποι βρίσκουν τα πάντα από τον καναπέ τους με laptop ή tablet κι ακόμα μπορούν να αγοράσουν ένα ποδήλατο, ενώ περιμένουν στην ουρά ενός μανάβη.

Αν λοιπόν κάποιοι δυνητικοί πελάτες, που βρίσκονται εκείνη τη στιγμή στη γειτονιά σας, ψάχνουν αυτό που εσείς προσφέρετε, δεν είναι μια θαυμάσια ιδέα να μάθουν για σας;

3.2 Πώς δουλεύει η αναζήτηση σε τοπικό επίπεδο.
Ένας τουρίστας ψάχνει να βρει ποδηλατάδικο στην περιοχή της Καβάλας. Πληκτρολογεί “ποδηλατάδικο, Καβάλα”. Του εμφανίζεται μια λίστα με τοπικά αποτελέσματα που μάλιστα αναφέρουν και διεύθυνση, τηλέφωνο και ώρες λειτουργίας.

Αν ο τουρίστας ψάχνει από ένα smartphone, τότε μπορεί να κάνει κλικ πάνω στο τηλέφωνο και να καλέσει απευθείας στο κατάστημα, ή να αφήσει τον χάρτη του κινητού του, να τον οδηγήσει μέχρι εκεί.

Ας φέρουμε αυτό το παράδειγμα στα μέτρα σας και πάμε να δούμε τώρα πώς εσείς θα χτίσετε μια σωστή παρουσία στο διαδίκτυο σε τοπικό επίπεδο.

Το πρώτο και πιο βασικό είναι να μπορεί να σας βρει κανείς εύκολα. Αν έχετε κατάστημα σιγουρευτείτε: ότι γράφετε τη διεύθυνσή σας, ότι έχετε έναν χάρτη με οδηγίες για το πώς κάποιος μπορεί να έρθει στο κατάστημά σας, και φυσικά τον αριθμό τηλεφώνου και τις ώρες λειτουργίας σας.

Κι αν εξυπηρετείτε και τριγύρω περιοχές, φροντίστε να είναι σαφές το μέχρι που φτάνει η ακτίνα δράσης σας.

Ωστόσο υπάρχουν κι άλλες πολύ συγκεκριμένες ενέργειες που μπορείτε να κάνετε ώστε να μετατρέψετε, όσους βρίσκονται κοντά σας σε πελάτες. Στα βίντεο μπορείτε να δείτε πόσο σημαντικό είναι να κάνετε καταχώριση σε τοπικούς διαδικτυακούς καταλόγους, όπως το Google My Business, το Bing Local και το Yahoo! Local , OTE 11888 , Brisko.gr για να μπορεί να σας βρει, όποιος σας ψάχνει.

3.2.1 Η δύναμη των τοπικών καταλόγων (Online Directory Websites)

Αν έχετε μια επιχείρηση που έχει κατάστημα σε μια περιοχή, τότε στόχος σας είναι σίγουρα να προσελκύσετε και πελάτες που βρίσκονται κοντά σας.

Η καταχώρηση σε τέτοιους καταλόγους είναι πανίσχυρη και σας κάνει άμεσα ορατούς στο διαδίκτυο και στης μηχανές αναζήτησης αρκεί να καταχωρήσετε σωστά την επιχείρησή σας

Όταν λέμε να καταχωρίσετε την επιχείρησή σας, εννοούμε να συμπεριλάβετε βασικές πληροφορίες όπως το όνομα της επιχείρησης, τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου.

Σημειώστε ότι κάποιοι διαδικτυακοί κατάλογοι προϋποθέτουν να έχετε φυσικό κατάστημα για να δεχτούν να σας καταχωρίσουν. Για παράδειγμα Η Google my Buissness Ελέγχει αν υπάρχει αυτό το φυσικό κατάστημα πριν σας καταχωρήσει.

Πάμε τώρα να δούμε ένα-ένα τα στοιχεία της καταχώρισης.

  • Το όνομα της επιχείρησής σας, όπως θέλετε να εμφανίζεται παντού στο διαδίκτυο.
  • Την οδό ή την ταχυδρομική σας διεύθυνση.
  • Τον αριθμό τηλεφώνου σας.

Να θυμάστε ότι πρέπει να είστε ακριβείς και συνεπείς με το όνομα της επιχείρησης σας.
Για παράδειγμα, αν στην επιγραφή μπροστά από το κατάστημά σας αναγράφεται "Ποδηλατάδικο Καβάλα", τότε καταχωρίστε παντού το κατάστημά σας με αυτό ακριβώς το όνομα, κι όχι "Κατάστημα ποδηλάτων Καβάλα".

Προσοχή όμως είναι σημαντικό η καταχώρηση σας αυτή πρέπει να γίνει

  • Μέτα την Ολοκλήρωση της Ιστοσελίδας σας στην Τελική της μορφή
  • Μετά την Ολοκλήρωση της Εφημερίδας (Blog) σας ( Ολοκληρωμένα τουλάχιστον Βασικά Άρθρα )
  • Μετά το SEO Seatch Engine Optimization ( Σημαντικό )
Γιατί ??? : Η καταχώρηση σε Online Directory Websites στέφει την προσοχή των μηχανών αναζήτησης σε εσάς και αν διαβάσουν λάθος καταχωρημένες πληροφορίες , Δύσκολα μετά μπορείτε να τις αλλάξετε


3.3 ποιες είναι οι δυνατότητες τοπικής διαφήμισης
Η διαφήμιση που έχετε σε sites με κριτικές, πώς μπορείτε να εκμεταλλευθείτε τις μηχανές αναζήτησης και τα social media, πώς να χρησιμοποιήσετε τα κινητά και μερικές συμβουλές για Search Engine Optimisation σε τοπικό επίπεδο.
Φανταστείτε κάποιον που είναι στην περιοχή σας και ψάχνει αλυσίδα για το ποδήλατό του. Εφόσον ψάχνει κατάστημα κοντά του θέλει να την αγοράσει άμεσα. Δε θα θέλατε λοιπόν το δικό σας κατάστημα να είναι αυτό που θα βρει πρώτο;

3.4 Γιατί η προώθηση Σε τοπικό επίπεδο κοστίζει λιγότερο (είναι οικονομική )
Σε τοπικό επίπεδο ο ανταγωνισμός είναι λιγότερος ή ανύπαρκτος για παράδειγμα τοπικά σε μια δημοπρασία στο SEM της Google για Πιτσαρία στην περιοχή σας ποιος έχει σκεφτεί να κάνει μια προσφορά στην google για SEM διαφήμιση ??? Μήπως κανένας και εσείς θα δώσετε την χαμηλότερη δυνατή προσφορά και θα σας στέλνει κόσμο κατευθείαν στην ιστοσελίδα σας ???
Όλα είναι σχετικά: Το φτηνά δεν ισχύει όμως αν είσαστε π.χ στη Νέα Υόρκη όπου ο ανταγωνισμός θα είχε πολλαπλασιάσει επί Χ 1000 τις τιμές κόστους διαφήμισης.

Άλλο παράδειγμα ποτέ κάποιος δεν ψάχνει να βρει "Πιτσαρία στη Κρήτη" αλλά "Πιτσαρία  Ηράκλειο" και αν αυτό γίνει από κινητό γίνεται αυτόματα από πληροφορίες που λαμβάνονται από το GPS θα του δώσουν αποτελέσματα "Πιτσαρίες στην Αμουδάρα Ηρακλείου" αν το GPS δίνει ότι είναι εκεί κοντά

Άλλο παράδειγμα κάποιος ψάχνει να βρει "Ηλεκτρολόγος Ιεράπετρα" , πόσοι από τους Ηλεκτρολόγους την Ιεράπετρα έχουν κάνει καταχώρηση σε δικτυακούς καταλόγους όπως το OTE 11888 , Brisko.gr , ή Google my Buisiness κ.τ.λ - μήπως ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ???
Και πόσοι απ αυτούς έχουν συνδέσει την ιστοσελίδα τους στους δικτυακούς καταλόγους ή οποία ιστοσελίδα είναι φιλική προς κινητά, έχει GPS navigation (πλοήγηση στο φυσικό κατάστημα) , click to call button , και blog με κρητικές πελατών - μήπως ΚΑΝΕΝΑΣ ¨??? , είδατε λοιπόν ότι ο ανταγωνισμός σε τοπικό επίπεδο είναι η μικρός ή ανύπαρκτος. !!!

Συμπεράσματα: To internet Μarketing σε τοπικούς πελάτες είναι Πανίσχυρο αλλά παράλληλα μπορεί να είναι οικονομικό και μπορεί να σας διαφημίσει τοπικά να μεγαλώσει τη φήμη και το κύρος σας και να αυξήσει τους πελάτες και τις πωλήσεις σας

Περισσότερα για τις τοπικές διαφημίσεις μπορείτε να διαβάσετε Εδώ

Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/68#/


Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ


istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us