Έτσι, αν έχεις καταλήξει μετά από online και offline έρευνα, ότι το προϊόν που θες, για παράδειγμα είναι το παιδικό κάθισμα αυτοκίνητου “Peg Perego Viaggio”, αναζητώντας το σε μια από τις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, θα δεις ότι το εν λόγω προϊόν είναι διαθέσιμο σε πολλά καταστήματα με μεγάλο εύρος τιμής.
Έτσι, απλά ο πελάτης που ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο προϊόν εξοικονομεί περισσότερα από 60 ευρώ με μια και μόνο αναζήτηση. Αυτή η δυνατότητα έχει κάνει τις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών δημοφιλή τα τελευταία χρόνια. Όλα αυτά είναι όμως τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνει ο πελάτης. Πως μπορεί ένας έμπορος να εισάγει το eshop του στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών; Ποιες είναι οι τεχνικές προϋποθέσεις και ποιο το κόστος για τον επιχειρηματία; Στην συνέχεια του άρθρου θα αναλύσουμε επιγραμματικά τις λεπτομέρειες για την σύνδεση ενός eshop με δύο από τις κυριότερες ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών οι οποίες είναι το skroutz.gr και το bestprice.gr.
Στατιστικά Στοιχεία και Κόστος
Skroutz.gr – Στατιστικά
Μοναδικοί Επισκέπτες ανά Μήνα : 5.098.000
Αναζητήσεις ανά Ημέρα : 723.000
Clicks ανά ημέρα : 569.000
Συνεργαζόμενα καταστήματα : 1.715
Αριθμός Προβαλλόμενων προϊόντων : 10.404.474
Εγγεγραμμένα μέλη : 375.251
Κόστος Συμμετοχής:
Μοναδικοί Επισκέπτες ανά Μήνα : 5.098.000
Αναζητήσεις ανά Ημέρα : 723.000
Clicks ανά ημέρα : 569.000
Συνεργαζόμενα καταστήματα : 1.715
Αριθμός Προβαλλόμενων προϊόντων : 10.404.474
Εγγεγραμμένα μέλη : 375.251
Κόστος Συμμετοχής:
Εφάπαξ Κόστος: 346 ευρώ (περιλαμβάνονται 100 ευρώ για χρήση στην υπηρεσία)
Κόστος ανά click: 0,03 – 0,05 ευρώ
Κόστος ανά click: 0,03 – 0,05 ευρώ
Bestpice.gr – Στατιστικά
Μοναδικοί Επισκέπτες ανά Μήνα : 1.000.000
Συνεργαζόμενα καταστήματα : 1.225
Αριθμός Προβαλλόμενων προϊόντων : 4.624.720
Κατηγορίες προϊόντων : 3.316
Κόστος Συμμετοχής
Εφάπαξ Κόστος: 150 ευρώ (περιλαμβάνονται 50 ευρώ για χρήση στην υπηρεσία)
Κόστος ανά click: 0,05 ευρώ
Διαδικασία Συμμετοχής και Καταχώρισης
Η διαδικασία καταχώρισης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών skroutz.gr και bestpice.gr απαιτεί σχεδόν τα ίδια στοιχεία. Θα τα χωρίσω σε δυο κατηγορίες, οι οποίες είναι τα γραφειοκρατικά και τα τεχνικά:
Μοναδικοί Επισκέπτες ανά Μήνα : 1.000.000
Συνεργαζόμενα καταστήματα : 1.225
Αριθμός Προβαλλόμενων προϊόντων : 4.624.720
Κατηγορίες προϊόντων : 3.316
Κόστος Συμμετοχής
Εφάπαξ Κόστος: 150 ευρώ (περιλαμβάνονται 50 ευρώ για χρήση στην υπηρεσία)
Κόστος ανά click: 0,05 ευρώ
Διαδικασία Συμμετοχής και Καταχώρισης
Η διαδικασία καταχώρισης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών skroutz.gr και bestpice.gr απαιτεί σχεδόν τα ίδια στοιχεία. Θα τα χωρίσω σε δυο κατηγορίες, οι οποίες είναι τα γραφειοκρατικά και τα τεχνικά:
Γραφειοκρατικά Στοιχεία
- Φορολογική Έναρξη Εργασιών σε ηλεκτρονική μορφή
- Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ (παρέχεται από το αρμόδιο επιμελητήριο)
- Στοιχεία Επικοινωνίας (εντός της ιστοσελίδας)
- Όροι Χρήσης ηλεκτρονικού καταστήματος (εντός της ιστοσελίδας)
- Όροι αποστολών και πληρωμής (εντός της ιστοσελίδας)
- Τρόποι πληρωμής (απαραίτητη η online πιστωτική κάρτα σε συνεργασία με Ελληνική Τράπεζα)
Τεχνικά Στοιχεία
Δείγμα XML αρχείου Skroutz.gr
Μέσω των ιστοσελίδων τους, δίνονται οδηγίες για την δημιουργία των εν λόγω αρχείων, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την δημιουργία των αρχείων αυτών, χωρίς να απαιτούνται ειδικές γνώσεις (λέμε τώρα). Όπως παρουσιάζεται στο παραπάνω δείγμα, για την καταχώριση στο αρχείο ενός και μόνο προϊόντος χρειάζονται περισσότερες από 30 γραμμές κώδικα ανά αρχείο xml (μην ξεχνάτε ότι θα χρειαστείτε ένα για κάθε μια). Θεωρώ εφικτή την δημιουργία τους για ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν έως 30 προϊόντα τα οποία δεν αλλάζουν το περιεχόμενο τους (τιμές, εικόνες, διαθεσιμότητα).
Τι γίνεται όμως στην περίπτωση δυναμικών ηλεκτρονικών καταστημάτων, που όχι μόνο διαθέτουν δεκάδες προϊόντα, αλλά προσθέτουν και διαφοροποιούν το περιεχόμενο τους ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Σε αυτή την περίπτωση είναι απλά αδύνατη η χειροκίνητη δημιουργία των αρχείων xml ή καθίσταται οικονομικά απαγορευτική η συντήρηση τους από κάποιον προγραμματιστή.
Την λύση στο πρόβλημα έρχεται να δώσει ένας Έλληνας developer ονόματι Παναγιώτης Βαγενάς ο οποίος δημιούργησε ένα WordPress (WordPress με χρήση του Woocommerce.) plugin για την αυτόματη δημιουργία των επίμαχων αρχείων XML σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, για χρήση στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών skroutz.gr, bestprice.gr & totos.gr. Μάλιστα, η διάθεση των plugins γίνεται ΔΩΡΕΑΝ μέσω του WordPress plugins repository.
- Αρχείο Προϊόντων XML
Δείγμα XML αρχείου Skroutz.gr
<mywebstore>
<products>
<product>
<id>PBK-001</id>
<mpn>
<![CDATA[ PRESTIGE FASHION ]]>
</mpn>
<name>
<![CDATA[ Semi Gloss Μπλούζα – Γκρι Ανοιχτό PBK-001 ]]>
</name>
<link>
<![CDATA[https://www.prestigefashion.gr/shop/gynainies-mplouzes/semi-gloss-blouza-gkri-anichto/]]>
</link>
<image>
<![CDATA[https://www.prestigefashion.gr/wp-content/uploads/2015/06/PBK-001-150×150.jpg]]>
</image>
<category>ΜΠΛΟΥΖΕΣ-ΠΟΥΛΟΒΕΡ</category>
<price_with_vat>
<![CDATA[ 18.90 ]]>
</price_with_vat>
<instock>Y</instock>
<availability>Available</availability>
<manufacturer>
<![CDATA[ PRESTIGE FASHION ]]>
</manufacturer>
</product>
</mywebstore>
Μέσω των ιστοσελίδων τους, δίνονται οδηγίες για την δημιουργία των εν λόγω αρχείων, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την δημιουργία των αρχείων αυτών, χωρίς να απαιτούνται ειδικές γνώσεις (λέμε τώρα). Όπως παρουσιάζεται στο παραπάνω δείγμα, για την καταχώριση στο αρχείο ενός και μόνο προϊόντος χρειάζονται περισσότερες από 30 γραμμές κώδικα ανά αρχείο xml (μην ξεχνάτε ότι θα χρειαστείτε ένα για κάθε μια). Θεωρώ εφικτή την δημιουργία τους για ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν έως 30 προϊόντα τα οποία δεν αλλάζουν το περιεχόμενο τους (τιμές, εικόνες, διαθεσιμότητα).
Τι γίνεται όμως στην περίπτωση δυναμικών ηλεκτρονικών καταστημάτων, που όχι μόνο διαθέτουν δεκάδες προϊόντα, αλλά προσθέτουν και διαφοροποιούν το περιεχόμενο τους ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Σε αυτή την περίπτωση είναι απλά αδύνατη η χειροκίνητη δημιουργία των αρχείων xml ή καθίσταται οικονομικά απαγορευτική η συντήρηση τους από κάποιον προγραμματιστή.
Την λύση στο πρόβλημα έρχεται να δώσει ένας Έλληνας developer ονόματι Παναγιώτης Βαγενάς ο οποίος δημιούργησε ένα WordPress (WordPress με χρήση του Woocommerce.) plugin για την αυτόματη δημιουργία των επίμαχων αρχείων XML σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, για χρήση στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών skroutz.gr, bestprice.gr & totos.gr. Μάλιστα, η διάθεση των plugins γίνεται ΔΩΡΕΑΝ μέσω του WordPress plugins repository.
Μια άλλη λύση και για skroutz και για bestprice είναι
Skroutz.gr & Bestprice.gr XML Feed for WoocommerceΑπό emspace.gr download plugin here
Συζήτηση στο Wordrpess Greek comunity here woo-xml-feed-skroutz
Για να κάνετε export το xml αρχείο που περιλαμβάνει τα προϊόντα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος για το Skroutz και για το Bestprice, ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται παρακάτω :
Αναλυτικά
1. Συνδεθείτε στο Woocommerce περιβάλλον διαχείρισης και εγκαταστήστε το Skroutz.gr & Bestprice.gr XML Feed for Woocommerce
2. Επιλέξτε το Skroutz & Best Price και Δημιουργία Feeds
3. Επιλέξτε ή τροποποιείστε τα παρακάτω πεδία σύμφωνα με τα επιθυμητά και κάντε κλικ στο Δημιουργία XML feeds
4. Τα .xml αρχεία έχουν δημιουργηθεί και μπορείτε να τα κάνετε export κάνοντας κλικ επάνω στον σύνδεσμο που σας ενδιαφέρει.
Έλεγχος
Στον σύνδεσμο αυτό ελέγχετε αν το XML σωστό https://validator.skroutz.gr/
Δείτε πιο αναλυτικά τις προδιαγραφές στο άρθρο: Skroutz.gr Προδιαγραφές eshop XML export
Reglog:
https://www.kataskeuastisistoselidon.gr
Αναλυτικά
1. Συνδεθείτε στο Woocommerce περιβάλλον διαχείρισης και εγκαταστήστε το Skroutz.gr & Bestprice.gr XML Feed for Woocommerce
2. Επιλέξτε το Skroutz & Best Price και Δημιουργία Feeds
3. Επιλέξτε ή τροποποιείστε τα παρακάτω πεδία σύμφωνα με τα επιθυμητά και κάντε κλικ στο Δημιουργία XML feeds
4. Τα .xml αρχεία έχουν δημιουργηθεί και μπορείτε να τα κάνετε export κάνοντας κλικ επάνω στον σύνδεσμο που σας ενδιαφέρει.
Έλεγχος
Στον σύνδεσμο αυτό ελέγχετε αν το XML σωστό https://validator.skroutz.gr/
Δείτε πιο αναλυτικά τις προδιαγραφές στο άρθρο: Skroutz.gr Προδιαγραφές eshop XML export
Reglog:
https://www.kataskeuastisistoselidon.gr
https://www.prestashop.com/forums/forum/
https://el.wordpress.org/plugins/woo-xml-feed-for-skroutzgr-bestpricegr/
https://developer.skroutz.gr/el/feedspec/
https://www.papaki.com/support/kb/article/
https://el.wordpress.org/plugins/woo-xml-feed-for-skroutzgr-bestpricegr/
https://developer.skroutz.gr/el/feedspec/
https://www.papaki.com/support/kb/article/
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us