Slide show

11 κορυφαίες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να προβάλετε την επιχείρηση σας


Ένα κοινωνικό δίκτυο είναι μια κοινωνική δομή που αποτελείται από ένα σύνολο παραγόντων, όπως άτομα ή οργανισμούς. Στο διαδίκτυο, τα κοινωνικά δίκτυα είναι μία πλατφόρμα που συντηρείται για την δημιουργία κοινωνικών σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων, που συνήθως αποτελούν ενεργά μέλη του κοινωνικού δικτύου, με κοινά ενδιαφέροντα ή δραστηριότητες.
Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι οργανωμένες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο με περισσότερο ομαδοκεντρικό χαρακτήρα που παρέχουν, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, μία σειρά από βασικές και δωρεάν υπηρεσίες όπως τη δημιουργία προφίλ, το ανέβασμα εικόνων και βίντεο, τον σχολιασμό σε ενέργειες που γίνονται από άλλα μέλη του δικτύου ή μίας ομάδας, την άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων και πολλά άλλα.

Επιπλέον, επιτρέπεται στα μέλη να μοιράζονται ιδέες, φωτογραφίες, δημοσιεύσεις, δραστηριότητες, εκδηλώσεις, και άλλα κοινά με μέλη που ανήκουν στο δίκτυό τους. Μαζί με τις ιστοσελίδες αναζήτησης, οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι μεταξύ των πιο δημοφιλών ιστοσελίδων όλων των κατηγοριών και όλων των ιστοσελίδων. Το στατιστικό αυτό ισχύει για όλο το κόσμο. 

How to Use Social Media to Promote Your Business and Drive Traffic to Your Website

Η Παρουσία και η προώθησης της επιχείρησης στα social media είναι επιβεβλημένη πια γιατί :
  • O κόσμος παραμένει τον περισσότερο του χρόνο σε σελίδες κοινωνικών δικτύων απο ότι σε απλές ιστοσελίδες
  • Είναι ΙΣΧΥΡΉ διαφήμιση για την επιχείρηση σας (Στέλνει κόσμο στην ιστοσελίδα σας)
  • Αρχίζει να ξεπερνά ακόμα και την τηλεοπτική διαφήμιση με μηδενικό συγκριτικά κόστος
  • Αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας
  • Ο κόσμος βλέπει συνέχεια ΝΕΟ περιεχόμενο και δεν βαριέται τα ίδια και τα ίδια
  • Σας βοηθούν να διατηρήσετε τις σχέσεις σας με τους πελάτες σας αλλά και να κάνετε Νέους πελάτες

Αν Μπερδεύεσαι με το που και σε ποια κοινωνικά δίκτυα θα έχει παρουσία η επιχείρηση σας θα προσπαθήσουμε να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. Παρακάτω θα βρείτε την λίστα με τις 11 πιο κορυφαίες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

Τα Δίκτυα με αριθμούς από #1 έως #5 είναι τα προτεινόμενα.

1# Facebook

Το Facebook ανήκει στην κατηγορία των Social Media, ή αλλιώς των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, και πιο συγκεκριμένα στην κατηγορία των Κοινωνικών Δικτύων. Αυτή τη στιγμή είναι το δημοφιλέστερο στο είδος του, έχοντας πάνω από 829 εκατ. καθημερινούς ενεργούς χρήστες και πάνω από 1,32 δισ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες, σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά του αποτελέσματα. Η χρήση του Facebook έχει να κάνει κυρίως με τα νέα φίλων και γνωστών, με την καθημερινή επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και με την ενημέρωση από επιχειρήσεις και σελίδες άλλων ενδιαφερόντων. Τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης ιστοσελίδων και κάποιες φορές αποτέλεσε την υπ' αριθμόν ένα (1) ιστοσελίδα παγκοσμίως ξεπερνώντας για σημαντικά χρονικά περιθώρια ακόμα και την Google. Το Facebook είναι η ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης με τα περισσότερα μέλη από όλο τον κόσμο. Η δυνατοτητα κατασευής Επαγγελματικής σελίδας στο facebook σας λύνει τα χέρια και απογειώνει τις δυνατότητές σας.


2# Twitter

Το Twitter είναι ένα Κοινωνικό Δίκτυο το οποίο ανήκει στην ευρύτερη κατηγορία των Social Media και θεωρείται το δεύτερο δημοφιλέστερο αυτή τη στιγμή πίσω από το Facebook. Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα, το Twitter έχει 271 εκατ. ενεργούς μηνιαία χρήστες.
Η δύναμη του είναι η απλότητά του , κερδίζει καθημερινά την εμπιστοσύνη των χρηστών του διαδικτύου και τα μέλη της αυξάνονται συνέχεια. 
Αυτό που χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο Κοινωνικό Δίκτυο από τα υπόλοιπα, είναι οι δημοσιεύσεις με όριο τους 140 χαρακτήρες, καθώς επίσης και η προώθηση του δημόσιου διαλόγου. Η χρήση του έχει να κάνει κυρίως με την ενημέρωση και στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται ως το μέσο της ατάκας.Το Twitter διαφοροποιείται από τις ιστοσελίδες του ανταγωνισμού ως προς τις ενέργειες που τα μέλη μπορούν να κάνουν με πιο σημαντική την ανάρτηση δημοσιεύσεων οι οποίες δε ξεπερνούν τους 120 χαρακτήρες.



3# Google Plus+ Απέτυχε και έκλεισε είνια εδω για Ιστορικούς λόγους
Το Google+ είναι ένα από τα νεότερα Κοινωνικά Δίκτυα, αφού φέτος έκλεισε τα 3 χρόνια λειτουργίας του. Η Google το θεωρεί περισσότερο ως μία social πλατφόρμα πάνω στην οποία έχει συνδέσει όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες της, αφού το Google+ προφίλ χρησιμοποιείται για υπηρεσίες όπως το YouTube, το Gmail, κλπ. Επίσης, μέσω του συγκεκριμένου Κοινωνικού Δικτύου έγινε μία προσπάθεια σύνδεσης των σελίδων των διαφόρων sites του ίντερνετ με τους κατόχους τους στη Google αναζήτηση (Update [29/08/14]: Τέλος οι αναφορές των Google+ προφίλ σε συνδέσμους στη Google αναζήτηση). Η τελευταία μέτρηση χρηστών του Οκτώβρη 2013, έδειξε πως το Google Plus μετρά πάνω από 540 εκατ. ενεργούς χρήστες μέσω των διαφόρων υπηρεσιών της Google, ενώ αποκλειστικά μέσω του Κοινωνικού Δικτύου υπάρχουν πάνω από 300 εκατ. ενεργοί χρήστες. Παρόλα αυτά, πολλοί το θεωρούν ως «πόλη φάντασμα», αφού αρκετοί είναι εκείνοι οι οποίοι κάποια στιγμή δημιούργησαν ένα προφίλ και το παράτησαν γρήγορα. Θεωρείται ως ένα αρκετά ποιοτικό σε περιεχόμενο Κοινωνικό Δίκτυο, έχοντας στην πλειοψηφία άντρες (geek) χρήστες. Αυτό που ξεχωρίζει το Google+ από τα υπόλοιπα Κοινωνικά Δίκτυα είναι η υπηρεσία Hangouts για βίντεο κλήσεις έως 10 χρηστών και η επεξεργασία και οι διάφορες λειτουργίες των φωτογραφιών
Το Google Plus, ή πιο απλά Google+, είναι η απάντηση της Google στον ανταγωνισμό. Γίνεται φανερή προσπάθεια να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό υιοθετώντας έναν διαφορετικό σχεδιασμό και ενσωματώνοντας ανανεωμένες λειτουργίες κοινωνικής δικτύωσης που ήδη υπάρχουν. 


4# Pinterest


Το Pinterest είναι ένα Κοινωνικό Μέσο στο οποίο κυριαρχούν οι εικόνες, στατικές και κινούμενες (GIF), ενώ επίσης υποστηρίζεται το βίντεο περιεχόμενο. Τον τελευταίο καιρό και με νέες λειτουργίες όπως το Guided Search σε υπολογιστές και κινητές συσκευές, το Pinterest θεωρήθηκε από πολλούς πως εξελίσσεται περισσότερο σε μηχανή αναζήτησης εικόνων, παρά σε Κοινωνικό Δίκτυο. Από το ξεκίνημα του, το Pinterest προσέλκυσε περισσότερες γυναίκες παρά άντρες, αφού τα θέματα του είχαν να κάνουν κυρίως με μόδα, γάμο, μαγειρική κλπ. Πλέον, υπάρχουν όλων των ειδών τα θέματα και το Κοινωνικό Δίκτυο χρησιμοποιείται για αποθήκευση εικόνων σε πίνακες (boards), κάτι σαν φακέλους, με τους χρήστες να οργανώνουν τις εικόνες τους βασιζόμενοι σε events, στη μαγειρική κλπ.
Tο Pinterest διαφοροποιείται στο γεγονός ότι εστιάζει περισσότερο στη κοινωνική δικτύωση με αντικείμενο την ανταλλαγή φωτογραφιών. Αυτός είναι ο λόγος που προτιμάται από τους web users. 
Η pinterest σελίδα σας είναι Βολική Δωρεάν και Έξυπνη, Σαν επαγγελματίας έχετε ένα πίνακα με φωτογραφίες (Photo panel) που τα link του στέλνουν κόσμο στην ιστοσελίδα σας. Το pinterest στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης και στην Google σε αντίθεση με άλλα κοινωνικά δίκτυα και αυτό το κάνει HI RECOMMENDED επιλογή για επιτηρήσεις.
* To #5 και το #6 αναλύονται στο τέλος.


#7 LinkedIn
11 κορυφαίες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να προβάλετε την επιχείρηση σαςΤο LinkedIn ανήκει στα Social Media, λεγόμενα και ως Κοινωνικά Μέσα, και αποτελεί το σημείο συνάντησης όλων των επαγγελματιών. Πρόκειται συγκεκριμένα για ένα Κοινωνικό Δίκτυο, στόχος του οποίου είναι να συνδέσει όλους τους επαγγελματίες του κόσμου, κάνοντας τους πιο παραγωγικούς και καλύτερους στην εργασία τους. Το επαγγελματικό Κοινωνικό Δίκτυο μετρά αυτή τη στιγμή πάνω από 313 εκατομμύρια χρήστες, σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα τα οποία δημοσίευσε. Η χρήση του LinkedIn έχει να κάνει κυρίως με την ενημέρωση γύρω από τις επαφές του χρήστη, τον κλάδο εργασίας του κλπ, όλα τα προηγούμενα σε πιο σοβαρό ύφος σε σχέση με τα υπόλοιπα Κοινωνικά Δίκτυα. Επίσης, το επαγγελματικό Κοινωνικό Δίκτυο χρησιμοποιείται από τις εταιρίες και ως ένα online βιογραφικό, με το οποίο οι χρήστες μπορούν να βρουν εργασία απαντώντας σε αγγελίες εργασίας μέσα σε αυτό.Πριν καιρό είχε τεθεί θέμα σχετικά με το μέλλον της LinkedIn. Σήμερα αποτελεί κορυφαίο σημείο συνάντησης στο Web για επαγγελματίες και επιχειρήσεις που επιδιώκουν την προβολή τους σε μία ιστοσελίδα που αξιοποιεί την κοινωνική δικτύωση αλλά με πιο επαγγελματικά και επιχειρηματικά χαρακτηριστικά. Προτείνεται ανεπιφύλακτα σε όσους ασχολούνται, κυρίως, με το εξαγωγικό εμπόριο.  Αν όχι και τόσο πολύ γνωστό όσο τα προηγούμενα , είναι πιο εξειδικευμένο και είναι Ιδανικό ειδικά να απευθύνεστε σε επιχειρηματίες και επιχειρήσεις. 


#8 My Space
Είναι ξεκάθαρο πως το Myspace θέλει να αφήσει το παρελθόν πίσω και να λανσαριστεί ξανά από την αρχή. Το brand name του άλλαξε ελάχιστα και από MySpace έγινε πλέον Myspace (χωρίς S). Είναι μία αλλαγή την οποία δε μπορούμε να αγνοήσουμε. Στις 13 Ιουνίου του 2013, το Myspace προχώρησε σε διαγραφή των παλιών δεδομένων των χρηστών, ακόμη και γι’αυτούς οι οποίοι δεν άφησαν ποτέ το Myspace. Ένα ξεκαθάρισμα χωρίς να ρωτήσει κανέναν, επιμένοντας στη νέα αρχή. Διέθεσε παρόλα αυτά ένα εργαλείο για επαναφορά εικόνων και playlists. Πού στοχεύει το νέο Myspace; Απ’ότι φαίνεται στους νέους και στη μουσική. Αυτό δείχνει τουλάχιστον το παρακάτω προωθητικό βίντεο, παρέα με το μότο «Welcome to the neighborhood» (καλωσόρισες στη γειτονιά), το οποίο αποτελεί μέρος της καμπάνιας των 20 εκ. δολαρίων για το λανσάρισμα του νέου Myspace. Πρόσφατα αναβαθμίστηκε ο καθολικός σχεδιασμός της ιστοσελίδας και το περιβάλλον στο οποίο επιδρούν καθημερινά εκατομμύρια χρήστες έγινε ελκυστικότερο. Οι λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά του My Space, όπως κάθε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης,  αναπτύσσονται σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής. Εστιάζει περισσότερο στη μουσική βιομηχανία. Είναι Εξειδηκευμένο κοινωνικό δίκτυο ιδανικό για επιχειρήσεις που ασχολούνται με το συγκεκριμένο αντικείμενο που προβάλει.



#9 DeviantART
Μία πραγματικά διαφορετική ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης που αποτελεί MUST για όλους εκείνους που όχι μόνο αρέσκονται στο να προωθούν τα οπτικοποιήματα άλλων δημιουργών αλλά να προβάλλουν τις δικές τους αυθεντικές προτάσεις στο χώρο της ψηφιακής δημιουργίας. Το DeviantART θα σας ενθουσιάσει. Είναι Εξειδηκευμένο κοινωνικό δίκτυο ιδανικό για επιχειρήσεις που ασχολούνται με το συγκεκριμένο αντικείμενο που προβάλει.



#10 Live Journal
Το Live Journal είναι ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης που εστιάζει πιο πολύ στο online digital publishing παραχωρώντας στα μέλη της τον απαιτούμενο χώρο για να δημοσιεύσουν ένα ιστολόγιο, ένα περιοδίκό ή ακόμα και ένα ημερολόγιο. Μία πλατφόρμα web επικοινωνίας που περισσότερο συναγωνίζεται με τον Blogger και την Wordpress και λιγότερο με τις ιστοσελίδες της κατηγορίας. Είναι Εξειδηκευμένο κοινωνικό δίκτυο ιδανικό για επιχειρήσεις που θέλουν μια κοινωνική δικιά τους σελίδα να την διαμορφώσουν όπως θέλουν.



#11 Tagged

Υψηλή κυκλοφορία με επισκέψεις από όλο τον κόσμο. Σχεδιαστηκά, το Tagged ακολουθεί τις τάσεις και τις αλλαγές που συμβαίνουν στο Facebook. Λειτουργικά διαφέρει στο γεγονός ότι τα μέλη μπορούν να τοποθετήσουν ετικέτες στο περιεχόμενο που βρίσκουν ενδιαφέρον και να το μοιραστούν με το δίκτυό τους. Είναι αρκετά απλό το περιβάλλον προβολής του και ο έλεγχος περιεχομένου το και ΔΕΝ έχει κάποιο εξειδικευμένο περιεχόμενο, απλά θυμίζει περισσότερο website γνωριμιώνΗ παρουσία σας σαν επιτήρηση εκεί θα είναι σωστή αν ψάχνετε για ΝΕΟ σε ηλικία πελατολόγιο και κοινό , χαλαρό που μπαίνει στη σελίδα αυτή για να διασκεδάσει (ετι θα το επιλέξετε αν θέλετε να πουλήσετε σε ωεανικό κοινό όπως π.χ μοντέρνα ρούχα για teenagers)


Τα Δύσκολα τα αφήνουμε για το τέλος:


5# Youtube
Το YouTube είναι ένα Κοινωνικό Μέσο κοινοποίησης, αναπαραγωγής και διαμοιρασμού βίντεο. Είναι το δημοφιλέστερο στο είδος του, αφού κάθε μήνα το επισκέπτονται πάνω από 1 δισ. ενεργοί χρήστες, ενώ κάθε λεπτό ανεβαίνουν 100 ώρες βίντεο. Από το 2006 ανήκει στη Google, όπως και το Google+ και άλλες δημοφιλείς υπηρεσίες.
Το YouTube χρησιμοποιείται από τους χρήστες περισσότερο για να περνούν την ώρα τους, αφού μπορούν να συναντήσουν σε αυτό οτιδήποτε βίντεο μπορείτε να φανταστείτε. Στο Social Media Life συγκεντρώνουμε τα δημοφιλέστερα κάθε βδομάδα για το ελληνικό κοινό και το παγκόσμιο κοινό. Από την άλλη πλευρά, οι περισσότεροι χρήστες οι οποίοι ανεβάζουν βίντεο προσπαθούν να κερδίσουν έσοδα από τις διαφημίσεις.
Το συγκεκριμένο Κοινωνικό Μέσο μπορεί κανείς να επισκεφθεί στο www.youtube.com μέσω υπολογιστή και κινητών συσκευών, στο www.youtube.com/tv μέσω έξυπνων τηλεοράσεων, καθώς επίσης και μέσω των εφαρμογών για Android, iOS και άλλων εφαρμογών.

Για πολλούς, το YouTube θεωρείται ένα Κοινωνικό Δίκτυο, αφού οι χρήστες διαθέτουν προφίλ με το οποίο μπορούν και σχολιάζουν και κάνουν εγγραφές σε άλλα κανάλια για να ενημερώνονται για τα βίντεο που ανεβάζουν. Μάλιστα, πλέον οι χρήστες χρησιμοποιούν το Google+ προφίλ τους για τις προηγούμενες ενέργειες.
Εκτός από το προφίλ, οι χρήστες διαθέτουν και δικό τους κανάλι το οποίο διαμορφώνουν όπως επιθυμούν και ανεβάζουν βίντεο για να τα αναπαράγουν οι υπόλοιποι χρήστες. Μία από τις δημοφιλείς λειτουργίες είναι η δημιουργία playlist με συγκεκριμένο θέμα και αρκετά βίντεο.
Κάθε βίντεο περιέχει λειτουργίες όπως «Μου αρέσει» και «Δε μου αρέσει», με τις οποίες οι χρήστες εκφράζουν την αρέσκεια και δυσαρέσκεια τους αντίστοιχα. Επίσης, είναι εύκολη η κοινοποίηση ενός βίντεο σε άλλα Κοινωνικά Δίκτυα, ενώ επίσης παρέχεται και χώρος για σχόλια κάτω από τα βίντεο.
Μία από τις εξαιρετικές λειτουργίες του YouTube είναι ο αλγόριθμος ο οποίος μπορεί και προτείνει παρόμοια βίντεο μετά την προβολή ενός συγκεκριμένου βίντεο, καθώς επίσης και προτεινόμενα βίντεο βάσει του ιστορικού προβολής του χρήστη.
Τέλος, το YouTube δεν απαιτεί τη δημιουργία λογαριασμού για προβολή βίντεο, αν και με τη δημιουργία λογαριασμού ο χρήστης μπορεί να κάνει εγγραφές σε κανάλια για να ενημερώνεται για μελλοντικά βίντεο και να χρησιμοποιήσει περισσότερες σημαντικές λειτουργίες.
Η κατασκευή video προώθησης της επιχείρησης σας στο στο youtube πρέπει να γίνει προσεκτικά έξυπνα και σωστά, με εξειδικευμένα εργαλεία επεξεργασίας video, προχειρότητες ΔΕΝ συχωριούνται, μην ξεχνάτε ότι όλη η διαφημιστική σας εκστρατεία μέσω video ΠΡΈΠΕΙ ξεκινά από εδώ και στη συνέχεια επεκτείνεται στα άλλα κοινωνικά δίκτυα. 
Πάνω στα video (υψηλής ακροαματικότητας) μπορούν να τοποθετηθούν διαφημίσεις, πράγμα που το  κάνει κάτι σαν την τηλεόραση του μέλλοντος, αυτό έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη βιομηχανία marketing στηριζόμενη σε αυτό το χαρακτηριστικό σε σχέση με την ακροαματικότητα. αλλά αυτό είναι ένα άλλο εντελώς διαφορετικό κεφάλαιο.


6# Instagram
Το Instagram είναι μία δημοφιλής mobile social εφαρμογή και συγχρόνως μία υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης, η οποία επιτρέπει τη λήψη και το διαμοιρασμό φωτογραφιών και βίντεο. Έγινε γνωστό χάρη στα φίλτρα φωτογραφιών του, ενώ σήμερα διαθέτει φίλτρα και για βίντεο, καθώς επίσης και πληθώρα άλλων εργαλείων φιλικών προς τους χρήστες.
Είναι το πιο περίεργο και δυστροπώ κοινωνικό δίκτυο που όμως σίγουρα θα θέλατε να έχετε παρουσία αν αποτείνεσαι σε χρήστες φορητών συσκευών ( Smartphone, tablets )
  • Δεν δέχεται να ανεβάσετε συμβατικά video αλλά video κάθετου προσανατολισμού λες και στο tablet ή στο κινητό δεν μπορούμε να τραβήξουμε και να προβάλλομε ένα 16:9 video ή φωτογραφία 
  • Δεν ποστάρεις από τον υπολογιστή παρά μόνο από κινητό (αν και με απλά mobile simulator browser plugins τα πάντα γίνονται 
  • Δεν μπορείς να κανεις φίλους παρά μόνο να ακολουθήσεις και να ακολουθηθείς από κάποιους λες και είσαι στο Youtube 
  • Δεν έχει links δε ιστοσελίδες λες και το ανακάλυψαν οι Neanterdal 
Το Instagram ανήκει στο Facebook, με την εξαγορά να έχει πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο του 2012 έναντι 1 δισ. δολαρίων.

Συνολικά υπάρχουν πάνω από 200 εκατ. εγγεγραμμένοι χρήστες, οι οποίοι έχουν ανεβάσει πάνω από 20 δισ. φωτογραφίες, ανεβάζουν καθημερινά πάνω από 60 εκατ. φωτογραφίες και πραγματοποιούν καθημερινά πάνω από 1,6 δισ. likes σε φωτογραφίες και βίντεο.
Τρόποι σύνδεσης στο Instagram

Το Instagram διαθέτει εφαρμογές για Android, iOS και Windows Phone συσκευές. Κατά κύριο λόγο, χρησιμοποιούνται οι προηγούμενες εφαρμογές, όμως υπάρχει και το instagram.com, μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν από υπολογιστή ή κινητή συσκευή, έχοντας περιορισμένες λειτουργίες.



Πώς λειτουργεί το Instagram
Κάθε χρήστης έχει το δικό του προφίλ, το οποίο μπορεί να εμπλουτίσει με φωτογραφία προφίλ, βιογραφικό, σύνδεσμο (προς κάποιο site) κλπ. Από προεπιλογή, κάθε προφίλ είναι δημόσιο προς προβολή, όπως και οι φωτογραφίες και τα βίντεο του, κάτι το οποίο μπορεί να αλλάξει μέσω των ρυθμίσεων.

Στο Instagram δεν υπάρχουν φιλίες. Αντιθέτως, λειτουργεί η φιλοσοφία των followers, δηλαδή κάθε χρήστης ακολουθεί όποιους χρήστες επιθυμεί και ακολουθείται από όσους ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο του. Ακολουθώντας χρήστες, οι φωτογραφίες και τα βίντεο τους προβάλλονται μέσω της αρχικής οθόνης του χρήστη.

Κάθε χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία της κάμερας της εφαρμογής, έτσι ώστε να τραβήξει μια φωτογραφία ή ένα βίντεο (μέγιστης διάρκειας 15 δευτερολέπτων) και στη συνέχεια να προβεί στην επεξεργασία μέσω των διαφόρων φίλτρων και εργαλείων. Υπάρχει επίσης και η δυνατότητα επιλογής παλαιών φωτογραφιών και βίντεο από τη μνήμη της συσκευής.

Δεν είναι αλήθεια πλέον ότι Το ανέβασμα φωτογραφιών και βίντεο είναι εφικτό μονάχα μέσω των κινητών συσκευών και όχι μέσω υπολογιστή. Από υπολογιστή μπορεί κανείς να κανει τα πάντα με τα Google Chrome plugins που εξομοιώνουν ενα κινιτό στο desktop σας.

Όπως καταλάβατε, κάθε φωτογραφία ή βίντεο δέχεται likes και σχόλια, αφού δεν υπάρχει η δυνατότητα για κοινοποίηση φωτογραφιών, ούτε για κατέβασμα (download). Κάθε χρήστης έχει στο προφίλ του δικό του περιεχόμενο. Βέβαια, υπάρχουν τρίτες εφαρμογές οι οποίες είτε επιτρέπουν το download, είτε την κοινοποίηση φωτογραφιών, το λεγόμενο repost.

Το Instagram υποστηρίζει τη λειτουργία των hashtags, ομαδοποιώντας φωτογραφίες και βίντεο γύρω από συγκεκριμένα θέματα, καθώς επίσης και τη λειτουργία tagging, προσθέτοντας με ετικέτα χρήστες σε φωτογραφίες, και τη λειτουργία προσωπικών μηνυμάτων .

Τέλος, η εφαρμογή διαθέτει πολύ καλές λειτουργίες για εξερεύνηση νέων φωτογραφιών και βίντεο. Εκτός των hashtags, υπάρχει ξεχωριστή επιλογή «Εξερεύνηση» με φωτογραφίες και βίντεο τα οποία είτε είναι δημοφιλή σε όλο τον κόσμο, είτε έχουν σχολιαστεί ή δεχτεί like από όσους ακολουθεί ο χρήστης. Επίσης, υπάρχουν και ενημερώσεις οι οποίες μαρτυρούν τη δραστηριότητα όσων ακολουθούμε.

Στο Social Media Life σας κρατάμε ενήμερους για όλα τα τελευταία νέα του Instagram, καθώς επίσης και για όλους τους 





Βεβαία αφήσαμε πίσω δυο ΣΗΜΑΤΙΚΑ θέματα που είναι το Google Blog , και οι τοπικοί δικτυακού επαγγελματικοί κατάλογοι όπως για παράδειγμα το google my business που τείνουν να είναι κοινωνικά δίκτυα και όχι μόνο, αλλά αυτά θα τα δούμε σε άλλη ανάρτηση ξεχωριστά. για παράδειγμα αυτή τη στιγμή διαβάζετε από το google blog μας , που δεν είναι τόσο βαρετό όσο η ιστοσελίδα μας , βρίσκετε συνέχεια καινούρια θέματα και μπορείτε κάτω από κάθε άρθρο να μας βαθμολογήσετε γράψετε σχόλια και να ανοίξει κοινωνική συζήτηση για το θέμα ...!!!


# Bonus video
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ


istogrami      greektourism

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us