Slide show

Η παρουσία σας στα social media

Μπορεί να έχετε διπλή παρουσία κάπου, ως άτομο και ως επιχείρηση. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε έναν προσωπικό λογαριασμό στο Facebook και να μοιράζεστε πράγματα με τους φίλους και την οικογένειά σας. H πλατφόρμα του Facebook όμως, προσφέρει, και σελίδες ειδικά σχεδιασμένες για επιχειρήσεις.


Προτού εγγραφείτε, ελέγξτε αν το δίκτυο στο οποίο θέλετε να συμμετάσχετε κάνει διαχωρισμό μεταξύ επιχειρήσεων και ατόμων και βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε τον σωστό λογαριασμό.

Ωραία, έφτασε η ώρα της εγγραφής. Αυτό συνήθως σημαίνει άνοιγμα λογαριασμού. Καταχωρίστε το επαγγελματικό email σας, ώστε να μπορείτε να διαχωρίζετε τον προσωπικό από τον επαγγελματικό λογαριασμό.

Στη συνέχεια, συμπληρώστε τα στοιχεία σας. ‘Oνομα επιχείρησης. Περιγραφή του ποιοι είστε και τι κάνετε. Διεύθυνση. Αριθμός τηλεφώνου. Email. Ανεβάστε επίσης μια εικόνα με το λογότυπό σας.

Έτσι θα δημιουργηθεί το προφίλ της επιχείρησής σας, που είναι περίπου σαν την αρχική σελίδα του site σας.

Να έχετε υπόψιν πάντα τους στόχους σας και να μιλάτε με το ανάλογο ύφος για κάθε τι που κάνετε. Οταν περιγράφετε την επιχείρησή σας, όταν καταχωρίζετε προϊόντα, όταν ανεβάζετε εικόνες ή βίντεο.

Η σελίδα του προφίλ σας είναι το σημείο συνάντησης με τους πελάτες σας. Εκεί θα μοιράζεστε το περιεχόμενό σας, θα κάνετε συζητήσεις και θα ανακοινώνετε τα νέα σας. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείτε ένα χώρο στο ίντερνετ για την επιχείρησή σας.

Μην ξεχνάτε ακόμα ότι οι σελίδες προφίλ είναι ανιχνεύσιμες από μηχανές αναζήτησης, συνεπώς όσο πιο καλό είναι το περιεχόμενο που ανεβάζετε, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να εμφανιστείτε στα αποτελέσματα όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση.

Όταν οι χρήστες σάς βρίσκουν μέσω αναζήτησης και δουν κάτι που τους ενδιαφέρει, είναι πιθανό να κάνουν κλικ στη συγκεκριμένη σελίδα προφίλ, να συνδεθούν μαζί σας και, ιδανικά, να γίνουν οι επόμενοι πελάτες σας!

Τέλος, πολλά social media προσφέρουν ευκαιρίες διαφήμισης ή κάποια επιπλέον υπηρεσία επί πληρωμή. Για παράδειγμα, μπορείτε να πληρώσετε για να βλέπετε ποιοι χρήστες κοιτάζουν το προφίλ σας ή για να προβάλλετε ένα περιεχόμενο μόνο σε συγκεκριμένες ομάδες ατόμων. Ρίξτε μια ματιά στις υπηρεσίες επί πληρωμή που προσφέρουν τα social media και εξετάστε αν θα ωφελήσουν την επιχείρησή σας.

Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές για τα social media θα έχετε κάνει ένα σίγουρο βήμα προς την επιτυχία.

Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/55


Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ


istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us