Τα social media είναι πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας και άρα μεγάλη ευκαιρία για κάθε επιχείρηση.
Παρέχουν τη δυνατότητα σε εκατομμύρια χρήστες να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και να μοιράζονται εμπειρίες, εικόνες, βίντεο και πληροφορίες κάθε μέρα.
Για εσάς είναι μια πλατφόρμα που σας δίνει τη δυνατότητα να μιλάτε με υπάρχοντες πελάτες και μελλοντικούς πελάτες, να μοιράζεστε περιεχόμενο, να συμμετέχετε σε συζητήσεις, να χτίζετε σχέσεις εμπιστοσύνης και, τελικά, να κατανοείτε τους πελάτες σας καλύτερα.
Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα κατάστημα vintage στο κέντρο της Αθήνας και σας επισκέπτονται πελάτες από όλο τον κόσμο. Οι πελάτες σας, όπου κι αν βρίσκονται, μπορεί ήδη να συζητούν για εσάς στα social media. Μπορεί να μοιράζονται φωτογραφίες από τα υπέροχα κομμάτια που βρήκαν σε σας, να ζητούν συμβουλές σχετικά με μεταποιήσεις ή ακόμα και να αναρτούν φωτογραφίες διασημοτήτων με ρετρό σύνολα.
Mπορείτε κι εσείς να λαμβάνετε μέρος σε αυτές τις συζητήσεις ή να ξεκινήσετε νέες. Μπορείτε ακόμη να κοινοποιείτε φωτογραφίες όταν παραλαμβάνετε νέα προϊόντα. Έτσι θα σας θυμούνται οι πελάτες σας και την επόμενη φορά που θα βρεθούν στην Αθήνα θα σας επισκεφτούν και πάλι.
Ίσως πάλι μοιραστούν την εμπειρία τους με φίλους τους και έτσι το πελατολόγιό σας μπορεί να μεγαλώσει γρήγορα.
Φανταστείτε έναν δυνητικό πελάτη να διαβάζει θετικές κριτικές ή να βλέπει φωτογραφίες φίλων του που φορούν τα ρούχα και τα αξεσουάρ σας.
Όταν οι ίδιοι οι πελάτες προωθούν τα προϊόντα σας, κερδίζετε αξιοπιστία. Για ποιο λόγο; Όταν κάποιος άλλος λέει πόσο καλοί είστε, έχει μεγαλύτερη βαρύτητα. Δεν διαφημίζετε εσείς τον εαυτό σας, το κάνουν οι άλλοι για εσάς.
Και κάτι ακόμα: Μπορείτε να μάθετε πολλά πράγματα από τον τρόπο που οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας στο ίντερνετ.
Ανακαλύψτε τι αρέσει στους χρήστες και δώστε τους κι άλλο. Για παράδειγμα αν δείτε ότι ένα βίντεο με 10 τρόπους για να δέσετε ένα μεταξωτό μαντήλι κοινοποιείται πολλές φορές φτιάξτε κι άλλο βίντεο με αντίστοιχο περιεχόμενο.
Ας συζητήσουμε τώρα για το πώς να χρησιμοποιήσετε σωστά τα social media για να μεγαλώσετε την επιχείρησή σας.
Αυτό θα γίνει αν συμμετέχετε σε συζητήσεις και κοινοποιείτε συχνά περιεχόμενο.
Αρχικά, θα πρέπει να γνωρίσετε ποια social media χρησιμοποιούν περισσότερο οι πελάτες σας.
Έτσι θα αποφασίσετε αν χρειάζεστε σελίδα στο Facebook, κανάλι YouTube, λογαριασμό στο Pinterest ή στο Twitter, σελίδα Google+, εταιρική σελίδα στο LinkedIn ή και κάποια απ΄όλα αυτά συνδυαστικά.
Στη συνέχεια, φτιάξτε ένα προφίλ και προσθέστε τα απαραίτητα. Δηλαδή τοποθεσία και στοιχεία επικοινωνίας και σιγά σιγά φωτογραφίες ή βίντεο ώστε να κάνετε φίλους. Αυτό ίσως πάρει λίγο χρόνο, αλλά είναι μια επένδυση που αξίζει τον κόπο!
Να θυμάστε επίσης πως τα social media είναι ένας χώρος συζήτησης και ανταλλαγής εμπειριών και γι’αυτό δε θα πρέπει να τα χειρίζεστε σαν κλασική διαφήμιση. Προσαρμόστε λοιπόν ανάλογα τη γλώσσα σας.
Όπως είπαμε ήδη δεν θα αποκτήσετε αμέσως φίλους και γι’ αυτό θα πρέπει να έχετε υπομονή. Αρχίστε προσεγγίζοντας υπάρχοντες πελάτες. Μια ιδέα είναι να βάλετε μια πινακίδα στο κατάστημά σας που να αναγράφει "Ακολουθήστε μας εδώ" ή ακόμα καλύτερα,10% έκπτωση αν μας ακολουθήσετε!.
Στη συνέχεια ανεβάστε:
διαγωνισμούς,
και προσφορές μόνο για μέλη.
Και μην ξεχνάτε, κάθε μέλος του δικτύου σας έχει και το δικό του δίκτυο. Συνεπώς καθώς προσθέτετε αναρτήσεις και φωτογραφίες και συμμετέχετε σε συζητήσεις, οι χρήστες μπορεί να κοινοποιήσουν τα νέα σας. Και αυτό σημαίνει περισσότερα μάτια πάνω σε εσάς και την επιχείρησή σας.
Ας ανακεφαλαιώσουμε.
Τα social media είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεκινήσετε συζήτηση με υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες και να αυξήσετε την πελατεία σας.
Για να πετύχετε όμως τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα χρειάζεστε ένα αποτελεσματικό πλάνο.
Μείνετε μαζί μας! Στα επόμενα βίντεο θα μιλήσουμε για το πώς να επιλέξετε ποια social media να χρησιμοποιήσετε και πώς να αποκτήσετε μια ολοκληρωμένη παρουσία σε αυτά.
Πηγή https://www.youtube.com/watch?v=JSwnbvIYRmo
Παρέχουν τη δυνατότητα σε εκατομμύρια χρήστες να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και να μοιράζονται εμπειρίες, εικόνες, βίντεο και πληροφορίες κάθε μέρα.
Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα κατάστημα vintage στο κέντρο της Αθήνας και σας επισκέπτονται πελάτες από όλο τον κόσμο. Οι πελάτες σας, όπου κι αν βρίσκονται, μπορεί ήδη να συζητούν για εσάς στα social media. Μπορεί να μοιράζονται φωτογραφίες από τα υπέροχα κομμάτια που βρήκαν σε σας, να ζητούν συμβουλές σχετικά με μεταποιήσεις ή ακόμα και να αναρτούν φωτογραφίες διασημοτήτων με ρετρό σύνολα.
Mπορείτε κι εσείς να λαμβάνετε μέρος σε αυτές τις συζητήσεις ή να ξεκινήσετε νέες. Μπορείτε ακόμη να κοινοποιείτε φωτογραφίες όταν παραλαμβάνετε νέα προϊόντα. Έτσι θα σας θυμούνται οι πελάτες σας και την επόμενη φορά που θα βρεθούν στην Αθήνα θα σας επισκεφτούν και πάλι.
Ίσως πάλι μοιραστούν την εμπειρία τους με φίλους τους και έτσι το πελατολόγιό σας μπορεί να μεγαλώσει γρήγορα.
Φανταστείτε έναν δυνητικό πελάτη να διαβάζει θετικές κριτικές ή να βλέπει φωτογραφίες φίλων του που φορούν τα ρούχα και τα αξεσουάρ σας.
Όταν οι ίδιοι οι πελάτες προωθούν τα προϊόντα σας, κερδίζετε αξιοπιστία. Για ποιο λόγο; Όταν κάποιος άλλος λέει πόσο καλοί είστε, έχει μεγαλύτερη βαρύτητα. Δεν διαφημίζετε εσείς τον εαυτό σας, το κάνουν οι άλλοι για εσάς.
Και κάτι ακόμα: Μπορείτε να μάθετε πολλά πράγματα από τον τρόπο που οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας στο ίντερνετ.
Ανακαλύψτε τι αρέσει στους χρήστες και δώστε τους κι άλλο. Για παράδειγμα αν δείτε ότι ένα βίντεο με 10 τρόπους για να δέσετε ένα μεταξωτό μαντήλι κοινοποιείται πολλές φορές φτιάξτε κι άλλο βίντεο με αντίστοιχο περιεχόμενο.
Ας συζητήσουμε τώρα για το πώς να χρησιμοποιήσετε σωστά τα social media για να μεγαλώσετε την επιχείρησή σας.
Αυτό θα γίνει αν συμμετέχετε σε συζητήσεις και κοινοποιείτε συχνά περιεχόμενο.
Αρχικά, θα πρέπει να γνωρίσετε ποια social media χρησιμοποιούν περισσότερο οι πελάτες σας.
Έτσι θα αποφασίσετε αν χρειάζεστε σελίδα στο Facebook, κανάλι YouTube, λογαριασμό στο Pinterest ή στο Twitter, σελίδα Google+, εταιρική σελίδα στο LinkedIn ή και κάποια απ΄όλα αυτά συνδυαστικά.
Στη συνέχεια, φτιάξτε ένα προφίλ και προσθέστε τα απαραίτητα. Δηλαδή τοποθεσία και στοιχεία επικοινωνίας και σιγά σιγά φωτογραφίες ή βίντεο ώστε να κάνετε φίλους. Αυτό ίσως πάρει λίγο χρόνο, αλλά είναι μια επένδυση που αξίζει τον κόπο!
Να θυμάστε επίσης πως τα social media είναι ένας χώρος συζήτησης και ανταλλαγής εμπειριών και γι’αυτό δε θα πρέπει να τα χειρίζεστε σαν κλασική διαφήμιση. Προσαρμόστε λοιπόν ανάλογα τη γλώσσα σας.
Όπως είπαμε ήδη δεν θα αποκτήσετε αμέσως φίλους και γι’ αυτό θα πρέπει να έχετε υπομονή. Αρχίστε προσεγγίζοντας υπάρχοντες πελάτες. Μια ιδέα είναι να βάλετε μια πινακίδα στο κατάστημά σας που να αναγράφει "Ακολουθήστε μας εδώ" ή ακόμα καλύτερα,10% έκπτωση αν μας ακολουθήσετε!.
Στη συνέχεια ανεβάστε:
διαγωνισμούς,
και προσφορές μόνο για μέλη.
Και μην ξεχνάτε, κάθε μέλος του δικτύου σας έχει και το δικό του δίκτυο. Συνεπώς καθώς προσθέτετε αναρτήσεις και φωτογραφίες και συμμετέχετε σε συζητήσεις, οι χρήστες μπορεί να κοινοποιήσουν τα νέα σας. Και αυτό σημαίνει περισσότερα μάτια πάνω σε εσάς και την επιχείρησή σας.
Ας ανακεφαλαιώσουμε.
Τα social media είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεκινήσετε συζήτηση με υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες και να αυξήσετε την πελατεία σας.
Για να πετύχετε όμως τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα χρειάζεστε ένα αποτελεσματικό πλάνο.
Μείνετε μαζί μας! Στα επόμενα βίντεο θα μιλήσουμε για το πώς να επιλέξετε ποια social media να χρησιμοποιήσετε και πώς να αποκτήσετε μια ολοκληρωμένη παρουσία σε αυτά.
Πηγή https://www.youtube.com/watch?v=JSwnbvIYRmo
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us