Πιθανότατα θα χρειαστείτε τη βοήθεια επαγγελματιών που θα σας προτείνουν το πού θα προβληθούν οι διαφημίσεις που θα φτιάξετε. Συνήθως δεν είναι μόνο ένα site, αλλά συνδυασμός περισσότερων.
Οι πλατφόρμες των display ads προσφέρουν πολλές επιλογές στόχευσης.
Μπορείτε να επιλέξετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας μόνο σε Σουηδούς. Ή σε Σουηδούς και Γερμανούς. Ή σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.
Μπορείτε, επίσης, να κάνετε και συνδυασμούς. Για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε Σουηδούς χρήστες που μπαίνουν στο ίντερνετ τα Σαββατοκύριακα. Υπάρχουν πολλές ακόμη επιλογές, για αυτό μείνετε μαζί μας.
Αρχικά έχετε την επιλογή να στοχεύσετε ακριβώς το πού θέλετε να διαφημιστείτε στο ίντερνετ. Μπορείτε να ορίσετε συγκεκριμένα sites, μεμονωμένες σελίδες σε αυτά τα sites ακόμα και συγκεκριμένα σημεία σε αυτές τις σελίδες.
Αυτή η διαδικασία ονομάζεται "τοποθέτηση". Όσο πιο πολύ ξέρετε τι ζητάτε, τόσο πιο ακριβής μπορεί να είναι η τοποθέτηση.
Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε σε ποιους θέλετε να διαφημιστείτε.
Εδώ έχετε πολλές επιλογές.
Παραδείγματος χάρη να διαφημιστείτε στο ευρύ κοινό. Δηλαδή, το ξενοδοχείο στη Σκιάθο, μπορεί να αποφασίσει να προβάλλει τις διαφημίσεις του σε οποιοδήποτε site εμπίπτει σε μια γενική, ευρύτερη κατηγορία όπως διακοπές.
Ή μπορείτε να στοχεύσετε και συγκεκριμένες ομάδες ατόμων ή ακόμα και συγκεκριμένες ενέργειες που πραγματοποιούν στο διαδίκτυο, ανεξάρτητα από τα site στα οποία βρίσκονται.
Ακόμη, ανάλογα με τις επιλογές που προσφέρει η πλατφόρμα σας, μπορείτε να στοχεύσετε βάσει φύλου ή ηλικιακής ομάδας. Ή βάσει πολύ συγκεκριμένων τοποθεσιών, παραδείγματος χάρη άτομα που βρίσκονται σε μια πόλη. Μπορείτε, ακόμη, να στοχεύσετε άτομα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για διακοπές στη Σκιάθο, βάσει των ιστοσελίδων που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν.
Αφού εντοπίσετε και στοχεύσετε το κατάλληλο κοινό, θα πρέπει να επικεντρωθείτε στη μορφή και το δημιουργικό κομμάτι της διαφήμισής σας.
Υπάρχουν διαφημίσεις banner σε κάθε είδους σχήμα και μέγεθος, και διαφημίσεις βίντεο που δείχνουν με κίνηση και ήχο πόσο καλά περνάνε οι οικογένειες στο ξενοδοχείο σας.
Αν χρησιμοποιήσετε πολλά και διαφορετικά είδη display ads, ενισχύετε τη δύναμη της διαφημιστικής σας φωνής. Απλώς να θυμάστε ότι το περιεχόμενο θα πρέπει να αντιστοιχεί στο κοινό που στοχεύετε.
Μέχρι τώρα είδαμε πως μπορείτε να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα φτιάχνοντας διαφημίσεις για το κοινό που στοχεύετε. Και πιθανότατα συνειδητοποιείτε, επίσης, πόσο σημαντικό είναι να έχετε τον πλήρη έλεγχο της καμπάνιας σας. Αυτή τη δυνατότητα σας τη δίνουν οι περισσότερες πλατφόρμες διαφήμισης.
Για παράδειγμα,
Θα μπορούσατε να έχετε μια καμπάνια display ads που να στοχεύει σε οικογένειες με παιδιά στην Σουηδία δείχνοντας πόσο ωραίος είναι ο παιδότοπός σας.
Ταυτόχρονα, μια άλλη καμπάνια θα μπορούσε να απευθύνεται σε Έλληνες με οικογένεια και να προβάλλεται συγκεκριμένες ημέρες, παραδείγματος χάρη πριν από τριήμερα, προτείνοντας τους να κάνουν μια αναζωογονητική εκδρομή.
Με τα display ads μπορείτε να στοχεύσετε σε διαφορετικά κοινά με τα κατάλληλα μηνύματα. Έχοντας κατά νου ποιους θέλετε να προσεγγίσετε και τι θέλετε να τους πείτε, θα μπορέσετε να βρείτε ευκολότερα το μήνυμα, το ύφος και το στυλ που θα πρέπει να έχουν οι διαφημίσεις σας.
Έτσι θα έχετε κάνει ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την προώθηση της επιχείρησής σας.
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/91
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us