Slide show

Blog η Εφημερίδα της επιχείρησης σας - πως μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας.

blog seo
7.1 Blog ή Εφημερίδα της επιχείρησής σας
Τι είναι όμως ένα «blog» και σε τι διαφέρει από ένα τυπικό website; Για να καταλάβετε πως μπορείτε να αυξήσει τις πωλήσεις σας και να διαφημιστείτε από ένα blog, θα πρέπει να έχετε μια κατανόηση για το τι ακριβώς είναι ένα blog και πως λειτουργεί.


Στην ουσία, blog είναι κάτι σαν ηλεκτρονική εφημερίδα - ημερολόγιο το οποίο είναι διαθέσιμο σε οποιονδήποτε και παρουσιάζει τα άρθρα του με χρονολογική σειρά, ξεκινώντας από το πιο πρόσφατο, το οποίο βρίσκεται στην κορυφή της σελίδας.
Αξίζει όμως τον κόπο να έχετε ένα blog για την επιχείρησή σας ??? ας δούμε τι μπορεί να κάνετε με αυτό.

7.1.1 Τι μπορείτε να δημοσιεύσετε στο Blog σας ( Εφημερίδα σας)

  • Δημοσιεύετε άρθρα σχετικά με το αντικείμενο σας και τα προϊόντων που πουλάτε
  • Δημοσιεύετε συγκριτικά προϊόντων
  • Δημοσιεύετε παρουσιάσεις ΝΕΩΝ προϊόντων
  • Δημοσιεύετε προσφορές των προϊόντων σας
  • Δημοσιεύετε εκδηλώσεις της επιχείρησής σας
  • Δημοσιεύετε άρθρα σχετικά με το αντικείμενο σας
  • Δημοσιεύετε φωτογραφίες και video των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας
  • Δημοσιεύετε βοηθητικά άρθρα και συμβουλές και οδηγίες που σχετίζονται με το αντικείμενό σας
  • Οι πελάτες γράφουν σχόλια και παρατηρήσεις κάτω άπω το άρθρο σας και γίνεται δημόσιος διάλογος πάνω στο άρθρο που έχετε δημοσιεύσει
  • Οι πελάτες σας γράφουν κριτικές και παρατηρήσεις

Αρχικό Συμπέρασμα: To blog αν το στήσετε σωστά είναι η διασύνδεση σας με του πελάτες σας και με τους μελλοντικούς πελάτες σας , για παράδειγμα αυτό το ενδιαφέρον άρθρο είναι από το blog του istogrami που σαν website αν και υπέροχο αν το επισκεφτείτε μια φορά θα είναι εξαιρετικά βαρετό να ξαναμπείτε να δείτε τα ίδια πράγματα , εδώ σε αυτή την ηλεκτρονική εφημερίδα θα βρείτε εκατοντάδες ενδιαφέροντα άρθρα και video σχετικά με το κοινό αντικείμενο μας δηλαδή το πως να αυξήσετε της πωλήσεις σας και να έχετε μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ προωθούνται στα social media γιατί είναι ενδιαφέροντα και ενημερώνονται συνέχεια και αυτός που τα διαβάζει μπορεί να συμμετέχει στη συζήτηση , κάτω από αυτό το άρθρο θα βρείτε ένα κουτάκι που μπορείτε να γράψετε σχόλια , να ζητήσετε οδηγίες , να γράψετε διορθώσεις και παρατηρήσεις , να μας βαθμολογήσετε και να μας κρίνετε ... αλλά αυτό που θα γράψετε είναι δημόσιο θα το δουν όλοι όσοι επισκεφτούν το blog αυτό... !!!

7.1.2 Ας δούμε πως ορίζουν το blog οι ειδικοί:
« Το blog είναι ένα website του οποίου τα περιεχόμενα δημοσιεύονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα και εμφανίζονται με αντίθετη χρονολογική σειρά. Ο όρος blog είναι μία συντόμευση του όρου weblog ή web log. Η συγγραφή ενός blog, η συντήρηση ή η προσθήκη ενός άρθρου σε ένα υπάρχον blog, ονομάζεται «blogging». Τα μεμονωμένα άρθρα σε ένα blog ονομάζονται «blog posts», «posts» ή «entries». Το άτομο που δημοσιεύει αυτά τα άρθρα ονομάζεται «blogger».

Ένα blog συνδυάζει κείμενο, υπερσυνδέσμους (hyperlinks), εικόνες και συνδέσμους (links) σε άλλες ιστοσελίδες και σε βίντεο, ήχο ή άλλα αρχεία. Τα blogs χρησιμοποιούν ένα συζητητικό στυλ τεκμηρίωσης. Συχνά τα blogs εστιάζουν σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Μερικά blogs αναφέρουν προσωπικές εμπειρίες».

Κάθε άρθρο σε ένα blog, μπορεί να δέχεται σχόλια αλλά μπορεί και όχι. Πλέον το blog ορίζεται σαν διάλογος και όχι μονόλογος, οπότε η συντριπτική πλειοψηφία των bloggers δέχεται σχόλια στα άρθρα τους.

7.2 Το blog στον Επιχειρηματικό κόσμο
Πλέον ο επιχειρηματίας, έχει στην διάθεσή του αρκετά εργαλεία στο internet και οφείλει να τα αξιοποιήσει για να αυξήσει τις πωλήσεις του και να αναπτύξει την επιχείρησή του. Εργαλεία όπως τα social media, το email marketing και άλλα που όλα μαζί ως σύνολο, αλληλοσυμπληρώνουν τη στρατηγική του marketing στο διαδίκτυο. Ένα από αυτά, το οποίο είναι πολύ σημαντικό εργαλείο και για το οποίο θα μιλήσουμε σήμερα, είναι το εταιρικό blog και το πώς μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση πωλήσεων.

Όλοι γνωρίζουμε ότι για να βρει κανείς μια επιχείρηση στο διαδίκτυο πρέπει πρώτα από όλα να βρίσκεται εκεί. Να έχει παρουσία online. Αυτό όμως δεν φτάνει για να γίνει η πώληση. Θα πρέπει η ιστοσελίδα και το blog της να ενημερώνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Δυστυχώς, όπως φαίνεται, παρατηρώντας αρκετές ιστοσελίδες ελληνικών επιχειρήσεων, δεν είναι μία αρκετά διαδεδομένη μέθοδος.

Όσο περισσότερο και συχνότερα ενημερώνεται μια ιστοσελίδα ή ένα blog και παράλληλα, γίνονται ενέργειες βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης στο περιεχόμενο που δημοσιεύεται, άλλο τόσο η Google ή οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης θα τα βρίσκουν ευκολότερα και θα τα εμφανίζουν στα αποτελέσματα αναζήτησης, κάθε φορά που κάποιος ψάχνει για το σχετικό αντικείμενο ή μέσω των σχετικών λέξεων κλειδιών.

Η συμβολή ενός εταιρικού blog είναι εξαιρετικής σημασίας για να ενδυναμωθεί η ανανέωση του περιεχομένου. Δημοσιεύοντας σε αυτό χρήσιμες πληροφορίες, συμβουλές όπου φαίνεται η τεχνογνωσία της, περιεχόμενο που βοηθά τον επισκέπτη να αντιμετωπίσει πιθανά προβλήματα ή ανεπιθύμητες καταστάσεις στην επιχείρησή του, ενισχύεται η αξιοπιστία της επιχείρησης και το brand της στα μάτια του.


Το blog δημιουργεί το διαδικτυακό χώρο όπου ο επισκέπτης μπορεί να καθίσει και να διαβάσει θέματα που τον ενδιαφέρουν. Διαβάζοντάς τα, ενδυναμώνεται η οικειότητα και η συμπάθεια που νιώθει για την επιχείρηση αυτή καθαυτή, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, το προσωπικό της. Και σίγουρα κάποιος προτιμά να αγοράσει κάτι από κάποιον που συμπαθεί παρά από έναν άγνωστο. Είναι καθαρά θέμα εμπιστοσύνης.

Μέσω λοιπόν της συχνής ανάρτησης συγκεκριμένου περιεχομένου, τον «προετοιμάζει» σιγά σιγά ώστε να αποκτήσει μια καλύτερη εικόνα για την επιχείρηση, να κατανοήσει τον τρόπο που λειτουργεί, να γνωρίσει την προσωπικότητα της επιχείρησης (δηλαδή των ατόμων που γράφουν στο blog) αντιλαμβάνοντας κάθε φορά που διαβάζει μια ανάρτησή της, το μέγεθος της κατάρτισής της και την έκταση της εξειδίκευσής της. Το αποτέλεσμα; Το blog φέρνει όλο και πιο κοντά τον επισκέπτη σε αυτή.

Το εταιρικό blog οδηγεί, επίσης, τον υποψήφιο πελάτη όχι μόνο να επισκέπτεται την ιστοσελίδα όλο και πιο συχνά αλλά και να την διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό, χτίζοντας μια όμορφη σχέση μεταξύ επιχείρησης και αναγνώστη.

Όσο πιο στοχευμένο και κατάλληλο είναι το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στο εταιρικό blog άλλο τόσο ο επισκέπτης αντιλαμβάνεται την αξία του και τελικά αποδέχεται το ενδιαφέρον της επιχείρησης να τον βοηθήσει να πάρει τη σωστή απόφαση.

Σύμφωνα με την εταιρεία Hubspot, οι επιχειρήσεις που δημοσιεύουν περισσότερες από 20 αναρτήσεις το μήνα στο blog τους, έχουν πέντε φορές περισσότερους επισκέπτες από αυτές που δημοσιεύουν μέχρι 4 αναρτήσεις το μήνα. Εύκολα καταλαβαίνουμε ότι περισσότερο περιεχόμενο σημαίνει περισσότερους επισκέπτες που μεταφράζεται σε περισσότερες πωλήσεις.

Συμβουλεύετε τον υποψήφιο πελάτη και τον βοηθάτε όταν βρίσκεστε απέναντί του ή του μιλάτε στο τηλέφωνο. Γράψτε τα στο blog της επιχείρησής σας και θα δείτε πόσο πιο εύκολη θα γίνει η διαδικασία της πώλησής σας όταν θα τον συναντήσετε. Γιατί; Απλά, θα σας έχει γνωρίσει πιο πριν, διαβάζοντας αυτά που δημοσιεύσατε και έτσι θα είναι πιο δεκτικός σε αυτά που έχετε να του προτείνετε. Το εταιρικό blog είναι ο καλύτερος τρόπος για να μοιραστείτε την γνώση σας. Δοκιμάστε το.



-- ΠΡΟΣΟΧΉ !!! S.O.S !!! --

7.3 Σχεδιασμός και Περιεχόμενα σε ένα blog:
  • Το blog δεν είναι εταιρικό website άλλα εφημερίδα/περιοδικό και πρέπει να ακολουθεί μια πιο ανάλαφρη χαλαρή τεχνική σχεδίασης με ενδιαφέρον ποιοτικό περιεχόμενο και να μην βομβαρδίζει τον αναγνώστη συνέχεια με διαφημίσεις. (Ναι πρέπει να υπάρχουν διαφημίσεις αλλά με διακριτικό τρόπο)
  • Αξιοσημείωτο είναι το ότι το blog σας είναι το μέσο για να οδηγήσετε πελάτες στο website σας , Μπορεί να έχει το δικό του Domain , το δικό του SEO ( Search Engine Optimization ) , και το δικό του αναγνωστικό κοινό
  • όσο ποιο πολύ ευχαριστημένοι μείνουν οι αναγνώστες σας τόσο πιο πολύ θα ανέβει στις Search Engines που θα σας στέλνουν ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ ( Οργανική αναζήτηση ) περισσότερους υποψήφιους πελάτες.

7.4 Online Strategy και blog
Επιλέγοντας σωστή μορφή για το περιεχόμενο του website και του Blog σας
Το online περιεχόμενο μπορεί να λάβει πολλές διαφορετικές μορφές: από παρουσιάσεις και e-books έως infographics, εικόνες και βιντεοκλίπ. Κάθε μία από αυτές τις διαφορετικές μορφές έχει τα δικά της πλεονεκτήματα, είτε προορίζεται να εμπνεύσει, να εκπαιδεύσει ή να ψυχαγωγήσει.

Θα δούμε δημοφιλείς μορφές περιεχομένου και θα εξηγήσουμε πώς να επιλέγετε μορφές με βάση τις συγκεκριμένες ανάγκες του κοινού σας.

Όποια μορφή κι αν επιλέξετε, ο σκοπός του περιεχομένου είναι πάντα ο ίδιος: να συνδεθείτε με ένα κοινό. Αυτό το κοινό, με τη σειρά του, θα αλληλεπιδράσει, θα μοιραστεί, θα μάθει και ίσως γίνει και πελάτης σας.

7.5 Ας ξεκινήσουμε με κάποιες δημοφιλείς μορφές περιεχομένου:
Τα blogs συνήθως φιλοξενούνται ως υποενότητα σε ένα υπάρχον site και μπορεί να περιλαμβάνουν πρωτότυπο περιεχόμενο ή περιεχόμενο από συνεργάτες. Γράφοντας ιδιαίτερα και ποιοτικά άρθρα στο blog σας μπορεί να αυξήσει τη δημοσιότητα και να σας προσφέρει ενδιαφέρον περιεχόμενο που θα μοιραστείτε και σε άλλα κανάλια όπως στα social media. τα blogs μπορούν να φιλοξενήσουν Άρθρα , εικόνες και όλα τα υπόλοιπα περιεχόμενα που αναλύουμε παρακάτω

Τα infographics είναι ενημερωτικά καθώς και ένας καλός τρόπος να μεταδώσετε γνώση, οπτικά. Λειτουργούν καλά στο online περιβάλλον, καθώς τραβούν την προσοχή και παρουσιάζουν περίπλοκο ή ασυνήθιστο περιεχόμενο με δημιουργικό τρόπο. Προσέξτε όμως το μέγεθος εικόνας και το πώς προβάλλεται σε φορητές συσκευές.

Τα e-books είναι, εύκολοι στην ανάγνωση, εκπαιδευτικοί οδηγοί πάνω σε συγκεκριμένο θέμα. Αυτή η μορφή παρέχει στους αναγνώστες χρήσιμο περιεχόμενο και θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε ως ειδικός στον τομέα σας.

Τα βίντεο μπορεί να περιλαμβάνουν οτιδήποτε, από επιδείξεις προϊόντων έως οδηγίες χρήσης και συνεντεύξεις πελατών. Επιτρέπουν στις μάρκες να δημιουργούν ελκυστικό, ψυχαγωγικό και χρήσιμο περιεχόμενο που μπορεί κάποιος να δει γρήγορα και εύκολα.

Υπάρχουν πολλές άλλες μορφές περιεχομένου που μπορείτε να επιλέξετε, όπως δελτία τύπου, σεμινάρια, κριτικές και παρουσιάσεις καλών πρακτικών. Για να εξερευνήσετε περισσότερες μορφές περιεχομένου, πατήστε τα links που θα βρείτε στο τέλος αυτής της ενότητας.

Το επιτυχημένο περιεχόμενο δεν χρειάζεται να γίνει viral ή να φτάσει σε εκατομμύρια ανθρώπους. Δημιουργήστε περιεχόμενο στα μέτρα του κοινού σας και σχεδιάστε το έτσι ώστε να ωθεί τους πελάτες προς έναν συγκεκριμένο στόχο ή δράση.

Τώρα που εξοικειωθήκατε με τις διάφορες μορφές, το επόμενο βήμα είναι να σκεφτείτε τον κύριο στόχο του περιεχομένου σας. Στο μάρκετινγκ περιεχομένου, υπάρχουν τέσσερις συνήθως κύριοι λόγοι για να το παράξει:
  • για να ψυχαγωγήσεις
  • για να εμπνεύσεις
  • για να εκπαιδεύσεις
  • και για να πείσεις.

7.4 Online Strategy: Πώς θα συνδυάζετε διαφορετικές μορφές με διαφορετικούς στόχους.
Παράδειγμα: Η Σόφη έχει ένα κουρείο σκύλων και θέλει να δημιουργήσει μία στρατηγική περιεχομένου για να ενισχύσει την online παρουσία της. Για να ψυχαγωγήσει το κοινό της, αποφασίζει να δημοσιεύσει στα social media αστεία βίντεο με σκύλους που κάνουν κόλπα. Για να εμπνεύσει, σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα blog - φόρουμ στο site της, όπου ο κόσμος θα μπορεί να γράφει τις ερωτήσεις του και να λαμβάνει πληροφορίες από την ίδια, αλλά και από άλλους ιδιοκτήτες κατοικίδιων. Για να εκπαιδεύσει το κοινό της, ανεβάζει στο blog της άρθρα με συμβουλές για τη φροντίδα και τη διατροφή των σκύλων. Για να πείσει το κοινό να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της, θα μοιραστεί συνεντεύξεις από ικανοποιημένους πελάτες, καθώς και e-books για να αναδείξει την εξειδίκευσή της στο grooming σκύλων.

Σκεφτείτε τώρα στο δικό σας επιχειρηματικό σενάριο, πώς οι διάφορες μορφές περιεχομένου συνδυάζονται καλύτερα με συγκεκριμένους στόχους. Για παράδειγμα, αν ο στόχος σας είναι να εκπαιδεύσετε, τότε οι οδηγοί, τα e-books και τα infographics είναι οι ιδανικές μορφές. Αν ο στόχος σας είναι να ψυχαγωγήσετε, μία καλύτερη επιλογή μορφής είναι τα κουίζ ή οι διαγωνισμοί.

Όταν εξετάζετε ποιες μορφές περιεχομένου είναι κατάλληλες για τους στόχους σας, σκεφτείτε επίσης ποιες μπορείτε να δημιουργήσετε εύκολα μόνοι σας και για ποιες ενδεχομένως, χρειάζεται να ζητήσετε βοήθεια από άλλους. Επιλέξτε το στόχο του περιεχομένου σας και, στη συνέχεια, επιλέξτε τις μορφές που ταιριάζουν καλύτερα σε αυτόν. Τέλος, όταν σχεδιάζετε περιεχόμενό, να θυμάστε το κοινό σας. Φροντίστε να καλύπτετε τις ανάγκες του με μία μορφή που θα το εντυπωσιάσει.

Περισσότερα για blogs μπορείτε να διαβάσετε Εδώ

Το blog που διαβάζετε αυτή τη στιγμή είναι στημένο στο server της google (που σημαίνει ότι είναι γρήγορο με άριστο SEO) και το εξωφρενικό κόστος λειτουργείς του ανά χρόνο είναι:


Κόστος Hosting = Μηδέν 
Κόστος Domain = Μηδέν 
Κόστος SSL htts = Μηδέν 
---------------------------------
Συνολικό Κόστος = Μηδέν 

Η ενημέρωση
Το Blog σας είναι κάτι το ζωντανό και χρειάζεται συνεχή ενημέρωση και αρθρογραφία, Αξίζει τον κόπο να το Ενημερώνετε συχνά,  Αξίζει τον κόπο να διαθέσετε χρόνο για αυτό , Είναι δυνατό Εργαλείο Online Strategy marketing, και εμείς εδώ στην ISTOGRAMI προσπαθούμε να σας πούμε ότι είναι πολύ σημαντική η σωστή στρατηγική marketing στην επιχείρηση σας.


Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

istogrami      
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us