Slide show

Παγκόσμιος ιστός και κινητά: Δύο κόσμοι συναντιούνται

2.1 Εισαγωγή
Στις μέρες μας οι χρήστες μπαίνουν στο internet από κινητά πιο συχνά από ό,τι από υπολογιστές.
Συμπέρασμα: To site της επιχείρησής σας πρέπει να είναι φιλικό προς κινητά. Δηλαδή, πρέπει να λειτουργεί καλά σε μικρότερες οθόνες. Έτσι οι μηχανές αναζήτησης έχουν προσαρμοστεί στον τρόπο που χρησιμοποιούμε πλέον τα κινητά.


2.1.1 Πώς να κάνετε το δικό σας site φιλικό προς κινητά ( responsive design ) και πώς να κάνετε Search Engine Optimisation SEO για κινητά.
Οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να καταλάβουν αν ένα site είναι φιλικό προς κινητά και να το εμφανίσουν με προτεραιότητα. Τι ακριβώς σημαίνει όμως site φιλικό προς κινητά? Έχει να κάνει με τον τρόπο που κατασκευάστηκε ένα site και συγκεκριμένα με μια προδιαγραφή που ονομάζεται responsive design.

Ένα site με responsive design προσαρμόζεται αυτόματα στο μέγεθος της οθόνης του χρήστη. Αν ο χρήστης έχει μπει από ένα laptop οι σελίδες του site θα εμφανιστούν σε οριζόντια διάταξη.

Αν όμως ο χρήστης μπει από κινητό με κάθετη οθόνη μόλις 5 επί 7 εκατοστά, το site θα αλλάξει σχήμα και θα γίνει κάθετο. Οι λέξεις θα γίνουν πολύ λιγότερες με μεγάλες γραμματοσειρές για να είναι ευανάγνωστες. Θα υπάρχουν μεγάλα κουμπιά για να κλικάρει κάποιος εύκολα και η πλοήγηση θα είναι απλή.

Οι επισκέπτες σε ένα τέτοιο site, κατανοούν αμέσως τα επόμενα βήματα και πώς να τα πραγματοποιήσουν. Για παράδειγμα, αν στο website σας, υπήρχε ένας αριθμός τηλεφώνου με δυνατότητα κλήσης παρά το μικρό μέγεθος οθόνης, οι επισκέπτες του site θα πρέπει να μπορεί κάνει κλήση και να ολοκληρώσουν συνήθεις, σημαντικές ενέργειες.

Αφού δημιουργήσετε ένα site φιλικό προς κινητά, θα πρέπει να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να το βρίσκουν και ιδανικά να το εμφανίζουν στα αποτελέσματα. Αυτό ονομάζεται Search Engine

2.2 Optimisation - ή αλλιώς SEO -, με έμφαση στα κινητά.

Πώς θα πετύχετε το SEO ;
Θα σας δώσω μία συμβουλή : Σημαντικό ρόλο παίζει η συνάφεια των λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιείτε σε σχέση με αυτό που πληκτρολογεί ο χρήστης.
Aλλά υπάρχει και κάτι ακόμα που μετράει για τα κινητά. Τι είναι αυτό; Η ταχύτητα φόρτωσης και η ευκολία χρήσης. Γιατί ο χρήστης κινητού συνήθως δεν έχει πολύ χρόνο στη διάθεσή του.Την ταχύτητα φόρτωσης την καθυστερούν, υπερβολικά μεγάλες εικόνες και μεγέθη αρχείων, οπότε προσέξτε το. Χρηστικότητα είναι η εύκολη πλοήγηση ενός επισκέπτη που μπήκε στο site σας από κινητό. Αν λοιπόν το site σας είναι φιλικό για κινητά, είναι πιο πιθανό να εμφανιστεί σε αποτελέσματα αναζήτησης για κινητά. Ας δούμε ένα παράδειγμα. Ορισμένες μορφές βίντεο, τεχνικά δεν μπορούν να προβληθούν σε κινητά (π.χ flash video .FLV). Συνεπώς, αν το site σας έχει τέτοια βίντεο, δεν είναι φιλικό στο χρήστη, σωστά? Για να ελέγξετε το πόσο φιλικό είναι το site σας για κινητά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Mobile Friendly Test της Google:

mobile friendlt test
Τι είδαμε λοιπόν σε αυτή την ενότητα:
Είναι σημαντικό να φροντίσετε το site της επιχείρησής σας να λειτουργεί καλά σε κινητά.
Ένα site φιλικό προς κινητά θα αυξήσει τους επισκέπτες σας άρα και τις πωλήσεις σας.

Περισσότερα για το mobile marketing μπορείτε να διαβάσετε Εδώ

Πηγή https://www.youtube.com/watch?v=UGT5WDUu4QE



Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ


istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us