Δωρεάν βιβλίο - Free book: Marketing
ΠΡΟΛΟΓΟΣ: Το εγχειρίδιο αυτό γράφτηκε προκειμένου να καλύψει τις διδακτικές ανάγκες του μαθήματος Marketing των σπουδαστών των ΚΕΕ. Απευθύνεται όμως σε κάθε ενδιαφερόμενο (επιστήμονα, στέλεχος επιχειρήσεων, επιχειρηματία) ο οποίος επιθυμεί να έρθει σε επαφή με αυτό το επιστημονικό πεδίο και να αποκτήσει γνώσεις γύρω από το Marketing
ή να συστηματοποιήσει και να εμπλουτίσει αυτές που έχει στο συγκεκριμένο αντικείμενο Οι επιχειρηματίες και τα στελέχη όμως δεν ενδιαφέρονται μόνο για θεωρητικές γνώσεις .
ΠΡΟΛΟΓΟΣ: Το εγχειρίδιο αυτό γράφτηκε προκειμένου να καλύψει τις διδακτικές ανάγκες του μαθήματος Marketing των σπουδαστών των ΚΕΕ. Απευθύνεται όμως σε κάθε ενδιαφερόμενο (επιστήμονα, στέλεχος επιχειρήσεων, επιχειρηματία) ο οποίος επιθυμεί να έρθει σε επαφή με αυτό το επιστημονικό πεδίο και να αποκτήσει γνώσεις γύρω από το Marketing
ή να συστηματοποιήσει και να εμπλουτίσει αυτές που έχει στο συγκεκριμένο αντικείμενο Οι επιχειρηματίες και τα στελέχη όμως δεν ενδιαφέρονται μόνο για θεωρητικές γνώσεις .
Ενδιαφέρονται πρωτίστως για έξυπνες ιδέες που θα τους εξασφαλίσουν άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Αυτή είναι μία ανάγκη που ήρθε να καλύψει αυτό το εγχειρίδιο. Βέβαια ένα διδακτικό εγχειρίδιο δεν πρέπει να είναι εκτεταμένο. Κατά συνέπεια δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν όλα τα πεδία του Marketing. Εξάλλου είναι τόσες πολλές οι εργασίες και τα πεδία έρευνας που αναπτύσσονται κάθε χρόνο σε αυτό το γνωστικό αντικείμενο που είναι δύσκολο να τις παρακολουθήσει κανείς και ακόμη δυσκολότερο να τις μνημονεύσει σε ένα εγχειρίδιο.
Το εγχειρίδιο αυτό αποτελείται από επτά ενότητες στις οποίες παρουσιάζεται και αναλύεται ολόκληρη η κλασική θεωρία του Marketing εμπλουτισμένη με τις πλέον πρόσφατες θεωρητικές προσεγγίσεις και τις αντίστοιχες βιβλιογραφικές αναφορές και σχόλια. Επίσης παρουσιάζονται αναφορές για την τμηματοποίηση της αγοράς, για την επίδραση της τεχνολογίας πάνω στο marketing και πως επηρεάζεται από την εμφάνιση του Internet.
Στο κεφάλαιο 1 γίνεται αναφορά σε βασικές έννοιες του Marketing και τους διαφορετικούς τρόπους που οι διεθνείς οργανισμοί και φυσικά πρόσωπα ορίζουν το Marketing.
Στο κεφάλαιο 2 γίνεται αναφορά στο μίγμα Marketing και τον καθοριστικό ρόλο που παίζει στα τελικά αποτελέσματα μιας επιχείρησης που εφαρμόζει επιτυχημένα το συγκεκριμένο εργαλείο. Στο ίδιο κεφάλαιο αναλύονται μοντέλα ανάλυσης χαρτοφυλακίων προϊόντων και πολιτικές τιμολόγησης, προώθησης και διανομής προϊόντων. Τέλος γίνεται αναφορά στις τεχνικές πώλησης .
Στο κεφάλαιο 3 αναλύονται οι συμπεριφορές αγοραστών και καταναλωτών. Μέσα από το συγκεκριμένο κεφάλαιο γίνεται φανερή η σπουδαιότητα της κατανόησης των διαφόρων συμπεριφορών στην τελική στρατηγική marketing μιας επιχείρησης. Γίνεται επίσης αναφορά στις θεωρίες συμπεριφοράς του καταναλωτή και στις διάφορες κατηγορίες καταναλωτών.
Το κεφάλαιο 4 αναφέρεται στην κατηγοριοποίηση ή τμηματοποίηση της αγοράς έτσι ώστε μια επιχείρηση να είναι σε θέση να στοχεύσει στο σωστό κομμάτι της αγοράς. Αναφέρονται οι μέθοδοι και τα κριτήρια τμηματοποίησης καθώς επίσης και πρακτικές συμβουλές για τον καλύτερο τρόπο να πετύχεις την τμηματοποίηση.
Στο κεφάλαιο 5 περιγράφονται οι στρατηγικές ανταγωνισμού και γίνεται αναφορά στην σπουδαιότητα της γνώσης του ανταγωνισμού για τον καλύτερο προγραμματισμό επιχειρησιακής στρατηγικής. Επίσης περιγράφονται οι διάφορες κατηγορίες πιθανών ανταγωνιστών.
Στο κεφάλαιο 6 γίνεται αναφορά στους τρόπους και στις μεθόδους έρευνας αγοράς. Επίσης γίνεται περιγραφή των διαφορετικών τεχνικών με ειδική αναφορά στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αυτών.
Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον τρόπο που η νέα τεχνολογία και κυρίως η εμφάνιση του Διαδικτύου επηρέασε τον τρόπο προσέγγισης του Marketing από τα στελέχη των εταιρειών και από τις εταιρείες που ασχολούνται με αντικείμενα παρεμφερή στο Marketing. Περιγράφονται οι στρατηγικές marketing μέσα από το πρίσμα των νέων τεχνολογιών.
Το εγχειρίδιο περιλαμβάνει κάποιες μελέτες περιπτώσεων και πολλές ασκήσεις οι οποίες θα βοηθήσουν τους αναγνώστες στην καλύτερη κατανόηση των ενοτήτων αφού θα χρειαστεί να συνδυάζουν τις γνώσεις τους και να επιστρατεύσουν την κρίση τους για να μπορέσουν να δώσουν απαντήσεις.
Σε κάθε ενότητα υπάρχει βιβλιογραφία και σημεία αναφοράς για περαιτέρω μελέτη είτε από την ξένη βιβλιογραφία είτε από ιστοσελίδες σχετικές με τις αντίστοιχες θεματικές ενότητες.
Το βιβλίο κατεβαίνει ελεύθερα από εδώ:
Μάρκετινγκ – Βασικές έννοιες και αρχές (βιβλίο PDF). Υπουργείο Παιδείας – Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΠΡΟΣΟΧΗ !!! H ΟΜΑΔΑ ISTOGRAMI δημοσιεύει άρθρα τηρώντας κατά γράμμα τον Νόμο Ν.2121/1993 περί πνευματικών δικαιωμάτων, δημοσιεύοντας άρθρα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για λόγους ενημέρωσης και εκπαίδευσης (αρ.25) τόσο των μελών της ομάδας όσο και όλης της ανθρωπότητας , επίσης χρησιμοποιεί της παράθεσης σύντομων αποσπασμάτων άρθρων , βιβλίων , και συγγραμμάτων νομίμως δημοσιευμένων για την υποστήριξη της γνώμης εκείνου που τα παραθέτει και την κριτική της γνώμης των αναγνωστών και των blogger του ιστοτόπου μας υπό την προϋπόθεση ότι ΠΑΝΤΑ αναφέρεται η προέλευσή τους και ο δημιουργός και εκδότης τους (α.19) με ενεργό LINK και παραπέμπει στην αρχική πηγή δημοσίευσης. Παρακαλούμε διαβάστε τους Όρους χρήσης , και ποιες δημοσιεύσεις υπάγονται στις εξαιρέσεις του Ν.2121/1993 . ΠΑΡΟΛΑ αυτά αν κάποιος κάτοχος προστατευμένου ©COPYRIGHT ή Creative Commons περιεχομένου εντοπίσει παράβαση του έργου του στον ιστότοπο μας παρακαλούμε να επικοινωνήσει ΑΜΕΣΑ μαζί μας για να το ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΜΕ ή να το ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ άμεσα ανάλογα με την επιθυμία του ... !!!
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us