Slide show

Πώς θα κάνετε διαφημίσεις που ξεχωρίζουν

Έχετε παρατηρήσει ότι οι περισσότερες διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης μοιάζουν μεταξύ τους; Σε αυτό το βίντεο, θα δούμε πώς θα ξεχωρίσουν οι διαφημίσεις σας, με ελκυστικό περιεχόμενο, εύστοχους τίτλους και σαφείς προτροπές προς τον πελάτη.

Ας αναζητήσουμε φωτογράφο γάμων στη Ρόδο και ας εξετάσουμε τι εμφανίζεται.

Βλέπουμε ότι υπάρχουν πολλοί φωτογράφοι γάμων στο διαδίκτυο που δεν φαίνεται να προσφέρουν κάτι ξεχωριστό. 

Υπάρχουν επίσης πολλά οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης στο κέντρο της σελίδας, που συναγωνίζονται κι αυτά για την προσοχή μας.

Φαντάζεστε πόσο εύκολο είναι να περάσει απαρατήρητη μια διαφήμιση? Γιαυτό είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσετε κάτι μοναδικό που ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Πώς μπορείτε, λοιπόν, να πάτε τη διαφήμισή σας στο επόμενο επίπεδο;
Υπάρχουν ορισμένες απλές οδηγίες που μπορείτε να ακολουθήσετε:

Ας ξεκινήσουμε από τη συνάφεια. Η συνάφεια είναι βασική αρχή του SEM . Προσπαθήστε η επικεφαλίδα της διαφήμισής σας να ταιριάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με τις λέξεις-κλειδιά του χρήστη.

Θυμάστε το παράδειγμα αναζήτησης για την πρόσληψη φωτογράφου γάμου στη Ρόδο;

Αν θέλετε να είστε σίγουροι ότι θα εμφανιστείτε στα αποτελέσματα για τη συγκεκριμένη αναζήτηση, χρησιμοποιήστε ακριβώς αυτό για την επικεφαλίδα της διαφήμισης:

Φωτογράφος γάμων Ρόδος.

Τώρα, όταν κάποιος πραγματοποιεί αναζήτηση για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί, η διαφήμισή σας θα ταιριάζει απόλυτα με αυτό που αναζητά.

Τι θα λέγατε να προσθέσουμε ένα κίνητρο;
Mια έκπτωση ή ειδική προσφορά θα τραβήξει την προσοχή. 

Άρα λέμε:
Φωτογράφος γάμων Ρόδος
25% έκπτωση για φωτογραφικό άλμπουμ.

Φαίνεται ήδη πολύ πιο συναρπαστικό και δίνει στον πελάτη έναν παραπάνω λόγο να επισκεφτεί το site σας. 

Και τέλος προσθέστε μια συγκεκριμένη παρότρυνση.
Οι έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι ανταποκρίνονται όταν τους ζητάμε κάτι συγκεκριμένο.
Oπότε γράψτε "Δείτε τη συλλογή μας με φωτογραφίες γάμου!” 

Πολύ καλό. Λέει στον πελάτη τι πρέπει να κάνει όταν επισκεφτεί το site σας. Επίσης, δείχνει ότι έχετε μια ευρεία συλλογή φωτογραφιών γάμου.

Τι μάθαμε, λοιπόν; Με μερικές απλές οδηγίες οι διαφημίσεις μας θα ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Πρώτον, προσαρμόσετε την επικεφαλίδα στις λέξεις κλειδιά των χρηστών. Συμπεριλάβετε μια ειδική προσφορά με ημερομηνία λήξης. Και, τέλος, προσθέστε μια σαφή παρότρυνση για δράση.

Αυτές οι τεχνικές θα βελτιώσουν τις διαφημίσεις σας σε κάθε περίπτωση. Να θυμάστε, όμως, ότι η εύρεση αποτελεσματικών διαφημίσεων είναι κι αυτή μια συνεχής διαδικασία

Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/57


Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ


istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us