Slide show

Η δημοπρασία στο SEM

Το SEM βασίζεται σε ένα σύστημα δημοπρασιών. Θα εξηγήσουμε πώς λειτουργεί και θα δώσουμε ένα παράδειγμα για το πώς να το χρησιμοποιήσετε κι εσείς.
Ας ξεκινήσουμε με μια αναζήτηση για φωτογράφιση γάμων στη Ρόδο. Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα αποτελεσμάτων.

Στο κέντρο, θα δείτε τα οργανικά αποτελέσματα, δηλαδή τις δωρεάν καταχωρίσεις. Και στην κορυφή και κατά μήκος της δεξιάς στήλης, θα δείτε τις πληρωμένες διαφημίσεις.

Οι μηχανές αναζήτησης έχουν περιορισμένες θέσεις διαφημίσεων. Οι διαφημιζόμενοι συναγωνίζονται σε μια δημοπρασία για αυτές τις θέσεις.

Συνεπώς, αν πραγματοποιήσετε αναζήτηση για φωτογραφίσεις γάμων στη Ρόδο, οι διαφημίσεις που βλέπετε είναι το αποτέλεσμα της δημοπρασίας. Οι διαφημίσεις που "κερδίζουν" εμφανίζονται σε πιο καλές θέσεις, δηλαδή κοντά στην κορυφή. Οι επόμενες σε χαμηλότερες θέσεις.

Πιθανότατα αναρωτιέστε πώς λειτουργεί η δημοπρασία. Όπως στις περισσότερες δημοπρασίες, υποβάλλετε μια προσφορά. Αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό. Εδώ παίζει ρόλο και η συνάφεια των διαφημίσεων.

Άρα, επιτυχία στη δημοπρασία σημαίνει ανταγωνιστική προσφορά σε συνδυασμό με υψηλή συνάφεια. 

Θα εξετάσουμε τώρα και τους δύο αυτούς παράγοντες. Ας υποθέσουμε ότι είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε έως 2 € όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας. Η τιμή αυτή που εσείς την ορίζετε, ονομάζεται μέγιστο κόστος ανά κλικ ή μέγιστο CPC. Αν ο ανταγωνιστής σας έχει μέγιστο CPC, ας πούμε, 1 €, τότε έχετε υψηλότερη προσφορά που σημαίνει ότι "προηγείστε" σε αυτό το κομμάτι της δημοπρασίας. 

Να θυμάστε ότι οι ανταγωνιστές σας μπορούν να αλλάζουν ανά πάσα στιγμή το CPC τους, επομένως πρέπει να ελέγχετε τακτικά τις προσφορές σας. 

Αλλά, όπως είπα και νωρίτερα, η δημοπρασία δεν έχει να κάνει μόνο με τις προσφορές.

Ο άλλος σημαντικός παράγοντας είναι η συνάφεια. Είναι μια κλίμακα, συνήθως από το 1 έως το 10, που μετράει το βαθμό συνάφειας της διαφήμισής σας με την αναζήτηση ενός χρήστη. Οι μηχανές αναζήτησης το ονομάζουν “Quality score”.

Για παράδειγμα, αν κάποιος αναζητήσει “φωτογράφιση γάμων στη Ρόδο” και ο τίτλος της διαφήμισής σας είναι “Φωτογράφιση Γάμων στη Ρόδο”, η μηχανή αναζήτησης θα τη θεωρήσει εξαιρετικά συναφή. Προφανώς θα λάβετε υψηλό “Quality score”.

Τι θα συμβεί, όμως, αν ο τίτλος της διαφήμισής σας είναι “Υπηρεσίες Γάμων στη Ρόδο”; Αυτή θα θεωρηθεί λιγότερο συναφής, γιατί μιλάει για υπηρεσίες γάμων και όχι για φωτογράφιση γάμων. Μάλλον θα έχετε χαμηλότερο “Quality score”.

Συμπέρασμα. Όταν δύο ανταγωνιστές έχουν δώσει τιμές ίσης αξίας, η επιχείρηση με το υψηλότερο “Quality score” θα εμφανιστεί πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Για να βελτιώσετε την απόδοσή σας στο SEM , καλό θα είναι να ελέγχετε συνεχώς τις καμπάνιες σας και να προσπαθείτε να τις κάνετε πιο συναφείς με αυτά που ψάχνουν οι χρήστες.

Ας δούμε τι έχουμε πει ως τώρα.

Η τιμή που προτίθεστε να πληρώσετε για ένα κλικ, δηλαδή το μέγιστο CPC, και το “Quality score” είναι τα δύο κύρια στοιχεία που καθορίζουν πώς τα πήγατε στη δημοπρασία.

Τώρα, ας πάμε το παράδειγμά μας ένα βήμα παρακάτω.

Ας υποθέσουμε ότι δύο διαφορετικές επιχειρήσεις συναγωνίζονται για τις ίδιες λέξεις-κλειδιά: φωτογράφιση γάμων.

Ο Γιώργος δίνει προσφορά 4 €, αλλά η διαφήμισή του δεν κρίθηκε πολύ συναφής, έλαβε 3 στα 10. Η Σοφία δίνει προσφορά 3 € και η συνάφειά της είναι 10 στα 10. Για να δούμε ποιος θα κερδίσει στη δημοπρασία!

Πολλαπλασιάζουμε την τιμή του ευρώ με τo βαθμό συνάφειας και το γινόμενο βγάζει το αποτέλεσμα. Ο Γιώργος πήρε 12 ενώ η Σοφία 30! Εντυπωσιακό!

Αν και η Σοφία πληρώνει λιγότερα, η διαφήμιση της κερδίζει τη δημοπρασία και εμφανίζεται σε υψηλότερη θέση από τον Γιώργο.

Και με αυτό καλύψαμε τις δημοπρασίες SEM 
Είδαμε πως μια υψηλή προσφορά δεν μπορεί απλά να "αγοράσει την κορυφή", και πως στη δημοπρασία κερδίζουν οι πιο συναφείς και όχι οι πιο ακριβές διαφημίσεις. 

Κι αν η συνάφεια είναι πολύ-πολύ χαμηλή, ενδέχεται οι μηχανές αναζήτησης να μην εμφανίσουν καθόλου τις διαφημίσεις σας.

Για να βελτιώσετε την απόδοσή σας, βελτιώστε τη συνάφεια των διαφημίσεών σας. Συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά. Με τον τρόπο αυτόν, παίρνετε καλύτερες θέσεις διαφήμισης, με λιγότερα χρήματα.

Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/55



Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ


istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us