Slide show

Θέστε ρεαλιστικούς στόχους SEO

Μήπως η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης σάς φαίνεται λίγο πολύπλοκη; Για να διεκολυνθείτε, βάζετε σαφείς στόχους και στη συνέχεια, μετράτε την πρόοδό σας βήμα-βήμα.

Σε αυτό το βίντεο, θα συζητήσουμε γιατί είναι σημαντικοί οι στόχοι, θα εξετάσουμε πώς να ορίζετε την επιτυχία, πώς να την μετράτε και ποια εργαλεία βοηθάνε.

Έτσι θα ξέρετε τι από αυτά που δοκιμάσατε πέτυχε και τι όχι, ώστε να μπορείτε να κάνετε διορθωτικές κινήσεις.

Ας ξεκινήσουμε προσδιορίζοντας τους στόχους SEO . Τι προσπαθείτε να επιτύχετε στο διαδίκτυο; Πώς ορίζετε την επιτυχία;

Ας υποθέσουμε ότι είστε ιδιοκτήτης μια αγροτουριστικής βιολογικής μονάδας. Θέλετε να πουλάτε βιολογικά προϊόντα, όπως λάδι ελιάς και κρασί, σε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες. Θέλετε, επίσης, να προσφέρετε στους πελάτες σας ενδιαφέρον περιεχόμενο στο site σας ώστε να χτίσετε μια διαχρονική σχέση μαζί τους, ευελπιστώντας ότι θα σας επισκέπτονται συχνά, οπότε και θα αγοράζουν περισσότερο λάδι και κρασί.

Μόλις προσδιορίσατε τρεις επιχειρηματικούς στόχους:

Ο πρώτος λέγεται “μετατροπές”, και είναι το να μετατρέψετε τους επισκέπτες του site σε πελάτες. 
Ο δεύτερος λέγεται “πιστότητα”, και είναι το να κάνετε τους επισκέπτες να δεθούν μαζί σας και να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο σας. 
Και ο τρίτος λέγεται “επέκταση”, και είναι το να αποκτήσετε νέους πελάτες.

Αυτούς τους στόχους πρέπει να τους μετράτε.

Για παράδειγμα, έχετε επιλέξει τη λέξη-κλειδί “βιολογικό λάδι ελιάς”, το site σας εμφανίζεται ψηλά στην κατάταξη, αλλά δεν πουλάτε. 

Γιατί; Πιθανών οι χρήστες που αναζητούν τον όρο "βιολογικό λάδι ελιάς", θέλουν να μάθουν ποια είναι τα θρεπτικά συστατικά του κι όχι να αγοράσουν.
Τι μπορείτε να κάνετε; Aλλάξτε τη λέξη κλειδί σε “βιολογικό λάδι ελιάς - αγορά”.

Ας θυμηθούμε τους στόχους που λέγαμε νωρίτερα.

Ξεκινάμε με τις μετατροπές. Μετρήστε τον αριθμό των επισκεπτών που μεταβαίνουν στο site σας και τελικά αγοράζουν από εσάς. Μετρήστε, επίσης, και ενδιάμεσες ενέργειες που μπορεί να οδηγήσουν σε πώληση, όπως η εγγραφή τους σ’ένα newsletter. 

Για να δούμε τώρα την πιστότητα. Παρατηρήστε με ποιο περιεχόμενο αλληλεπιδρούν περισσότερο οι επισκέπτες σας. Αφήνουν σχόλια; Σας ακολουθούν στα social media;

Τέλος, θα δούμε την επέκταση. Πόσες φορές η επιχείρησή σας εμφανίζεται στα αποτελέσματα, και πόσο συχνά οι χρήστες κάνουν κλικ για να μπουν μέσα;

Πώς θα τα παρακολουθήσετε όλα αυτά;
Τα εργαλεία Analytics και WebMaster σας δίνουν αυτές τις πληροφορίες, συχνά μάλιστα και δωρεάν. Οι περισσότερες μεγάλες μηχανές αναζήτησης όπως το Bing, το Google ή το Yandex έχουν τέτοια εργαλεία.

Έτσι μπορείτε να μάθετε ένα σωρό πληροφορίες.
Ποιες λέξεις-κλειδιά εμφανίζουν το site σας ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Σε ποια site υπάρχουν links προς το site σας. 
Πόσοι επισκέπτες κάνουν κλικ σ’ αυτά τα links για να συνδεθούν μ΄εσάς.

Μπορείτε να καταλάβετε λίγο καλύτερα και τους πελάτες σας:

Ποιες σελίδες του site σας ωθούν τους χρήστες σε αγορά;
Ποιο περιεχόμενο δεν αποδίδει;
Πόσοι επισκέπτες που προέρχονται από τα οργανικά αποτελέσματα γίνονται πελάτες;

Με βάση όλες αυτές τις πληροφορίες, προσαρμόσετε τη στρατηγική σας.

Για να συνοψίσουμε:

Για να ελέγξετε την απόδοση του site σας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης πρέπει να θέτετε στόχους.

Για να μετρήσετε την επιτυχία ή την ανάγκη βελτίωσης πρέπει να παρακολουθείτε την απόδοσή σας. Γι’ αυτό υπάρχουν και τα κατάλληλα εργαλεία.

Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/50


Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ


istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us