Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα αγροτουριστικό κατάλυμα που ονομάζεται "Αγροτουρισμός στην Πελοπόννησο"
Υπάρχουν αρκετά στοιχεία που μπορούν να δηλώσουν στη μηχανή αναζήτησης σε τι αφορά η σελίδα σας. Τα στοιχεία αυτά είναι: ο τίτλος, τα meta tags οι επικεφαλίδες και το ίδιο το περιεχόμενο.
Ας ξεκινήσουμε με τον τίτλο και τα meta tags.
Ο τίτλος είναι η αρχική φράση που λέει ποιοι είστε στους χρήστες.
Τα meta tags είναι 2-3 σύντομες προτάσεις που ακολουθούν. Δεν είναι ορατά στους χρήστες, αλλά πρέπει να υπάρχουν ενσωματωμένα στον κώδικα γιατί η μηχανή αναζήτησης τα διαβάζει και βοηθιέται.
Να σας δώσω 2 παραδείγματα:
Aν μια σελίδα αφορά συγκομιδή ελιάς στο κτήμα σας ένας καλός τίτλος θα ήταν "Αγροτουρισμός στην Πελοπόννησο, Συγκομιδή ελιάς”. Αυτός ο τίτλος περιγράφει και το όνομα της επιχείρησης αλλά και τι αφορά η σελίδα.
Ένα καλό meta tag ενισχύει τον τίτλο, χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά.
Για παράδειγμα:
"Ο Αγροτουρισμός στην Πελοπόννησο προσφέρει στους επισκέπτες τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στη συγκομιδή ελιάς. Κλείστε τη διαμονή σας.”
Πάμε τώρα στις επικεφαλίδες και στo περιεχόμενο. Και αυτά με τη σειρά τους μπορούν να βοηθήσουν μια μηχανή αναζήτησης να σας εντοπίσει.
Οι επικεφαλίδες είναι ορατές και στους επισκέπτες και στις μηχανές αναζήτησης. Συχνά, εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας. Μια πολύ καλή επικεφαλίδα θα ήταν "συγκομιδή ελιάς", η οποία δηλώνει άμεσα και με σαφήνεια τι περιέχει η σελίδα σας.
Όσο για το περιεχόμενο;
Φροντίστε μέσα στο κείμενό σας να συμπεριλαμβάνονται λέξεις-κλειδιά όπως
διακοπές, Ελλάδα, Πελοπόννησος, αγροτουρισμός, παράδοση, τοπίο, μάζεμα ελιάς, μοναδική εμπειρία και άλλα.
Αν ακολουθήσετε αυτές τις οδηγίες, όπου κι αν κοιτάξουν οι μηχανές αναζήτησης, θα δουν συνεπείς και σαφείς πληροφορίες για το περιεχόμενό σας κι αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την κατάταξή σας.
Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/51
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us