Slide show

Πώς να επιλέγετε λέξεις-κλειδιά

Σε αυτό το βίντεο, θα συζητήσουμε τι πρέπει να προσέχετε όταν επιλέγετε λέξεις-κλειδιά για να κάνετε Search Engine Optimisation.
Οι κατάλληλες λέξεις-κλειδιά είναι το άλφα και το ωμέγα για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Ας δούμε ένα παράδειγμα:
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος ψάχνει για αγροτουριστικές δραστηριότητες. Τι μπορεί να γράψει στην αναζήτηση; “Αγροτουρισμός”? Ζωή σε αγρόκτημα? Τρύγος? Βιολογικές καλλιέργειες?

Αν προσφέρετε τέτοιες δραστηριότητες πρέπει να γνωρίζετε με ποιες λέξεις και φράσεις τις αναζητούν οι χρήστες. Ιδανικά εντάξτε στο site σας τις φράσεις των χρηστών. Αν δεν το κάνετε αυτό, οι επισκέπτες μπορεί να ψάχνουν κάτι, ενώ εσείς να μιλάτε για κάτι άλλο. Μπορεί να εννοείτε το ίδιο πράγμα αλλά να μην συμπέσετε ποτέ.

Όταν επιλέγετε τις λέξεις-κλειδιά, να λαμβάνετε υπόψη σας τρία πράγματα.

Πρώτον, τη συχνότητα χρήσης μιας λέξης ή φράσης. Το προφανές είναι να συμπεριλάβετε ως λέξεις-κλειδιά τις πιο συχνές φράσεις που πληκτρολογούν οι χρήστες. Να θυμάστε, όμως, αυτές τις λέξεις τις χρησιμοποιούν και όλα τα άλλα site, άρα θα είναι δύσκολο να διαφοροποιηθεί και να αναδειχθεί η επιχείρησή σας.

Δεύτερον, θα πρέπει να λαμβάνετε υπόψη τον ανταγωνισμό. 
Όταν οι χρήστες πληκτρολογούν τις πιο συνηθισμένες λέξεις κλειδιά, συνήθως τη μερίδα του λέοντος στα αποτελέσματα αναζήτησης, την παίρνουν τα μεγάλα και καθιερωμένα site.
Υπάρχουν, όμως, μεγάλες ευκαιρίες και για τα καινούρια site. Αν τώρα ξεκινάτε, αναζητήστε λέξεις-κλειδιά με λίγο μικρότερο ανταγωνισμό.
Yπάρχουν χιλιάδες φράσεις με χαμηλό όγκο αναζητήσεων που θα μπορούσατε να τις κάνετε “δικές σας”. Να μια ευκαιρία για εσάς.

Οι λέξεις αυτές ονομάζονται "περιγραφικές" λέξεις-κλειδιά του SEO .
Ας δούμε ένα απλό παράδειγμα.
Mπορεί η λέξη-κλειδί τρύγος να έχει πολύ ανταγωνισμό, αλλά η φράση,παραδείγματος χάρη, “Τρύγος και πάτημα σταφυλιού υπό το φως του φεγγαριού στην Πελοπόννησο” είναι ένα παράδειγμα "περιγραφικής" φράσης-κλειδί η οποία μπορεί να σας προσφέρει πιο άμεσα αποτελέσματα SEO .
Συμπέρασμα, και οι πιο μικρές επιχειρήσεις μπορούν να έχουν καλή κατάταξη αν χρησιμοποιήσουν περιγραφικές λέξεις-κλειδιά.

Το τελευταίο που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι η συνάφεια. Οι λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε θα πρέπει να αντιστοιχούν με μεγάλη ακρίβεια σε αυτά που προσφέρετε. Αν κάποιος επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας αναζητώντας τρύγο ενώ εσείς προσφέρετε συγκομιδή ελιάς, πολύ απλά θα φύγει.

Βεβαιωθείτε λοιπόν, ότι οι λέξεις-κλειδιά σας ταιριάζουν με τις προθέσεις των χρηστών.

Πώς; Μία επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε το Google Search Console, για να δείτε ποιες σελίδες εμφανίζονται στην αναζήτηση και κερδίζουν κλικ. Αν ενδιαφέρεστε, υπάρχει και σχετικό βίντεο.
Σε όλες τις ενέργειες SEO , να θυμάστε τον χρυσό κανόνα: Το site σας απευθύνεται πάνω απ΄όλα στους ανθρώπους που το επισκέπτονται, όχι στις μηχανές αναζήτησης.

Μην φορτώνετε με πολλές λέξεις-κλειδιά τις σελίδες σας. Η άσκοπη επανάληψή τους, το "keyword stuffing", δυσχεραίνει το έργο των μηχανών αναζήτησης.

Αυτά, λοιπόν, πρέπει να λαμβάνετε υπόψη όταν επιλέγετε λέξεις-κλειδιά: τη συχνότητα, τον ανταγωνισμό και τη συνάφεια. Αν τα συνυπολογίσετε, είστε στο σωστό δρόμο για ένα επιτυχημένο SEO .

Το εργαλείο που χρησιμοποιούμε είναι το https://www.google.com/webmasters/tools/home


Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/49


Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ


istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us