Slide show

Η διαδικασία του SEO

Σε αυτό το βίντεο, θα εξηγήσουμε γιατί το Search Engine Optimisation είναι μια συνεχής διαδικασία και θα σας δείξουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να επιτύχετε τους στόχους σας. Πώς θα ανακαλύψετε ποιες λέξεις και φράσεις χρησιμοποιούν οι χρήστες και πώς θα βελτιώσετε το περιεχόμενο του site σας.

Δεν υπάρχει σύντομος δρόμος για να κάνετε Search Engine Optimisation. Xρειάζεται να έχετε υπομονή και επιμονή.

Το πρώτο βήμα για το SEO είναι να βρείτε τις λέξεις-κλειδιά: δηλαδή να ανακαλύψετε ποιες φράσεις χρησιμοποιούν οι χρήστες, όταν ψάχνουν προϊόντα ή υπηρεσίες σαν τα δικά σας.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα αγροτουριστικό κατάλυμα και προσφέρετε στους επισκέπτες σας τη δυνατότητα να συμμετάσχουν μαζί σας στην συγκομιδή ελιάς. Αν οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες για την παραγωγή βιολογικών προϊόντων, προσαρμόστε ανάλογα το περιεχόμενο των σελίδων σας, ώστε να ανταποκρίνονται στις αναζητήσεις τους.

Για παράδειγμα, φτιάξτε ένα blog για τη ζωή στο αγρόκτημα και δημοσιεύστε συνταγές με βάση το βιολογικό ελαιόλαδο.

Το SEO είναι δυναμικό. Γιατί και οι χρήστες αλλάζουν συνήθειες και οι ίδιες οι μηχανές αναζήτησης εξελίσσονται συνεχώς. Γι’ αυτό να είστε πάντα έτοιμοι να αλλάζετε το site σας και να κάνετε όποιες ενέργειες είναι απαραίτητες για την προσέλκυση επισκεπτών μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων.

Ας δούμε 4 γρήγορες συμβουλές.

Πρώτον, μάθετε τον τρόπο λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης. Υπάρχουν πολλά ενημερωτικά site για νέες λειτουργίες, αλλά και προτάσεις για το πώς να βελτιστοποιήσετε ένα site.

Δεύτερον, ακολουθείτε τις εξελίξεις της τεχνολογίας. Για παράδειγμα, αν οι μηχανές αναζήτησης βελτίωσαν την αναζήτηση από κινητές συσκευές, πρέπει κι εσείς να βελτιστοποιήσετε το site σας για χρήση από κινητές συσκευές.

Τρίτον, εμπνευστείτε από επιτυχημένα site του κλάδου σας. Μελετήστε πώς διαμορφώνουν το περιεχόμενό τους. Πώς χρησιμοποιούν τα social media? Και πώς ανανεώνουν ίσως το site τους με νέες φωτογραφίες? Επιλέξτε και υιοθετήστε πρακτικές που θα σας ωφελήσουν.

Τέταρτον, μιλήστε στους πελάτες σας και μάθετε από πρώτο χέρι τι περιεχόμενο και ποιες λειτουργίες λείπουν από το site σας.

Ας ανακεφαλαιώσουμε.
Το SEO είναι μια διαρκής διαδικασία βελτιστοποίησης. Πρέπει να κατανοείτε συνεχώς τι θέλουν οι επισκέπτες και να φροντίζετε να τους το προσφέρετε.

Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/48#/


Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ


istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us