Slide show

Online Strategy: Επιλέγοντας σωστή μορφή για το περιεχόμενο του website και του Blog σας

Το online περιεχόμενο μπορεί να λάβει πολλές διαφορετικές μορφές: από παρουσιάσεις και e-books έως infographics, εικόνες και βιντεοκλίπ. Κάθε μία από αυτές τις διαφορετικές μορφές έχει τα δικά της πλεονεκτήματα, είτε προορίζεται να εμπνεύσει, να εκπαιδεύσει ή να ψυχαγωγήσει.

Σε αυτό το μάθημα θα δούμε δημοφιλείς μορφές περιεχομένου και θα εξηγήσουμε πώς να επιλέγετε μορφές με βάση τις συγκεκριμένες ανάγκες του κοινού σας.

Όποια μορφή κι αν επιλέξετε, ο σκοπός του περιεχομένου είναι πάντα ο ίδιος: να συνδεθείτε με ένα κοινό. Αυτό το κοινό, με τη σειρά του, θα αλληλεπιδράσει, θα μοιραστεί, θα μάθει και ίσως γίνει και πελάτης σας.

Ας ξεκινήσουμε με κάποιες δημοφιλείς μορφές περιεχομένου.

Τα blogs συνήθως φιλοξενούνται ως υποενότητα σε ένα υπάρχον site και μπορεί να περιλαμβάνουν πρωτότυπο περιεχόμενο ή περιεχόμενο από συνεργάτες. Γράφοντας ιδιαίτερα και ποιοτικά άρθρα στο blog σας μπορεί να αυξήσει τη δημοσιότητα και να σας προσφέρει ενδιαφέρον περιεχόμενο που θα μοιραστείτε και σε άλλα κανάλια όπως στα social media.

Τα infographics είναι ενημερωτικά καθώς και ένας καλός τρόπος να μεταδώσετε γνώση, οπτικά. Λειτουργούν καλά στο online περιβάλλον, καθώς τραβούν την προσοχή και παρουσιάζουν περίπλοκο ή ασυνήθιστο περιεχόμενο με δημιουργικό τρόπο.

Τα e-books είναι, εύκολοι στην ανάγνωση, εκπαιδευτικοί οδηγοί πάνω σε συγκεκριμένο θέμα. Αυτή η μορφή παρέχει στους αναγνώστες χρήσιμο περιεχόμενο και θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε ως ειδικός στον τομέα σας.

Τα βίντεο μπορεί να περιλαμβάνουν οτιδήποτε, από επιδείξεις προϊόντων έως οδηγίες χρήσης και συνεντεύξεις πελατών. Επιτρέπουν στις μάρκες να δημιουργούν ελκυστικό, ψυχαγωγικό και χρήσιμο περιεχόμενο που μπορεί κάποιος να δει γρήγορα και εύκολα.

Υπάρχουν πολλές άλλες μορφές περιεχομένου που μπορείτε να επιλέξετε, όπως δελτία τύπου, σεμινάρια, κριτικές και παρουσιάσεις καλών πρακτικών. Για να εξερευνήσετε περισσότερες μορφές περιεχομένου, πατήστε τα links που θα βρείτε στο τέλος αυτής της ενότητας.

Το επιτυχημένο περιεχόμενο δεν χρειάζεται να γίνει viral ή να φτάσει σε εκατομμύρια ανθρώπους. Δημιουργήστε περιεχόμενο στα μέτρα του κοινού σας και σχεδιάστε το έτσι ώστε να ωθεί τους πελάτες προς έναν συγκεκριμένο στόχο ή δράση.

Τώρα που εξοικειωθήκατε με τις διάφορες μορφές, το επόμενο βήμα είναι να σκεφτείτε τον κύριο στόχο του περιεχομένου σας. Στο μάρκετινγκ περιεχομένου, υπάρχουν τέσσερις συνήθως κύριοι λόγοι για να το παράξεις:

  • για να ψυχαγωγήσεις
  • για να εμπνεύσεις
  • για να εκπαιδεύσεις
  • και για να πείσεις.
Ας δούμε τώρα πώς θα συνδυάζετε διαφορετικές μορφές με διαφορετικούς στόχους.

Γνωρίστε τη Σόφη. Η Σόφη έχει ένα κουρείο σκύλων και θέλει να δημιουργήσει μία στρατηγική περιεχομένου για να ενισχύσει την online παρουσία της. Για να ψυχαγωγήσει το κοινό της, αποφασίζει να δημοσιεύσει στα social media αστεία βίντεο με σκύλους που κάνουν κόλπα. Για να εμπνεύσει, σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα φόρουμ στο site της, όπου ο κόσμος θα μπορεί να γράφει τις ερωτήσεις του και να λαμβάνει πληροφορίες από την ίδια, αλλά και από άλλους ιδιοκτήτες κατοικίδιων. Για να εκπαιδεύσει το κοινό της, ανεβάζει στο blog της άρθρα με συμβουλές για τη φροντίδα και τη διατροφή των σκύλων. Για να πείσει το κοινό να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της, θα μοιραστεί συνεντεύξεις από ικανοποιημένους πελάτες, καθώς και e-books για να αναδείξει την εξειδίκευσή της στο grooming σκύλων.

Σκεφτείτε τώρα στο δικό σας επιχειρηματικό σενάριο, πώς οι διάφορες μορφές περιεχομένου συνδυάζονται καλύτερα με συγκεκριμένους στόχους. Για παράδειγμα, αν ο στόχος σας είναι να εκπαιδεύσετε, τότε οι οδηγοί, τα e-books και τα infographics είναι οι ιδανικές μορφές. Αν ο στόχος σας είναι να ψυχαγωγήσετε, μία καλύτερη επιλογή μορφής είναι τα κουίζ ή οι διαγωνισμοί.

Όταν εξετάζετε ποιες μορφές περιεχομένου είναι κατάλληλες για τους στόχους σας, σκεφτείτε επίσης ποιες μπορείτε να δημιουργήσετε εύκολα μόνοι σας και για ποιες ενδεχομένως, χρειάζεται να ζητήσετε βοήθεια από άλλους. Επιλέξτε το στόχο του περιεχομένου σας και, στη συνέχεια, επιλέξτε τις μορφές που ταιριάζουν καλύτερα σε αυτόν. Τέλος, όταν σχεδιάζετε περιεχόμενό, να θυμάστε το κοινό σας. Φροντίστε να καλύπτετε τις ανάγκες του με μία μορφή που θα το εντυπωσιάσει.

Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/149




Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us