Καταρχάς πώς γεννήθηκαν οι μηχανές αναζήτησης; Μία από τις πρώτες ήταν το πρόγραμμα Archie που έκανε ντεμπούτο το 1990. Το Archie έβρισκε ονόματα ιστοσελίδων, αλλά, δεν μπορούσε να μας πει τι υπήρχε μέσα τους.
Σήμερα, λίγες δεκαετίες αργότερα, μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Bing, το Yahoo!, το Ask.com, το AOL, το Baidu και το Yandex έχουν σημειώσει πολύ μεγάλη πρόοδο. Ταξινομούν ένα τεράστιο αριθμό ιστοσελίδων δίνοντάς μας δυνατότητες που ούτε φανταζόμαστε.
Οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Όταν κάποιος χρήστης θέλει να βρει κάτι, πληκτρολογεί μια λέξη ή μια φράση που ονομάζεται "ερώτημα αναζήτησης", ή “search query”.
Στη συνέχεια, η μηχανή αναζήτησης συγκρίνει αυτό το ερώτημα με τα αρχεία της και επιλέγει τα πιο κατάλληλα για να τα εμφανίσει στο χρήστη ως αποτελέσματα αναζήτησης.
Στόχος είναι να δημιουργηθεί μια λίστα με όσο το δυνατόν πιο συναφή αποτελέσματα, ώστε να βρουν οι χρήστες αυτό που αναζητούν.
Τι μπορεί να εμφανιστεί ως αποτέλεσμα;
Καταχωρίσεις σε τοπικούς διαδικτυακούς καταλόγους όπως το Google My Business ή το Tripadvisor, χάρτες, προϊόντα προς πώληση, διαφημίσεις, εικόνες, βίντεο και πολλά ακόμα.
Και γιατί εσείς πρέπει να υπάρχετε εκεί;
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος τουρίστας που κάνει διακοπές στα Χανιά, πληκτρολογεί “καφετέρια Χανιά” και έχετε μία καφετέρια στα Χανιά. Ο τουρίστας δεν γνωρίζει το κατάστημά σας, εσείς δεν γνωρίζετε τον τουρίστα και όμως η μηχανή αναζήτησης πολύ απλά τον οδηγεί στην πόρτα σας.
Βλέπετε, λοιπόν, γιατί πρέπει η επιχείρησή σας να υπάρχει στην αναζήτηση; Είναι ένας τρόπος να στοχεύσετε άμεσα σε άτομα που ήδη σας αναζητούν.
Και δεν το λέμε μόνο εμείς. Πολλοί επαγγελματίες του μάρκετινγκ θα σας πουν ότι η εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης είναι απαραίτητη για τη προώθηση της επιχείρησή σας. Και οι αριθμοί το επιβεβαιώνουν.
Σύμφωνα με έρευνα του eMarketer, το 2015 δαπανήθηκαν 171 δισεκατομμύρια δολάρια στην ψηφιακή διαφήμιση και τα μισά σχεδόν από αυτά στην αναζήτηση.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αγνοήσετε άλλους τρόπους προώθησης στο διαδίκτυο; Φυσικά και όχι! Το πλάνο σας πρέπει επίσης να περιλαμβάνει τα social media, το email μάρκετινγκ και τις διαφημίσεις προβολής.
Αν, όμως, η επιχείρησή σας ενδιαφέρεται να προωθήσει προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο, η παρουσία σας στην αναζήτηση είναι απαραίτητη.
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/40
Bonus video
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us