Βλέπετε διαφημίσεις παντού στο internet, έτσι δεν είναι; Μερικές είναι banner, ενώ άλλες είναι μόνο γραπτό κείμενο κι άλλες πάλι video. Όλες αυτές οι διαφημίσεις στη γλώσσα του internet λέγονται "display ads". Μαζί θα μάθουμε πώς λειτουργούν και πώς μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες για εσάς.
Σκεφτείτε τις παραδοσιακές διαφημίσεις που βλέπουμε σε εφημερίδες, στο δρόμο ή στην τηλεόραση. Τι γίνεται εκεί;
Μια επιχείρηση πληρώνει ένα ποσό και “νοικιάζει” χώρο για να προβάλλει το μήνυμά της ελπίζοντας ότι θα πετύχει τα σωστά άτομα.
Μια βασική διαφορά μεταξύ των παραδοσιακών διαφημίσεων και των display ads είναι ότι oι δεύτερες προβάλλονται στο ίντερνετ. Και ότι ο διαφημιστικός χώρος δεν νοικιάζεται σε πινακίδες, σελίδες περιοδικών ή τηλεοπτικά κανάλια, αλλά στα sites που επισκεπτόμαστε.
Μια άλλη βασική διαφορά είναι ότι τα display ads προβάλλονται σε χρήστες που πιθανόν ενδιαφέρονται για τη συγκεκριμένη διαφήμιση και όχι σε κάποιον που τυγχάνει να γυρίζει τις σελίδες ενός περιοδικού.
Πώς μπορείτε να νοικιάσετε λοιπόν χώρο στο ίντερνετ; Μπορείτε να έρθετε σε συμφωνία με τον ιδιοκτήτη ενός site ή μπορείτε να συμβουλευτείτε εξειδικευμένους συνεργάτες που θα σας πουν ποια sites εξυπηρετούν καλύτερα τους στόχους σας.
Μπορείτε να αποφασίσετε να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένα sites ή σε συγκεκριμένες ομάδες ατόμων που πιθανόν ενδιαφέρονται για το προϊόν σας ή ακόμα και στα δύο.
Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα μικρό ξενοδοχείο στη Σκιάθο ιδανικό για οικογένειες με μικρά παιδιά με υπέροχο παιδότοπο και πολλές δραστηριότητες. Τώρα, θέλετε να το διαφημίσετε. Σκεφτείτε ποιοι μπορεί να ενδιαφέρονται και πού αλλού θα σύχναζαν, για παράδειγμα σε sites με κριτικές ξενοδοχείων στη Σκιάθο ή σε sites για οικογενειακά ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Όπου βρίσκονται οι δυνητικοί επισκέπτες σας, εκεί πρέπει να βρίσκεστε κι εσείς.
Φυσικά, το κοινό σας δεν βρίσκεται μόνο σε sites για κριτικές ξενοδοχείων. Oι δυνητικοί πελάτες σας κάνουν κι άλλα πράγματα στο internet. Με τα display ads μπορείτε να ακολουθήσετε το κοινό σας σχεδόν παντού. Μπορείτε, δηλαδή, να διαφημιστείτε ακριβώς σε οικογένειες με μικρά παιδιά, την ώρα που κάνουν κάτι άλλο, παραδείγματος χάρη αναζητούν παιδικές θεατρικές παραστάσεις, ή διαβάζουν συμβουλές για νέους γονείς.
Άρα τα display ads προσφέρουν στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προσεγγίσουν το κοινό τους σε ολόκληρο το διαδίκτυο. Είναι αρκετά εντυπωσιακό. Και είναι ένας από τους λόγους που τα display ads είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας. Για παράδειγμα, αν μόλις ανοίξατε το ξενοδοχείο με τις παιδικές δρατηριότητες στη Σκιάθο, με τα display ads θα καταφέρετε να σας προσέξουν ακριβώς οι οικογένειες που θέλετε να προσεγγίσετε.
Και κάτι ακόμα.
Τα display ads είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο site σας, να χτίσετε πιστότητα με τους πελάτες σας και να αποκτήσετε νέους.
Πώς; Μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις σε χρήστες που έχουν επισκεφτεί το site σας, αλλά δεν έχουν ακόμα κάνει κράτηση. Καθώς, λοιπόν, βρίσκονται αλλού, δηλαδή κοιτάζουν τον καιρό ή παρακολουθούν βίντεο, ένα display ad εμφανίζεται για να τους υπενθυμίσει να κάνουν κράτηση, με ένα ειδικό κίνητρο ή μια προσφορά για αυτούς.
Αυτό ονομάζεται remarketing και θα τo εξετάσουμε πιο αναλυτικά αργότερα.
Να κάνουμε μια μικρή ανακεφαλαίωση;
Πλέον γνωρίζουμε ότι τα display ads σας δίνουν τη δυνατότητα να βρίσκεστε ακριβώς εκεί που είναι οι πελάτες σας και σας δίνουν πολλές δυνατότητες.
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/89
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us