Τι είναι η οργανική αναζήτηση - organic google results Tι είναι τα οργανικά, ή μη πληρωμένα, αποτελέσματα. Θα μάθουμε τι σημαίνει η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Επίσης, θα ανακαλύψουμε πώς ένα καλό περιεχόμενο ιστότοπου επηρεάζει τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν.
Ας επιστρέψουμε στην καφετέρια και ας υποθέσουμε ότι μόλις αρχίσατε να προσφέρετε αυθεντικά γαλλικά μακαρόν, χρησιμοποιώντας μια παλιά οικογενειακή συνταγή.
Γνωρίζετε ότι θα υπάρχουν και άλλοι στην πόλη σας που θα απολάμβαναν αυτό το διεθνές γλυκό. Μπορεί, μάλιστα, κάποιος να το αναζητεί αυτήν τη στιγμή. Πώς θα τους βοηθήσετε, λοιπόν, να σας βρουν;
Όταν κάποιος πραγματοποιεί αναζήτηση χρησιμοποιώντας μια μηχανή αναζήτησης, η σελίδα αποτελεσμάτων που βλέπει περιέχει μια λίστα οργανικών, ή μη πληρωμένων, αποτελεσμάτων.
Συνήθως, τα οργανικά αποτελέσματα εμφανίζονται στο κέντρο της σελίδας και είναι τα αποτελέσματα τα οποία η μηχανή αναζήτησης αποφασίζει ότι αντιστοιχούν καλύτερα στο ερώτημα αναζήτησης, ή αλλιώς τις λέξεις, που πληκτρολογήθηκαν.
Οι σελίδες αποτελεσμάτων εμφανίζουν επίσης διαφημίσεις, ή αλλιώς πληρωμένα αποτελέσματα, τα οποία όμως βρίσκονται σε ξεχωριστή θέση και χαρακτηρίζονται ως διαφημίσεις. Μολονότι τα οργανικά αποτελέσματα και οι διαφημίσεις εμφανίζονται στην ίδια σελίδα, υπάρχει μια μεγάλη διαφορά: Δεν υπάρχει κόστος για την εμφάνιση στα οργανικά αποτελέσματα.
Οι ιστότοποι δεν πληρώνουν, ούτε μπορούν να πληρώσουν, για να εμφανιστούν εδώ.
Πώς μπορείτε, λοιπόν, να βελτιώσετε τις πιθανότητες του ιστότοπού σας να εμφανιστεί στα μη πληρωμένα αποτελέσματα;
Σκεφτείτε το ως εξής. Ο πρωταρχικός στόχος των μηχανών αναζήτησης είναι να βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν αυτό που αναζητούν. Αν μπορείτε να βοηθήσετε τη μηχανή αναζήτησης να αποφασίσει ότι ο ιστότοπός σας είναι αυτό που αναζητούν οι χρήστες, τότε είστε εντάξει.
Η πραγματοποίηση βελτιώσεων στον ιστότοπό σας, προκειμένου να εμφανίζεται στα οργανικά αποτελέσματα ονομάζεται "βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης" ή SEO*. Το καλό SEO* βοηθάει τις μηχανές αναζήτησης να βρουν και να κατανοήσουν τον ιστότοπό σας.
Τι αρέσει στις μηχανές αναζήτησης; Το καλό, συναφές περιεχόμενο. Σκεφτείτε τι ακριβώς μπορεί να ψάχνουν οι δυνητικοί πελάτες της καφετέριας.
Αν θέλουν μακαρόν, μπορεί να πραγματοποιήσουν αναζήτηση για αυτές τις λέξεις. Πρόκειται, όμως, για μια αρκετά ευρεία αναζήτηση και θα μπορούσε επίσης να σημαίνει ότι ο χρήστης αναζητά μια συνταγή, μια εικόνα ή την ιστορία του γλυκού.
Λαμβάνοντας υπόψη αυτό, θα ήταν πιθανότατα πιο χρήσιμο να εμφανίζεστε σε αναζητήσεις για σπιτικά μακαρόν στην πόλη σας. Ο στόχος σας, συνεπώς, μπορεί να είναι να δημιουργήσετε συναφές, πρωτότυπο περιεχόμενο που να ενισχύει το "πώς", δηλαδή ότι όλα τα μακαρόν σας φτιάχνονται εξ ολοκλήρου στο χώρο σας, και το "πού", ότι τα μακαρόν είναι διαθέσιμα στο φούρνο σας ή παραδίδονται σε συγκεκριμένες περιοχές. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τον ιστότοπό σας να εμφανιστεί σε αναζητήσεις για "φούρνος μακαρόν" ή σε σχετικές αναζητήσεις όπως "τα καλύτερα μακαρόν στο Cotswolds" ή "έτοιμα μακαρόν για παραλαβή τώρα".
Αυτά είναι τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Η εμφάνιση σε αυτά είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να βοηθήσετε τους πελάτες να σας βρουν και δεν θα σας κοστίσει τίποτα.
Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας είναι συναφές με τις αναζητήσεις των χρηστών, ώστε να κάνουν κλικ και να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας. Έπεται ένα ολόκληρο μάθημα στο οποίο θα τα συζητήσουμε όλα αυτά, για αυτό μείνετε μαζί μας!
*SEO Η πρακτική εκτέλεσης αλλαγών σε ιστοσελίδες, περιεχόμενο και η προώθηση του συγκεκριμένου περιεχομένου για τη βελτίωση της προβολής στα οργανικά, ή μη πληρωμένα, αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης. π.χ. "Η επένδυση στη SEO βοήθησε τον ιστότοπό μου να εξασφαλίσει υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης.
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/43
Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν.
Ας επιστρέψουμε στην καφετέρια και ας υποθέσουμε ότι μόλις αρχίσατε να προσφέρετε αυθεντικά γαλλικά μακαρόν, χρησιμοποιώντας μια παλιά οικογενειακή συνταγή.
Γνωρίζετε ότι θα υπάρχουν και άλλοι στην πόλη σας που θα απολάμβαναν αυτό το διεθνές γλυκό. Μπορεί, μάλιστα, κάποιος να το αναζητεί αυτήν τη στιγμή. Πώς θα τους βοηθήσετε, λοιπόν, να σας βρουν;
Όταν κάποιος πραγματοποιεί αναζήτηση χρησιμοποιώντας μια μηχανή αναζήτησης, η σελίδα αποτελεσμάτων που βλέπει περιέχει μια λίστα οργανικών, ή μη πληρωμένων, αποτελεσμάτων.
Συνήθως, τα οργανικά αποτελέσματα εμφανίζονται στο κέντρο της σελίδας και είναι τα αποτελέσματα τα οποία η μηχανή αναζήτησης αποφασίζει ότι αντιστοιχούν καλύτερα στο ερώτημα αναζήτησης, ή αλλιώς τις λέξεις, που πληκτρολογήθηκαν.
Οι σελίδες αποτελεσμάτων εμφανίζουν επίσης διαφημίσεις, ή αλλιώς πληρωμένα αποτελέσματα, τα οποία όμως βρίσκονται σε ξεχωριστή θέση και χαρακτηρίζονται ως διαφημίσεις. Μολονότι τα οργανικά αποτελέσματα και οι διαφημίσεις εμφανίζονται στην ίδια σελίδα, υπάρχει μια μεγάλη διαφορά: Δεν υπάρχει κόστος για την εμφάνιση στα οργανικά αποτελέσματα.
Οι ιστότοποι δεν πληρώνουν, ούτε μπορούν να πληρώσουν, για να εμφανιστούν εδώ.
Πώς μπορείτε, λοιπόν, να βελτιώσετε τις πιθανότητες του ιστότοπού σας να εμφανιστεί στα μη πληρωμένα αποτελέσματα;
" Αυτό που μετράει είναι η ποιότητα. "
Σκεφτείτε το ως εξής. Ο πρωταρχικός στόχος των μηχανών αναζήτησης είναι να βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν αυτό που αναζητούν. Αν μπορείτε να βοηθήσετε τη μηχανή αναζήτησης να αποφασίσει ότι ο ιστότοπός σας είναι αυτό που αναζητούν οι χρήστες, τότε είστε εντάξει.
Η πραγματοποίηση βελτιώσεων στον ιστότοπό σας, προκειμένου να εμφανίζεται στα οργανικά αποτελέσματα ονομάζεται "βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης" ή SEO*. Το καλό SEO* βοηθάει τις μηχανές αναζήτησης να βρουν και να κατανοήσουν τον ιστότοπό σας.
Τι αρέσει στις μηχανές αναζήτησης; Το καλό, συναφές περιεχόμενο. Σκεφτείτε τι ακριβώς μπορεί να ψάχνουν οι δυνητικοί πελάτες της καφετέριας.
Αν θέλουν μακαρόν, μπορεί να πραγματοποιήσουν αναζήτηση για αυτές τις λέξεις. Πρόκειται, όμως, για μια αρκετά ευρεία αναζήτηση και θα μπορούσε επίσης να σημαίνει ότι ο χρήστης αναζητά μια συνταγή, μια εικόνα ή την ιστορία του γλυκού.
Λαμβάνοντας υπόψη αυτό, θα ήταν πιθανότατα πιο χρήσιμο να εμφανίζεστε σε αναζητήσεις για σπιτικά μακαρόν στην πόλη σας. Ο στόχος σας, συνεπώς, μπορεί να είναι να δημιουργήσετε συναφές, πρωτότυπο περιεχόμενο που να ενισχύει το "πώς", δηλαδή ότι όλα τα μακαρόν σας φτιάχνονται εξ ολοκλήρου στο χώρο σας, και το "πού", ότι τα μακαρόν είναι διαθέσιμα στο φούρνο σας ή παραδίδονται σε συγκεκριμένες περιοχές. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τον ιστότοπό σας να εμφανιστεί σε αναζητήσεις για "φούρνος μακαρόν" ή σε σχετικές αναζητήσεις όπως "τα καλύτερα μακαρόν στο Cotswolds" ή "έτοιμα μακαρόν για παραλαβή τώρα".
Αυτά είναι τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Η εμφάνιση σε αυτά είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να βοηθήσετε τους πελάτες να σας βρουν και δεν θα σας κοστίσει τίποτα.
Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας είναι συναφές με τις αναζητήσεις των χρηστών, ώστε να κάνουν κλικ και να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας. Έπεται ένα ολόκληρο μάθημα στο οποίο θα τα συζητήσουμε όλα αυτά, για αυτό μείνετε μαζί μας!
*SEO Η πρακτική εκτέλεσης αλλαγών σε ιστοσελίδες, περιεχόμενο και η προώθηση του συγκεκριμένου περιεχομένου για τη βελτίωση της προβολής στα οργανικά, ή μη πληρωμένα, αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης. π.χ. "Η επένδυση στη SEO βοήθησε τον ιστότοπό μου να εξασφαλίσει υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης.
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/43
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us