8.1 Τι είναι το Domain Name?? είναι η διεύθυνση που πληκτρολογούν οι χρήστες στο Google, για να σας βρουν.
Όταν σκεφτείτε ένα domain name, πρέπει πρώτα να ελέγξετε αν είναι διαθέσιμο. Για παράδειγμα, μπορεί να υπάρχει μόνο ΈΝΑ "www.glyko.com" στον κόσμο και αν κάποιος το έχει ήδη κατοχυρώσει, δυστυχώς δεν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε.
Πώς θα μάθετε, λοιπόν, αν το όνομα που θέλετε, χρησιμοποιείται ήδη ή είναι διαθέσιμο; Κάντε μια αναζήτηση για μητρώο καταχώρισης domain name. Λογικά, στις ιστοσελίδες που θα εμφανιστούν, υπάρχει ένα εργαλείο που σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε αν το όνομα που θέλετε είναι διαθέσιμο. Αν όχι, ίσως σας προτείνει κάποιο παρόμοιο όνομα που είναι ελεύθερο.
Καλό domain name είναι αυτό που οι χρήστες μπορούν να θυμηθούν εύκολα. Πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομο, σχετικό και ακριβές.
Αν το όνομα που θέλετε δεν είναι διαθέσιμο, ψάξτε μια άλλη παραλλαγή ή αλλάξτε την κατάληξη του domain. Θα γνωρίζετε τις καταλήξεις ".com" ή ".gr", αλλά μπορείτε να βρείτε κι άλλες που ίσως είναι πιο κατάλληλες. Για παράδειγμα, οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί συχνά χρησιμοποιούν την κατάληξη ".org".
Αυτό σημαίνει, ότι ενώ το όνομα "glyko.com" μπορεί να χρησιμοποιείται, το "glyko.net" μπορεί να είναι ακόμα διαθέσιμο. Περισσότερα για τα Domain Names μπορείτε να διαβάσετε Εδώ
8.2 Ας μιλήσουμε τώρα για την "αρχική σελίδα".
Είναι η πρώτη σελίδα που βλέπουν οι χρήστες αφού πληκτρολογήσουν το domain name σας και μπουν στην ιστοσελίδα σας. Είναι η βιτρίνα της επιχείρησής σας που προσκαλεί τον κόσμο να περάσει μέσα και εξηγεί ποιοι είστε.
Επίσης, η αρχική σελίδα κατευθύνει τους επισκέπτες και στις άλλες σελίδες μέσω της "πλοήγησης". Οι επικεφαλίδες πλοήγησης είναι η στήλη που εμφανίζεται συνήθως πάνω πάνω κατά μήκος της σελίδας ή κάθετα στο πλάι. Είναι ένα μενού που διευκολύνει τους χρήστες να κινούνται εύκολα μέσα στο site σας.
Η οργάνωση ενός site έχει πολύ μεγάλη σημασία. Σκεφτείτε για παράδειγμα τις ιστοσελίδες που επισκέπτεστε τακτικά. Πώς είναι οργανωμένες;
8.3 Το περιεχόμενο της "αρχικής σελίδας".
Τώρα ήρθε η ώρα να αποφασίσετε το περιεχόμενο που θέλετε και να το οργανώσετε όσο το δυνατόν καλύτερα.
Αν χρειάζεστε βοήθεια, υπάρχουν έτοιμα πρότυπα επιχειρηματικών ιστοσελίδων που θα σας δώσουν μια ιδέα.
Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε από τις ενότητες που βλέπουμε στις περισσότερες ιστοσελίδες, όπως “επικοινωνία” και “προφίλ”.
Στην "επικοινωνία" μπορείτε να βάλετε την οδό σας, τον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση email και χάρτη με οδηγίες.
Στο "προφίλ" μπορείτε να γράψετε λίγα λόγια για την επιχείρησή σας και να βάλετε φωτογραφίες.
Δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος για την οργάνωση μιας ιστοσελίδας. Αυτό που θα σας βοηθήσει είναι να μπαίνετε στη θέση του επισκέπτη. Τι ακριβώς αναζητά;
Σκεφτείτε το και κάντε τις απαραίτητες ρυθμίσεις ώστε να κάνετε τη ζωή του επισκέπτη πιο εύκολη: παραδείγματος χάρη , αναφέρετε τις ώρες λειτουργίας και βάλτε το χάρτη σε εμφανές σημείο με εύκολες οδηγίες.
Εναι καλό οι ενότητες "προφίλ" και "επικοινωνία" να βρίσκονται στην ίδια θέση σε κάθε σελίδα, ώστε οι χρήστες να διευκολύνονται κατά την πλοήγηση τους.
8.4 Η Δομή της σελίδας σας
Σε κάθε σελίδα υπάρχουν επικεφαλίδες, παράγραφοι ή τίτλοι με κουκκίδες ώστε να διευκολύνεται η ανάγνωση. Μπορεί ακόμα να υπάρχουν και εικόνες ή βίντεο.
Κάνοντας κλικ πάνω σε κείμενο ή εικόνες, οι χρήστες μπορούν να μεταφέρονται αυτόματα είτε σε μια άλλη σελίδα του site σας είτε οπουδήποτε αλλού στο ίντερνετ.
Μια ιστοσελίδα μπορεί ακόμα και να αλληλεπιδρά με το χρήστη. Για παράδειγμα, όταν η ιστοσελίδα ζητά από τον πελάτη να συμπληρώσει μια φόρμα. Ή όταν η ιστοσελίδα αναγνωρίζει πού είναι ο πελάτης και του δίνει οδικές οδηγίες για να φτάσει στην φυσική διεύθυνση της επιχείρησης σας.
Η ιστοσελίδα σας, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να έρθετε πιο κοντά με τους πελάτες σας. Και γι’αυτό χρειάζεστε: ένα εύκολο όνομα, σωστή οργάνωση περιεχομένου και κάποιες έξυπνες λειτουργίες.
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/32#/
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us