Slide show

SEO Strategy: Tα "ναι" και τα "όχι" στο σχεδιασμό ενός ιστότοπου

Σ αυτό το βίντεο θα δούμε πώς να αποφύγετε συνηθισμένα λάθη που μπορεί να διώξουν κάποιον χρήστη από την πρώτη του κιόλας επίσκεψη.
Πώς θα εξασφαλίσετε ότι οι σελίδες σας φορτώνουν γρήγορα. Πώς θα έχετε ένα site φιλικό προς κινητά. Tι πρέπει να ξέρετε για την ευκολία πρόσβασης στο site, αλλά και για την ποιότητα του περιεχομένου σας.

Πρώτον, χρειάζεστε ταχύτητα. Οι χρήστες δεν φημίζονται για την υπομονή τους και αν οι σελίδες σας αργούν να φορτώσουν, απλά θα φύγουν.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι ώστε εσείς, και οι τεχνικοί σας σύμβουλοι να αυξήσετε την ταχύτητα, - με τη βοήθεια της τεχνολογίας.
Αλλά υπάρχουν, και μερικές απλές συμβουλές που θα σας δώσω αμέσως.

Αν έχετε εικόνες στις σελίδες σας, φροντίστε να μην είναι βαριές σε megabytes γιατί αργούν να φορτώσουν. Αν πάλι, κάπου, θέλετε να εμφανίσετε πολύ μικρές φωτογραφίες σαν γραμματόσημα, χρησιμοποιήστε αρχεία χαμηλής ή μεσαίας ανάλυσης.

Με το κατάλληλο λογισμικό μπορείτε να μικρύνετε το μέγεθος ή να συμπιέσετε τις εικόνες σας και έτσι να φορτώνονται πολύ πιο γρήγορα.
Γενικά, περιορίστε τον όγκο όλων αυτών που χρειάζονται κατέβασμα. 

Χρησιμοποιήστε την ίδια εικόνα φόντου σε πολλές από τις σελίδες σας και ζητήστε από όποιον κατασκευάζει το site σας να φτιάξει τον καλύτερο δυνατό κώδικα για την επιχείρησή σας.

Για να ελέγξετε την ταχύτητα, κάντε ένα πείραμα: Eπιχειρήστε να μπείτε στο site σας από το κινητό σας, χρησιμοποιώντας σύνδεση δεδομένων και όχι Wi-Fi.
Οπότε θα διαπιστώσετε πόσο γρήγορα ή όχι φορτώνει.

Δεύτερον, ας δούμε πως να φτιάξετε ένα site φιλικό προς κινητά
Όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν smartphones για να συνδέονται στο ίντερνετ και επομένως εάν το site σας δεν είναι εύχρηστo από κινητό, θα χάνετε πελάτες.

Kατασκευάστε εξαρχής τη σελίδα σας φιλική προς κινητά με το λεγόμενο "responsive design”. Η τεχνική “responsive design” καταλαβαίνει αυτόματα από ποια συσκευή μπαίνει ένας χρήστης και προσαρμόζει την ιστοσελίδα αναλόγως. Για παράδειγμα όταν ένας χρήστης κρατάει το smartphone του κάθετα, τα κείμενα και οι εικόνες εμφανίζονται το ένα κάτω απ΄το άλλο ώστε να τα διαβάζει εύκολα.

Θέλετε να διαπιστώσετε αν η ιστοσελίδα σας είναι φιλική προς κινητά; Δοκιμάστε το Mobile-Friendly Test εργαλείο της Google.

Οι οθόνες των smartphones και των tablet λειτουργούν με την αφή και πολλές εντολές δίνονται με το δάχτυλo. Οπότε η ιστοσελίδα σας πρέπει να ανταποκρίνεται και σε τέτοιες εντολές.
Οι μικρές οθόνες έχουν τα μυστικά τους:
Να μερικά.
Χρησιμοποιήστε γνωστά εικονίδια που είναι εύκολα αναγνωρίσιμα ακόμα και σε πολύ μικρό μέγεθος.

Επίσης φροντίστε να είναι εμφανής η διεύθυνση και το τηλέφωνό σας. Με το GPS και τους χάρτες, οι επισκέπτες μπορούν να σας βρουν εν κινήσει. 

Τρίτον, θα πρέπει ακόμα να ελέγξετε και την ευκολία πρόσβασης σε διαφορετικούς browsers όπως το Google Chrome ή το Firefox, και στις διάφορες πλατφόρμες, όπως Windows ή Mac.

Άρα δοκιμάστε να μπείτε στο site σας από όσο το δυνατόν περισσότερους υπολογιστές, συσκευές και web browsers και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Η ιστοσελίδα εμφανίζεται σωστά σε όλες τις περιπτώσεις; Για παράδειγμα είναι πρόβλημα αν μια συσκευή σας ζητάει να κατεβάσετε μια επιπλέον εφαρμογή για να δείτε ένα βίντεο. Συνήθως σ’ αυτό το σημείο οι επισκέπτες φεύγουν.

Τέλος, ας μιλήσουμε για περιεχόμενο.
Να θυμάστε ότι εσείς θέλετε πωλήσεις αλλά οι πελάτες σας θέλουν λύσεις.

Μπείτε στη θέση του επισκέπτη. Αναρωτηθείτε, γιατί βρίσκομαι εδώ; Βρίσκω απαντήσεις σε αυτά που ζητάω?

Για παράδειγμα, αν έχετε ένα ζαχαροπλαστείο στη Σύρο που φτιάχνει λουκούμια, πιθανόν κάποιος να σας επισκέπτεται επειδή θέλει να αγοράσει.

Μπορείτε να γεμίσετε πολλές σελίδες θεωρίας με τις ζαχαροπλαστικές σας γνώσεις. Αλλά μια μαρτυρία ενός Άγγλου τουρίστα και μια φωτογραφία του να τρώει τα λουκούμια σας είναι πιο αποτελεσματικά.

Ανακεφαλαιώνοντας μάθαμε πώς να αποφύγουμε συνηθισμένα λάθη στην ιστοσελίδα μας. Πώς να κάνουμε τις σελίδες μας να φορτώνουν γρήγορα. Πώς θα είναι το site μας φιλικό προς κινητά αλλά και σε όλες τις συσκευές και όλους τους browsers.
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us