Slide show

Online Strategy: Oρίστε στόχους στα social media

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΤΟΠΙΚΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ME FACEBOOK G+ TWETER κ.τ.λ
4.1 Εισαγωγή στα social media
Τα social media προσφέρουν πολλές ευκαιρίες, αλλά για να είστε σίγουροι ότι τα χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά θα πρέπει πρώτα να θέσετε τους στόχους σας.

Υπάρχουν πολλά social media και πολλοί τρόποι να τα χρησιμοποιήσετε, για να επιτύχετε αυτά που θέλετε για την επιχείρησή σας. Προτού, όμως, αρχίσετε να τα χρησιμοποιείτε όλα και να κάνετε αναρτήσεις παντού, κάντε μια πιο απλή ερώτηση. Τι θέλω να πετύχω με τα social media;

Ίσως αναζητάτε έναν πιο γρήγορο τρόπο για να απαντάτε στα ερωτήματα των πελατών.
‘H να ξανάρθετε σε επαφή με τους υπάρχοντες πελάτες σας και να τους ενθαρρύνετε να κάνουν συχνότερα αγορές.
Ίσως πάλι να θέλετε να προσελκύσετε νέους πελάτες.

4.1.1 Βασικές αρχές για την προώθηση της επιχείρησης σας στα social media
Τις Βασικές αρχές για την προώθηση της επιχείρησης σας στα social media θα τις βρείτε Εδώ

4.1 Στόχοι στα social media
Όλοι αυτοί και πολλοί ακόμα, είναι στόχοι που μπορούν τα πραγματοποιηθούν με τη βοήθεια των social media.

Ας υποθέσουμε ότι μόλις το ανοίξατε και θέλετε να έρθουν σε σας πελάτες. Αλλά για να γίνει αυτό, πρέπει να γίνει γνωστό. Ο πρώτος σας στόχος λοιπόν είναι να κάνετε γνωστή την επιχείρησής σας. Με βάση αυτόν τον στόχο, θα σχεδιάσετε τις κινήσεις σας στα social media.

Καταρχάς σκεφτείτε κάτι ενδιαφέρον να πείτε και βρείτε σε ποιους θέλετε να το πείτε. Καθώς απευθύνεστε σε άτομα που δεν έχουν ξανακούσει για εσάς, σκεφτείτε τι θα τους ενδιέφερε ή σε τι θα ανταποκρίνονταν. Μια νέα σειρά καπέλων ή μεγάλες εκπτώσεις για τα εγκαίνια?

Αφού βρείτε τι έχετε να πείτε, πρέπει να σκεφτείτε πώς θα βρείτε τους ανθρώπους στους οποίους θέλετε να απευθυνθείτε.

Αφού στόχος είναι να αναπτύξετε το δίκτυό σας, ξεκινήστε καλύτερα με κάποιο από τα μεγάλα δίκτυα. Αν λοιπόν εδραιώσατε την παρουσία σας στο Facebook και το Twitter, προσεγγίστε πελάτες ή ακόμα και φίλους και συγγενείς και ζητήστε τους να συνδεθούν μαζί σας. Καθώς μοιράζεστε περιεχόμενο μαζί τους, αυτοί με τη σειρά τους θα το μοιράζουν στα δικά τους δίκτυα, κι έτσι θα αρχίσετε να αυξάνετε την δημοτικότητα σας. Συγχαρητήρια. Πετύχατε τον πρώτο επιχειρηματικό σας στόχο!

Να θυμάστε ότι δεν τελειώσαμε εδώ. Για να διατηρήσετε τη δημοτικότητά σας στα social media θα πρέπει συνέχεια να συμμετέχετε ενεργά και να δημιουργείτε σχέσεις με νέους και παλιούς φίλους.

Πώς? Κοινοποιήστε φωτογραφίες ή video ή ξεκινήστε μια συζήτηση σχολιάζοντας τη φωτογραφία κάποιου άλλου για την τελευταία τάση της μόδας ή για κάποιον διάσημο με vintage εμφάνιση.

Προσαρμόστε ακόμα και το ύφος σας στα διάφορα είδη κοινού σε καθένα από τα social media που χρησιμοποιείτε.

  • Aν μιλάτε στο LinkedIn. θα είναι επαγγελματικό και επίσημο.
  • Αν μιλάτε στο Facebook θα είναι ανάλαφρο και φιλικό.
Δείτε το σχετικό Video Oορίστε στόχους στα social media

social media
4.2 Ποια social media να χρησιμοποιήσω
Το θέμα αυτό είναι αρκετά μεγάλο και πολύπλοκο και για αυτό αναπτύσσεται σε 2 ξεχωριστές ευνόητες:
Δείτε Ποια social media είναι κατάλληλα για τη δική σας επιχείρηση Εδώ
Δείτε τις 11 κορυφαίες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης  για να προβάλετε την επιχείρηση σας


4.3 Αποφύγετε τις παγίδες στα social media
Τα social media δεν αφορούν αποκλειστικά εσάς. Οι άνθρωποι μπαίνουν στο ίντερνετ για να μοιραστούν νέα, συμβουλές, απόψεις και ίσως και αστεία βίντεο. Δεν έχουν πάντα διάθεση να ακούσουν τη δική σας προσπάθεια να πουλήσετε. Kαι οι επιχειρήσεις που δεν έχουν τίποτα άλλο να πουν πολλές φορές γίνονται βαρετές και γρήγορα αγνοούνται από τους χρήστες.
Αν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, να θυμάστε ότι όσοι σας ακολουθούν στα social media ενδιαφέρονται ήδη για την επιχείρησή σας. Οπότε δεν υπάρχει λόγος για επιθετικές πωλήσεις. Απλώς δώστε τους ωραίες αναρτήσεις για να διατηρήσετε την προσοχή τους.
Αν προωθείτε λοιπόν το κατάστημα σας ενημερώστε τους ακόλουθους σας για τα νέα σας. Δεν χρειάζεται όμως να προβάλλετε τα ίδια ξανά και ξανά, γιατί θα βαρεθούν.
Οι χρήστες των social media δεν θέλουν να είναι παθητικοί δέκτες των μηνυμάτων σας. Αλλά θέλουν να έχουν έναν ανοιχτό διάλογο μαζί σας: να σας μιλάνε και να ξέρουν ότι τους ακούτε.
Δείτε πώς να Αποφύγετε τις παγίδες στα social media Εδώ

4.4 Διαφήμιση στα social media
Η διαφήμιση στα social media σας προσφέρει εξαιρετική στόχευση κοινού. Και, επιπλέον, σας δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξετε πολύ γρήγορα το δίκτυο σας! 
Δείτε τι πρέπει να ξέρετε για τη διαφήμιση στα social media Εδώ

4.5 Συμπεράσματα στα social media
Μην ξεχνάτε τους στόχους σας. Αν θέλετε να προσελκύσετε περισσότερα άτομα, χρησιμοποιήστε έναν ελκυστικό και ενθαρρυντικό τόνο. Αν προσπαθείτε να αλληλεπιδράσετε με τους υπάρχοντες πελάτες σας, ευχαριστείστε τους για την εμπιστοσύνη που σας δείχνουν.
Ο κόσμος των social media προσφέρει πολλές δυνατότητες. Για να τις εκμεταλλευτείτε με τον καλύτερο τρόπο και να πετύχετε τους στόχους σας ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.
Θέστε σαφείς στόχους για την επιχείρησή σας.
Αποφασίστε ποια δίκτυα εξυπηρετούν περισσότερο τους στόχους σας
Δείτε πώς να τα χρησιμοποιήσετε με αποτελεσματικό τρόπο
Εκμεταλευτείτε την δύναμη των Social media. και προβάλλετε δωρεάν την Ιστοσελίδα και την επιχείρηση σας και αναπτύξτε εύκολα και δωρεάν τη δικιά σας Social Media Strategy

4.6 Bonus Content social media strategy example
Το να φτιάξετε ποιοτικό περιεχόμενο μόνο, δεν θα σας φέρει το πολύτιμο traffic ( κίνηση ) στο blog ή στο site σας. Στην πραγματικότητα, δημιουργώντας περιεχόμενο παγκόσμιου επιπέδου είναι μόνο η αρχή και το πρώτο βήμα. Το επόμενο βήμα για να φέρουμε traffic ή επισκεψιμότητα στο site μας είναι η προώθηση του περιεχομένου!

Μία πάρα πολύ καλή στρατηγική στα Social media αναπτύσσεται αναλυτικά Εδώ
Περισσότερα για το internet strategy μπορείτε να διαβάσετε Εδώ

Συμπεράσματα: Τα Social media μπορούν να φέρουν κόσμο στην ιστοσελίδα και το κατάστημά σας σας , αρκεί να έχετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική Social media.


Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ


istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us