Σε προηγούμενο βίντεο είδαμε πως μπορείτε να σχεδιάσετε ένα αποτελεσματικό πλάνο στα social media.
Βέβαια οι περισσότεροι από εσάς θα σκέφτεστε: ‘’δεν υπάρχει και κάτι άλλο; Κάτι παραπάνω που μπορώ να κάνω;’’ Bεβαίως και μπορείτε!
Βλέπετε, πολλά social media προσφέρουν και πληρωμένες διαφημίσεις, ώστε να στοχεύετε πολύ συγκεκριμένα είδη κοινού, που σας αφορούν.
Ας δούμε πώς γίνεται αυτό. Θα χρησιμοποιήσουμε και πάλι, ως παράδειγμα, το κατάστημα vintage. Ίσως να έχετε παρατηρήσει ότι οι καλύτεροι πελάτες σας ανήκουν σε μια συγκεκριμένη δημογραφική κατηγορία, ας πούμε γυναίκες, ηλικίας περίπου 30 με 50. Δεν θα ήταν τέλειο, να μπορούσατε να εστιάσετε τη διαφήμισή σας σε άτομα, που ταιριάζουν σε αυτό το προφίλ και είναι πιθανότερο να γίνουν πελάτες σας;
Ε λοιπόν, τα social media μπορούν να σας βοηθήσουν σε αυτό.
Γιατί; Γιατί γνωρίζουν πολλά για τους χρήστες τους!
Σκεφτείτε, για παράδειγμα, τη σελίδα σας στο Facebook ή στο Google+. Έχετε γράψει την ηλικία σας ή αν είστε άντρας ή γυναίκα;
Πολλοί το κάνουν, και για αυτό τα social media προσφέρουν στις επιχειρήσεις τη γνώση για να προσεγγίσουν αυτές τις ομάδες.
Όμως δεν ενδιαφέρονται όλες οι γυναίκες, ηλικίας 30 με 50, για αυτά που πουλάτε στο κατάστημά σας. Άρα, μη δαπανάτε χρήματα για να διαφημιστείτε σ’ αυτές.
Τα social media μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια το κοινό σας! Οπότε στοχεύστε μόνο τις γυναίκες ηλικίας 30-50, που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας.
Ας πάμε τώρα κι ένα βήμα παραπέρα!
Όπως και στα άλλα είδη διαφήμισης στο ιντερνετ, έτσι και στα social media μπορείτε να στοχεύσετε σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή. Άρα μπορείτε να διαφημιστείτε στα social media σε γυναίκες, 30 έως 50, στο ανατολικό Λονδίνο που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας.
Εντοπίζοντας και περιορίζοντας έξυπνα το κοινό σας, περιορίζετε επίσης και τον προϋπολογισμό σας! Γιατί; Γιατί επενδύετε σωστά τα χρήματά σας.
Ας δούμε τώρα και κάτι ακόμη.
Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι κάθε φορά που πληρώνετε για να στείλετε ένα μήνυμα στα social media, ενισχύετε παράλληλα και τη συνολική σας προβολή;
Βλέπετε, η εικόνα σας στα social media χτίζεται σταδιακά. Όσο περνάει ο καιρός και αναρτάτε ενδιαφέρον περιεχόμενο τόσο μεγαλύτερη προβολή κερδίζετε.
Τι γίνεται, όμως, αν θέλετε να επιταχύνετε αυτήν τη διαδικασία;
Και σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να δοκιμάσετε την πληρωμένη διαφήμιση.
Ας υποθέσουμε ότι έχετε μια σελίδα στο Twitter, με εκατό "ακόλουθους" έως τώρα. Αν θέλετε να προσεγγίσετε πολύ περισσότερο κόσμο, δοκιμάστε ένα "Promoted Tweet". Είναι ένας τρόπος να εμφανιστεί το κατάστημά σας σε πολλούς δυνητικούς πελάτες, γρήγορα!
Έτσι, μπορείτε να προσεγγίσετε πολύ περισσότερους ακόλουθους και, ιδανικά να αναπτύξετε το δίκτυό σας.
Ας συνοψίσουμε.
Η διαφήμιση στα social media σας προσφέρει εξαιρετική στόχευση κοινού. Και, επιπλέον, σας δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξετε πολύ γρήγορα το δίκτυο σας!
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/78
Βλέπετε, πολλά social media προσφέρουν και πληρωμένες διαφημίσεις, ώστε να στοχεύετε πολύ συγκεκριμένα είδη κοινού, που σας αφορούν.
Ας δούμε πώς γίνεται αυτό. Θα χρησιμοποιήσουμε και πάλι, ως παράδειγμα, το κατάστημα vintage. Ίσως να έχετε παρατηρήσει ότι οι καλύτεροι πελάτες σας ανήκουν σε μια συγκεκριμένη δημογραφική κατηγορία, ας πούμε γυναίκες, ηλικίας περίπου 30 με 50. Δεν θα ήταν τέλειο, να μπορούσατε να εστιάσετε τη διαφήμισή σας σε άτομα, που ταιριάζουν σε αυτό το προφίλ και είναι πιθανότερο να γίνουν πελάτες σας;
Ε λοιπόν, τα social media μπορούν να σας βοηθήσουν σε αυτό.
Γιατί; Γιατί γνωρίζουν πολλά για τους χρήστες τους!
Σκεφτείτε, για παράδειγμα, τη σελίδα σας στο Facebook ή στο Google+. Έχετε γράψει την ηλικία σας ή αν είστε άντρας ή γυναίκα;
Πολλοί το κάνουν, και για αυτό τα social media προσφέρουν στις επιχειρήσεις τη γνώση για να προσεγγίσουν αυτές τις ομάδες.
Όμως δεν ενδιαφέρονται όλες οι γυναίκες, ηλικίας 30 με 50, για αυτά που πουλάτε στο κατάστημά σας. Άρα, μη δαπανάτε χρήματα για να διαφημιστείτε σ’ αυτές.
Τα social media μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια το κοινό σας! Οπότε στοχεύστε μόνο τις γυναίκες ηλικίας 30-50, που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας.
Ας πάμε τώρα κι ένα βήμα παραπέρα!
Όπως και στα άλλα είδη διαφήμισης στο ιντερνετ, έτσι και στα social media μπορείτε να στοχεύσετε σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή. Άρα μπορείτε να διαφημιστείτε στα social media σε γυναίκες, 30 έως 50, στο ανατολικό Λονδίνο που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας.
Εντοπίζοντας και περιορίζοντας έξυπνα το κοινό σας, περιορίζετε επίσης και τον προϋπολογισμό σας! Γιατί; Γιατί επενδύετε σωστά τα χρήματά σας.
Ας δούμε τώρα και κάτι ακόμη.
Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι κάθε φορά που πληρώνετε για να στείλετε ένα μήνυμα στα social media, ενισχύετε παράλληλα και τη συνολική σας προβολή;
Βλέπετε, η εικόνα σας στα social media χτίζεται σταδιακά. Όσο περνάει ο καιρός και αναρτάτε ενδιαφέρον περιεχόμενο τόσο μεγαλύτερη προβολή κερδίζετε.
Τι γίνεται, όμως, αν θέλετε να επιταχύνετε αυτήν τη διαδικασία;
Και σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να δοκιμάσετε την πληρωμένη διαφήμιση.
Ας υποθέσουμε ότι έχετε μια σελίδα στο Twitter, με εκατό "ακόλουθους" έως τώρα. Αν θέλετε να προσεγγίσετε πολύ περισσότερο κόσμο, δοκιμάστε ένα "Promoted Tweet". Είναι ένας τρόπος να εμφανιστεί το κατάστημά σας σε πολλούς δυνητικούς πελάτες, γρήγορα!
Έτσι, μπορείτε να προσεγγίσετε πολύ περισσότερους ακόλουθους και, ιδανικά να αναπτύξετε το δίκτυό σας.
Ας συνοψίσουμε.
Η διαφήμιση στα social media σας προσφέρει εξαιρετική στόχευση κοινού. Και, επιπλέον, σας δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξετε πολύ γρήγορα το δίκτυο σας!
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/78
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us