Τα social media δεν είναι απλά ένας τόπος συνάντησης και επικοινωνίας με φίλους. Είναι και ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για την προβολή κάθε επιχείρησης!
Ας μην καθυστερούμε όμως.
Θεωρείτε ότι είναι εύκολο να έχετε τα πάντα ενημερωμένα; Να απαντάτε και να αλληλεπιδράτε με όσους επικοινωνούν μαζί σας; Nα κατεβάζετε συνέχεια ιδέες για ενδιαφέρουσες αναρτήσεις σε διαφορετικά δίκτυα; Σίγουρα όχι! Εκτός κι αν έχετε ένα καλά οργανωμένο πλάνο!
Καθίστε λοιπόν και καταγράψτε μεθοδικά:
Γιατί ακόμα κι αν πιστεύετε ότι θα έχετε αρκετό ελεύθερο χρόνο για να βρίσκετε συνεχώς δημιουργικές, ελκυστικές αναρτήσεις, οι πιθανότητες είναι, ότι κάποια στιγμή ο χρόνος σας θα είναι πολύ περιορισμένος.
Όπως γνωρίζετε, στη δουλειά όλο και προκύπτουν διάφορα, που πάντα έχουν προτεραιότητα και έτσι στο τέλος, αν δεν έχετε προγραμματισμό, ξέρετε τι θα γίνει. H παρουσία σας στα social media θα είναι σιωπηρή για μεγάλο διάστημα ή, στην καλύτερη περίπτωση, οι αναρτήσεις σας θα είναι χαμηλότερης ποιότητας, γιατί θα σας πιέζει ο χρόνος!
Βέβαια, όλα αυτά είναι απολύτως κατανοητά! Όμως… η αλήθεια είναι ότι μια καλή στρατηγική social media αξίζει εξίσου τον χρόνο και τη σκέψη σας όσο και κάθε άλλο είδος μάρκετινγκ!
Λοιπόν; Πώς σχεδιάζουμε ένα αποτελεσματικό πλάνο social media;
Βήμα πρώτο: Σκεφτείτε τις ανάγκες σας για τους επόμενους 6 με 12 μήνες και αρχίστε ένα ημερολόγιο. Σημειώστε στοιχεία όπως:
για ποια θέματα αξίζει να κάνετε αναρτήσεις, και τι ενδιαφέρει το κοινό σας.
Βήμα δεύτερο: πότε θεωρείτε λογικό να κάνετε αναρτήσεις σχετικά με αυτά τα θέματα;
Δανειζόμαστε το παράδειγμα ενός καταστήματος με vintage ρούχα και αξεσουάρ που προσελκύει επισκέπτες από όλο τον κόσμο. Σκεφτείτε: τι μπορεί να πουληθεί αυτή την εποχή; Πλησιάζουν γιορτές ή καλοκαιρινές διακοπές;
Είτε κάνετε αναρτήσεις κάθε ημέρα,
είτε κάθε ώρα,
είτε κάθε εβδομάδα,
ένα είναι σίγουρο!
Ο λεπτομερής σχεδιασμός του ημερολογίου θα βοηθήσει να είστε συνεπείς στις κοινοποιήσεις σας.
Πολύ ωραία μέχρι εδώ! Το τι και το πότε θα κοινοποιείτε είναι μια εξαιρετική αρχή! Αλλά… τι γίνεται με το πού; Πού θα πρέπει να κάνετε αναρτήσεις;
Για παράδειγμα, θα ήταν εξαιρετική ιδέα να κοινοποιήσετε στο Instagram ή το Pinterest φωτογραφίες από τουρίστες που φοράνε τα ρούχα σας.
Από την άλλη, αν θέλετε να κοινοποιήσετε μια ειδική προσφορά για τους πιο πιστούς σας θαυμαστές, θα ήταν καλύτερο να το μοιραστείτε στο Facebook ή το Google+.
Το ‘’τι’’ το ‘’πότε’’ και το ‘’που’’ θα κοινοποιείτε, το λύσαμε! Τι γίνεται όμως με το ‘’ποιος’’; Ποιος θα κάνει όλες αυτές τις αναρτήσεις και τις κοινοποιήσεις; Θα τα κάνετε όλα εσείς ή σκοπεύετε να αναθέσετε σε κάποιον άλλον τη δουλειά;
Καλό θα ήταν να ορίσετε από πριν, ποιος είναι υπεύθυνος και για ποια εργασία. Κάτι τέτοιο θα διευκολύνει.
Και, τέλος, μην ξεχνάτε το ’’γιατί’’. Γιατί δημοσιεύετε όλες αυτές τις ενημερώσεις; Ποιους επιχειρηματικούς σας στόχους στηρίζουν;
Αν στόχος είναι να κάνετε την επιχείρησή σας γνωστή, φροντίστε οι αναρτήσεις να είναι σχεδιασμένες ώστε να κάνουν ακριβώς αυτό.
Από την άλλη, αν τα social media είναι για εσάς ένας τρόπος να εμβαθύνετε τις σχέσεις σας με υπάρχοντες φίλους και πελάτες, οι αναρτήσεις σας πρέπει να είναι διαφορετικές.
Μην αγχώνεστε, δεν υπάρχει σωστή ή λάθος μορφή, αρκεί να γνωρίζετε γιατί κοινοποιείτε όσα κοινοποιείτε.
Αφού κατανείμετε λοιπόν όλες τις εργασίες σε ένα ημερολόγιο για τους επόμενους μήνες, θα είναι πολύ πιο εύκολο να κατακτήσετε τον κόσμο των social media.
Μπορεί να σκέφτεστε "ωχ …αυτό απαιτεί πολλή δουλειά! Πώς θα τα καταφέρω;"
Δεν θα ήταν τέλειο να μπορούσατε να καταγράψετε με τη μία, όσα θέλετε να αναρτήσετε τους επόμενους έξι μήνες και μετά να τα βάλετε σε σειρά και να κοινοποιούνται αυτόματα;
Μαντέψτε! Υπάρχουν τα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν σε αυτό. Με εργαλεία διαχείρισης social media όπως το Hootsuite, το Buffer και το Everypost, μπορείτε να δημιουργήσετε, εκ των προτέρων, αυτά που θέλετε να αναρτήσετε. Μπορείτε επίσης να αποφασίσετε σε ποια δίκτυα θέλετε να τα κοινοποιήσετε.
Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τέτοιου είδους εργαλεία, για να ακούσετε τι σας λένε οι χρήστες στα social media. Γιατί πάνω απ’ όλα τα social media είναι ένας αμοιβαίος διάλογος, όχι ένα μονόλογος που απλά μεταδίδει το μήνυμά σας.
Τι μάθαμε, λοιπόν;
ΠΡΩΤΟΝ: Τα social media απαιτούν δουλειά και αφοσίωση, αν θέλετε να έχετε πραγματική επιτυχία.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Η κατάρτιση ενός λεπτομερούς πλάνου θα σας βοηθήσει να πάτε τις προσπάθειές σας στο επόμενο επίπεδο και υπάρχουν πολλά διαθέσιμα εργαλεία για να σας βοηθήσουν.
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/77
Ας μην καθυστερούμε όμως.
Θεωρείτε ότι είναι εύκολο να έχετε τα πάντα ενημερωμένα; Να απαντάτε και να αλληλεπιδράτε με όσους επικοινωνούν μαζί σας; Nα κατεβάζετε συνέχεια ιδέες για ενδιαφέρουσες αναρτήσεις σε διαφορετικά δίκτυα; Σίγουρα όχι! Εκτός κι αν έχετε ένα καλά οργανωμένο πλάνο!
Καθίστε λοιπόν και καταγράψτε μεθοδικά:
- τι θέλετε να αναρτήσετε;
- πότε θέλετε να το αναρτήσετε;
- πού έχει λογική να το αναρτήσετε;
- ποιος θα το αναρτήσει;
- και γιατί θέλετε να το αναρτήσετε;
Γιατί ακόμα κι αν πιστεύετε ότι θα έχετε αρκετό ελεύθερο χρόνο για να βρίσκετε συνεχώς δημιουργικές, ελκυστικές αναρτήσεις, οι πιθανότητες είναι, ότι κάποια στιγμή ο χρόνος σας θα είναι πολύ περιορισμένος.
Όπως γνωρίζετε, στη δουλειά όλο και προκύπτουν διάφορα, που πάντα έχουν προτεραιότητα και έτσι στο τέλος, αν δεν έχετε προγραμματισμό, ξέρετε τι θα γίνει. H παρουσία σας στα social media θα είναι σιωπηρή για μεγάλο διάστημα ή, στην καλύτερη περίπτωση, οι αναρτήσεις σας θα είναι χαμηλότερης ποιότητας, γιατί θα σας πιέζει ο χρόνος!
Βέβαια, όλα αυτά είναι απολύτως κατανοητά! Όμως… η αλήθεια είναι ότι μια καλή στρατηγική social media αξίζει εξίσου τον χρόνο και τη σκέψη σας όσο και κάθε άλλο είδος μάρκετινγκ!
Λοιπόν; Πώς σχεδιάζουμε ένα αποτελεσματικό πλάνο social media;
Βήμα πρώτο: Σκεφτείτε τις ανάγκες σας για τους επόμενους 6 με 12 μήνες και αρχίστε ένα ημερολόγιο. Σημειώστε στοιχεία όπως:
για ποια θέματα αξίζει να κάνετε αναρτήσεις, και τι ενδιαφέρει το κοινό σας.
Βήμα δεύτερο: πότε θεωρείτε λογικό να κάνετε αναρτήσεις σχετικά με αυτά τα θέματα;
Δανειζόμαστε το παράδειγμα ενός καταστήματος με vintage ρούχα και αξεσουάρ που προσελκύει επισκέπτες από όλο τον κόσμο. Σκεφτείτε: τι μπορεί να πουληθεί αυτή την εποχή; Πλησιάζουν γιορτές ή καλοκαιρινές διακοπές;
Είτε κάνετε αναρτήσεις κάθε ημέρα,
είτε κάθε ώρα,
είτε κάθε εβδομάδα,
ένα είναι σίγουρο!
Ο λεπτομερής σχεδιασμός του ημερολογίου θα βοηθήσει να είστε συνεπείς στις κοινοποιήσεις σας.
Πολύ ωραία μέχρι εδώ! Το τι και το πότε θα κοινοποιείτε είναι μια εξαιρετική αρχή! Αλλά… τι γίνεται με το πού; Πού θα πρέπει να κάνετε αναρτήσεις;
Για παράδειγμα, θα ήταν εξαιρετική ιδέα να κοινοποιήσετε στο Instagram ή το Pinterest φωτογραφίες από τουρίστες που φοράνε τα ρούχα σας.
Από την άλλη, αν θέλετε να κοινοποιήσετε μια ειδική προσφορά για τους πιο πιστούς σας θαυμαστές, θα ήταν καλύτερο να το μοιραστείτε στο Facebook ή το Google+.
Το ‘’τι’’ το ‘’πότε’’ και το ‘’που’’ θα κοινοποιείτε, το λύσαμε! Τι γίνεται όμως με το ‘’ποιος’’; Ποιος θα κάνει όλες αυτές τις αναρτήσεις και τις κοινοποιήσεις; Θα τα κάνετε όλα εσείς ή σκοπεύετε να αναθέσετε σε κάποιον άλλον τη δουλειά;
Καλό θα ήταν να ορίσετε από πριν, ποιος είναι υπεύθυνος και για ποια εργασία. Κάτι τέτοιο θα διευκολύνει.
Και, τέλος, μην ξεχνάτε το ’’γιατί’’. Γιατί δημοσιεύετε όλες αυτές τις ενημερώσεις; Ποιους επιχειρηματικούς σας στόχους στηρίζουν;
Αν στόχος είναι να κάνετε την επιχείρησή σας γνωστή, φροντίστε οι αναρτήσεις να είναι σχεδιασμένες ώστε να κάνουν ακριβώς αυτό.
Από την άλλη, αν τα social media είναι για εσάς ένας τρόπος να εμβαθύνετε τις σχέσεις σας με υπάρχοντες φίλους και πελάτες, οι αναρτήσεις σας πρέπει να είναι διαφορετικές.
Μην αγχώνεστε, δεν υπάρχει σωστή ή λάθος μορφή, αρκεί να γνωρίζετε γιατί κοινοποιείτε όσα κοινοποιείτε.
Αφού κατανείμετε λοιπόν όλες τις εργασίες σε ένα ημερολόγιο για τους επόμενους μήνες, θα είναι πολύ πιο εύκολο να κατακτήσετε τον κόσμο των social media.
Μπορεί να σκέφτεστε "ωχ …αυτό απαιτεί πολλή δουλειά! Πώς θα τα καταφέρω;"
Δεν θα ήταν τέλειο να μπορούσατε να καταγράψετε με τη μία, όσα θέλετε να αναρτήσετε τους επόμενους έξι μήνες και μετά να τα βάλετε σε σειρά και να κοινοποιούνται αυτόματα;
Μαντέψτε! Υπάρχουν τα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν σε αυτό. Με εργαλεία διαχείρισης social media όπως το Hootsuite, το Buffer και το Everypost, μπορείτε να δημιουργήσετε, εκ των προτέρων, αυτά που θέλετε να αναρτήσετε. Μπορείτε επίσης να αποφασίσετε σε ποια δίκτυα θέλετε να τα κοινοποιήσετε.
Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τέτοιου είδους εργαλεία, για να ακούσετε τι σας λένε οι χρήστες στα social media. Γιατί πάνω απ’ όλα τα social media είναι ένας αμοιβαίος διάλογος, όχι ένα μονόλογος που απλά μεταδίδει το μήνυμά σας.
Τι μάθαμε, λοιπόν;
ΠΡΩΤΟΝ: Τα social media απαιτούν δουλειά και αφοσίωση, αν θέλετε να έχετε πραγματική επιτυχία.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Η κατάρτιση ενός λεπτομερούς πλάνου θα σας βοηθήσει να πάτε τις προσπάθειές σας στο επόμενο επίπεδο και υπάρχουν πολλά διαθέσιμα εργαλεία για να σας βοηθήσουν.
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/77
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us