Slide show

Οι στόχοι σας στο διαδίκτυο

Κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικούς στόχους. Είναι πολύ σημαντικό πριν ξεκινήσετε να ασχολήστε με την παρουσία της επιχείρησής σας στο ίντερνετ να γνωρίζετε τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε για να μπορείτε θέσετε μετά τις προτεραιότητες σας και να δημιουργήσετε το κατάλληλο πλάνο. Έτσι θα έχετε πάντα τον έλεγχο.


Το ίντερνετ μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας με πολλούς τρόπους. Σας βοηθά να χτίσετε σχέσεις με τους υπάρχοντες πελάτες σας μέσω των social media, να πουλήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας ή να βρείτε νέους πελάτες. Σας βοηθά ακόμη και να διατηρήσετε τους πελάτες που έχετε ήδη.

Kάντε στον εαυτό σας ένα απλό ερώτημα: για ποιον ακριβώς λόγο θέλω η επιχείρηση μου ή η επιχείρηση στην οποία εργάζομαι να βρίσκεται στο ίντερνετ;

Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να προωθήσετε ένα hostel μέσω του διαδικτύου. Οι στόχοι σας θα μπορούσαν να είναι: να αυξήσετε τις επισκέψεις στην ιστοσελίδα, να αυξήσετε τις κρατήσεις ή να προβάλλετε τις δραστηριότητες που διοργανώνετε για τους επισκέπτες σας. 

Αλλά πριν κάποιος φτάσει στο hostel, θα πρέπει πρώτα να μάθει την ύπαρξή του.
Αυτός είναι ένας βασικός στόχος και το ίντερνετ θα σας βοηθήσει να τον πετύχετε.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν βλέποντας πως το ίντερνετ μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε γνωστό το hostel.

Ένας εύκολος τρόπος είναι να καταχωρίσετε το hostel σε τοπικούς διαδικτυακούς καταλόγους για παράδειγμα το Google My Business ή Tripadvisor. Έτσι, όταν οι χρήστες αναζητούν hostel στην Αθήνα σε μηχανές αναζήτησης ή σε διαδικτυακούς χάρτες, θα βρίσκουν το hostel σας.

Στη συνέχεια μπορείτε να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα με όλες τις πληροφορίες για την επιχείρηση. Όπως η τοποθεσία, οι τιμές, τα δωμάτια και οι δραστηριότητες που προσφέρετε. Mπορείτε ακόμα να ανεβάσετε και φωτογραφίες ή βίντεο για να πείσετε τους χρήστες να επισκεφτούν το hostel σας. 

Μπορείτε επίσης να φτιάξετε σελίδες για το hostel στα social media, όπως το Facebook, το Google+ ή το Twitter. Στις σελίδες αυτές ανεβάζετε φωτογραφίες από διάφορες δραστηριότητες, τα νέα σας ή καινούργιες προσφορές. Έτσι χτίζετε μια πιο στενή επικοινωνία και σχέση με πιθανούς πελάτες.

Αφού πετύχατε αυτό που θέλατε και το hostel γίνετε όλο και πιο γνωστό, οι στόχοι σας εξελίσσονται. Και τώρα θέλετε εκείνοι που έμαθαν την επιχείρησή σας να γίνουν και πελάτες σας.


Για να το καταφέρετε αυτό μπορείτε να προσθέσετε νέες λειτουργίες στην ιστοσελίδα σας. Για παράδειγμα, σύστημα απευθείας κρατήσεων ή μια ενότητα με "κριτικές" στην οποία οι επισκέπτες σας μπορούν να μοιράζονται τις όμορφες εμπειρίες τους.

Τώρα πια που χρησιμοποιείτε τα ψηφιακά εργαλεία για να προσελκύσετε επισκέπτες και να τους μετατρέψετε σε πελάτες, μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο στάδιο και να επενδύσετε στη διαδικτυακή διαφήμιση.

Κι αν αυτό σας φαίνεται πολύ μακρινό σε σχέση με τη σημερινή σας κατάσταση, να ξέρετε ότι κατακτώντας τους πρώτους σας στόχους θα αλλάζουν και οι προτεραιότητές σας. Και καθώς η επιχείρηση θα μεγαλώνει, θα μεγαλώνουν και οι στόχοι της.

Για να είστε σίγουροι πως πετυχαίνετε τους στόχους σας, είναι πολύ σημαντικό να ελέγχετε την απόδοσή τους. Αυτό μπορείτε να το κάνετε μέσω των εργαλείων Analytics. Τα εργαλεία Analytics σας δείχνουν τι λειτουργεί καλά και τι πρέπει να βελτιώσετε. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε τα σχετικά βίντεο. Προς το παρόν κρατήστε υπόψιν σας πως υπάρχουν ψηφιακά εργαλεία με τα οποία μπορείτε να μετρήσετε αποτελεσματικά και με πολλούς τρόπους την πρόοδο σας. 

Ας ανακεφαλαιώσουμε, λοιπόν.

Πριν ξεκινήσετε, σκεφτείτε τι ακριβώς θέλετε να επιτύχετε. Στη συνέχεια, ιεραρχήστε τις δυνατότητες που σας προσφέρει το ίντερνετ σε σχέση με το ποια σας βοηθάει περισσότερο να πετύχετε τους στόχους σας.

Στα επόμενα βίντεο, θα σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε το πλάνο σας. Θα ξεκινήσουμε βλέποντας όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να “χτίσετε” την παρουσία μιας επιχείρησης στο ίντερνετ και στη συνέχεια πώς μπορείτε να την προωθήσετε.

Και, τέλος, θα μάθουμε πώς μπορείτε να μετρήσετε και να βελτιώσετε τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας.

Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/26
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us