Tο βίντεο θα σας αποκαλύψει μερικές παγίδες που πρέπει να προσέξετε. Παραδείγματος χάρη: Nα αποφεύγετε τα βαρετά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα πωλήσεων. Nα μην αμελείτε να αναρτάτε συχνά νέα σας. Ή και το αντίθετο: Mην βομβαρδίζετε το κοινό σας με υπερβολικά πολλές αναρτήσεις.
Κανόνας πρώτος: Τα social media δεν αφορούν αποκλειστικά εσάς.
Οι άνθρωποι μπαίνουν στο ίντερνετ για να μοιραστούν νέα, συμβουλές, απόψεις και ίσως και αστεία βίντεο. Δεν έχουν πάντα διάθεση να ακούσουν τη δική σας προσπάθεια να πουλήσετε. Kαι οι επιχειρήσεις που δεν έχουν τίποτα άλλο να πουν πολλές φορές γίνονται βαρετές και γρήγορα αγνοούνται από τους χρήστες.
Αν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, να θυμάστε ότι όσοι σας ακολουθούν στα social media ενδιαφέρονται ήδη για την επιχείρησή σας. Οπότε δεν υπάρχει λόγος για επιθετικές πωλήσεις. Απλώς δώστε τους ωραίες αναρτήσεις για να διατηρήσετε την προσοχή τους.
Αν προωθείτε λοιπόν ένα κατάστημα vintage ενημερώστε τους ακόλουθούς σας για τις νέες αφίξεις στο κατάστημά σας. Δεν χρειάζεται όμως να τις προβάλλετε ξανά και ξανά, γιατί θα βαρεθούν.
Οι χρήστες των social media δεν θέλουν να είναι παθητικοί δέκτες των μηνυμάτων σας. Αλλά θέλουν να έχουν έναν ανοιχτό διάλογο μαζί σας: να σας μιλάνε και να ξέρουν ότι τους ακούτε.
Φροντίστε να υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για την επικοινωνία στα social media, ώστε να παρακολουθεί πότε οι χρήστες ανταποκρίνονται στις αναρτήσεις σας και να απαντάει στα σχόλιά τους.
Πρέπει να δείχνετε κατανόηση, διακριτικότητα, και πάνω από όλα συνέπεια. Απαντήστε στα παράπονα και δώστε στους χρήστες τις πληροφορίες που ζητούν.
Τα αρνητικά σχόλια δεν είναι υποχρεωτικό να καταλήξουν σε καταστροφή. Μπορούν να είναι μια ευκαιρία για να δείξετε στους πελάτες σας, και σε όποιον άλλο τυχαίνει να παρακολουθεί, ότι θέλετε πραγματικά να τους βοηθήσετε.
Κανόνας δεύτερος: Μην το παρακάνετε με την παρουσία σας σε πολλά δίκτυα. Με τόσα πολλά δίκτυα, υπάρχουν σχεδόν άπειρες ευκαιρίες να μιλήσετε με πελάτες.
Oι συζητήσεις αυτές όμως, απαιτούν χρόνο.
Εστιάστε σε αυτά που είναι πιο σημαντικά για εσάς και χτίστε την παρουσία σας, μόνο σε αυτά, σύμφωνα με τις δυνάμεις σας.
Κανόνας τρίτος: Μην παραμελείτε τις σελίδες σας.
Σας έχει τύχει να ρίξετε μια ματιά στα social media μιας εταιρίας ή ενός προϊόντος που σας ενδιαφέρει και να διαπιστώσετε ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για μήνες; Ένα ακόμα μεγάλο λάθος.
Μπορεί ο κόσμος να αρχίσει να αναρωτιέται αν συμβαίνει κάτι ή ακόμα κι αν εξακολουθείτε να δραστηριοποιείστε στο χώρο. Οι καινοτόμες επιχειρήσεις που αναπτύσσονται συνεχώς έχουν πολλά να πουν. Ενώ εκείνες που δεν τα πηγαίνουν καλά δεν έχουν τίποτα να μοιραστούν.
Εσείς πού θα προτιμούσατε να ανήκετε;
Ας συνοψίσουμε.
Τονίζουμε ξανά ότι θα πρέπει να μετράτε συνεχώς πόσο αποδίδουν οι προσπάθειές σας. Tα εργαλεία των social media αλλά και τα εργαλεία Analytics, σας δείχνουν από πρώτο χέρι την απόδοση των προσπαθειών σας και τι τελικά δουλεύει.
Και να θυμάστε επίσης!
Να είστε ειλικρινείς, να απαντάτε στα σχόλια, να εστιάζετε εκεί που έχει νόημα και να είστε συνεπείς. Αν τα κάνετε όλα αυτά, η παρουσία σας στα social media θα έχει πολύ καλά αποτελέσματα.
Πηγή https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=h3Pas9tzZvU
Κανόνας πρώτος: Τα social media δεν αφορούν αποκλειστικά εσάς.
Οι άνθρωποι μπαίνουν στο ίντερνετ για να μοιραστούν νέα, συμβουλές, απόψεις και ίσως και αστεία βίντεο. Δεν έχουν πάντα διάθεση να ακούσουν τη δική σας προσπάθεια να πουλήσετε. Kαι οι επιχειρήσεις που δεν έχουν τίποτα άλλο να πουν πολλές φορές γίνονται βαρετές και γρήγορα αγνοούνται από τους χρήστες.
Αν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, να θυμάστε ότι όσοι σας ακολουθούν στα social media ενδιαφέρονται ήδη για την επιχείρησή σας. Οπότε δεν υπάρχει λόγος για επιθετικές πωλήσεις. Απλώς δώστε τους ωραίες αναρτήσεις για να διατηρήσετε την προσοχή τους.
Αν προωθείτε λοιπόν ένα κατάστημα vintage ενημερώστε τους ακόλουθούς σας για τις νέες αφίξεις στο κατάστημά σας. Δεν χρειάζεται όμως να τις προβάλλετε ξανά και ξανά, γιατί θα βαρεθούν.
Οι χρήστες των social media δεν θέλουν να είναι παθητικοί δέκτες των μηνυμάτων σας. Αλλά θέλουν να έχουν έναν ανοιχτό διάλογο μαζί σας: να σας μιλάνε και να ξέρουν ότι τους ακούτε.
Φροντίστε να υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για την επικοινωνία στα social media, ώστε να παρακολουθεί πότε οι χρήστες ανταποκρίνονται στις αναρτήσεις σας και να απαντάει στα σχόλιά τους.
Πρέπει να δείχνετε κατανόηση, διακριτικότητα, και πάνω από όλα συνέπεια. Απαντήστε στα παράπονα και δώστε στους χρήστες τις πληροφορίες που ζητούν.
Τα αρνητικά σχόλια δεν είναι υποχρεωτικό να καταλήξουν σε καταστροφή. Μπορούν να είναι μια ευκαιρία για να δείξετε στους πελάτες σας, και σε όποιον άλλο τυχαίνει να παρακολουθεί, ότι θέλετε πραγματικά να τους βοηθήσετε.
Κανόνας δεύτερος: Μην το παρακάνετε με την παρουσία σας σε πολλά δίκτυα. Με τόσα πολλά δίκτυα, υπάρχουν σχεδόν άπειρες ευκαιρίες να μιλήσετε με πελάτες.
Oι συζητήσεις αυτές όμως, απαιτούν χρόνο.
Εστιάστε σε αυτά που είναι πιο σημαντικά για εσάς και χτίστε την παρουσία σας, μόνο σε αυτά, σύμφωνα με τις δυνάμεις σας.
Κανόνας τρίτος: Μην παραμελείτε τις σελίδες σας.
Σας έχει τύχει να ρίξετε μια ματιά στα social media μιας εταιρίας ή ενός προϊόντος που σας ενδιαφέρει και να διαπιστώσετε ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για μήνες; Ένα ακόμα μεγάλο λάθος.
Μπορεί ο κόσμος να αρχίσει να αναρωτιέται αν συμβαίνει κάτι ή ακόμα κι αν εξακολουθείτε να δραστηριοποιείστε στο χώρο. Οι καινοτόμες επιχειρήσεις που αναπτύσσονται συνεχώς έχουν πολλά να πουν. Ενώ εκείνες που δεν τα πηγαίνουν καλά δεν έχουν τίποτα να μοιραστούν.
Εσείς πού θα προτιμούσατε να ανήκετε;
Ας συνοψίσουμε.
Τονίζουμε ξανά ότι θα πρέπει να μετράτε συνεχώς πόσο αποδίδουν οι προσπάθειές σας. Tα εργαλεία των social media αλλά και τα εργαλεία Analytics, σας δείχνουν από πρώτο χέρι την απόδοση των προσπαθειών σας και τι τελικά δουλεύει.
Και να θυμάστε επίσης!
Να είστε ειλικρινείς, να απαντάτε στα σχόλια, να εστιάζετε εκεί που έχει νόημα και να είστε συνεπείς. Αν τα κάνετε όλα αυτά, η παρουσία σας στα social media θα έχει πολύ καλά αποτελέσματα.
Πηγή https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=h3Pas9tzZvU
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us