Σας ενδιαφέρει να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των ενεργειών σας στα social media;
Σε αυτό το βίντεο, θα δούμε τον τρόπο, με τον οποίο τα εργαλεία Analytics μπορούν να σας βοηθήσουν. Πώς?Πρώτον, ελέγχοντας πόσο απέδωσε κάθε καμπάνια σας και δεύτερον, κατανοώντας λίγο καλύτερα τους πελάτες σας.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι το κατάστημα vintage έχει δημιουργήσει λογαριασμούς σε πολύ γνωστά social media όπως το Facebook ή το Twitter.
Αρχικά, είναι σημαντικό να εξετάσουμε TI πληροφορίες σας παρέχουν τα social media. Από τη στιγμή που θα εγγραφείτε, αρχίζει η ροή των πληροφοριών. Για παράδειγμα, λαμβάνετε αναφορές για το πόσα άτομα είναι συνδεδεμένα με τη σελίδα σας, ποιες αναρτήσεις σας κοινοποιούνται περισσότερο ή ποιες έχουν περισσότερα σχόλια και ποιοι είναι οι πιο φανατικοί σας θαυμαστές.
Εξετάζοντας τις αναφορές αυτές, μπορείτε να μάθετε πολλά, σχετικά με το πώς συμπεριφέρονται τα άτομα που σας ακολουθούν, τι τους ενδιαφέρει και πώς αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο σας.
Αλλά το να εγγραφείτε στα social media και να αναλύετε τις αναφορές για το καθένα χωριστά, χρειάζεται χρόνο.
Θυμάστε εκείνα τα εργαλεία, που μπορούν να σας βοηθήσουν να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις σας; Λοιπόν, πολλά από αυτά τα εργαλεία σας παρέχουν συγκεντρωτικά δεδομένα σύγκρισης των social media. Ακόμα σας δίνουν τη δυνατότητα να βλέπετε όλες τις αναφορές σε ένα σημείο!
Ξέρετε όμως πώς να βρείτε αυτά τα πολύτιμα εργαλεία; Αναζητήστε τα ως “εργαλεία διαχείρισης social media” ή social media management tools.
Υπάρχει ακόμα μία κατηγορία εργαλείων που μπορεί να σας βοηθήσει: τα λεγόμενα εργαλεία social media monitoring. Τα εργαλεία αυτά ψάχνουν λεπτομερώς σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, κάθετι που λέγεται για σας, τους ανταγωνιστές σας ή για ένα θέμα που σας ενδιαφέρει. Κι ακόμα μπορεί να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε νέα social media που είναι σχετικά με τον κλάδο σας, στα οποία ίσως θέλετε να συμμετέχετε.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι αναφορές και τα εργαλεία που αναφέραμε πριν, μετράνε ΜΟΝΟ, τι συμβαίνει στα social media.
Όμως, τι συμβαίνει όταν κάποιος μπει στο site σας από τα social media; Δηλαδή τι κάνει στο site σας ο χρήστης, που έφτασε εκεί προερχόμενος από κάποιο κλικ στα social media?
Για αυτό, θα χρειαστείτε ένα ξεχωριστό εργαλείο, όπως το Google Analytics, που παρακολουθεί τι συμβαίνει στο site σας.
Γενικά, τα εργαλεία web Analytics σας ενημερώνουν για τις κινήσεις του χρήστη, αμέσως μόλις φτάσει στο site σας. Πολλά δε από αυτά εντοπίζουν αυτόματα και ποιοι επισκέπτες προέρχονται από τα social media.
Άρα αν παρακολουθείτε τι κάνουν οι χρήστες στο site σας, μπορείτε να δείτε όχι μόνο πόσοι επισκέπτες ήρθαν από το Facebook ή το Twitter αλλά και
πόσοι από αυτούς συμπληρώνουν τη φόρμα επικοινωνίας σας,
πόσοι αγοράζουν τα προϊόντα σας,
ή πόσοι κατεβάζουν σε PDF το newsletter σας.
Με τον τρόπο αυτό, θα μπορείτε πραγματικά να δείτε πόσο αποδίδει η παρουσία σας στα social media !
Επίσης πολλά εργαλεία web analytics σάς δίνουν τη δυνατότητα να παρακολουθείτε όχι μόνο από ποια δίκτυα προέρχονται οι επισκέπτες σας, αλλά ακόμα και ποιες συγκεκριμένες αναρτήσεις, τους οδήγησαν στην ιστοσελίδα σας.
Όταν πια μάθετε όλα αυτά τα χρήσιμα στοιχεία θα προσαρμόσετε ανάλογα και το επικοινωνιακό πλάνο προβολής σας. Δίνοντας βάρος στο ένα ή στο άλλο δίκτυο , στο ένα ή στο άλλο περιεχόμενο.
Αν ακολουθήσετε τα παραπάνω, είναι σίγουρο ότι θα καταφέρετε να μετρήσετε την απόδοση των προσπαθειών σας στα social media.
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us