Slide show

Search Engine Marketing ( SEM ) τα βασικά . Ας μιλήσουμε για προώθηση

Θα σας δείξουμε ορισμένες στρατηγικές για να το πετύχετε, όπως πώς να χρησιμοποιείται τις μηχανές αναζήτησης, ιστοσελίδες τρίτων, τα social media και το email μάρκετινγκ. 


Eρώτηση: Πώς θα βοηθήσετε τους πελάτες να σας βρουν στο διαδίκτυο;


Υπάρχουν διάφοροι τρόποι. 
Ας ξεκινήσουμε με τις μηχανές αναζήτησης. Όταν οι χρήστες πληκτρολογούν κάτι σε μια μηχανή αναζήτησης, της λένε ακριβώς τι αναζητούν.

Αν η επιχείρηση για την οποία δουλεύετε προσφέρει συναφείς υπηρεσίες και προϊόντα με αυτό που πληκτρολογεί ο χρήστης, τότε οι μηχανές αναζήτησης θα εμφανίσουν την επιχείρηση στα αποτελέσματα.
Υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις μηχανές αναζήτησης. 

Ο πρώτος λέγεται Search Engine Optimisation, ή SEO , και σας δίνει τη δυνατότητα να προωθήσετε μια επιχείρηση στα δωρεάν αποτελέσματα αναζήτησης.

Ο δεύτερος λέγεται Search Engine Marketing, ή SEM , και σας δίνει τη δυνατότητα να αγοράσετε διαφημιστικό χώρο στα αποτελέσματα αναζήτησης.

To Search Engine Optimisation σας βοηθά να εμφανίσετε την ιστοσελίδα σας σε άτομα που πραγματοποιούν αναζήτηση για προϊόντα ή υπηρεσίες σαν τις δικές σας.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνετε αυτό και θα τους εξηγήσουμε αναλυτικά σε επόμενα βίντεο. Το σημαντικό όμως τώρα είναι να γνωρίζετε ποιες λέξεις πληκτρολογούν οι χρήστες στην αναζήτηση, δηλαδή ποιες είναι οι “λέξεις-κλειδιά”.

Το να εντοπίσετε τις “λέξεις-κλειδιά” και να τις χρησιμοποιήσετε ανάλογα στο site σας θα σας βοηθήσει πολύ. Με αυτόν τον τρόπο θα βελτιώσετε την κατάταξη της εμφάνισης της επιχείρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Από την άλλη υπάρχει και το Search Engine Marketing δηλαδή όταν μια επιχείρηση πληρώνει για να διαφημιστεί σε όσους πραγματοποιούν αναζήτηση στο ίντερνετ για συγκεκριμένες λέξεις.

Για να δούμε πώς δουλεύει.

Οι περισσότερες μεγάλες μηχανές αναζήτησης λειτουργούν σαν μια δημοπρασία. Σε αυτή τη δημοπρασία πολλές διαφορετικές επιχειρήσεις κάνουν προσφορές για να εμφανίσουν τις διαφημίσεις τους όταν πληκτρολογούνται οι “λέξεις-κλειδιά” που τις αφορούν.

Πέρα από την αναζήτηση υπάρχει όμως κι άλλος τρόπος να προσεγγίζει χρήστες και αυτό είναι οι σελίδες τρίτων. Σκεφτείτε πόσα πράγματα κάνουμε στο ίντερνετ. Διαβάζουμε ειδήσεις, βλέπουμε αποτελέσματα αγώνων, ψάχνουμε για συνταγές, παρακολουθούμε βίντεο και γενικά διαβάζουμε πληροφορίες που μας ενδιαφέρουν.

Έχετε προσέξει ποτέ ότι δίπλα σε αυτά που διαβάζετε, υπάρχουν διαφημίσεις; Αυτές ονομάζονται διαφημίσεις προβολής, ή αλλιώς display ads.

Οι διαφημίσεις προβολής εμφανίζονται παντού στο διαδίκτυο και έχουν διάφορες μορφές, όπως κείμενο, εικόνες, βίντεο ή διαφημίσεις στις οποίες μπορείτε να κάνετε κλικ και προκαλέσετε μια αλληλεπίδραση.

Αυτός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να προβάλλεται το μήνυμα της επιχείρησής σας. Μπορείτε ακόμα να επιλέξετε ποιοί χρήστες θέλετε να δουν τη διαφήμισή σας, καθώς και ακριβώς σε ποιές ιστοσελίδες θέλετε να εμφανιστούν.

Πάμε στην επόμενη κατηγορία. 

Τα social media είναι ένας ακόμη τρόπος για να κάνετε γνωστή την επιχείρηση που προωθείτε. Και είναι πολύ αποτελεσματικά για να δημιουργήσετε σχέσεις με τους πελάτες.

Στο facebook ή στο twitter δημιουργείτε σελίδες ή προφίλ για την επιχείρησή σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να χτίσετε σχέσεις με ανθρώπους είτε μέσω συζητήσεων είτε μέσω κοινοποίησης φωτογραφιών ή βίντεο. Έτσι μεγαλώνετε την κοινωνική ζωή της επιχείρησή σας στο διαδίκτυο! 

Και τέλος ας δούμε ένα ακόμη σημαντικό ψηφιακό εργαλείο, το email marketing.

Δεν μιλάμε για junk ή spam email, αλλά για email με χρήσιμες πληροφορίες και προσφορές που μπορείτε να στέλνετε σε όσους έχουν ήδη δηλώσει ότι θέλουν να λαμβάνουν νέα σας.

Γι’αυτό το λόγο προσκαλέστε τους χρήστες να δηλώσουν πως αποδέχονται να λαμβάνουν email από εσάς. Τα υπόλοιπα είναι στο χέρι σας. Μπορείτε να στέλνετε προσφορές σε περιόδους που δεν έχετε πολλές κρατήσεις ή να διαφημίζετε νέες ή εποχιακές δραστηριότητες.

Τώρα που γνωρίζετε πώς μπορείτε να βρείτε μελλοντικούς πελάτες και πώς εκείνοι σας βρίσκουν, μπορείτε να απογειώσετε την επιχείρηση σας.
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us