Slide show

Όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις ένα eShop

Κατάστημα 365 Ημέρες το χρόνο ανοικτό 24 ώρες το 24άορο και πελάτες από όλο τον κόσμο δεν είναι εκπληκτικό??? Αν η ιδέα ενός eShop, ενός διαδικτυακού καταστήματος, στριφογυρίζει στο μυαλό σας εδώ και καιρό και σίγουρα σε γεμίζει ενθουσιασμό.
Υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα εργαλεία για να το κάνεις πραγματικότητα, αλλά πρέπει πρώτα να σκεφτείς καλά τι περιμένεις από αυτή την κίνηση, πού στοχεύεις και πώς θα φέρεις εις πέρας το έργο αυτό.
Υπάρχουν πλέον αμέτρητες πλατφόρμες κι εφαρμογές για να στήσεις το online κατάστημά σου. Αυτό το κάνει πάρα πολύ δύσκολο -ένα σκέτο μπέρδεμα- να επιλέξει κανείς το πιο κατάλληλο μέσο: να είναι εύκολο στη χρήση, καλαίσθητο, αξιόπιστο αλλά και να μπορεί να ‘αντέξει’ την εξέλιξη της επιχείρησής σου.
Κάνοντας μια γρήγορη έρευνα στο Internet αλλά και ρωτώντας ανθρώπους που το έχουν ήδη κάνει πράξη, θα ακούσεις πολλές και διαφορετικές απόψεις για το τι είναι σημαντικό σε μια παρόμοια πλατφόρμα. Είναι βασικό να μπορέσεις να αξιολογήσεις τα εργαλεία που βρίσκεις ώστε να καταλήξεις ποιο σου ταιριάζει καλύτερα.
Ποια είναι λοιπόν τα σημεία εκείνα που πρέπει να προσέξεις στην επιλογή της eShop πλατφόρμας σου; Τι πρέπει να σκεφτείς πριν καταλήξεις στο εργαλείο με το οποίο θα στήσεις το online κατάστημά σου;

Hosting το πρώτο δίλημμα: Όλα σε ένα ή Όλα σε εσένα ???


Υπάρχει τεράστια ποικιλία πλατφόρμες eshop άλλες που περιλαμβάνουν το hosting ενώ άλλες που σου επιτρέπουν να φιλοξενήσεις εσύ το eShop σου όπου επιθυμείς, να είσαι self-hosted δηλαδή. Η κάθε λύση ταιριάζει σε διαφορετικές ανάγκες eShop, αλλά και δικές σου!

Hosted λύση - Όλα σε ένα

Εταιρίες όπως το Shopify ή το Wix μαζί με την πλατφόρμα για το χτίσιμο του eShop σου -ή του site σου γενικά- σου παρέχουν και το hosting. Σε αυτές τις περιπτώσεις, δημιουργείς ένα προφίλ στο δικό τους site και μέσα από εκεί, κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή στο δικό σου. Κανονίζουν λοιπόν εκείνοι για σένα και φροντίζουν να είναι όλα υπό έλεγχο ώστε να έχεις το μυαλό σου ήσυχο. Επίσης, παρόμοιες πλατφόρμες είναι πολύ εύκολες στη χρήση, δεν απαιτούν τεχνικές γνώσεις και κάνουν για σένα ό,τι updates απαιτούνται. συντήρηση βάσης δεδομένων και Backup !!!

Από την άλλη, τα σημαντικότερα μειονεκτήματα σχετίζονται με το κόστος και την ελευθερία κινήσεων. Δηλαδή, καθώς ανεβαίνουν οι πωλήσεις σου είναι πιθανό η προμήθεια που δίνεις στην πλατφόρμα να αυξάνεται αρκετά (To Shopify για παράδειγμα μπορεί να γίνει εξαιρετικά ακριβό κάποια στιγμή ). Επίσης, συχνά δεν έχεις πρόσβαση στον κώδικα του site σου. Αυτό σημαίνει ότι καθώς οι απατήσεις του eShop σου αυξάνονται (μαζί και οι γνώσεις σου) ίσως αρχίσεις να εξερευνείς εναλλακτικές επιλογές σε hosting και επιπλέον υπηρεσίες, αλλά δεν μπορείς εύκολα να πάρεις το site σου και να φύγεις -είσαι “κλειδωμένος” στην πλατφόρμα αυτή.

Self-hosted λύση - Όλα σε εσένα

Πλατφόρμες όπως το Magento, Prestashop, Opencart: Όλες αυτές οι πλατφόρμες eshop είναι συνήθως ανοικτού κώδικα ( Open Source ) , με μια ανοικτή κοινότητα που αναπτύσσει τον κωδικά αυτό συνεχώς, με την εταιρία διάθεσης να δίνει το eshop εντελώς δωρεάν αλλά να χρεώνει τα πρόσθετα (plugins) , τα θέματα (Templates).
Εδώ έχεις εσύ τον απόλυτο έλεγχο ! Βρίσκεις εσύ πού και πώς θέλεις το hosting του site σου και στη συνέχεια επιλέγεις την πλατφόρμα όπου θα το στήσεις. Επιλέγοντας μια self-hosted πλατφόρμα, μπορείς να αλλάξεις το eShop σου όσο θέλεις και να το κάνεις όσο customize επιθυμείς. Οι self-hosted πλατφόρμες, όπως για παράδειγμα το WooCommerce και το Magento, δίνουν απεριόριστες δυνατότητες βελτιστοποίησης και παραμετροποίησης, καθώς σου ανήκει ο κώδκας του eshop σου και μπορείς να κάνεις απεριόριστες αλλαγές στον κώδικα του site σου (εσύ ή ο προγραμματιστής σου). Είσαι ο μοναδικός ιδιοκτήτης του υλικού σου: ακόμη κι αν οι εταιρίες αλλάξουν χέρια και πολιτικές, το περιεχόμενό σου (και ο κώδικάς σου)  σου ανήκει. Εσύ αποφασίζεις πότε και εάν θέλεις να κάνεις updates, και Backup, αλλά εάν κάτι… χαλάσει πρέπει να ψάξεις λίγο παραπάνω για τη λύση (αν και οι περισσότερες πλατφόρμες παρέχουν εξαιρετικό support και online οδηγίες για σχεδόν κάθε ενέργεια)! , αν για παράδειγμα δεν σου αρέσει ο host server μεταφέρεις το e-shop σου (όπως είναι) σε όποιο server γουστάρεις.

Τα σημαντικότερα μειονεκτήματα μιας self-hosted λύσης αφορούν στο αρχικό στήσιμο του eShop σου. Συνήθως, σε μια self-hosted λύση δεν έχεις drag&dropευκολίες και η αρχική δημιουργία και παραμετροποίηση θα σου πάρει κάποιο χρόνο παραπάνω. Από την άλλη, υπάρχουν τόσες πολλές λύσεις εύχρηστων CMS (συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου), όπως τις αναλύουμε όλες στο άρθρο: Εισαγωγή στα E-shop και το e-commerce
Αν είστε αρχάριος σίγουρα θα χρειαστείτε προγραμματιστή eshop για να σας το στήσει αρχικά, ίσως και για να σας βοηθήσει στο αρχικό κτίσιμο κανόνων και προϊόντων.

To Magento και το WooCommerce είναι τα πιο δημοφιλή στις self-hosted επιλογές των χρηστών για τη δημιουργία eShop. Αυτά τα δύο έχουν και την περισσότερη υποστήριξη, τόσο απο προγραμματιστές όσο και από comunities Δες παρακάτω:

Όλη η έρευνα στο The Whir.
Οk, αφού καταλήξεις στο τι σε βολεύει καλύτερα από άποψη hosting, θα μειώσεις αρκετά τη λίστα με τις επιλογές σου. Παρακάτω τώρα θα βρεις κάποια από τα χαρακτηριστικά που πρέπει να κοιτάξεις και να συγκρίσεις στις πλατφόρμες πριν καταλήξεις.

Το κόστος

Υπάρχουν πλατφόρμες που είναι δωρεάν και άλλες με μηνιαία ή ετήσια χρέωση, ανάλογα με τα προϊόντα ή το traffic του eShop σου. Διάβασε τα ψιλά γράμματα και δες τι ακριβώς περιλαμβάνεται στην κάθε πλατφόρμα -και στις δυο περιπτώσεις- ώστε μην πάρεις κάτι “δωρεάν” και τελικά σου βγει ακριβότερο από ένα πληρωμένο πακέτο. Το WooCommerce για παράδειγμα, είναι δωρεάν (βρίσκεις μόνος σου και πληρώνεις το hosting) και δίνει επίσης πολλά free plugins για να ξεκινήσεις το στήσιμο. Στη συνέχεια, μπορείς να προσθέσεις κάποια άλλα, επί πληρωμή, για να εξελίξεις και να μεγαλώσεις το eShop σου. Από την άλλη, το Shopify για παράδειγμα, ως hosted λύση, κρατάει μια επιπλέον προμήθεια για κάθε συναλλαγή, η οποία ενώ αρχικά φαίνεται αμελητέα, καθώς μεγαλώνει το eShop σου, αυξάνει σημαντικά και το κόστος σου.

Διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής


Ο στόχος σου είναι οι πωλήσεις γι’ αυτό το βασικότερο όλων είναι οι τρόποι πληρωμής που διαθέτεις καθώς και το καλάθι αγορών του site σου! Αρχικά, πρέπει να επιλέξεις τι μεθόδους πληρωμής θα προσφέρεις, όπως πιστωτική/ χρεωστική κάρτα, κατάθεση σε λογαριασμό, πληρωμή μέσω PayPal, κ.ά. Αυτό είτε υπάρχει σαν επιλογή (default) στο πρόγραμμα όπου χτίζεις το eShop σου, είτε το προσθέτεις σαν plugin. 
Προσοχή! Δεν είναι όλοι οι τρόποι πληρωμής συμβατοί με όλες τις eCommerce πλατφόρμες και ούτε σε όλες τις χώρες. Αυτό θα περιορίσει ακόμη παραπάνω τη λίστα με τις πιθανές λύσεις για να επιλέξεις που θα χτίσεις την online επιχείρησή σου. Ένα από τα σημαντικότερα σημεία, που πρέπει να σιγουρέψεις πριν αποφασίσεις, είναι εάν η πλατφόρμα υποστηρίζει το σύστημα πληρωμών με αντικαταβολή και κατάθεση σε τράπεζα για την Ελλάδα που είναι ιδιαιτέρα δημοφιλή στη χώρα μας.
ΠΡΟΣΟΧΗ Σημαντικό !!!
Σκέψου εάν θέλεις να διαχειρίζεσαι εσύ ο ίδιος τις πληρωμές που θα γίνονται στο site σου ή αν θα γίνονται μέσα από κάποιου ειδικού για αυτό (gateway), όπως είναι για παράδειγμα το PayPal, το Skrill, κ.ά. Παρομοίως, για πληρωμές με κάρτα μέσω payment gateway κάποιας τράπεζας, σου δίνεται η επιλογή είτε να δέχεσαι πληρωμές στο site σου, είτε να κάνεις redirect τον πελάτη για να κάνει την πληρωμή στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας. Στην πρώτη περίπτωση, φαίνεται πιο επαγγελματικό να πληρώνει κανείς απευθείας στο site σου, όμως είσαι και άμεσα υπεύθυνος για την προστασία των ευαίσθητων δεδομένων των πελατών σου. Επιπλέον, απαιτείται το hosting σου να βρίσκεται σε ειδικό PCI compliant server, ενώ οποιεσδήποτε ευαίσθητες πληροφορίες θα πρέπει να αποθηκεύονται κρυπτογραφημένα ή καθόλου. Στη δεύτερη περίπτωση, ο πελάτης σου ανακατευθύνεται από το site, κάνει την πληρωμή του και επιστρέφει στη σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελίας που θα ορίσεις εσύ. Έτσι, το εκάστοτε gateway έχει την ευθύνη της συναλλαγής και της προστασίας των δεδομένων, στο website σου δεν θα υπάρξει βάση δεδομένον με αποθηκευμένους αριθμούς πιστωτικών καρτών

Ασφάλεια πάνω από όλα τα άλλα


Η ασφάλεια είναι το πιο σημαντικό θέμα ενός eshop. Οι πελάτες βάζουν τα προσωπικά τους δεδομένα στο site σου (π.χ. αποθήκευση καρτών, λογαριασμός χρήστη, κ.λπ) κι εσύ δεν έχεις κανένα απολύτως περιθώριο λάθους! Στόχος σου είναι να κάνεις τα πάντα ώστε να διασφαλιστούν, να μην διαρρεύσουν, να μη χακαριστούν και γενικά να μην πέσουν σε κακόβουλα χέρια…
Τα πιστοποιητικά SSL είναι μια πρώτη και πολλή σημαντική δικλείδα ασφαλείας, μιας και κρυπτογραφούν τα δεδομένα που ανταλλάσσονται μέσα στο site σου. Ούτως ή άλλως, όλες οι online επιχειρήσεις που διαχειρίζονται πληρωμές, είναι υποχρεωμένες να συμμορφώνονται με τα στάνταρ ασφαλείας PCI (Payment Card Industry) – DSS (Data Security Standards). Στις hosted λύσεις, συνήθως φροντίζει γι’ αυτό ο πάροχος hosting, ενώ αν είσαι self hosted είναι καλό να μάθεις μερικά παραπάνω πράγματα για το PCI-DSS και να καταλάβεις σε ποια κατηγορία στάνταρ ασφαλείας εντάσσεται η επιχείρησή σου.
Μην αμελήσεις να τσεκάρεις ποιος τύπος SSL ταιριάζει στις ανάγκες του site σου. Όταν μιλάμε για eShop, είσαι καλυμμένος με ένα ισχυρό Extended Validation (EV) πιστοποιητικό.

To design (Templates) της πλατφόρμας


Κανένας σχεδόν δεν χρησιμοποιεί το αρχικό θέμα του eshop άλλα κάποιο άλλο custom Template εδώ, μπορείς να γίνεις όσο δημιουργικός θέλεις. Να στήσεις το eshop σου ακριβώς όπως το έχεις ονειρευτεί! Υπάρχουν πλατφόρμες με εκατοντάδες themes ( Templates ) διαθέσιμα, κάποια δωρεάν και άλλα επί πληρωμή, ενώ άλλες διαθέτουν πολύ λιγότερα αλλά ίσως σου ταιριάζουν. Επιλέγοντας κάποια πλατφόρμα που περιβάλλεται από μια ζωντανή κοινότητα, (όπως είναι για παράδειγμα το WooCommerce, το πιο πετυχημένο eCommerce plugin του WordPress), είναι πιθανό να βρεις μια πληθώρα δωρεάν ή πολύ οικονομικών templates που έχουν σχεδιαστεί από… fans! Ειδικά η ομάδα πίσω από το Woocommerce, παρέχει εντελώς δωρεάν το Storefront template το οποίο είναι πλήρως βελτιστοποιημένο για WordPress και σου κάνει τη ζωή πιο εύκολη. Όσο για τις άλλες πλατφόρμες όπως το Magento θα πρέπει να χώσεις το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη για αγορά Template και άλλων plugins όπως για παράδειγμα το Skroutz.gr XML exporter

Ευκολία προσθήκης περιεχομένου

Ακόμη και σε ένα eShop, το περιεχόμενο παίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο. Δεν είναι δηλαδή μόνο τo τι προϊόντα πουλάς αλλά και ο τρόπος με τον οποίο τα παρουσιάζεις, οι περιγραφές, οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείς και θα διευκολύνουν τους πελάτες σου να βρουν αυτό που ψάχνουν – το SEO σου. Έτσι, αποκτάς και μια ψηλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Γι’ αυτό ακριβώς το λόγο είναι σημαντικό να επιλέξεις μια πλατφόρμα που θα σε διευκολύνει να προσθέτεις περιεχόμενο, σελίδες, φωτογραφίες, κείμενα, να είναι δηλαδή ένα αξιόπιστο Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS).
Επίσης ίσως χρειαστεί για λόγους SEO optimization , και web branding build να χρειαστεί να έχετε και κάποιο blog μέσα στο e-shop σας .Φυσικά, το WordPress υπερέχει σε αυτόν τον τομέα μια που είναι είδη Native blog. άλλα παράλληλα υστερεί σε eshop δυνατότητες που άλλες Native eshop πλατφόρμες έχουν προ-εγκατεστημένες.

Μobile friendly


Η τάση στο eCommerce είναι οι φορητές συσκευές smartphones , Tablets (mobile marketing ) Υπολογίζεται ότι, το 2017, το 26% όλων των διαδικτυακών συναλλαγών θα γίνεται μέσα από mobile συσκευές. Το να είναι λοιπόν το eShop σου συμβατό, βοηθάει όχι μόνο στο να μπορεί κανείς να κάνει τα ψώνια του από το κινητό του αλλά και στο SEO του site σου. Τσέκαρε λοιπόν η πλατφόρμα που θα επιλέξεις να έχει themes που να είναι mobile friendly ή να μπορείς να προσθέσεις κάποιο mobile plugin για να το προσαρμόσεις.

Υποστήριξη - Εξυπηρέτηση πελατών

Μπορεί κάτι να πάει στραβά κάποια στιγμή. Να παρατηρήσεις ότι κάτι έχει ΠΡΟΒΛΗΜΑ στο eShop σου, . Εκείνη τη στιγμή θέλεις να είναι κάποιος εκεί για σένα. Είναι σημαντικό λοιπόν να δεις τι προσφέρει η πλατφόρμα ή/και ο πάροχος hosting που θα επιλέξεις, στο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών. Μπορεί να είναι mail, τηλέφωνοo ή chat. Μπορεί όμως και να είναι μια ισχυρή knowledge base, βίντεο ‘how-to’ ή λεπτομερείς ‘Συχνές Ερωτήσεις’. Ρίξε λοιπόν μια ματιά και σε reviews πελατών για το πόσο αποτελεσματικό ήταν το customer service, πριν καταλήξεις στην επιλογή σου.
Αν είστε αρχάριος αυτό θα το κάνει και ο προγραμματιστής του eshop ( Όπως για παράδειγμα σε ένα φορολογικό πρόβλημα σε ποιον μιλάτε κατευθείαν στην εφορία ή στο λογιστή σας ??? )

Περιθώρια εξέλιξης

Ίσως κάποια από τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας που σκέφτεσαι, σου φαίνονται τώρα άχρηστα. Δεν μπορείς όμως να ξέρεις τι εξέλιξη θα έχει το eShop σου, αν για παράδειγμα γίνει τελικά μεγάλο και τρανό! Πρέπει λοιπόν να είσαι έτοιμος γι’ αυτό, έχοντας όλες τις προδιαγραφές και τα εργαλεία που θα μπορούν να το υποστηρίξουν. Η πλατφόρμα που θα επιλέξεις είναι καλό να έχει τη δυνατότητα προσθαφαίρεσης extensions/plugins και add-ons και το περιθώριο να φιλοξενήσει παραπάνω προϊόντα ή κατηγορίες. Δε θέλεις να βρεθείς μερικούς μήνες μετά την έναρξη του εγχειρήματος σου στην ιδιαίτερα δυσάρεστη, χρονοβόρα και ακριβή διαδικασία “μετακόμισης” σε άλλη πλατφόρμα.
Υπάρχουν πολλά ακόμη χαρακτηριστικά που κάνουν μια πλατφόρμα eShop κατάλληλη ή όχι για τις ανάγκες σου. Αυτά είναι μερικά από τα πιο βασικά σημεία που θα σε βοηθήσουν να κάνεις το πρώτο ξεκαθάρισμα, θέτοντας τις αρχικές ερωτήσεις για το τι είναι σημαντικό για σένα όπως για παράδειγμα για την Ελλάδα το Skroutz.gr και Bestprice.gr XML exporter για να μπορείτε να γραφείτε σε αυτές τις υπηρεσίας ή κάποιο πρόγραμμα σύνδεσης με Ελληνική τράπεζα για να παρέχετε στους πελάτες σας τη δυνατότητα πληρωμής σε δόσεις.

Για την Ελλάδα: Skroutz.gr και Bestprice.gr

Για τη σύνδεση του eshop σας με αυτά τα wesite και για αυτό το θέμα που συνήθως είναι το πρώτο που απασχολεί τους ιδιοκτήτες eshop στην Ελλάδα θα πρέπει να έχετε μια συγκεκριμένη στρατηγική marketing και συγκεκριμένες προδιαγραφές και το eshop να στηθεί πάνω σε αυτές 
Για αυτό το θέμα έχουμε φτιάξει διάφορα άρθρα δείτε τα αναλυτικά εδώ αρχίστε από τον Διαδικασία ένταξης στο Skroutz και Bestprice.gr - Οδηγός Επιβίωσης

Επίλογος

Τελικά ποια eshop πλατφόρμα να διαλέξω ??? : Κάντε έρευνα αγοράς , δείτε τα DEMO διαχειριστείτε τα demo σαν πελάτης , διαχειριστείτε τα demo σαν ιδιοκτήτης για να καταχωρήσετε προϊόντα.(Αυτό θα κάνετε συνέχεια)
  • Συγκρίνετε τις προδιαγραφές ( Δυνατότητες επέκτασης )
  • Συγκρίνετε το κόστος διαχείρισης-φιλοξενίας-συντήρησης ανά έτος
  • Συγκρίνετε την ευκολία ο πελάτης μπορεί να ολοκληρώσει μια παραγγελία
  • SOS !!! Συγκρίνετε τον τρόπο που ο πελάτης ψωνίζει σας επισκέπτης ( Buy as Guest ) , αν μπει στην διαδικασία αναγκαστικού Register συνήθως φεύγει πριν ολοκληρώσει την παραγγελία.
  • Συγκρίνετε τον τρόπο πλοήγησης από κινητό (Smartphone)
  • Συγκρίνετε την ταχύτητα φόρτωσης - ένα αργό eshop είναι στον πάτο στις οργανικές αναζητήσεις της google ενώ και ο πελάτης συνήθως φεύγει πριν ολοκληρώσει την παραγγελία
  • Το eshop πρέπει να έχει και δυνατότητα custom rules ή fix τιμής μεταφορικών ανά κωδικό αν πρόκειται για την Ελλάδα και να υπολογίζει αυτόματα και σωστά τα μεταφορικά ανάλογα με τη γεωγραφική θέση του αγοραστή για τους πελάτες σας στο εξωτερικό. 
  • Μιλήστε με ειδικούς και μετά μιλήστε με άλλους ειδικούς , μιλήστε με επιτυχημένους ιδιοκτήτες eshop αν μπορείτε.
  • Τελικά διαλέξτε αυτό που ταιριάζει σε εσάς και τις ανάγκες της επιχείρησής σας ( για παράδειγμα αν έχετε μια αποθήκη με ανταλλακτικά αυτοκινήτων με χιλιάδες κωδικούς θα στήσετε πιθανότατα στο Magento. )

Συμπεράσματα

Για τα Ελληνικά δεδομένα η καλύτερη λύση αυτή τη στιγμή από άποψη προσαρμογής στα Ελληνικά δεδομένα είναι το οικονομικό OPENCART OPENSOURCE PLATFORM για μεσαία καταστήματα και το πολύ οικονομικό Woocommerce OPENSOURCE PLATFORM για πολύ μικρά καταστήματα - Όσο για τα μεγάλα Ε-shop (Χιλιάδες κωδικοί π.χ ανταλλακτικά αυτοκινήτων) αναγκαστικά πάνε σε ακριβή λύση Magento + SSD Very fast server + CDN τεχνικές !!!! - Εδω όταν στήνουμε τη βάση είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να ξέρουμε ότι αν θέλουμε να συνδεθούμε Scroutz ή Bestprice πρέπει να στήσουμε το κατάστημα ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ να είναι συμβατό με τις προδιαγραφές τους !!! 👍 Λύσεις πακέτο τύπου Shopify είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ και προσωπικά τις θεωρώ μη βιώσιμες αν απευθύνεται μόνο στην Ελληνική αγορά.
Έχουμε πιστοποίηση το Wordpress Woocomerce , είμαστε σε πορεία πιστοποίησης και για το Magento , και έχουμε προβεί στη δημιουργία ενός γρήγορου και οικονομικού πακέτου Magento μόνο για Ελλάδα.
Πιο αναλυτικά και συγκριτικά για τις πλατφόρμες eshop δείτε στο άρθρο:


Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ
istogrami      
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us