Slide show

Θέτοντας στόχους για καλύτερη απόδοση

Πώς ορίζοντας και παρακολουθώντας συγκεκριμένους στόχους, μπορείτε να κατανοήσετε και να βελτιώσετε την απόδοση της επιχείρησής σας. Θα μάθετε επίσης για τους Βασικούς Δείκτες Απόδοσης και πώς μπορείτε να τους χρησιμοποιείτε για να αξιολογείτε αν οι σημαντικές, για την επιτυχία σας, διαδικασίες, είναι όντως αποτελεσματικές.

Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν. Οι Βασικοί Δείκτες Απόδοσης ή απλά Δείκτες, είναι ποσοτικές μετρήσεις που εφιστούν την προσοχή σας στα νούμερα που είναι σημαντικά για να πιάσετε τους στόχους σας. Οι Δείκτες βοηθούν επίσης μία ομάδα να κατανοήσει πώς παρακολουθείται και μετριέται η πρόοδος.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να θέσετε Δείκτες, θα πρέπει όμως όλοι να είναι μετρήσιμοι, πρακτικοί, εφικτοί και στη σωστή κατεύθυνση. Πώς είναι λοιπόν ένας Δείκτης Απόδοσης στον πραγματικό κόσμο;

Αυτός είναι ο Θάνος. Είναι ιδιοκτήτης της αλυσίδας γυμναστηρίων ‘Fit Gym’. Για να συνεχίσει η επιχείρησή του να αναπτύσσεται, πρέπει να φροντίσει να έχει αρκετούς πελάτες. Για να το κάνει αυτό, πρέπει τουλάχιστον 50 νέα μέλη το μήνα, να εγγράφονται σε κάθε γυμναστήριο. Αυτός είναι ο στόχος του. Για να μπορέσει να πετύχει αυτό το στόχο, ο Θάνος πρέπει τώρα να ορίσει Δείκτες Απόδοσης που θα καταμετρούν τις προσπάθειες που κάνει το προσωπικό του για να τον πιάσει. Αυτοί είναι οι Δείκτες που έχει ορίσει ο Θάνος για το προσωπικό πωλήσεων, με βάση τις ενέργειες που μπορούν να αυξήσουν τις εγγραφές νέων μελών. Η ομάδα πωλήσεων θα πρέπει:
Να προσεγγίζει 20 πιθανούς πελάτες την ημέρα.
Να απαντάει εντός 15 λεπτών σε όλα τα ερωτήματα που έρχονται στο email ή στα social media εν ώρα εργασίας.
Να ανανεώνει 8 υφιστάμενες συνδρομές το μήνα ή να τους προσθέτει extra υπηρεσίες.
Αναλύοντας τα αποτελέσματα σε σχέση με τους Δείκτες Απόδοσης, μπορείτε να εκτιμήσετε ποιοι εργαζόμενοι δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και ποιοι χρειάζονται περαιτέρω εκπαίδευση στις πωλήσεις.

Όταν σκέφτεστε την επιχείρησή σας ή την επιχείρηση για την οποία εργάζεστε, να θυμάστε ότι Δείκτης μπορεί να είναι οτιδήποτε σας φέρνει πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου. Είτε πρόκειται για τηλεφωνικές πωλήσεις, για αναρτήσεις στα social media, για εγγραφές σε λίστες email, είτε για τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών σας, φροντίστε να επιλέξετε εκείνους τους Δείκτες Απόδοσης που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σας.

Πώς λοιπόν θα ξέρετε ποιοι πρέπει να είναι οι Δείκτες σας και πώς τους μετράτε; Οι Δείκτες θα πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, εφικτοί, σχετικοί και σε ορισμένο χρονικό πλαίσιο.
Δημιουργώντας Δείκτες Απόδοσης με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζετε ότι θα είναι σαφείς και εφικτοί. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε τους δικούς σας Δείκτες και δείτε αν μπορείτε να απαντήσετε στα εξής:
Είναι αυτός ο Δείκτης αρκετά συγκεκριμένος;
Είναι μετρήσιμος;
Μπορούν οι εργαζόμενοι να το καταφέρουν αυτό;
Πόσο σχετίζεται με τον ευρύτερο επιχειρηματικό στόχο;
Και τέλος, πότε πρέπει να παραδοθεί ή να εκτελεστεί;

Παράδειγμα ενός Δείκτη θα μπορούσε να είναι η αύξηση των πωλήσεων κατά 25% σε σύγκριση με πέρυσι. Αυτός ο Δείκτης είναι και συγκεκριμένος και μετρήσιμος ενώ εξετάζοντας τα περσινά νούμερα πωλήσεων θα μπορέσετε να διαπιστώσετε εάν είναι και εφικτός. Η αύξηση των πωλήσεων είναι καθοριστική για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης, κάτι που αποτελεί ευρύτερο επιχειρηματικό στόχο, και η σύγκριση από χρονιά σε χρονιά κάνει το δείκτη επίκαιρο.

Να θυμάστε ότι πρέπει να αξιολογείτε τακτικά τόσο τα αποτελέσματα των Δεικτών, όσο και τους ίδιους τους Δείκτες, και να ανταποκρίνεστε ανάλογα στα νέα δεδομένα. Για παράδειγμα, αν, λόγω του όγκου των ερωτημάτων, το προσωπικό πωλήσεων του Θάνου δεν καταφέρνει να απαντήσει μέσα σε 15 λεπτά, όπως ορίζει ο Δείκτης, ίσως ο Θάνος θα πρέπει να εξετάσει την αύξηση του προσωπικού σε κάθε βάρδια, ώστε να καλύπτεται η ζήτηση. Έτσι, και θα ικανοποιήσει τους πιθανούς πελάτες του, απαντώντας άμεσα στα ερωτήματά τους και δεν θα εξαντληθεί το προσωπικό του.

Όταν πρόκειται να ορίσετε στόχους και Δείκτες στο δικό σας επιχειρηματικό περιβάλλον, φροντίστε να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, εφικτοί και να σας βοηθούν να επιτύχετε μακροπρόθεσμα το πλάνο σας. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε ποιους Δείκτες θα θέτατε εσείς και πώς θα τους μετρούσατε για να φτάσετε κοντά στους στόχους σας

Resource https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=gkYwKKj836U


Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us