Σε αυτό το μάθημα θα δούμε γιατί το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι σημαντικό και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιείτε για να έρχεστε σε επαφή με το κοινό σας. Θα σας δείξουμε επίσης, μερικές από τις καλύτερες πρακτικές, που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τις δικές σας καμπάνιες.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου βασίζεται στη δημιουργία και κοινοποίηση online υλικού, όπως π.χ. βίντεο, blogs και posts στα social media. Έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε τραβώντας την προσοχή του κοινού να προσελκύει το ενδιαφέρον του για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας.
Μπορεί επίσης να συμβάλλει στις πωλήσεις, οδηγώντας περισσότερους επισκέπτες στη σελίδα σας, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας και χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό σας.
Ας πάμε όμως λίγο πίσω, την εποχή που δεν υπήρχε ίντερνετ και κυριαρχούσαν η τηλεόραση, ο Τύπος και το ραδιόφωνο. Η αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ των μαρκών και των πελατών δεν ήταν δυνατή και το κοινό λάμβανε διαφημιστικά μηνύματα, είτε τα ήθελε, είτε όχι. Σήμερα, οι άνθρωποι επιλέγουν πότε θα αλληλεπιιδράσουν με μία μάρκα ενώ το μάρκετινγκ περιεχομένου επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συνδέονται με το κοινό τους όπως ποτέ άλλοτε.
Ας υποθέσουμε ότι έχετε μία επιχείρηση για περίπατο σκύλων και θέλετε μέσω του μάρκετινγκ περιεχομένου να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά της και να φέρετε περισσότερο κόσμο στο site σας. Για να το πετύχετε, μπορείτε να δημοσιεύσετε στο blog του website σας ενδιαφέρον περιεχόμενο σχετικά με τους σκύλους και να το προωθήσετε στα social media της επιχείρησής σας ώστε να το διαβάσουν περισσότεροι.
Οι καλύτερες καμπάνιες περιεχομένου βασίζονται στην κατανόηση του κοινού για το οποίο γράφετε. Όσο περισσότερα γνωρίζετε για το κοινό σας και όσο μοιράζεστε το ίδιο πάθος και τις ίδιες αγωνίες, τόσο πιο εύκολα θα επικοινωνήσετε μαζί τους σε προσωπικό επίπεδο.
Προσπαθήστε να καταλάβετε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας και προσαρμόστε το περιεχόμενο σας σε αυτές τις ανάγκες. Για τους πελάτες της επιχείρησης περιπάτου σκύλων, για παράδειγμα, δυσκολία μπορεί να είναι η έλλειψη χρόνου, η κακοκαιρία ή απλώς η επιθυμία να ευχαριστήσουν το κατοικίδιό τους.
Ας δούμε τώρα μερικές αποτελεσματικές πρακτικές μάρκετινγκ περιεχομένου. Το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στη δημιουργία μιας καμπάνιας που θα καταφέρει τρία πράγματα:
να απαντά στις ερωτήσεις των πελατών, να τους προσφέρει κάτι χρήσιμο και να κρατά το ενδιαφέρον τους για περισσότερο υλικό.
Να μερικές καλές πρακτικές για να λάβετε υπόψιν, όταν θα φτιάχνετε τη δική σας στρατηγικής:
Αφιερώστε χρόνο, για να γνωρίσετε καλύτερα το κοινό σας.
Δείτε ποιους λογαριασμούς ακολουθούν στα social media για να μάθετε τι τους ενδιαφέρει.
Για να βρείτε τους καλύτερους τύπους περιεχομένου για το κοινό σας, πειραματιστείτε και μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε πολλά είδη.
Επιλέξτε τα σωστά μέρη για να ανεβάσετε το περιεχόμενο σας και φροντίστε να μιλάτε απ’ ευθείας στο κοινό σας.
Αφήστε το επίσημο ύφος και τις έτοιμες απαντήσεις και μιλήστε στο κοινό σας με απλή και φυσική γλώσσα.
Κάντε το περιεχόμενό σας μοναδικό, ενδιαφέρον και συναρπαστικό. Χρησιμοποιήστε ελκυστικούς τίτλους, εντυπωσιακές εικόνες και ενημερωτική γλώσσα για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας.
Εφαρμόζοντας αυτές τις συμβουλές όταν σχεδιάζετε μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου, μπορείτε να προσεγγίσετε ακόμα περισσότερους χρήστες και να ενισχύσετε την online παρουσία σας.
Ξεκινώντας να σχεδιάζετε τη δική σας στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου, να θυμάστε τα τρία κλειδιά της επιτυχίας που αναφέραμε νωρίτερα: Εστιάστε στην κάλυψη των αναγκών του κοινού σας, δημιουργήστε χρήσιμο περιεχόμενο και διατηρήστε το ενδιαφέρον τους, ώστε να σας επισκεφτούν ξανά για περισσότερο υλικό.
Τώρα σκεφτείτε πώς το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να προσελκύσει το δικό σας κοινό και ποιους στόχους θα σας βοηθήσει να κατακτήσετε
https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/147
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us