Slide show

Ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό

Ο υγιής ανταγωνισμός μας κρατά σε εγρήγορση και μεγαλώνει την επιθυμία να πετύχουμε. Στο μάθημα αυτό, θα μάθετε πώς να αναγνωρίζετε τα στοιχεία που κάνουν μία online επιχείρηση να ξεχωρίζει, γιατί θα πρέπει να παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές σας και ποια εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να βγείτε μπροστά.


Ας αρχίσουμε με την εξής ερώτηση: τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε;

Φανταστείτε ότι έχετε ένα κατάστημα με εξοπλισμό μπάσκετ. Τι θα έκανε τη μάρκα σας να ξεχωρίσει από τα άλλα καταστήματα με εξοπλισμό μπάσκετ;

Ίσως το εξωτερικό του καταστήματός σας να είναι βαμμένο φωτεινό κόκκινο ή να έχετε μία εντυπωσιακή βιτρίνα ή ίσως να έχετε προσλάβει κάποιον που ρίχνει σουτ έξω από το μαγαζί για να τραβάει την προσοχή των περαστικών.

Ως φυσικό κατάστημα, πρέπει να ξεχωρίζετε. Το ίδιο ισχύει και online. Όταν προσδιορίζουμε αυτό που μας διαφοροποιεί από τον online ανταγωνισμό, το ονομάζουμε εμπορικό πλεονέκτημα ή USP (Unique Selling Point).

Το USP είναι μία σαφής πρόταση που περιγράφει τα οφέλη που προσφέρετε, τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να καλύψετε τις ανάγκες του πελάτη σας, καθώς και τι είναι αυτό που σας διακρίνει από τον ανταγωνισμό.

4 βασικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας όταν ορίζετε το δικό σας USP είναι οι εξής:
Ποιο είναι το κοινό-στόχος μου;
Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μου;
Τι προβλήματα έχει το κοινό-στόχος μου; 
και
Πώς μπορώ να τα λύσω;

Αφού κάνετε αυτές τις ερωτήσεις, θα μπορέσετε να φτιάξετε μία συνοπτική πρόταση που θα ενσωματώνει τις απαντήσεις. Να μερικά σημεία που πρέπει να θυμάστε:

Να μιλάτε με ανθρώπινο τόνο.
Να είστε όσο πιο φυσικοί και κατανοητοί μπορείτε, γιατί μη ξεχνάτε, προσπαθείτε να προσελκύσετε ανθρώπους, όχι ρομπότ.
Φωνάξτε το! Το USP σας θα πρέπει να φαίνεται στο website σας, στα social media και σε κάθε άλλο υλικό μάρκετινγκ.
Ένα καλό USP δεν θα έχει απήχηση σε όλους, αλλά δεν πειράζει. Δημιουργήστε ένα USP ακριβώς στα μέτρα και τις ανάγκες του κοινού-στόχου σας.

Κάτι ακόμα που πρέπει να λάβετε υπόψη καθώς ορίζετε το USP σας είναι τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία σας. Για να το κάνετε αυτό, χρησιμοποιήστε την ανάλυση SWOT, που θα σας βοηθήσει να παίρνετε λογικές επιχειρηματικές αποφάσεις.
SWOT σημαίνει Strengths (Δυνάμεις), Weaknesses (Αδυναμίες), Opportunities (Ευκαιρίες) και Threats (Απειλές). Αναρωτηθείτε:

Σε τι είστε καλοί; Αυτά είναι τα δυνατά σας σημεία.
Τι μπορείτε να κάνετε καλύτερα; Αυτά είναι τα αδύναμα.
Πώς μπορείτε να αναπτυχθείτε, να αλλάξετε και να βελτιωθείτε; Αυτές είναι οι ευκαιρίες σας.
Τι συμβαίνει ή τι θα μπορούσε να συμβεί, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, που θα μπορούσε να μας επηρεάσει αρνητικά; Αυτές είναι οι απειλές.

Όταν οικοδομείτε το USP σας, μία καλή ιδέα είναι να τσεκάρετε τι κάνει ο ανταγωνισμός. Ξεκινώντας την ανάλυση του ανταγωνισμού, φροντίστε να αξιοποιήσετε τα δωρεάν εργαλεία που διατίθενται online. Ξεκινήστε με τις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες θα σας δώσουν τις πιο άμεσες απαντήσεις. Απλά αναζητήστε τα δικά σας χαρακτηριστικά και δείτε:
Ποιοι εμφανίζονται πρώτοι στα αποτελέσματα όταν κάποιος ψάχνει για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Ποιες λέξεις κλειδιά εμφανίζονται στο site τους, δηλαδή ποιες λέξεις χρησιμοποιούν στους τίτλους των σελίδων τους.
Τι μηνύματα προβάλουν στα social media.

Ένας άλλος τρόπος για να μη χάνετε τα νέα των ανταγωνιστών σας είναι να εγγραφείτε σε συστήματα ειδοποιήσεων. Δωρεάν εργαλεία, όπως τα Google Alerts, σας ενημερώνουν κάθε φορά που μιλάει κάποιος για ένα συγκεκριμένο θέμα online, έτσι ώστε να είστε πάντα ενήμεροι. Δοκιμάστε να βάλετε ειδοποιήσεις για σχετικά προϊόντα ή υπηρεσίες, καθώς και για τη μάρκα της επιχείρησής σας αλλά και των ανταγωνιστών σας. Έτσι, θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις όταν οι όροι που καταχωρήσατε περιλαμβάνονται σε online συζητήσεις, ενώ θα μπορείτε επίσης να βλέπετε πώς η επιχείρησή σας συγκρίνεται με άλλες.

Ας δούμε τώρα, πώς μπορείτε να εφαρμόσετε αυτές τις συμβουλές για να ξεχωρίσετε στο online περιβάλλον:

Τι είναι λοιπόν, αυτό που σας διαφοροποιεί online; Χρησιμοποιήστε τις συμβουλές αυτού του μαθήματος για να ανακαλύψετε τι κάνει ο ανταγωνισμός και χρησιμοποιήστε μία ανάλυση SWOT για να προσδιορίστε αυτά που σας κάνουν να ξεχωρίζετε online.

Πηγή: https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=xeVH9MqCpqo


Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us