Slide show

SEO Πόσα λέξεις και λέξεις-κλειδιά μπορώ να χρησιμοποιήσω σε μια σελίδα;

"Πόσο κείμενο τοποθετείτε σε μια σελίδα για να ταξινομήσετε μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί;"

Η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει βέλτιστο ποσό κειμένου ανά σελίδα, αλλά πόσο κείμενο θα χρειαστείτε θα βασίζεται στην ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ DOMAIN, στην ΤΟΠΙΚΗ ΣΧΕΣΗ σας και σε πόσο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ υπάρχει για αυτόν τον όρο και ΠΩΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ότι ο ανταγωνισμός είναι .


Αντί να σκέφτεστε την ποσότητα του κειμένου, θα πρέπει να σκεφτείτε περισσότερα για την ποιότητα του περιεχομένου της σελίδας. Βελτιστοποιήστε αυτό με σκοπό την αναζήτηση. Λοιπόν, έτσι το κάνω.

Δεν βρίσκω ότι χρειάζεστε ελάχιστο ποσό λέξεων ή κειμένου για να ταξινομήσετε στο Google. Έχω δει σελίδες με 50 λέξεις να ξεπερνούν τις σελίδες με 100, 250, 500 ή 1000 λέξεις. Στη συνέχεια, ξανά έχω δει σελίδες που δεν έχουν κείμενα σε τίποτα, παρά σε εισερχόμενους συνδέσμους ή σε άλλη «στρατηγική». Το 2017, το Google είναι πολύ καλύτερο να κρύβει μακριά αυτές τις σελίδες, όμως.

Προς το παρόν, προτιμώ πολλές σελίδες μορφής με πολλά κείμενα αν και εξακολουθώ να βασίζομαι σε μεγάλο βαθμό στην ανάλυση λέξεων-κλειδιών για να φτιάξω τις σελίδες μου. Τα οφέλη από τις μεγαλύτερες σελίδες είναι ότι είναι τέλεια για φράσεις κλειδιού μεγάλης ουράς.

Η δημιουργία βάθους σελίδων με πλούσια πληροφορία εστιάζει το μυαλό όταν πρόκειται για την παραγωγή έγκυρων και χρήσιμων περιεχομένων.

Κάθε τοποθεσία είναι διαφορετική. Ορισμένες σελίδες, για παράδειγμα, μπορούν να ξεφύγουν με 50 λέξεις λόγω ενός καλού προφίλ συνδέσμου και του τομέα στον οποίο φιλοξενείται. Για μένα, το σημαντικό είναι να κάνουμε μια σελίδα σχετική με το ερώτημα αναζήτησης ενός χρήστη.

Δεν με νοιάζει πόσα λόγια επιτύχω με αυτό και συχνά πρέπει να πειραματιστώ σε έναν ιστότοπο με τον οποίο δεν είμαι εξοικειωμένος. Μετά από λίγο, θα έχετε μια ιδέα για το πόσα κείμενα πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να πάρετε μια σελίδα σε ένα συγκεκριμένο τομέα στο Google.

Ένα πράγμα που πρέπει να σημειωθεί - το περισσότερο κείμενο που προσθέτετε στη σελίδα, όσο είναι μοναδικό, λέξη-κλειδί πλούσιο και σχετικό, τόσο περισσότερο η σελίδα θα ανταμειφθεί με περισσότερους επισκέπτες από την Google.

Δεν υπάρχει βέλτιστος αριθμός λέξεων σε μια σελίδα για τοποθέτηση στο Google. Κάθε δικτυακός τόπος - κάθε σελίδα - διαφέρει από αυτό που βλέπω. Μην ανησυχείτε πάρα πολύ για τον αριθμό λέξεων εάν το περιεχόμενό σας είναι πρωτότυπο και ενημερωτικό. Η Google θα σας ανταμείψει πιθανώς σε κάποιο επίπεδο - σε κάποια στιγμή - εάν υπάρχει πολύ μοναδικό κείμενο σε όλες τις σελίδες σας.
Εργαλείο μετρητών χαρακτήρων

Τι είναι η τέλεια λέξη-κλειδί πυκνότητας;
Η σύντομη απάντηση σε αυτό είναι - όχι .

Δεν υπάρχει πυκνότητα λέξης-κλειδιού ενός μεγέθους, χωρίς βέλτιστο ποσοστό που να εγγυάται την ταξινόμηση οποιασδήποτε σελίδας στον αριθμό 1. Ωστόσο, γνωρίζω ότι μπορείτε να κάνετε λέξη-κλειδί σε μια σελίδα και να πετάξετε ένα φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Οι περισσότεροι επαγγελματίες βελτιστοποίησης ιστοσελίδων συμφωνούν ότι δεν υπάρχει ιδανικό ποσοστό των λέξεων-κλειδιών στο κείμενο για να αποκτήσετε μια σελίδα στον αριθμό 1 στο Google. Οι μηχανές αναζήτησης δεν είναι τόσο εύκολο να ξεγελάσουν, αν και το κλειδί για την επιτυχία σε πολλούς τομείς κάνει απλά πράγματα καλά (ή, τουλάχιστον, καλύτερα από τον ανταγωνισμό).

Γράφω αντίγραφο φυσικής σελίδας, όπου είναι δυνατόν πάντα επικεντρωμένος στους βασικούς όρους - Ποτέ δεν υπολογίζω την πυκνότητα για να προσδιορίσω το καλύτερο% - Υπάρχουν πάρα πολλά άλλα πράγματα για να εργαστείς. Έχω εξετάσει αυτό. Εάν φαίνεται φυσικό, είναι εντάξει μαζί μου.

Στόχος μου είναι να συμπεριληφθούν σχετικοί όροι , παραλλαγές μακριάς ουράς και συνώνυμα στο πρωταρχικό περιεχόμενο - τουλάχιστον ONCE, καθώς όλα αυτά χρειάζονται ορισμένες σελίδες.

Η βέλτιστη πυκνότητα λέξεων-κλειδιών είναι ένας μύθος, αν και υπάρχουν πολλοί που θα υποστήριζαν διαφορετικά.

«Πράγματα, όχι χορδές»
Το Google είναι καλύτερα να επεξεργαστεί τι είναι μια σελίδα και τι πρέπει να είναι για να ικανοποιήσει την πρόθεση ενός ερευνητή και δεν βασίζεται μόνο σε φράσεις-κλειδιά σε μια σελίδα για να το κάνει πια.

Η Google διαθέτει ένα Γράφημα Γνώσης που έχει συμπληρωθεί με NAMED ENTITIES και σε ορισμένες περιπτώσεις η Google βασίζεται σε αυτές τις πληροφορίες για τη δημιουργία SERP (σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης).

Η Google έχει πολλές επιλογές κατά την επανεγγραφή του ερωτήματος με βάση τον τρόπο με βάση το περιεχόμενο που αναζητήσατε προηγουμένως, ποιος είστε, τον τρόπο που πραγματοποιήσατε αναζήτηση και πού βρίσκεστε τη στιγμή της αναζήτησης.

Μπορώ να γράψω φυσικά και να κάνω υψηλή βαθμολογία στο Google;
Ναι, πρέπει να γράψετε φυσικά (και συνοπτικά) το 2017, αλλά αν δεν έχετε ιδέα για τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε και δεν υπάρχει εμπειρία στο θέμα, θα μείνει πίσω από όσους έχουν πρόσβαση σε αυτήν την εμπειρία.

Μπορείτε απλώς να γράψετε "φυσικά" και να εξακολουθήσετε να κατατάσσετε, αν και για λιγότερες λέξεις-κλειδιά από ό, τι θα έχετε εάν βελτιστοποιήσετε τη σελίδα.

Υπάρχουν πάρα πολλές ανταγωνιστικές σελίδες που στοχεύουν στα κορυφαία σημεία, ώστε να μην βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας.

Φυσικά, πόσο κείμενο χρειάζεστε για να γράψετε, πόσα πρέπει να εργαστείτε σε αυτό και όπου τελικά κατατάσσεστε, θα εξαρτηθεί από τη φήμη τομέα του ιστότοπου στον οποίο δημοσιεύετε το άρθρο.

Χρειάζεστε πολλά κείμενα για να ταξινομήσετε σελίδες στο Google;
Η πρόθεση αναζήτησης χρήστη είναι ένας τρόπος που οι έμποροι περιγράφουν τι θέλει ένας χρήστης να επιτύχει όταν πραγματοποιεί αναζήτηση Google.

Οι SEO έχουν κατανοήσει την πρόθεση αναζήτησης χρήστη να πέσει ευρέως στις ακόλουθες κατηγορίες και υπάρχει μια εξαιρετική θέση στη Moz σχετικά με αυτό.

  1. Συναλλαγές - Ο χρήστης θέλει να κάνει κάτι σαν αγορά, εγγραφή, εγγραφή για να ολοκληρώσει μια εργασία που έχει κατά νου.
  2. Ενημερωτικό - Ο χρήστης επιθυμεί να μάθει κάτι
  3. Πλοηγική - Ο χρήστης ξέρει πού πηγαίνουν

Οι κατευθυντήριες οδηγίες του Google για τον ποιοτικό προσανατολισμό του χρήστη τροποποιούν αυτές τις απλούστερες κατασκευές:

  • Κάνω
  • Ξέρω
  • Πηγαίνω

Εφόσον συναντάτε την πρωταρχική πρόθεση του χρήστη, μπορείτε να το κάνετε αυτό με λίγα λόγια, όπως χρειάζεται.

Δεν χρειάζεστε πολλά κείμενα για να ταξινομήσετε στο Google.

Βελτιστοποιήστε την πρόθεση χρήστη και ικανοποίηση
Όταν πρόκειται να γράψουμε κείμενο φιλικό προς το SEO για το Google, πρέπει να βελτιστοποιήσουμε την πρόθεση του χρήστη, όχι απλά αυτό που ένας χρήστης πληκτρολογεί στην Google.

Η Google θα στείλει τους ανθρώπους που ψάχνουν για πληροφορίες σχετικά με ένα θέμα με την υψηλότερη ποιότητα, σχετικές σελίδες που έχει στη βάση δεδομένων του, συχνά ΠΡΙΝ βασίζεται στο πώς Google « χρησιμοποιείται » για να εργαστούν π.χ. στηρίζεται στην εύρεση κοντά ή ακριβή αντιστοιχία περιπτώσεις μια φράση-κλειδί σε οποιαδήποτε Μία σελίδα.

Η Google εξελίσσεται διαρκώς για την καλύτερη κατανόηση του πλαισίου και της πρόθεσης της συμπεριφοράς των χρηστών και δεν έχει σημασία να ξαναγράψουμε το ερώτημα που χρησιμοποιείται για την προβολή σελίδων υψηλής ποιότητας σε χρήστες που ικανοποιούν πλήρως την ικανοποίηση των χρηστών π.χ. διερευνούν θέματα και ιδέες με έναν μοναδικό και ικανοποιητικό τρόπο .

Φυσικά, βελτιστοποίηση για την πρόθεση του χρήστη, ακόμη και με αυτόν τον τρόπο, είναι κάτι που πολλοί έμποροι είχαν κάνει πολύ πριν την επανεγγραφή ερωτήματοςκαι το Google Hummingbird ήρθε μαζί.

Βελτιστοποίηση για το "The Long Click"
Όταν πρόκειται για την αξιολόγηση της ικανοποίησης των χρηστών , υπάρχουν μερικές θεωρίες που κάνουν τους γύρους αυτή τη στιγμή που νομίζω ότι είναι λογικοί. Η Google θα μπορούσε να παρακολουθεί την ικανοποίηση των χρηστών μέσω πληρεξουσίου. Όταν ένας χρήστης χρησιμοποιεί την Google για να αναζητήσει κάτι, η συμπεριφορά των χρηστών από εκείνη τη στιγμή μπορεί να είναι υποκατάστατο της συνάφειας και της σχετικής ποιότητας του πραγματικού SERP.

Τι είναι το μεγάλο κλικ;
Ένας χρήστης κάνει κλικ σε ένα αποτέλεσμα και ξοδεύει χρόνο σε αυτό, κάνοντας τερματισμό της αναζήτησης.

Τι είναι ένα σύντομο κλικ;
Ένας χρήστης κάνει κλικ σε ένα αποτέλεσμα και αναπηδά πίσω στο SERP, κολλώντας pogo μεταξύ άλλων αποτελεσμάτων μέχρι να παρατηρηθεί ένα μακρύ κλικ. Η Google έχει αυτές τις πληροφορίες εάν θέλει να την χρησιμοποιήσει ως διακομιστή μεσολάβησης για ικανοποίηση ερωτήματος.

Για περισσότερα σχετικά με αυτό, σας συνιστώ αυτό το άρθρο σχετικά με το χρόνο για να κάνετε μακρύ κλικ .


Βελτιστοποιήστε το συμπληρωματικό περιεχόμενο στη σελίδα
Μόλις έχετε το περιεχόμενο, θα πρέπει να σκεφτείτε το συμπληρωματικό περιεχόμενο και τους δευτερεύοντες συνδέσμους που βοηθούν τους χρήστες στο ταξίδι τους στην ανακάλυψη.

Αυτό το περιεχόμενο ΜΠΟΡΕΙ να βρίσκεται σε συνδέσμους με το δικό σας περιεχόμενο σε άλλες σελίδες, αλλά εάν βοηθάτε πραγματικά έναν χρήστη να καταλάβει ένα θέμα - θα πρέπει να ΣΥΝΔΕΕΤΕ σε άλλους χρήσιμους πόρους, π.χ. σε άλλες ιστοσελίδες.Ο ιστότοπος που δεν συνδέεται με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ άλλο ιστότοπο Θα μπορούσε να ερμηνευθεί με ακρίβεια για να είναι τουλάχιστον, αυτο-εξυπηρετούν. Δεν μπορώ να σκεφτώ έναν ιστότοπο που είναι το πραγματικό τελικό σημείο του ιστού.

Ένας δικτυακός τόπος που δεν συνδέεται με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ άλλο ιστότοπο θα μπορούσε να ερμηνευθεί με ακρίβεια τουλάχιστον για να είναι αυτοεξυπηρετούμενος. Δεν μπορώ να σκεφτώ έναν ιστότοπο που είναι το πραγματικό τελικό σημείο του ιστού.

  • ΕΡΓΑΣΙΑ - Στις ενημερωτικές σελίδες, συνδέστε τις σε σχετικές σελίδες σε άλλους ιστότοπους ΚΑΙ σε άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας όπου RELEVANT
  • TASK - Για σελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου, ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΑ.
  • ΚΑΘΗΚΟΝ - Δημιουργήστε κομμάτια περιεχομένου σε βάθος
  • ΚΑΘΗΚΟΝ - Διατήρηση του περιεχομένου μέχρι την ημερομηνία, Ελαχιστοποίηση διαφημίσεων, Μεγιστοποίηση μετατροπών, Παρακολούθηση Για σπασμένες ή ανακατευθυνόμενες συνδέσεις
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ - Αντιστοιχίστε σε βάθος περιεχόμενο σε κάποιον συγγραφέα με κάποια εξουσιοδότηση στο διαδίκτυο ή κάποιον με εμφανή εμπειρία στο θέμα
  • ΕΡΓΑΣΙΑ - Εάν τρέχετε ένα blog, πρώτα καθαρίστε το. 

Για να αποφύγετε τη δημιουργία σελίδων που μπορεί να θεωρούνται λεπτό περιεχόμενο σε 6 μήνες, εξετάστε το ενδεχόμενο να σχεδιάσετε μια ευρύτερη στρατηγική περιεχομένου. Αν δημοσιεύσετε 30 'λεπτότερες σελίδες σχετικά με διάφορες πτυχές ενός θέματος, μπορείτε να διπλώσετε όλα αυτά μαζί σε μια σελίδα με μια κεντρική σελίδα, βοηθώντας έναν χρήστη να καταλάβει κάτι σχετικό με αυτό που πουλάτε.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κύρια βασική βελτιστοποίηση περιεχομένου δείτε:https://www.hobo-web.co.uk/how-to-write-seo-friendly-website-content-for-google/

Στοιχείο τίτλου σελίδας

<Title> Τι είναι η καλύτερη ετικέτα τίτλου για το Google; </ title>

Η ετικέτα τίτλου σελίδας (ή το στοιχείο τίτλου HTML) είναι αναμφισβήτητα ο σημαντικότερος παράγοντας κατάταξης σελίδων (όσον αφορά τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων). Οι λέξεις-κλειδιά στους τίτλους σελίδων μπορούν αναμφισβήτητα να βοηθήσουν τις σελίδες σας να ταξινομηθούν υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων Google (SERP). Ο τίτλος σελίδας χρησιμοποιείται επίσης συχνά από την Google ως τον τίτλο ενός συνδέσμου αποσπάσματος αναζήτησης στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

Για μένα, μια τέλεια ετικέτα τίτλου στο Google εξαρτάται από διάφορους παράγοντες και θα κάνω ένα ζευγάρι παρακάτω, αλλά έχω από τότε επεκταθεί η συμβουλή τίτλου σελίδας σε άλλη σελίδα (σύνδεσμος παρακάτω)?

  1. Ένας τίτλος σελίδας που έχει μεγάλη σημασία για τη σελίδα στην οποία αναφέρεται, θα μεγιστοποιήσει την χρηστικότητα του, την απόδοση κατάταξης μηχανών αναζήτησης και θα κάνει κλικ μέσω του ποσοστού ικανοποίησης. Θα εμφανιστεί πιθανώς στη γραμμή τίτλου του παραθύρου του προγράμματος περιήγησης και σε συνδέσμους αποσπάσματος αναζήτησης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από το Google, το Bing & άλλες μηχανές αναζήτησης. Το στοιχείο τίτλου είναι το "κορώνα" μιας ιστοσελίδας με σημαντική φράση λέξης κλειδιού που χαρακτηρίζει, τουλάχιστον, μέσα σε αυτήν.
  2. Οι περισσότερες σύγχρονες μηχανές αναζήτησης έχουν παραδοσιακά τοποθετήσει πολύ μεγάλη σημασία στις λέξεις που περιέχονται σε αυτό το στοιχείο HTML. Ένας καλός τίτλος σελίδας αποτελείται από πολύτιμες φράσεις-κλειδιά με σαφή πρόθεση του χρήστη .
  3. Την τελευταία φορά που έβλεπα την Google να εμφανίζει πολλούς χαρακτήρες, μπορεί να χωρέσει σε "ένα στοιχείο μπλοκ πλάτους 512px και δεν ξεπερνά μία γραμμή γραμμής". Έτσι - δεν υπάρχουν ποσά χαρακτήρων οποιοσδήποτε βελτιστοποιητής θα μπορούσε να θέσει ως ακριβή βέλτιστη πρακτική για να εγγυηθεί ότι ένας τίτλος θα εμφανίζεται, πλήρης τουλάχιστον στην Google, ως τίτλος του αποσπάσματος αναζήτησης. Τελικά - μόνο οι χαρακτήρες και οι λέξεις που χρησιμοποιείτε θα καθορίσουν αν ολόκληρος ο τίτλος σελίδας θα εμφανιστεί σε ένα απόσπασμα αναζήτησης Google . Πρόσφατα η Google εμφάνισε 70 χαρακτήρες σε έναν τίτλο - αλλά αυτό άλλαξε το 2011/2012.
  4. Αν θέλετε να ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ότι η ετικέτα του πλήρους τίτλου σας εμφανίζει στην έκδοση του Google SERP στην επιφάνεια εργασίας του Ηνωμένου Βασιλείου , κολλήστε σε έναν συντομότερο τίτλο περίπου 55 χαρακτήρων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η ετικέτα τίτλου σας ΠΡΕΠΕΙ να τερματίσει σε 55 χαρακτήρες και να θυμάστε ότι οι επισκέπτες του κινητού σας βλέπουν έναν μεγαλύτερο τίτλο (Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Μάρτιο του 2015 τουλάχιστον). Έχω δει 69 χαρακτήρες μέχρι το 2012 - αλλά όπως είπα, αυτό που βλέπετε στα SERP εξαρτάται από τους χαρακτήρες που χρησιμοποιείτε. Το 2017 - περιμένω απλώς να αλλάξει το Google για να αλλάξει - γι 'αυτό δεν παραμονώνομαι για το τι κάνει η Google όσον αφορά την προβολή.
  5. Το Google έχει να κάνει με την εμπειρία του χρήστη και την ικανοποίηση των επισκεπτών το 2017, οπότε αξίζει να θυμηθούμε ότι οι μελέτες χρηστικότητας έδειξαν ότι ένα καλό μήκος τίτλου σελίδας είναι περίπου επτά ή οκτώ λέξεις και λιγότεροι από 64 συνολικά χαρακτήρες. Οι μακρύτεροι τίτλοι είναι λιγότερο ικανοί να σκανάρουν σε λίστες σελιδοδεικτών και ενδέχεται να μην εμφανίζονται σωστά σε πολλά προγράμματα περιήγησης (και φυσικά πιθανώς θα περικοπούν σε SERPs).
  6. Η Google θα INDEX ίσως 1000 χαρακτήρες σε έναν τίτλο ... αλλά δεν νομίζω ότι κανένας δεν ξέρει ακριβώς πόσους χαρακτήρες ή λέξεις η Google θα μετρήσει ως ΤΙΤΛΟΣ κατά τον προσδιορισμό της συνάφειας για σκοπούς κατάταξης. Είναι πολύ δύσκολο να προσπαθήσουμε να απομονώσουμε με ακρίβεια όλες τις δοκιμές και τις αποκαλύψεις που χρησιμοποιεί η Google για να κρύψει τη μυστική σάλτσα της. Είχα την επιτυχία με μεγαλύτερους τίτλους - πολύ μεγαλύτερους τίτλους. Η Google σίγουραδιαβάζει όλες τις λέξεις στον τίτλο της σελίδας σας (αν δεν το spamming ανόητο, φυσικά).
  7. Μπορείτε πιθανώς να συμπεριλάβετε έως και 12 λέξεις που θα μετρούνται ως τμήμα ενός τίτλου σελίδας και θα εξετάσετε τη χρήση των σημαντικών σας λέξεων-κλειδιών στις πρώτες οκτώ λέξεις. Ο υπόλοιπος τίτλος της σελίδας σας θα μετρηθεί ως κανονικό κείμενο στη σελίδα.
  8. ΣΗΜΕΙΩΣΗ, το 2017, το στοιχείο τίτλου HTML που έχετε επιλέξει για τη σελίδα σας, ενδέχεται να μην είναι αυτό που η Google επιλέγει να συμπεριλάβει στο απόσπασμά σας SERP . Ο τίτλος και η περιγραφή του αποσπάσματος αναζήτησης εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από αυτές τις ημέρες. Η Google συχνά επιλέγει αυτό που πιστεύει ότι είναι ο πιο σχετικός τίτλος για το απόσπασμά σας αναζήτησης και μπορεί να χρησιμοποιήσει πληροφορίες από τη σελίδα σας ή σε συνδέσμους προς αυτήν τη σελίδα για να δημιουργήσει ένα πολύ διαφορετικό τίτλο αποσπάσματος SERP.
  9. Όταν βελτιστοποιείτε έναν τίτλο, θέλετε να ταξινομήσετε για όσο το δυνατόν περισσότερους όρους, χωρίς λέξη-κλειδί να γεμίζει τον τίτλο σας. Συχνά, το καλύτερο στοίχημα είναι να βελτιστοποιήσετε για μια συγκεκριμένη φράση (ή φράσεις) - και να ακολουθήσετε μια πιο μακροπρόθεσμη προσέγγιση. Σημειώστε ότι πάρα πολλοί τίτλοι σελίδων και όχι αρκετό κείμενο ανά σελίδα ανά σελίδα θα μπορούσε να οδηγήσει σε προβλήματα της Panda από την Google ή σε άλλα προβλήματα επιδόσεων χρήστη. Ένας εξαιρετικά σχετικός μοναδικός τίτλος σελίδας δεν είναι πλέον αρκετός για να επιπλέει μια σελίδα με λεπτό περιεχόμενο . Η Google ενδιαφέρεται πάρα πολύ για το περιεχόμενο κειμένου σελίδας αυτές τις μέρες για να αφήσει έναν καλό τίτλο να κρατήσει μια λεπτή σελίδα στους περισσότερους ιστότοπους.
  10. Κάποιοι τίτλοι σελίδων λειτουργούν καλύτερα με μια πρόσκληση για δράση - μια πρόσκληση για δράση που αντικατοπτρίζει ακριβώς την πρόθεση ενός ερευνητή (π.χ. να μάθει κάτι ή να αγοράσει κάτι ή να νοικιάσει κάτι.) Θυμηθείτε αυτό είναι ο γάντζοςσας στις μηχανές αναζήτησης, αν η Google επιλέξει να χρησιμοποιήσει τη σελίδα σας Τίτλο στο απόσπασμά του αναζήτησης και υπάρχουν πολλές ανταγωνιστικές σελίδες εκεί έξω το 2017.
  11. Η τέλεια ετικέτα τίτλου σε μια σελίδα είναι μοναδική σε άλλες σελίδες του ιστότοπου. Υπό το φως του Google Panda, ενός αλγορίθμου που αναζητά μια «ποιότητα» στους ιστότοπους, ΠΡΕΠΕΙ να κάνετε τους τίτλους σελίδας σας UNIQUE και να ελαχιστοποιήσετε τυχόν αλληλεπικάλυψη, ειδικά σε μεγαλύτερους ιστότοπους.
  12. Μου αρέσει να βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις-κλειδιά μου εμφανίζονται όσο το δυνατόν νωρίτερα σε μια ετικέτα τίτλου, αλλά το σημαντικό είναι να έχετε σημαντικές λέξεις-κλειδιά και φράσεις-κλειδιά στην ετικέτα τίτλου σελίδας κάπου κάπου.
  13. Για μένα, όταν η βελτιωμένη προβολή της μηχανής αναζήτησης είναι πιο σημαντική από την επωνυμία, το όνομα της επιχείρησης πηγαίνει στο τέλος της ετικέτας και χρησιμοποιώ μια ποικιλία διαχωριστικών για να διαχωρίσω, καθώς κανένας τρόπος δεν λειτουργεί καλύτερα. Εάν έχετε αναγνωρίσιμη μάρκα - τότε υπάρχει ένα επιχείρημα για την τοποθέτηση του μπροστά από τους τίτλους - παρόλο που η Google θα αλλάξει δυναμικά τον τίτλο σας - μερικές φορές βάζοντας την μάρκα σας στο μπροστινό μέρος του τίτλου του συνδέσμου αποσπάσματος.
  14. Σημειώστε ότι η Google είναι πολύ καλή στις μέρες μας κατά την αφαίρεση τυχόν ειδικών χαρακτήρων που έχετε στον τίτλο της σελίδας σας - και θα ήμουν επιφυλακτικός για να προσπαθήσετε να κάνετε τον τίτλο σας ή το Meta Description STAND OUT χρησιμοποιώντας ειδικούς χαρακτήρες. Αυτό δεν θέλει προφανώς η Google και σας δίνουν μια ακόμα ευκαιρία να ξεχωρίσετε το απόσπασμά σας αναζήτησης με την ένταση RICH SNIPPETS και SCHEMA.
  15. Μου αρέσει να πιστεύω ότι γράφω τίτλους για μηχανές αναζήτησης ΚΑΙ ανθρώπους.
  16. Γνωρίζετε ότι η Google τακτοποιεί όλα τακτικά - γιατί δεν είναι αυτά τα τέλεια κλειδιά τίτλου; Γι 'αυτό το MIX το ...
  17. Μην εμμονή. Το φυσικό είναι πιθανώς καλύτερο και θα βελτιωθεί μόνο καθώς οι μηχανές εξελίσσονται. Βελτιστοποιώ για φράσεις-κλειδιά, αντί για λέξεις-κλειδιά.
  18. Προτιμώ μικτούς τίτλους σελίδας σελίδας καθώς τους βρίσκω περισσότερο σαρωτή από τους τίτλους με όλα τα CAPS ή όλα τα πεζά.
  19. Σε γενικές γραμμές, όσο περισσότερη εμπιστοσύνη / εξουσία έχει το SITE σας στο Google, τόσο πιο εύκολο είναι για μια νέα σελίδα να ταξινομήσει κάτι. Έτσι το έχετε υπόψη σας. Υπάρχουν μόνο τόσα πολλά που μπορείτε να κάνετε με τους τίτλους της σελίδας σας - οι ταξινομήσεις των ιστότοπων σας στο Google είναι πολύ περισσότερο να κάνουν με τους παράγοντες OFFSITE από τους ONSITE - αρνητικούς και θετικούς.
  20. Η τιμή του κλικ είναι κάτι που πιθανότατα μετράται από την Google κατά την ταξινόμηση των σελίδων (η Bing λέει ότι το χρησιμοποιούν επίσης και τώρα ενεργοποιούν το Yahoo). Επομένως, αξίζει να εξεταστεί εάν βελτιστοποιείτε καλύτερα τους τίτλους της σελίδας σας για ρυθμό click-through ή βελτιστοποίηση για Περισσότερες ταξινομήσεις μηχανών αναζήτησης.
  21. Θα ήθελα να φανταστώ λέξη-κλειδί γέμισμα τίτλους σελίδας σας θα μπορούσε να είναι μια περιοχή βλέμμα Google (αν και βλέπω λίγα στοιχεία από αυτό).
  22. Θυμηθείτε ... Think ' φράση-κλειδί ' αντί για ' λέξη-κλειδί ', ' λέξη-κλειδί ', ' λέξη-κλειδί ' ... νομίζω Long Tail.
  23. Η Google θα επιλέξει τον καλύτερο τίτλο που θέλει για το απόσπασμα αναζήτησης - και θα πάρει αυτές τις πληροφορίες από πολλές πηγές, όχι μόνο το στοιχείο τίτλου σελίδας. Ένας μικρός τίτλος συχνά προσαρτάται με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τομέα. Μερικές φορές, εάν η Google έχει εμπιστοσύνη στο όνομα BRAND, θα την αντικαταστήσει με αυτήν (προσθέτοντας συχνά στην αρχή του τίτλου σας με ένα τελεία ή μερικές φορές προσθέτοντας το τέλος του τίτλου του αποσπάσματος σας με την πραγματική διεύθυνση τομέα στην οποία ανήκει η σελίδα) .

Μια σημείωση σχετικά με τις ετικέτες τίτλου?

Όταν γράφετε έναν τίτλο σελίδας, έχετε την ευκαιρία στην αρχή της σελίδας να ενημερώσετε το Google (και άλλες μηχανές αναζήτησης) εάν πρόκειται για ιστότοπο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή για ποιοτικό ιστότοπο - όπως - έχετε επαναλάβει τη λέξη-κλειδί τέσσερις φορές ή μόνο μια φορά? Νομίζω ότι οι ετικέτες τίτλου, όπως και όλα τα άλλα, θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο απλά, με τη λέξη κλειδί μία φορά και ίσως ένα σχετικό όρο, αν είναι δυνατόν.

Στόχος μου είναι πάντοτε να διατηρούν τα στοιχεία τίτλου σελίδας HTML απλά και όσο το δυνατόν πιο μοναδικά.

Σίγουρα καθαρίζω τον τρόπο που γράφω τους τίτλους μου όλη την ώρα.

Περισσότερα ανάγνωση:

Εξωτερικοί σύνδεσμοι



Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us