Slide show

Online Strategy: SEO Tutorials - Η συνεχής εξέλιξη του SEO

Η συνεχής εξέλιξη του SEO

Το περιστατικό «Δεν παρέχεται η λέξη-κλειδί» είναι ένα άλλο παράδειγμα της Google που κατατάσσει την κατάταξη σε οργανικές καταχωρίσεις HARDER - μια αλλαγή για «χρήστες» που φαίνεται να έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στους «εμπόρους» εκτός του οικοσυστήματος της Google -  βελτιστοποιητές μηχανών αναζήτησης.

Τώρα, οι σύμβουλοι πρέπει να είναι συγκεντρωμένοι σε σελίδες (αφηρημένη, ξέρω), αντί για λέξη-κλειδί μόνο κατά τη βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας για το Google. Υπάρχουν τώρα πολλά εργαλεία τρίτων που βοηθούν κατά την έρευνα λέξεων-κλειδιών, αλλά οι περισσότεροι από μας χάσετε το είδος της λέξης-κλειδιού που χρησιμοποιούσαμε για να έχουμε πρόσβαση.

Η σωστή έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι σημαντική επειδή η απόκτηση ενός ιστότοπου στην κορυφή του Google τελικά καταλήγει στο περιεχόμενο κειμένου σας σε μια σελίδα και λέξεις-κλειδιά σε εξωτερικούς & εσωτερικούς συνδέσμους. Σε γενικές γραμμές, η Google χρησιμοποιεί αυτά τα σήματα για να καθορίσει πού θα ταξινομήσετε αν βαθμολογείτε καθόλου.

Δεν υπάρχει μαγική σφαίρα σε αυτό.

Σε οποιαδήποτε στιγμή, ο ιστότοπός σας αισθάνεται πιθανώς την επιρροή κάποιου αλγοριθμικού φίλτρου (για παράδειγμα, του Google Panda ή του Google Penguin ) που έχει σχεδιαστεί για να διατηρεί τον έλεγχο των ιστότοπων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και να παρέχει σχετικά ανθρώπινα επισκέπτες σχετικά αποτελέσματα υψηλής ποιότητας.

Ένα φίλτρο μπορεί να κλωτσάει κρατώντας μια σελίδα προς τα κάτω στα SERP ενώ ένα άλλο φίλτρο πιέζει μια άλλη σελίδα επάνω. Μπορεί να έχετε κακό περιεχόμενο αλλά εξαιρετικές εισερχόμενες συνδέσεις ή αντίστροφα. Μπορεί να έχετε πολύ καλό περιεχόμενο, αλλά μια πολύ κακή τεχνική οργάνωση του.

Προσπαθήστε να εντοπίσετε τους λόγους για τους οποίους η Google δεν «βαθμολογεί» μια συγκεκριμένη σελίδα υψηλότερη από τον ανταγωνισμό - η απάντηση είναι συνήθως στη σελίδα ή στις αναφορές που δείχνουν προς τη σελίδα.

  • Έχετε πολύ λίγους ποιοτικούς εισερχόμενους συνδέσμους;
  • Έχετε πάρα πολλά backlinks χαμηλής ποιότητας;
  • Μήπως η σελίδα σας δεν έχει περιγραφική λέξη-κλειδί με λέξεις-κλειδιά;
  • Είσαι λέξη κλειδί γεμίσει το κείμενό σου;
  • Έχετε σύνδεση με μη σχετιζόμενους ιστότοπους;
  • Έχετε πάρα πολλές διαφημίσεις πάνω από την πτυχή;
  • Έχετε συνδέσμους θυγατρικών σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας και κείμενο που βρέθηκε σε άλλους ιστότοπους;
  • Έχετε σπασμένους συνδέσμους και λείπουν εικόνες στη σελίδα;

Ό, τι κι αν είναι, εντοπίστε ζητήματα και διορθώστε τα.

Βρεθείτε στην λανθασμένη πλευρά της Google και ο ιστότοπός σας μπορεί να επιλεγεί για έλεγχο ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΩΝ - για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας σαν μια μέρα, θα λάβετε την αναθεώρηση αυτού του ιστότοπου από έναν αναθεωρητή Google Web Spam .

Το κλειδί για μια επιτυχημένη καμπάνια, νομίζω, είναι να πείσει το Google ότι η σελίδα σας είναι πιο σχετική με κάθε δεδομένο ερώτημα αναζήτησης. Κάνετε αυτό με το καλό πλούσιο περιεχόμενο λέξεων-κλειδιών λέξεων-κλειδιών και τη λήψη συνδέσμων "ποιότητας" σε αυτήν τη σελίδα.

Το τελευταίο είναι πολύ πιο εύκολο να πούμε αυτές τις μέρες από ό, τι πραγματικά!

Την επόμενη φορά που θα αναπτύξετε μια σελίδα, σκεφτείτε τι φαίνεται spammy σας είναι πιθανώς spammy στο Google. Ρωτήστε τον εαυτό σας ποιες σελίδες στον ιστότοπό σας είναι πραγματικά απαραίτητες. Ποιες συνδέσεις είναι απαραίτητες; Ποιες σελίδες στον ιστότοπο τονίζονται στην αρχιτεκτονική του ιστότοπου; Ποιες σελίδες θα αγνοήσετε;

Μπορείτε να βοηθήσετε έναν ιστότοπο μαζί με πολλούς τρόπους (συμπεριλαμβανομένης της διασφάλισης ότι οι τίτλοι της σελίδας σας και οι ετικέτες meta είναι μοναδικοί), αλλά να είστε προσεκτικοί. Οι προφανείς ενδείξεις της "τροποποίησης της κατάταξης" είναι επικίνδυνες.

Προτιμώ απλές τεχνικές SEO και αυτές που μπορούν να μετρηθούν με κάποιο τρόπο. Ποτέ δεν ήθελα απλώς να κατατάξω ανταγωνιστικούς όρους . Πάντα ήθελα να καταλάβω τουλάχιστον μερικούς από τους λόγους για τους οποίους μια σελίδα ταξινομήθηκε για αυτές τις βασικές φράσεις. Προσπαθώ να δημιουργήσω μια καλή εμπειρία χρήστη για τους ανθρώπους και τις μηχανές αναζήτησης. Εάν κάνετε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο κειμένου σχετικό και κατάλληλο και για τα δύο αυτά ακροατήρια, πιθανότατα θα βρείτε επιτυχία σε οργανικές καταχωρίσεις και ίσως να μην χρειαστεί ποτέ να εισέλθετε στην τεχνική πλευρά των πραγμάτων, όπως ανακατευθύνσεις και φιλικές προς τις μηχανές αναζήτησης URL .

Για να νικήσετε τον ανταγωνισμό σε μια βιομηχανία όπου είναι δύσκολο να προσελκύσετε ποιοτικούς συνδέσμους, θα πρέπει να αποκτήσετε περισσότερες "τεχνικές" φορές - και σε ορισμένες βιομηχανίες - παραδοσιακά πρέπει να έχετε 100% μαύρο καπέλο για να φτάσετε στα πρώτα 100 αποτελέσματα Ανταγωνιστικές αναζητήσεις συναλλαγών.

Δεν υπάρχουν σκληροί και γρήγοροι κανόνες για μακροπρόθεσμη επιτυχία κατάταξης, εκτός από την ανάπτυξη ιστοσελίδων ποιότητας με ποιοτικό περιεχόμενο και ποιοτικούς συνδέσμους που το δείχνουν. Όσο λιγότερη εξουσιοδότηση τομέα έχετε, τόσο περισσότερο κείμενο θα χρειαστείτε. Ο στόχος είναι να οικοδομήσουμε έναν ικανοποιητικό ιστότοπο και να δημιουργήσουμε πραγματική εξουσία!

Πρέπει να το αναμίξετε και να μάθετε από την εμπειρία. Κάνετε λάθη και μάθετε από αυτά με παρατήρηση. Έχω βρει ότι τιμωρείται είναι ένας πολύ καλός τρόπος να μάθεις τι να μην κάνεις.

Θυμηθείτε ότι υπάρχουν εξαιρέσεις σχεδόν σε κάθε κανόνα και σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο και ίσως έχετε ελάχιστες πιθανότητες να καθορίσετε ακριβώς γιατί κατατάσσεστε στις μηχανές αναζήτησης αυτές τις μέρες. Έχω κάνει για πάνω από 15 χρόνια και κάθε μέρα προσπαθώ να καταλάβω καλύτερα την Google, να μάθω περισσότερα και να μάθω από τις εμπειρίες των άλλων.

Είναι σημαντικό να μην μαντέψετε για συγκεκριμένες λεπτομέρειες κοπής που έχουν μικρή απόδοση στην επένδυσή σας, εκτός αν έχετε πραγματικά το χρόνο να το κάνετε! ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.

Αυτό είναι συνήθως είτε καλό backlinks ή μεγάλο περιεχόμενο.

Βασικές αρχές
Τα βασικά στοιχεία της επιτυχούς βελτιστοποίησης, ενώ εξευγενισμένα δεν έχουν αλλάξει πολύ με τα χρόνια - αν και η Google φαίνεται πολύ καλύτερα από ό, τι ήταν στην επιβράβευση των σελίδων με κάποια σήματα φήμης και ικανοποιητικό περιεχόμενο / χρηστικότητα.

Η Google δεν είναι ψέματα για την ανταμοιβή της νόμιμης προσπάθειας - παρά αυτό που κάποιοι ισχυρίζονται. Εάν ήταν, θα ήμουν μαύρος καπέλο πλήρους απασχόλησης. Έτσι, όλοι θα προσπαθούσαν να κατατάξουν στην Google.

Η πλειοψηφία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων δεν χρειάζονται προηγμένες στρατηγικές επειδή ο άμεσος ανταγωνισμός τους δεν έχει χρησιμοποιήσει ούτε αυτές τις τακτικές.

Πήρα μια επιχείρηση μεσαίου μεγέθους στην κορυφή της Google πρόσφατα για πολύ ανταγωνιστικούς όρους που δεν κάνουν τίποτα, αλλά διασφαλίζοντας ότι οι τίτλοι σελίδας έχουν βελτιστοποιηθεί, το κείμενο της αρχικής σελίδας έχει ξαναγραφτεί, έναν ή δύο κερδισμένους συνδέσμους από αξιόπιστους ιστότοπους.

Αυτός ο ιστότοπος ήταν ηλικίας δύο ετών, ένα καθαρό ρεκόρ στο Google και μερικούς οργανικούς συνδέσμους ήδη από αξιόπιστους ιστότοπους.

Αυτός ο τομέας είχε την εξουσία και την ικανότητα να ταξινομείται για κάποιους πολύτιμους όρους και το μόνο που έπρεπε να κάνουμε ήταν να κάνουμε κάποιες αλλαγές στον ιστότοπο, να βελτιώσουμε το βάθος και την εστίαση του περιεχομένου της ιστοσελίδας, να παρακολουθήσουμε την απόδοση των λέξεων-κλειδιών και να βελτιώσουμε τους τίτλους των σελίδων.

Υπήρχε ένα μικρό διπλό περιεχόμενο που χρειάστηκε να ταξινομείται και ένα κομμάτι κανονικοποίησης του λεπτού περιεχομένου για την επίλυση, αλλά κανένα από τα μέτρα που εφάρμοσα δεν θα έλεγα προχωρημένο.

Πολλές επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν περισσότερη μετατροπή επισκεπτών από την Google ακολουθώντας απλώς τις βασικές αρχές και τις βέλτιστες πρακτικές:

  1. Να βεβαιώνεστε πάντα ότι κάθε σελίδα του ιστότοπου συνδέει τουλάχιστον μία άλλη σελίδα του ιστότοπου
  2. Συνδέστε συχνά με τις σημαντικές σελίδες σας
  3. Σύνδεση όχι μόνο από την πλοήγησή σας, αλλά από συνδέσμους με λέξεις-κλειδιά εμπλουτισμένου κειμένου σε περιεχόμενο κειμένου - διατηρήστε αυτό το φυσικό και για τους επισκέπτες
  4. Προσπαθήστε να κρατάτε όσο το δυνατόν περισσότερο το στοιχείο και το περιεχόμενο κάθε σελίδας
  5. Δημιουργήστε μια τοποθεσία για τους επισκέπτες για να πάρετε επισκέπτες και μπορείτε απλά να μετατρέψετε μερικές σε πραγματικές πωλήσεις επίσης
  6. Δημιουργήστε λέξη-κλειδί που θεωρείται περιεχόμενο στον ιστότοπο στον οποίο θα συνδέονται οι χρήστες
  7. Παρακολουθήστε σε ποιους ιστότοπους συνδέετε και από ποιες σελίδες, αλλά συνδέετε έξω!
  8. Πηγαίνετε και βρείτε μερικά μέρη σε σχετικά αξιόπιστους ιστότοπους για να δοκιμάσετε και να πάρετε μερικά άγκυρα κείμενο πλούσιους εισερχόμενους συνδέσμους
  9. Παρακολουθήστε τάσεις, ελέγξτε τα στατιστικά
  10. Ελαχιστοποιήστε το διπλό ή λεπτό περιεχόμενο
  11. Λυγίστε έναν κανόνα ή δύο χωρίς να τα σπάσετε και ίσως να είστε εντάξει

Μόλις ολοκληρωθεί αυτό, ήρθε η ώρα να ... προσθέσετε περισσότερα και καλύτερα περιεχόμενο στον ιστότοπό σας και ενημερώστε περισσότερους ανθρώπους για αυτό, αν θέλετε περισσότερο Google αγάπη.

Εντάξει, ίσως χρειαστεί να εφαρμόσετε το περίεργο 301, αλλά και πάλι, είναι δύσκολο να προχωρήσει .

Έχω δει απλές τεχνικές μάρκετινγκ SEO που εργάζονται εδώ και χρόνια.

Είναι καλύτερα να κάνεις απλά πράγματα καλύτερα και ταχύτερα από ό, τι ανησυχείς για μερικές από τις πιο «προηγμένες» τεχνικές που διαβάζεις σε μερικά blogs - νομίζω - είναι πιο παραγωγικό, αποδοτικό για τις επιχειρήσεις και ασφαλέστερο για τους περισσότερους.

Προσοχή στην ψευδοεπιστήμη
Αποκλεισμένο βίντεο Richard Feynman and Pseudoscience

Η ψευδοεπιστήμη είναι ένας ισχυρισμός, πεποίθηση ή πρακτική που θέτει ως επιστήμη, αλλά που δεν συνιστά ή δεν τηρεί την κατάλληλη επιστημονική μεθοδολογία ...

Προσοχή λαϊκή προσπαθεί να σας μπαμπούζ με την επιστήμη. Αυτό δεν είναι μια επιστήμη όταν η Google ελέγχει τους «νόμους» και τις αλλάζει κατά βούληση.


  • Βλέπετε ότι πάντα πίστευα ότι η βελτιστοποίηση αφορούσε:
  • Κοιτάζοντας τις βαθμολογίες της Google όλη τη νύχτα,
  • Έρευνα λέξεων-κλειδιών
  • Παρατηρήσεις σχετικά με την απόδοση κατάταξης των σελίδων σας και των άλλων (αν και όχι σε ελεγχόμενο περιβάλλον)
  • Βάζοντας τις συναφείς λέξεις που θέλετε να ταξινομήσετε σε σελίδες
  • Δώστε λέξεις σε συνδέσμους σε σελίδες για τις οποίες θέλετε να ταξινομήσετε
  • Κατανοώντας τι βάζετε στον τίτλο σας, αυτό είναι που θα κατατάξετε καλύτερα
  • Λήψη συνδέσμων από άλλους ιστότοπους που δείχνουν προς τη δική σας
  • Αποκτήστε πραγματικές συνδέσεις ποιότητας που θα διαρκέσουν από ιστότοπους που είναι αρκετά αξιόπιστοι
  • Δημοσιεύματα και πολλά περιεχόμενα
  • Εστιάζοντας στη μακρά ουρά της αναζήτησης !!!
  • Κατανοώντας ότι θα χρειαστεί χρόνος για να κερδίσετε όλο αυτό το διαγωνισμό

Πάντα αναμενόταν να κατεβάσει ένα site υποβιβασμένο, από:


  • Λήψη πάρα πολλών συνδέσεων με το ίδιο κείμενο αγκύρωσης που δείχνει σε μια σελίδα
  • Λέξη-κλειδί πληκτρολογώντας μια σελίδα
  • Προσπαθώντας να χειραγωγήσετε την Google πάρα πολύ σε έναν ιστότοπο
  • Δημιουργώντας μια "απογοητευτική εμπειρία χρήστη".
  • Κυνηγώντας τον αλγόριθμο πάρα πολύ
  • Να πάρει συνδέσμους Δεν θα έπρεπε
  • Αγοράζοντας συνδέσμους

Όχι ότι οποιοδήποτε από τα παραπάνω τιμωρείται αυτόματα συνεχώς.

Είχα πάντα το μυαλό δεν χρειάζεται να καταλάβω τα μαθηματικά ή την επιστήμη της Google, τόσο πολύ, για να καταλάβω τι μηχανικοί της Google θέλουν.

Η μεγαλύτερη πρόκληση αυτές τις μέρες είναι να αποκτήσουμε αξιόπιστες τοποθεσίες που να συνδέονται με εσάς, αλλά οι ανταμοιβές αξίζουν τον κόπο.

Για να το κάνετε, θα πρέπει πιθανώς να επενδύσετε σε κάποιο εμπορεύσιμο περιεχόμενο ή να αποκομίσετε ωφέλιμα οφέλη για το συνδεδεμένο μέρος (αυτό δεν είναι μόνο η πληρωμή για συνδέσμους που κάποιος άλλος μπορεί να πληρώσει περισσότερο). Αγοράζοντας συνδέσμους για να βελτιώσετε την κατάταξη ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ, αλλά είναι πιθανώς η πιο μισητή τεχνική οικοδόμησης συνδέσμων όσον αφορά την ομάδα ιστού της Google για το spam.

Ήμουν πολύ περίεργος για την επιστήμη της βελτιστοποίησης. Σπούδασα τι μπορούσα, αλλά με άφησε λίγο ανικανοποίητο. Έμαθα ότι η οικοδόμηση των συνδέσμων , η δημιουργία πολλών αξιοπρεπών περιεχομένων και η εκμάθηση πώς να αποκομίζουν χρήματα από αυτό το περιεχόμενο καλύτερα (αν και δεν σπάζουμε κανένα σημαντικό TOS της Google) θα ήταν μια αξιοσημείωτη χρήση του χρόνου μου.

Να γίνουν καλύτεροι και γρηγορότερα στο να κάνουν όλα αυτά που θα ήταν ωραίο επίσης .

Υπάρχουν πολλά προβλήματα με τα blogs, όπως και τα δικά μου.

Η παραπληροφόρηση είναι προφανής. Σπάνια τα αποτελέσματα σας είναι καθοριστικά ή παρατηρήσεις 100% ακριβή. Ακόμα κι αν νομίζετε ότι μια θεωρία κρατά νερό σε κάποιο επίπεδο. Προσπαθώ να ενημερώσω τις παλιές αναρτήσεις με νέες πληροφορίες αν νομίζω ότι η σελίδα είναι πολύτιμη μόνο με ακριβή δεδομένα.

Απλά θυμηθείτε ότι τα περισσότερα από αυτά που διαβάζετε σχετικά με το πώς λειτουργεί το Google από ένα τρίτο μέρος είναι ΓΝΩΜΗ και όπως συμβαίνει σε κάθε άλλη σφαίρα γνώσης, τα «γεγονότα» μπορούν να αλλάξουν με μεγαλύτερη κατανόηση την πάροδο του χρόνου ή με διαφορετική προοπτική.

Κυνηγώντας τον Αλγόριθμο
Δεν υπάρχει μαγική σφαίρα και δεν υπάρχουν μυστικές φόρμουλες για την επίτευξη γρήγορης κατάταξης αριθμού 1 στο Google σε οποιαδήποτε ανταγωνιστική εξειδίκευση ΧΩΡΙΣ spamming Google.

Μια νόμιμα κερδισμένη υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης κάνει πολλή σκληρή δουλειά.

Υπάρχουν μερικοί λιγότερο μιλημένοι για κόλπα και τακτικές που αναπτύσσονται από κάποιους καλύτερα από άλλους για να καταπολεμήσουν το Google Panda, για παράδειγμα, αλλά δεν υπάρχουν μεγάλα μυστικά (κανένα "λευκό καπέλο" μυστικά ούτως ή άλλως). Ωστόσο, υπάρχει μια έξυπνη στρατηγική και δημιουργικές λύσεις για να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που αποκαλύπτονται από την έρευνα της εξειδικευμένης θέσης. Μόλις η Google δει μια στρατηγική που παίρνει αποτελέσματα ... γίνεται συνήθως «έξω με τις κατευθυντήριες γραμμές» και κάτι για το οποίο μπορείς να τιμωρηθείς - προσέξτε να πηδάς στην τελευταία μανία .

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που ένας πάροχος έχει έναντι του άλλου είναι η εμπειρία και ο πόρος. Η γνώση του τι δεν λειτουργεί και τι θα βλάψει τον ιστότοπό σας είναι συχνά πιο πολύτιμο από το να γνωρίζετε τι θα σας δώσει μια βραχύβια ώθηση. Η μετάβαση στην κορυφή της Google είναι μια σχετικά απλή διαδικασία. Ένας που συνεχώς αλλάζει. Επαγγελματικό SEO είναι περισσότερο μια συλλογή δεξιοτήτων, μεθόδων και τεχνικών. Είναι περισσότερο ένας τρόπος να κάνεις τα πράγματα, παρά ένα μαγικό τέχνασμα ενός μεγέθους.

Μετά από μια δεκαετία που ασκεί και αναπτύσσει πραγματικές εκστρατείες, προσπαθώ ακόμα να το κατεβάσω στις απλούστερες, οικονομικότερες διαδικασίες του.

Νομίζω ότι είναι απλά να κάνουμε απλά πράγματα.

Καλό κείμενο, απλή δομή πλοήγησης, ποιοτικοί σύνδεσμοι. Για να είναι σχετική και αξιόπιστη απαιτεί χρόνο, προσπάθεια και τύχη, όπως και οτιδήποτε άλλο στον πραγματικό κόσμο, και αυτός είναι ο τρόπος που το θέλει η Google.

Αν μια εταιρεία σας υπόσχεται εγγυημένη κατάταξη και έχει μια μαγική στρατηγική σφαίρα, προσέξτε.

Θα έλεγγα ότι δεν έρχεται σε αντίθεση με τις οδηγίες της Google.

Πόσο καιρό χρειάζεται να δείτε τα αποτελέσματα;
Ορισμένα αποτελέσματα μπορούν να αποκτηθούν μέσα σε λίγες εβδομάδες και πρέπει να περιμένετε κάποιες στρατηγικές για να λάβετε μήνες για να δείτε το όφελος. Το Google WANTS τις προσπάθειες αυτές για να πάρει χρόνο. Οι επικριτές του γίγαντα της μηχανής αναζήτησης θα έδειχναν ότι η Google θέλει γρήγορες, αποτελεσματικές ταξινομήσεις, να είναι ένα χαρακτηριστικό των δικών της διαφημίσεων που υποστηρίζονται από το Google.

Η βελτιστοποίηση δεν είναι μια γρήγορη διαδικασία και μια επιτυχημένη εκστρατεία μπορεί να κριθεί σε μήνες, αν όχι χρόνια. Οι πιο επιτυχημένες, γρήγορες τεχνικές βελτιστοποίησης ιστότοπων καταλήγουν να βρουν το δρόμο τους στις Οδηγίες για Webmasters της Google - οπότε να είστε επιφυλακτικοί.

Χρειάζεται χρόνος για την οικοδόμηση της ποιότητας και αυτή είναι η ποιότητα που η Google στοχεύει να ανταμείψει το 2017.

Χρειάζεται χρόνος για να δημιουργηθούν τα δεδομένα που απαιτούνται για να ξεκινήσει η διαμόρφωση μιας καμπάνιας και ο χρόνος για την ανάπτυξη αυτής της καμπάνιας. Η πρόοδος εξαρτάται επίσης από πολλούς παράγοντες

  • Πόσο χρονών είναι ο ιστότοπός σας σε σύγκριση με τους 10 πρώτους ιστότοπους;
  • Πόσα back-links έχετε συγκρίνει με αυτά;
  • Πως συγκρίνεται η ποιότητα των back-links με τη δική σας;
  • Ποια είναι η ιστορία των ανθρώπων που συνδέονται με εσάς (ποιες λέξεις χρησιμοποιούν οι χρήστες για να συνδέσουν τον ιστότοπό σας;)
  • Πόσο καλός πόρος είναι ο ιστότοπός σας;
  • Μπορεί ο ιστότοπός σας να προσελκύσει φυσικές συνδέσεις πίσω (π.χ. έχετε καλό περιεχόμενο ή εξαιρετική υπηρεσία) ή είστε 100% επικαλούμενος την υπηρεσία σας για backlinks (που είναι πολύ επικίνδυνο το 2017);
  • Πόσο μοναδικό περιεχόμενο έχετε;
  • Πρέπει να πληρώσετε ο καθένας για να σας συνδέσει (που είναι επικίνδυνο) ή έχετε έναν «φυσικό» λόγο που μπορεί να συνδέσει κάποιος με εσάς;

Η Google θέλει να επιστρέψει σελίδες ποιότητας στις οργανικές καταχωρίσεις της και χρειάζεται χρόνος για την οικοδόμηση αυτής της ποιότητας και για την αναγνώριση αυτής της ποιότητας.

Χρειάζεται επίσης ο χρόνος για να εξισορροπήσετε το περιεχόμενό σας, να δημιουργήσετε ποιοτικά backlinks και να διαχειριστείτε τους δεσμούς σας που έχουν ξεχαστεί.

Η Google ξέρει πόσο πολύτιμη είναι η οργανική επισκεψιμότητα - και θέλουν οι webmasters να επενδύουν σε πολλές σελίδες.

Οι επικριτές θα επισημάνω το υψηλότερο κόστος του SEO εμπειρογνωμόνων, το καλύτερο Adwords γίνεται, αλλά το Adwords θα πάρει μόνο πιο ακριβά, πάρα πολύ. Σε κάποιο σημείο, αν θέλετε να ανταγωνιστείτε online, θα χρειαστεί να χτίσετε έναν ποιοτικό ιστότοπο με μια μοναδική προσφορά που θα ικανοποιεί τους επισκέπτες που επιστρέφουν - όσο πιο γρήγορα θα ξεκινήσετε, τόσο πιο γρήγορα θα αρχίσετε να βλέπετε τα αποτελέσματα.

Εάν ξεκινήσετε ΤΩΡΑ και είστε αποφασισμένοι να δημιουργήσετε μια ηλεκτρονική μάρκα, έναν ιστοτόπο πλούσιο σε περιεχόμενο με ικανοποιητική εμπειρία χρήστη - η Google θα σας ανταμείψει σε οργανικές καταχωρίσεις.

ROI
Η βελτιστοποίηση του ιστού είναι ένας δίαυλος μάρκετινγκ όπως και κάθε άλλος και δεν υπάρχουν εγγυήσεις επιτυχίας σε καμία περίπτωση, για ό, τι πρέπει να είναι προφανείς λόγοι. Δεν υπάρχουν εγγυήσεις στο Google Adwords, εκτός από το ότι το κόστος για να ανταγωνιστεί θα αυξηθεί, φυσικά.

Γι 'αυτό είναι τόσο ελκυστικό - αλλά όπως όλα τα μάρκετινγκ - είναι ακόμα ένα στοίχημα.

Προς το παρόν, δεν σας ξέρω, την επιχείρησή σας, τον ιστότοπό σας, τους πόρους σας, τον ανταγωνισμό σας ή το προϊόν σας. Ακόμη και με όλες αυτές τις γνώσεις, ο υπολογισμός της απόδοσης της επένδυσης είναι εξαιρετικά δύσκολος γιατί τελικά η Google αποφασίζει ποιος θα κατατάσσεται στα αποτελέσματα της - μερικές φορές αυτή κατατάσσει καλύτερα ιστότοπους και, μερικές φορές (συχνά), κατατάσσει ιστότοπους που παραβιάζουν τους κανόνες σας.

Τίποτα δεν είναι απόλυτο στο μάρκετινγκ αναζήτησης.

Δεν υπάρχουν εγγυήσεις - παρά τις απαιτήσεις ορισμένων εταιρειών. Αυτό που κάνετε από αυτήν την επένδυση εξαρτάται από πολλά πράγματα, και το πόσο κατάλληλη είναι η ιστοσελίδα σας για να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πωλήσεις.

Κάθε τοποθεσία είναι διαφορετική.

Οι καμπάνιες Big Brand είναι πολύ διαφορετικές από τις καμπάνιες SEO για μικρές επιχειρήσεις που δεν έχουν κανέναν σύνδεσμο για να ξεκινήσετε, για να σας δώσω ένα μόνο παράδειγμα.

Είναι σίγουρα ευκολότερο εάν η εν λόγω μάρκα έχει πολλή εξουσιοδότηση τομέα που περιμένει απλά να ξεκλειδωθεί - αλλά φυσικά, αυτή είναι μια γενίκευση καθώς οι μεγάλες μάρκες έχουν και μεγάλο ανταγωνισμό μάρκας.

Εξαρτάται εξ ολοκλήρου από την ποιότητα του εν λόγω χώρου και το επίπεδο και την ποιότητα του ανταγωνισμού, αλλά οι μικρότερες επιχειρήσεις θα πρέπει πιθανώς να αναζητήσουν την εξειδικευμένη θέση τους, έστω και αν περιορίζονται στην τοποθεσία τους.

Τοπικό SEO είναι πάντα ένα καλό μέρος για να ξεκινήσει για τις μικρές επιχειρήσεις.

Τι κάνει ένα spam σελίδας;
Τι κάνει μιλα σελίδα spa ;:

  • Κρυφό κείμενο ή συνδέσμους - μπορεί να εκτίθενται επιλέγοντας όλο το κείμενο της σελίδας και μετακινώντας προς τα κάτω (όλο το κείμενο επισημαίνεται), απενεργοποιώντας το CSS / Javascript ή προβάλλοντας τον πηγαίο κώδικα
  • Υπέροχες ανακατευθύνσεις - ανακατεύθυνση μέσω διαφόρων διευθύνσεων URL, περιστρεφόμενοι τομείς προορισμού που καλύπτουν με ανακατευθύνσεις JavaScript και πλαίσιο 100%
  • Λέξη συμπλήρωσης λέξεων-κλειδιών - καμία ποσοστιαία% Αυτό εξαρτάται από τον βαθμολογητή
  • Οι διαφημίσεις της PPC που εξυπηρετούν μόνο τα χρήματα, δεν βοηθούν τους χρήστες
  • Αντιγραφή / απόξεση περιεχομένου και διαφημίσεις της PPC
  • Τροφοδοτεί με διαφημίσεις της PPC
  • Σελίδες θυρών - πολλαπλές σελίδες προορισμού που κατευθύνουν όλους τους χρήστες στον ίδιο προορισμό
  • Πρότυπα και άλλες σελίδες που παράγονται από υπολογιστή παράγονται μαζικά, χαρακτηρίζονται από αντιγραμμένο περιεχόμενο και / ή ελαφρές παραλλαγές λέξεων-κλειδιών
  • Αντιγράψατε πίνακες μηνυμάτων χωρίς άλλο περιεχόμενο σελίδας
  • Σελίδες ψεύτικων αναζητήσεων με διαφημίσεις της PPC
  • Ψεύτικα ιστολόγια με διαφημίσεις της PPC, που προσδιορίζονται από αντιγραμμένα / αποξεραμένα ή ανόητα περιστρεφόμενα περιεχόμενα
  • Λεπτές ιστοσελίδες θυγατρικών που υπάρχουν μόνο για να κάνουν χρήματα, τα οποία προσδιορίζονται από το checkout σε διαφορετικό τομέα, ιδιότητες εικόνας που δείχνουν προέλευση σε άλλη διεύθυνση URL, έλλειψη αρχικού περιεχομένου, διαφορετικούς WhoIs καταχωρίζοντες των δύο εν λόγω τομέων
  • Καθαρές σελίδες PPC με ελάχιστο ή και καθόλου περιεχόμενο
  • Αποκλεισμένοι τομείς

Υπάρχουν περισσότερα σχετικά με αυτήν την ανακοίνωση στο SEW .

Εάν μια σελίδα υπάρχει μόνο για να βγάλουν λεφτά, η σελίδα είναι ανεπιθύμητη, στο Google

Παραθέτω, αναφορά:

"Εάν μια σελίδα υπάρχει μόνο για να βγάλουν λεφτά, η σελίδα είναι το Spam GOOGLE"

Στις δύο κατευθυντήριες οδηγίες σχετικά με την ποιότητα που έχουμε διαβάσει για τους ποιοτικούς κριτές της Google, αυτή η δήλωση είναι αρκετά ξεκάθαρη - και θα πρέπει να είναι ένα heads up σε οποιονδήποτε webmaster εκεί έξω που σκέφτεται ότι πρόκειται να κάνει γρήγορο buck από τις οργανικές καταχωρήσεις της Google αυτές τις μέρες.

Θα πρέπει, τουλάχιστον, να σας κάνει να σκεφτείτε για τους τύπους σελίδων που πρόκειται να περάσετε πολύτιμο χρόνο σας.

Χωρίς VALUE ADD για τους χρήστες της Google - μην περιμένετε να ταξινομήσετε.

Εάν κάνετε μια σελίδα σήμερα με μοναδικό σκοπό να κερδίσετε χρήματα από αυτήν - και ειδικά με την ελεύθερη κυκλοφορία από την Google - προφανώς δεν πήρατε το σημείωμα.

Σκεφτείτε το από έναν χειροκίνητο κριτή:

"... όταν φτάσουν στην κορυφή , πρέπει να αναθεωρηθούν με ανθρώπινο μάτι για να βεβαιωθείτε ότι ο χώρος έχει ποιότητα. Potpiegirl"

Αξίζει να θυμηθούμε:

  • Εάν μια σελίδα υπάρχει μόνο για να βγάλουν λεφτά, η σελίδα είναι ανεπιθύμητη
  • Εάν μια τοποθεσία υπάρχει μόνο για να βγάλουν λεφτά, ο ιστότοπος είναι ανεπιθύμητο

Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο θα κρίνετε το τι θα κάνετε - είτε είναι δίκαιο είτε όχι.

ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΟΙΝΑ ΝΕΑ;

Φυσικά όχι - σε ορισμένες περιπτώσεις - το επίπεδο του παιχνιδιού.

Αν έρχεστε σε μια ιστοσελίδα που σκέφτεται ότι πρόκειται να είναι ένα φορτίο εργασίας και πάθους, σκέψης:

  • ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΣΑΣ
  • ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
  • ΠΡΟΣΕΧΟΜΕΝΑ
  • ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
  • ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΩΣ ΠΗΓΗ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΧΡΗΣΤΕΣ (!) Με τρόπο που δεν έχει γίνει ήδη από 100 άλλα sites

.... Τότε μπορεί να διαπιστώσετε ότι έχετε χτίσει μια αρκετά καλή περιοχή και μάλιστα, στο χρόνο - μια «μάρκα».

Η Google δεν ενδιαφέρεται για μας SEO ή ιστοσελίδες - αλλά ΔΕΝ ενδιαφέρεται για την υποστήριξη των χρηστών .

Έτσι, εάν βοηθάτε τους επισκέπτες σας - και όχι απλά να τους μεταφέρετε σε έναν άλλο ιστότοπο - ίσως να κάνετε τουλάχιστον ένα πράγμα τουλάχιστον.

Με αυτό το σκεπτικό - έχω ήδη δημιουργήσει θυγατρικές ιστοσελίδες διαφορετικά.

Σελίδες εισόδου
Η Google έχει ανακοινώσει ότι σκοπεύει να στοχεύσει σελίδες εισόδου στην επόμενη μεγάλη ενημέρωση. Ο ορισμός της σελίδας θυρών είναι βέβαιο ότι θα εξελιχθεί τα επόμενα χρόνια - και αυτό θα ξεκινήσει ξανά σύντομα.

Την τελευταία φορά που η Google ανήγγειλε ότι πήγαιναν μετά από σελίδες πόρτας και πόρτες τοποθετήθηκαν πίσω το 2015.

Παράδειγμα: στις παρακάτω εικόνες (από το 2011), όλες οι σελίδες του ιστότοπου φάνηκαν να χτυπάνε με ποινή -50+ για όλα.

Πρώτα - ταξινομήσεις για τους κύριους όρους Google .



... η οποία οδήγησε φυσικά στην αποκαλυπτική κυκλοφορία ....


... και πήραν ένα ωραίο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το Google WMT :

"Ειδοποίηση των Εργαλείων για Webmasters για ανιχνευμένες σελίδες πόρτας στο xxxxxxxx - Αγαπητέ κάτοχο ιστότοπου ή webmaster της xxxxxxxx, Διαπιστώσαμε ότι ορισμένες από τις σελίδες του ιστότοπού σας ενδέχεται να χρησιμοποιούν τεχνικές που δεν περιλαμβάνονται στις Οδηγίες για Webmasters της Google. Συγκεκριμένα, ο ιστότοπός σας μπορεί να έχει αυτό που θεωρούμε ότι είναι σελίδες εισόδου - ομάδες "κόπτη cookie" ή σελίδες χαμηλής ποιότητας. Τέτοιες σελίδες είναι συχνά χαμηλής αξίας για τους χρήστες και συχνά βελτιστοποιούνται για μεμονωμένες λέξεις ή φράσεις, προκειμένου να διοχετεύονται οι χρήστες σε μια ενιαία τοποθεσία . Πιστεύουμε ότι οι σελίδες των θυρών συνήθως δημιουργούν μια απογοητευτική εμπειρία χρήστη και σας συνιστούμε να διορθώσετε ή να αφαιρέσετε τυχόν σελίδες που παραβιάζουν τις οδηγίες ποιότητας. Μόλις κάνετε αυτές τις αλλαγές, υποβάλετε τον ιστότοπό σας για επανεξέταση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο επίλυσης αυτού του προβλήματος, ανατρέξτε στο Φόρουμ βοήθειας για Webmaster για υποστήριξη. Με εκτίμηση, την Ομάδα ποιότητας της Αναζήτησης Google"

Τι είναι οι σελίδες εισόδου;
"Οι σελίδες εισόδου είναι συνήθως μεγάλα σύνολα σελίδων χαμηλής ποιότητας, όπου κάθε σελίδα είναι βελτιστοποιημένη για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή φράση. Σε πολλές περιπτώσεις, οι σελίδες πόρτας γράφονται για να κατατάσσουν μια συγκεκριμένη φράση και στη συνέχεια να διοχετεύουν τους χρήστες σε έναν μόνο προορισμό. Οι σελίδες εισόδου είναι ιστοσελίδες που δημιουργούνται για spamdexing, δηλαδή για spamming το ευρετήριο μιας μηχανής αναζήτησης, εισάγοντας αποτελέσματα για συγκεκριμένες φράσεις με σκοπό την αποστολή επισκεπτών σε μια διαφορετική σελίδα. Είναι επίσης γνωστά ως σελίδες γέφυρας, σελίδες πύλης, σελίδες άλματος, σελίδες πύλης, σελίδες εισόδου και με άλλα ονόματα. Οι σελίδες των θυρών που ανακατευθύνουν τους επισκέπτες χωρίς τη γνώση τους χρησιμοποιούν κάποια μορφή μανδύα. Είτε αναπτυχθεί σε πολλούς τομείς είτε είναι εγκατεστημένος σε έναν τομέα, οι σελίδες των θυρών τείνουν να αποθαρρύνουν τους χρήστες και παραβιάζουν τις Οδηγίες μας για Webmasters. Ο στόχος της Google είναι να δώσει στους χρήστες μας τα πιο πολύτιμα και συναφή αποτελέσματα αναζήτησης. Ως εκ τούτου, εμείς οι συνομιλίες σχετικά με τις πρακτικές που έχουν σχεδιαστεί για να χειραγωγήσουν τις μηχανές αναζήτησης και να εξαπατήσουν τους χρήστες κατευθύνοντας τους σε άλλους τόπους από εκείνους που επέλεξαν, και που παρέχουν περιεχόμενο μόνο προς όφελος των μηχανών αναζήτησης. Η Google ενδέχεται να αναλάβει δράση σε δικτυακούς τόπους και σε άλλους ιστότοπους που κάνουν χρήση αυτής της παραπλανητικής πρακτικής, συμπεριλαμβανομένης της κατάργησης αυτών των ιστότοπων από το ευρετήριο της Google. Εάν ο ιστότοπός σας έχει καταργηθεί από τα αποτελέσματα αναζήτησης, ανατρέξτε στις Οδηγίες για Webmaster για περισσότερες πληροφορίες. Αφού κάνετε τις αλλαγές σας και είστε σίγουροι ότι ο ιστότοπός σας δεν παραβιάζει πλέον τις οδηγίες μας, υποβάλετε τον ιστότοπό σας για επανεξέταση. Μιλάμε για πρακτικές που έχουν σχεδιαστεί για να χειραγωγήσουν τις μηχανές αναζήτησης και να εξαπατήσουν τους χρήστες κατευθύνοντάς τους σε άλλους τόπους εκτός αυτών που επέλεξαν και που παρέχουν περιεχόμενο αποκλειστικά προς όφελος των μηχανών αναζήτησης. Η Google ενδέχεται να αναλάβει δράση σε δικτυακούς τόπους και σε άλλους ιστότοπους που κάνουν χρήση αυτών των παραπλανητικών πρακτικών, συμπεριλαμβανομένης της κατάργησης αυτών των ιστότοπων από το ευρετήριο της Google. Εάν ο ιστότοπός σας έχει καταργηθεί από τα αποτελέσματα αναζήτησης, ανατρέξτε στις Οδηγίες για Webmaster για περισσότερες πληροφορίες. Αφού κάνετε τις αλλαγές σας και είστε σίγουροι ότι ο ιστότοπός σας δεν παραβιάζει πλέον τις οδηγίες μας, υποβάλετε τον ιστότοπό σας για επανεξέταση. Μιλάμε για πρακτικές που έχουν σχεδιαστεί για να χειραγωγήσουν τις μηχανές αναζήτησης και να εξαπατήσουν τους χρήστες κατευθύνοντάς τους σε άλλους τόπους εκτός αυτών που επέλεξαν και που παρέχουν περιεχόμενο αποκλειστικά προς όφελος των μηχανών αναζήτησης. Η Google ενδέχεται να αναλάβει δράση σε δικτυακούς τόπους και σε άλλους ιστότοπους που κάνουν χρήση αυτής της παραπλανητικής πρακτικής, συμπεριλαμβανομένης της κατάργησης αυτών των ιστότοπων από το ευρετήριο της Google. Εάν ο ιστότοπός σας έχει καταργηθεί από τα αποτελέσματα αναζήτησης, ανατρέξτε στις Οδηγίες για Webmaster για περισσότερες πληροφορίες. Αφού κάνετε τις αλλαγές σας και είστε σίγουροι ότι ο ιστότοπός σας δεν παραβιάζει πλέον τις οδηγίες μας, υποβάλετε τον ιστότοπό σας για επανεξέταση. Συμπεριλαμβανομένης της κατάργησης αυτών των ιστότοπων από το ευρετήριο της Google. Εάν ο ιστότοπός σας έχει καταργηθεί από τα αποτελέσματα αναζήτησης, ανατρέξτε στις Οδηγίες για Webmaster για περισσότερες πληροφορίες. Αφού κάνετε τις αλλαγές σας και είστε σίγουροι ότι ο ιστότοπός σας δεν παραβιάζει πλέον τις οδηγίες μας, υποβάλετε τον ιστότοπό σας για επανεξέταση. Συμπεριλαμβανομένης της κατάργησης αυτών των ιστότοπων από το ευρετήριο της Google. Εάν ο ιστότοπός σας έχει καταργηθεί από τα αποτελέσματα αναζήτησης, ανατρέξτε στις Οδηγίες για Webmaster για περισσότερες πληροφορίες. Αφού κάνετε τις αλλαγές σας και είστε σίγουροι ότι ο ιστότοπός σας δεν παραβιάζει πλέον τις οδηγίες μας, υποβάλετε τον ιστότοπό σας για επανεξέταση."

Την εποχή εκείνη (2011), δεν ταξινόμησα αμέσως τις σελίδες στις σχετικές τοποθεσίες που θίγονται ως σελίδες εισόδου. Είναι προφανές ότι ο ορισμός της Google για αλλαγές στις πόρτες με την πάροδο του χρόνου.

Όταν κοίταξα στα Φόρουμ για τα Webmasters Google, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που ρωτούν ερωτήσεις για το πώς να το διορθώσουν εκείνη τη στιγμή - και ως συνήθως - φαίνεται ότι είναι ένα κομμάτι γκρίζας περιοχής με πολλές θεωρίες ... .. και κάποια βοήθεια Το φόρουμ της Google είναι, σαφώς αμφισβητήσιμο.

Πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι χτίζουν αυτό που η Google ταξινομεί ως σελίδες εισόδου ... .. και είναι ενδεικτικό ότι ... .. τι σκοπεύετε να κάνετε με την κυκλοφορία που σας στέλνει η Google μπορεί από μόνη της να είναι ένας παράγοντας κατάταξης που δεν μιλάει πολύ συχνά .

Μάλλον ΔΕΝ θέλετε να εγγραφείτε στο GWT εάν έχετε πολλές σελίδες εισόδου σε πολλαπλές τοποθεσίες.

Εδώ είναι αυτό που ανακοίνωσε πρόσφατα η Google σχετικά με την ενημέρωση αυτού του αλγορίθμου:

"Οι πόρτες είναι τοποθεσίες ή σελίδες που έχουν δημιουργηθεί για να κατατάσσονται σε υψηλά επίπεδα για συγκεκριμένα ερωτήματα αναζήτησης. Είναι κακό για τους χρήστες επειδή μπορούν να οδηγήσουν σε πολλαπλές παρόμοιες σελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης χρηστών, όπου κάθε αποτέλεσμα καταλήγει να παίρνει τον χρήστη ουσιαστικά στον ίδιο προορισμό. Μπορούν επίσης να οδηγήσουν τους χρήστες σε ενδιάμεσες σελίδες που δεν είναι τόσο χρήσιμες όσο ο τελικός προορισμός."

... με παραδείγματα σελίδων θυρών που αναφέρονται ως εξής:

  • Έχοντας πολλά ονόματα τομέα ή σελίδες που στοχεύουν σε συγκεκριμένες περιοχές ή πόλεις που διοχετεύουν χρήστες σε μία σελίδα
  • Σελίδες που έχουν δημιουργηθεί για τη διοχέτευση επισκεπτών στο πραγματικό χρησιμοποιήσιμο ή σχετικό τμήμα του ιστότοπού σας
  • Ουσιαστικά παρόμοιες σελίδες που είναι πιο κοντά στα αποτελέσματα αναζήτησης από μια σαφώς καθορισμένη ιεραρχία


Η Google είπε επίσης πρόσφατα:
"Ακολουθούν ερωτήσεις για να ζητήσετε σελίδες που θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως σελίδες εισόδου:

  • Είναι ο σκοπός για βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης και τους επισκέπτες της διοχέτευσης στο πραγματικό χρησιμοποιήσιμο ή σχετικό τμήμα του ιστότοπού σας ή αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της εμπειρίας χρήστη του ιστότοπού σας;
  • Οι σελίδες προορίζονται να ταξινομηθούν σε γενικούς όρους, ωστόσο το περιεχόμενο που παρουσιάζεται στη σελίδα είναι πολύ συγκεκριμένο;
  • Οι σελίδες αντιγράφουν χρήσιμα σύνολα αντικειμένων (τοποθεσιών, προϊόντων κ.λπ.) που υπάρχουν ήδη στον ιστότοπο με σκοπό την καταγραφή περισσότερης επισκεψιμότητας αναζήτησης;
  • Αυτές οι σελίδες γίνονται αποκλειστικά για την σχεδίαση επισκεψιμότητας θυγατρικών και την αποστολή χρηστών χωρίς να δημιουργείται μοναδική αξία σε περιεχόμενο ή λειτουργικότητα;
  • Οι σελίδες αυτές υπάρχουν ως "νησί;" Είναι δύσκολο ή αδύνατο να πλοηγηθείτε σε άλλα μέρη του ιστότοπού σας; Υπάρχουν σύνδεσμοι σε τέτοιες σελίδες από άλλες σελίδες του ιστότοπου ή το δίκτυο των ιστότοπων που έχουν δημιουργηθεί μόνο για τις μηχανές αναζήτησης;"


Μια πραγματική ιστοσελίδα φιλική προς το Google
Κάποια στιγμή ένας ιστότοπος φιλικός προς το Google σήμαινε έναν ιστότοπο που δημιουργήθηκε έτσι ώστε το Googlebot να μπορεί να το καταστήσει σωστό και να το ταξινομήσει ανάλογα.

Όταν σκέφτομαι «Google φιλικό» αυτές τις μέρες - Νομίζω ότι η ιστοσελίδα της Google θα κατατάσσονται κορυφή, αν δημοφιλής και αρκετά προσιτές, και δεν θα πέσει σαν af * & ^ σης πέτρα χωρίς προφανή λόγο μια μέρα, παρόλο που ακολούθησε την Google SEO οδηγός εκκίνησης για την επιστολή ... .. μόνο και μόνο επειδή η Google έχει βρει κάτι που δεν της αρέσει - ή έχει ταξινομήσει την περιοχή μου ως ανεπιθύμητη μια μέρα.

Δεν είναι πια απλώς το αρχικό περιεχόμενο - πρόκειται για τη λειτουργία που παρέχει ο ιστότοπός σας στους επισκέπτες της Google - και αφορά την εμπορική σας πρόθεση.

Αυτή τη στιγμή κτίζω χώρους με τα ακόλουθα: ..

  1. Μην είστε ένας ιστότοπος που η Google δεν θα κατατάσσεται - αυτό που η Google ταξινομεί τον ιστότοπό σας ως - είναι ίσως ο ΑΡΙΘΜΟΣ 1 παράγοντας κατάταξης της Google για τον οποίο δεν μιλάει συχνά - είτε το καθορίζει αυτό το αλγοριθμικό ή τελικά χειροκίνητα. Δηλαδή - είτε είναι ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ, ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ή ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ, SPAM ή VITAL σε μια συγκεκριμένη αναζήτηση - τι νομίζετε ότι η Google σκέφτεται για τον ιστότοπό σας; Είναι ο ιστοχώρος σας καλύτερος από αυτούς που βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα της Google τώρα ; Ή ακριβώς το ίδιο; Ρωτήστε, γιατί θα έπρεπε η Google να ασχοληθεί με την ταξινόμηση της ιστοσελίδας σας αν είναι ακριβώς η ίδια, και όχι γιατί δεν θα ήταν επειδή είναι ακριβώς η ίδια .... Πώς μπορείτε να κάνετε τη δική σας διαφορετική . Καλύτερα.
  2. Σκεφτείτε, ότι μια μέρα, ο ιστοχώρος σας θα πρέπει να περάσει μια μη αυτόματη αναθεώρηση από το Google - τις καλύτερες βαθμολογίες που έχετε ή την περισσότερη επισκεψιμότητα που έχετε, τόσο πιο πιθανό είναι να αναθεωρήσετε. Γνωρίζετε ότι η Google, τουλάχιστον ταξινομεί ακόμη και χρήσιμους ιστότοπους ως spammy, σύμφωνα με διαρρεύσαντα έγγραφα. Αν θέλετε ένας ιστότοπος να κατατάσσεται ψηλά στο Google - καλύτερα να «κάνει» κάτι διαφορετικό από το να συνδέεται μόνο με έναν άλλο ιστότοπο εξαιτίας μιας προπληρωμένης προμήθειας. Γνωρίζετε ότι για να πετύχετε, ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι χρήσιμος, σε έναν επισκέπτη που θα σας στείλει η Google - και ένας χρήσιμος ιστότοπος δεν είναι απλώς ένας ιστότοπος, με αποκλειστική εμπορική πρόθεση, η αποστολή ενός επισκέπτη από την Google σε έναν άλλο ιστότοπο - Λεπτή θυγατρική », όπως η ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ της Google.
  3. Σκεφτείτε πώς το Google μπορεί να προσδιορίσει αλγοριθμικά και με μη αυτόματο τρόπο την εμπορική πρόθεση του ιστότοπού σας - να σκεφτείτε τα σήματα που διαφοροποιούν έναν πραγματικό ιστότοπο μικρών επιχειρήσεων από έναν ιστότοπο που δημιούργησε το JUST για την αποστολή επισκεπτών σε έναν άλλο ιστότοπο με συνδέσμους θυγατρικών σε κάθε σελίδα. Ή διαφημίσεις στον ιστότοπό σας, πάνω από το fold κ.λπ., μπορεί να είναι μια σαφής ένδειξη της συγκεκριμένης εμπορικής πρόθεσης ενός webmaster - εξ ου και γιατί η Google έχει ένα Top Heavy Algorithm.
  4. Η Google ΔΕΝ θα σας ευχαριστήσει για τη δημοσίευση πολλών παρόμοιων άρθρων και σχεδόν διπλότυπου περιεχομένου στον ιστότοπό σας - έτσι EXPECT πρέπει να δημιουργήσετε πρωτότυπο περιεχόμενο για κάθε σελίδα που θέλετε να εκτελέσετε στο Google ή τουλάχιστον να μην δημοσιεύσετε περιεχόμενο που βρίσκεται σε άλλους ιστότοπους ....
  5. Βεβαιωθείτε ότι η Google γνωρίζει ότι ο ιστότοπός σας είναι η προέλευση κάθε περιεχομένου που παράγετε (συνήθως πατώντας απλά το Google μέσω XML ή RSS) - Θα ήθελα να πω ότι χρησιμοποιώ το Google+ για να το επιβεβαιώσω και εγώ .... Αυτό το είδος πράγματος θα αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία καθώς το έτος συνεχίζεται
  6. Κατανοήστε και αποδέχεστε γιατί η Google κατατάσσει τον ανταγωνισμό σας πάνω από εσάς - είτε είναι: 1. πιο συναφές και πιο δημοφιλές, 2. πιο σχετικό και πιο αξιόπιστο, ή 3. να χειρίζεστε τα backlinks καλύτερα από εσάς. 4. spamming Καταλάβετε ότι όλοι στην κορυφή της Google πέφτουν σε αυτές τις κατηγορίες και διατυπώνουν τη δική σας στρατηγική για να ανταγωνίζονται - εξαρτώντας από την Google να αναλάβει δράση για λογαριασμό σας είναι πολύ πιθανόν να μην συμβεί.
  7. Το να είσαι «σχετικό» έρχεται κάτω από τις λέξεις-κλειδιά και τις φράσεις-κλειδιά - στα ονόματα τομέων, στις διευθύνσεις URL, στα στοιχεία τίτλου, στον αριθμό των επαναλαμβανόμενων κειμένων στη σελίδα, στο κείμενο των ετικετών, στην πλούσια βαθμολογία και, Την εν λόγω σελίδα. Εάν βασίζεστε στον χειρισμό κρυφών στοιχείων σε μια σελίδα για να κάνετε καλά στο Google, θα ενεργοποιήσετε πιθανώς φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Εάν είναι "κρυμμένο" στα στοιχεία της σελίδας - προσέξτε να στηριχθείτε σε αυτό πάρα πολύ για να βελτιώσετε τις βαθμολογίες σας.
  8. Τα βασικά του GOOD SEO δεν έχουν αλλάξει εδώ και χρόνια - αν και η αποτελεσματικότητα συγκεκριμένων στοιχείων έχει σίγουρα περιοριστεί ή αλλάξει σε είδος χρησιμότητας - θα πρέπει να εστιάσετε στην κατασκευή ενός απλού site χρησιμοποιώντας πολύ απλές βέλτιστες πρακτικές SEO - μην ιδρώνετε τα μικρά Τα πράγματα, ενώ παράλληλα δίνουν προσοχή στα σημαντικά πράγματα - προσθέστε άφθονους μοναδικούς ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΕΛΙΔΑΣ και άφθονο νέο ΠΡΩΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ. Κατανοήστε τον τρόπο με τον οποίο η Google βλέπει τον ιστότοπό σας . CRAWL αυτό, όπως και το Google, με (π.χ.) Screaming Frog SEO αράχνη, και να διορθώσετε παραμορφωμένους συνδέσμους ή πράγματα που οδηγούν σε σφάλματα διακομιστή (500), σπασμένα links (400+) και περιττές ανακατευθύνσεις (300+). Κάθε σελίδα που θέλετε στο Google πρέπει να εμφανίζει ένα μήνυμα κεφαλίδας 200 OK.και αυτό είναι όλο για τώρα.Πρόκειται για περίπλοκο θέμα, όπως είπα στην αρχή αυτού του εις βάθος άρθρου.
Ελπίζω να απολαύσετε αυτό το δωρεάν DIY SEO οδηγό για αρχάριους.

Οδηγίες για Webmasters Google
Δεν πληρώνετε για να μπείτε στις μηχανές αναζήτησης και δεν χρειάζεται απαραίτητα να υποβάλετε ακόμη και τον ιστότοπό σας , αλλά πρέπει να γνωρίζετε τους «κανόνες» τους - ειδικά τους κανόνες που καθορίζει η Google.

Σημείωση; Αυτοί οι κανόνες για την ένταξη μπορούν και θα αλλάξουν. Αυτοί οι κανόνες είναι επίσημες συμβουλές από το Google στους διαχειριστές ιστοσελίδων και η Google καταστρέφει πραγματικά τις τεχνικές χαμηλής ποιότητας που επηρεάζουν την κατάταξή τους το 2017.

Πρόσφατα είχα την ευκαιρία να επανεξετάσω την συνεχώς διευρυνόμενη τεκμηρίωση "Οδηγίες για Webmaster της Google" .

Παρακάτω είναι ένας κάπως διατεταγμένος πίνακας των κορυφαίων 61 ** ΕΠΙΣΗΜΩΝ ** Οδηγιών Google για τις Κατευθυντήριες Οδηγίες για Webmaster που πρέπει να γνωρίζετε το 2017 Αν θέλετε να εξασφαλίσετε τη μακροπρόθεσμη « υγεία»του ιστότοπού σας στο Google που οδηγεί σε κορυφαίες ταξινομήσεις και πολλά άλλα ΚΙΝΗΣΗ στους ΔΡΟΜΟΥΣ.

Με τα 60 έγγραφα που ακολουθούν, έχω διαχωρίσει αυτή τη σημαντική επερχόμενη αλλαγή στο Google - δηλαδή την πρώτη ευρετηρίαση στο κινητό - που θα είναι πολύ σημαντική στο εγγύς μέλλον και το site σας NEEDS θα πρέπει να προετοιμαστείγια αυτή τη μεγάλη επερχόμενη αλλαγή.

Μόλις διαβάσετε τον παραπάνω σύνδεσμο, δείτε παρακάτω τις πιο σημαντικές οδηγίες κατάταξης ιστότοπων που δημοσιεύει η Google:
 ΤάξηΈγγραφα καθοδήγησης ή υποστήριξης της GoogleΠηγή
1
Οδηγίες για την οικοδόμηση ιστοσελίδων υψηλής ποιότηταςΘέα
2
Βασικές οδηγίες για webmastersΘέα
3
Οδηγός ποιότητας Rater 14 Μαρτίου 2017 (και τα προηγούμενα χρόνια!)Θέα
4
Σχέδια συνδέσεων ΠροειδοποίησηΘέα
5
Disavow Backlinks ΠροειδοποίησηΘέα
6
Προειδοποίηση περιεχομένου αυτόματης δημιουργίαςΘέα
7
Συμβουλές προγραμμάτων θυγατρικώνΘέα
8
Αναφορά ανεπιθύμητων μηνυμάτων, πληρωμένων συνδέσεων ή κακόβουλου λογισμικούΘέα
9
Αιτήματα επανεξέτασηςΘέα
10
Κατάλογος κοινών εγχειριδίωνΘέα
11
Χρησιμοποιήστε rel = "nofollow" για συγκεκριμένους συνδέσμουςΘέα
12
Προσθέτοντας μια τοποθεσία στο GoogleΘέα
13
Συμβουλές συμβουλών συμβατού με το πρόγραμμα περιήγησηςΘέα
14
Δομή διεύθυνσης URLΘέα
15
Μάθετε σχετικά με τους χάρτες ιστοτόπουΘέα
16
Διπλότυπο περιεχόμενοΘέα
17
Χρησιμοποιήστε κανονικές διευθύνσεις URLΘέα
18
Υποδείξτε το περιηγημένο περιεχόμενοΘέα
19
Αλλάξτε τις διευθύνσεις URL σελίδας με 301 ανακατευθύνσειςΘέα
20
Πώς οι Προσφορές Google με το AJAXΘέα
21
Ελέγξτε τους τίτλους και τα αποσπάσματα των σελίδων σαςΘέα
22
Meta ετικέτες που καταλαβαίνει η GoogleΘέα
23
Οδηγίες δημοσίευσης εικόνωνΘέα
24
Βέλτιστες πρακτικές βίντεοΘέα
25
Flash και άλλα αρχεία πολυμέσωνΘέα
26
Μάθετε περισσότερα για τα αρχεία robots.txtΘέα
27
Δημιουργήστε χρήσιμες 404 σελίδεςΘέα
28
Εισαγωγή στα δομημένα δεδομέναΘέα
29
Επισημάνετε τα στοιχεία περιεχομένου σαςΘέα
30
Οδηγίες σχήματοςΘέα
31
Λέξεις-κλειδιά συμπλήρωσης προειδοποιήσεωνΘέα
32
Προειδοποίηση CloakingΘέα
33
Υπέροχη ανακατεύθυνση ΠροειδοποίησηΘέα
34
Κρυφό κείμενο και συνδέσμους προειδοποιήσειςΘέα
35
Προειδοποιήσεις σελίδων εισόδουΘέα
36
Περιεχόμενες προειδοποιήσεις περιεχομένουΘέα
37
Προειδοποιήσεις για κακόβουλη συμπεριφοράΘέα
38
Hacking ΠροειδοποιήσειςΘέα
39
Μετάβαση σε HttpsΘέα
40
Προειδοποιήσεις ανεπιθύμητης αλληλογραφίας που δημιουργούν οι χρήστεςΘέα
41
Κοινωνική μηχανικήΘέα
42
Malware και ανεπιθύμητο λογισμικόΘέα
43
Ανάπτυξη ιστότοπων για κινητάΘέα
44
Υπέροχες ανακατευθύνσεις για κινητάΘέα
45
Ανάπτυξη σελίδων φιλικών προς κινητάΘέα
46
Χρησιμοποιήστε την κεφαλίδα HTTP "Αποδοχή" για κινητάΘέα
47
Χάρτες ιστοτόπου χαρακτηριστικών τηλεφώνουΘέα
48
Πολυπεριφερειακοί και πολύγλωσσοι χώροιΘέα
49
Χρησιμοποιήστε το hreflang για τις γλώσσες και τις περιφερειακές διευθύνσεις URLΘέα
50
Χρησιμοποιήστε χάρτη ιστότοπου για να υποδείξετε εναλλακτική γλώσσαΘέα
51
Ανίχνευση σε τοπικό επίπεδο από την GooglebotΘέα
52
Κατάργηση πληροφοριών από την GoogleΘέα
53
Μετακίνηση του ιστότοπού σας (χωρίς αλλαγές URL)Θέα
54
Μετακίνηση του ιστότοπού σας (αλλαγές URL)Θέα
55
Πώς η Google ανιχνεύει και προβάλλει αποτελέσματαΘέα
56
Κατάταξη στην GoogleΘέα
57
Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησηςΘέα
58
Βήματα σε ένα φιλικό προς το Google ιστότοποΘέα
59
Συνήθεις ερωτήσεις για το WebmasterΘέα
60
Ελέγξτε την απόδοση αναζήτησης του ιστότοπού σαςΘέα
Το Κανάλι Google Webmaster είναι επίσης χρήσιμο να εγγραφείτε .
Αν το κάνατε εδώ, θα πρέπει να διαβάσετε την ανάρτηση Google Panda - η οποία θα κατανοήσει την διαδικασία σας σε υψηλότερο επίπεδο.


Resource https://www.hobo-web.co.uk/seo-tutorial LAST UPDAT
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us