Μέσω display ads μπορείτε να επιτύχετε πολλούς και διαφορετικούς στόχους. Για παράδειγμα, να βρείτε νέους πελάτες ή να κάνετε διάσημα τα προϊόντα σας. Τα display ads έχουν λοιπόν σκοπό να προσελκύσουν την προσοχή των χρηστών του ίντερνετ ακόμα κι όταν αυτοί μπαίνουν από κινητά. Σε αυτήν την περίπτωση ονομάζονται mobile display ads.
Ό,τι κι αν είναι αυτό που επιδιώκετε, τα mobile display ads είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ.
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη.
Σκεφτείτε πρώτα από όλα, όλα αυτά τα διαφορετικά μεγέθη κινητών που υπάρχουν. Μεγάλα και μικρά smartphone, tablet, phablet, smartwatch. Και ποιος ξέρει τι θα κυκλοφορήσει στο μέλλον…
Το μόνο σίγουρο είναι πως μια διαφήμιση, που φαίνεται υπέροχη σε ένα tablet, σε ένα μικρό κινητό δεν φαίνεται πολύ καλά ή είναι περίεργα δυσανάλογη. Από την άλλη, μια διαφήμιση που είναι τέλεια για κινητά, δεν προσελκύει την προσοχή ενός χρήστη tablet.
Αν θέλετε, λοιπόν, τα mobile display ads να είναι επιτυχημένα, θα πρέπει να πειραματιστείτε λίγο.
Προσπαθήστε να βρείτε το σωστό μέγεθος διαφημίσεων, ώστε να ταιριάζουν στις συσκευές που χρησιμοποιεί το κοινό σας. Έτσι, κάθε καμπάνια σας θα αποδίδει περισσότερο.
Αν χρησιμοποιείτε την πλατφόρμα Google AdWords για τις διαφημίσεις σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν την υπηρεσία Ad Gallery, για να δημιουργήσετε επαγγελματικές διαφημίσεις, σε όλα τα σχήματα και μεγέθη.
Το επόμενο ερώτημα είναι:
Πώς θα εντοπίσετε σε ποιους θα απευθύνετε τα mobile display ads;
Mα, με τον ίδιο τρόπο που το κάνετε και για τα display ads σε desktop.
Δηλαδή θα επιλέξετε το κοινό που στοχεύετε με βάση τα ενδιαφερόντα του. Κι αυτό μπορείτε να το κάνετε, είτε χρησιμοποιείτε το AdWords, είτε κάποιο άλλο εργαλείο, όπως το InMobi.
Για παράδειγμα, αν προωθείτε μια εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτων, μπορείτε να στοχεύσετε χρήστες, που κοιτάζουν site για διακοπές στην Ελλάδα.
Στο σημείο αυτό ας δούμε κάτι σημαντικό.
Ένα μοναδικό προτέρημα των κινητών, είναι ότι δεν προβάλλουν τις διαφημίσεις σας μόνο σε άλλα site, αλλά, πάνε κι ένα βήμα παρακάτω: προβάλλουν τις διαφημίσεις σας και σε mobile apps!
Οι χρήστες ασχολούνται πολύ με τα mobile apps τους, άρα σας συμφέρει να εμφανίζεστε εκεί!
Ας το εξηγήσουμε πιο αναλυτικά.
Στο παράδειγμα με την επιχείρηση ενοικίασης αυτοκινήτων, είπαμε ότι τα mobile display ads ιδανικά θα εμφανίζονται σε site για διακοπές στην Ελλάδα, σωστά;
Το ίδιο γίνεται και με τα mobile apps. Μπορείτε να εμφανιστείτε σε συγκεκριμένα mobile apps για διακοπές στην Ελλάδα.
Ας κάνουμε μια μικρή ανακεφαλαίωση.
Τα mobile display ads εξελίσσονται ραγδαία καθώς νέες τεχνολογίες αλλάζουν το τοπίο.
Υπάρχουν πολλά διαφημιστικά εργαλεία, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, όπως το Google AdWords ή το InMobi.
Θέλετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική διαφήμισης για κινητά;
Αν ναι, τότε συμπεριλάβετε σε αυτήν τα mobile display ads και τη διαφήμιση σε mobile apps.
Πειραματιστείτε με διαφορετικές μορφές mobile display ads και βρείτε ποιες έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα για εσάς.
Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/86
Ό,τι κι αν είναι αυτό που επιδιώκετε, τα mobile display ads είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ.
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη.
Σκεφτείτε πρώτα από όλα, όλα αυτά τα διαφορετικά μεγέθη κινητών που υπάρχουν. Μεγάλα και μικρά smartphone, tablet, phablet, smartwatch. Και ποιος ξέρει τι θα κυκλοφορήσει στο μέλλον…
Το μόνο σίγουρο είναι πως μια διαφήμιση, που φαίνεται υπέροχη σε ένα tablet, σε ένα μικρό κινητό δεν φαίνεται πολύ καλά ή είναι περίεργα δυσανάλογη. Από την άλλη, μια διαφήμιση που είναι τέλεια για κινητά, δεν προσελκύει την προσοχή ενός χρήστη tablet.
Αν θέλετε, λοιπόν, τα mobile display ads να είναι επιτυχημένα, θα πρέπει να πειραματιστείτε λίγο.
Προσπαθήστε να βρείτε το σωστό μέγεθος διαφημίσεων, ώστε να ταιριάζουν στις συσκευές που χρησιμοποιεί το κοινό σας. Έτσι, κάθε καμπάνια σας θα αποδίδει περισσότερο.
Αν χρησιμοποιείτε την πλατφόρμα Google AdWords για τις διαφημίσεις σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν την υπηρεσία Ad Gallery, για να δημιουργήσετε επαγγελματικές διαφημίσεις, σε όλα τα σχήματα και μεγέθη.
Το επόμενο ερώτημα είναι:
Πώς θα εντοπίσετε σε ποιους θα απευθύνετε τα mobile display ads;
Mα, με τον ίδιο τρόπο που το κάνετε και για τα display ads σε desktop.
Δηλαδή θα επιλέξετε το κοινό που στοχεύετε με βάση τα ενδιαφερόντα του. Κι αυτό μπορείτε να το κάνετε, είτε χρησιμοποιείτε το AdWords, είτε κάποιο άλλο εργαλείο, όπως το InMobi.
Για παράδειγμα, αν προωθείτε μια εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτων, μπορείτε να στοχεύσετε χρήστες, που κοιτάζουν site για διακοπές στην Ελλάδα.
Στο σημείο αυτό ας δούμε κάτι σημαντικό.
Ένα μοναδικό προτέρημα των κινητών, είναι ότι δεν προβάλλουν τις διαφημίσεις σας μόνο σε άλλα site, αλλά, πάνε κι ένα βήμα παρακάτω: προβάλλουν τις διαφημίσεις σας και σε mobile apps!
Οι χρήστες ασχολούνται πολύ με τα mobile apps τους, άρα σας συμφέρει να εμφανίζεστε εκεί!
Ας το εξηγήσουμε πιο αναλυτικά.
Στο παράδειγμα με την επιχείρηση ενοικίασης αυτοκινήτων, είπαμε ότι τα mobile display ads ιδανικά θα εμφανίζονται σε site για διακοπές στην Ελλάδα, σωστά;
Το ίδιο γίνεται και με τα mobile apps. Μπορείτε να εμφανιστείτε σε συγκεκριμένα mobile apps για διακοπές στην Ελλάδα.
Ας κάνουμε μια μικρή ανακεφαλαίωση.
Τα mobile display ads εξελίσσονται ραγδαία καθώς νέες τεχνολογίες αλλάζουν το τοπίο.
Υπάρχουν πολλά διαφημιστικά εργαλεία, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, όπως το Google AdWords ή το InMobi.
Θέλετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική διαφήμισης για κινητά;
Αν ναι, τότε συμπεριλάβετε σε αυτήν τα mobile display ads και τη διαφήμιση σε mobile apps.
Πειραματιστείτε με διαφορετικές μορφές mobile display ads και βρείτε ποιες έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα για εσάς.
Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/86
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us