Slide show

Καμπάνιες στις μηχανές αναζήτησης για κινητά

Ας συζητήσουμε για τις διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, από κινητές συσκευές.

Πώς μπορείτε να πετύχετε το καλύτερο αποτέλεσμα για την επιχείρησή σας; Ποιες συμβουλές θα σας φανούν χρήσιμες στην πορεία;


Ωραία, λοιπόν, ας αρχίσουμε. Η διαφήμιση στα αποτελέσματα αναζήτησης από κινητές συσκευές μπορεί να βοηθήσει πολλούς στόχους της επιχείρησής σας.


Ίσως προσδοκάτε περισσότερους πελάτες, περισσότερα τηλεφωνήματα ή περισσότερες πωλήσεις.

Πριν ξεκινήσετε, όμως: είναι το site σας φιλικό για κινητά;

Για να συμβεί αυτό πρέπει:
Πρώτον, οι ταχύτητες φόρτωσης να είναι εξαιρετικά γρήγορες. Σε κανέναν δεν αρέσει να περιμένει. Ειδικά δε, στους χρήστες κινητών.

Δεύτερον, το site σας να εμφανίζεται και να λειτουργεί σωστά σε όλους τους τύπους κινητών συσκευών.

Τρίτον, η πλοήγηση να είναι απλή και σαφής. Αυτό σημαίνει μεγάλα, ωραία κουμπιά που μπορεί κανείς να δει και να κλικάρει εύκολα, και όσο το δυνατόν λιγότερα κείμενα για πληκτρολόγηση.

Αν δεν εξασφαλίσετε από την αρχή όλα τα παραπάνω, θα δαπανάτε χρήματα για να στέλνετε τους χρήστες σε ένα site που δεν προσφέρει καλή εμπειρία. Πράγμα που δεν ωφελεί κανέναν. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά εργαλεία που σας βοηθάνε να κάνετε το site σας πιο φιλικό προς κινητά.

Ας προχωρήσουμε.
Υποθέτουμε ότι έχετε κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες και το site σας είναι φιλικό προς κινητά και πανέτοιμο να δεχθεί μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Φυσικά θα χρειαστεί να επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά που θα ενεργοποιούν τις διαφημίσεις σας. Να θυμάστε, ότι η αναζήτηση από κινητά συχνά δεν είναι ίδια με την αναζήτηση από υπολογιστές. Οι χρήστες είναι πιθανότερο να πληκτρολογούν πιο σύντομους, πιο απλούς όρους. Θέλετε ένα παράδειγμα;

Κάποιος που πληκτρολογεί από το σπίτι του μπορεί να γράψει “εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτων συμφέρουσες τιμές” ενώ όταν πληκτρολογεί από το κινητό του μπορεί να γράψει “φτηνή ενοικίαση αυτοκινήτου”.

Πώς μπορείτε, λοιπόν, να βρείτε ποιοι όροι αναζήτησης συνηθίζονται στα κινητά; Υπάρχουν ειδικά εργαλεία όπως το Keyword Planner της Google ή το Keyword Research Tool του Bing

Ερευνήστε μια λέξη-κλειδί που σας ενδιαφέρει και θα δείτε τι ποσοστό από τις αναζητήσεις αυτής της λέξης-κλειδί προέρχεται από κινητές συσκευές.

Αφιερώστε λίγο χρόνο για να βρείτε τις πιο συναφείς με την επιχείρησή σας λέξεις-κλειδιά που πληκτρολογούν οι χρήστες κινητών.

Τώρα, ας ασχοληθούμε με τις ίδιες τις διαφημίσεις σας. Οι χρήστες που πραγματοποιούν αναζήτηση σε κινητά συχνά προχωρούν σε αγορές ή κρατήσεις. Ένας χρήστης που πραγματοποιεί αναζήτηση για “φτηνή ενοικίαση αυτοκινήτου” στο κινητό του, πιθανότατα δεν ψάχνει έτσι τυχαία. Χρειάζεται να νοικιάσει ένα αυτοκίνητο και μάλιστα άμεσα!

Για αυτό, φροντίστε η διαφήμισή σας να εστιάζει σε ό,τι αναζητά ο δυνητικός πελάτης σας. Αν κάποιος αναζητά βαν για 6 επιβάτες, μην του προβάλλετε διαφήμιση για μικρά αυτοκίνητα. Αντιθέτως, προβάλλετε μια διαφήμιση που να λέει ότι μπορεί να βρει σε εσάς ετοιμοπαράδοτο το βαν που αναζητά. Θα τη δει και θα ξέρει ότι προσφέρετε αυτό που ψάχνει!

Έως τώρα, έχουμε πει τα εξής:
το site σας πρέπει να είναι φιλικό προς κινητά,
πρέπει να βρείτε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά,
και πρέπει να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας ανάλογα.

Τώρα, ας δούμε κάποιες ακόμα συμβουλές.

Αν έχετε δημιουργήσει διαφημίσεις αναζήτησης που στοχεύουν σε κινητά, βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες τους θα τις δουν.

Κι αν δεν θέλετε οι διαφημίσεις σας να εμφανίζονται και σε χρήστες που πραγματοποιούν αναζήτηση σε υπολογιστές τότε ρυθμίστε τες ανάλογα. Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google και το Bing σας δίνουν τη δυνατότητα να ορίσετε συγκεκριμένες διαφημίσεις να εμφανίζονται μόνο σε κινητά.

Και μια τελευταία συμβουλή. Οι χρήστες κινητών συμπεριφέρονται διαφορετικά από τους χρήστες υπολογιστών και αυτό πρέπει πάντα να το λαμβάνετε υπόψη σας πριν ξεκινήσετε διαφήμιση. Ας υποθέσουμε ότι πραγματοποιείτε μια διαφημιστική καμπάνια με στόχο τη συμπλήρωση μιας αίτησης για newsletter, που πάει πολύ καλά. Όταν, όμως, ελέγχετε το Analytics, παρατηρείτε ότι οι περισσότεροι που συμπλήρωσαν τη φόρμα είχαν μπει από υπολογιστή. Λογικό ακούγεται.

Σε αυτή τη περίπτωση κάντε "προσαρμογή προσφοράς" ή “bid adjustment”, δηλαδή χαμηλώστε το ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για να εμφανιστεί η διαφήμιση σας σε κινητά. Έτσι διασφαλίζετε ότι αξιοποιείτε τα χρήματά σας με τον καλύτερο τρόπο.

Είδαμε αρκετές τεχνικές σχετικά με το πώς οι διαφημίσεις αναζήτησης θα έχουν καλή απόδοση σε κινητά.

  • Να θυμάστε ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό το site σας να είναι φιλικό προς κινητά.
  • Να αναζητάτε λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας από τα κινητά τους.
  • Να φροντίζετε οι διαφημίσεις σας να είναι σαφείς.
  • Και μην ξεχνάτε να αξιοποιείτε τις ειδικές λειτουργίες που παρέχονται για τις διαφημιστικές σας καμπάνιες.


Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/85
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us