Οι επιχειρήσεις το γνωρίζουν καλά αυτό! Και πρέπει να κάνουν τα πάντα για να προσεγγίσουν πελάτες. Πού; Μα πού αλλού; Στα κινητά τους, μέσω διαφημίσεων για κινητά.
Σε αυτό το βίντεο λοιπόν, θα συζητήσουμε για ό,τι πρέπει να ξέρετε, όταν κάνετε διαφήμιση σε κινητά.
Πάμε να δούμε τι θα πετύχετε;
Πρώτον: Θα λάβετε περισσότερα τηλεφωνήματα από πιθανούς πελάτες, για να πάρουν κάποια πληροφορία.
Δεύτερον: Θα μπουν περισσότερα άτομα στο κατάστημα ή το site σας.
Kαι τέλος, οι διαφημίσεις σε κινητά μπορούν να παρακινήσουν περισσότερους χρήστες να ‘’κατεβάσουν’’ το app σας!
Ενδιαφέροντα όλα αυτά, δε νομίζετε; Και που να ακούσετε τη συνέχεια!
Οι διαφημίσεις για κινητά σάς προσφέρουν πολλές μοναδικές ευκαιρίες να συνδεθείτε με χρήστες τη σωστή στιγμή! Για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε πελάτες με βάση τη γεωγραφική τους θέση. Ή να τους διευκολύνετε πολύ τη ζωή βάζοντας το κουμπί "κλικ για κλήση".
Και μην ξεχνάτε: το τι είδους διαφήμιση θα κάνετε, εξαρτάται πρώτον από το κοινό σας και δεύτερον από τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Ας πούμε ότι ξεκινήσατε διαφήμιση. Πού θα εμφανιστείτε σ’ ένα κινητό;
Καταρχάς, το site σας μπορεί να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μπορείτε, επίσης, να εμφανίσετε διαφήμιση, όταν οι χρήστες αναζητούν λέξεις-κλειδιά, που σχετίζονται με την επιχείρηση ή τον κλάδο σας.
Η εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτων στη Μυτιλήνη στοχεύει τουρίστες που επισκέπτονται το νησί. Η διαφήμιση μπορεί να εμφανιστεί, όταν οι χρήστες αναζητήσουν όρους, όπως: ‘’ενοικίαση αυτοκινήτου κοντά μου’’ ή “ενοικίαση αυτοκινήτου στη Μυτιλήνη’’.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Επικεντρωθείτε σε σύντομες λέξεις-κλειδιά και φράσεις, για τις οποίες μπορεί να πραγματοποιήσουν αναζήτηση οι χρήστες από κινητά.
Προχωράμε. Εκτός από διαφήμιση στη σελίδα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, υπάρχουν και άλλες διαφημίσεις, που τις λέμε διαφημίσεις προβολής ή display ads. Οι διαφημίσεις προβολής, όπως τα banner, εμφανίζονται με μορφή κειμένου, εικόνας ή βίντεο και ο χρήστης τις συναντά σε διάφορα site που επισκέπτεται.
Οι διαφημίσεις για κινητά, είναι μικρές. Για αυτό θα πρέπει να έχουν δυνατό, σύντομο μήνυμα και μια σαφή προτροπή για δράση.
Ένα άλλο μέρος, όπου μπορείτε να διαφημιστείτε, είναι τα apps άλλων επιχειρήσεων. Για παράδειγμα, υπάρχουν apps με πληροφορίες τηλεφωνικού διαδικτυακού καταλόγου ή apps με ταξιδιωτικές κριτικές. Δεν ακούγεται ιδανικό να διαφημιστείτε σε αυτά;
Τα οφέλη από τη διαφήμιση στα κινητά είναι πολλά, όμως αρκετά είναι και τα σημεία που θα πρέπει να προσέξετε, προτού επενδύσετε τα χρήματά σας.
Σημείο πρώτο:
Το να έχετε πολύ ελκυστικά διαφημιστικά μηνύματα είναι σημαντικό. Αλλά εξίσου σημαντικό είναι το site σας να είναι φιλικό προς κινητά. Διαφορετικά οι διαφημίσεις σας στο Google ή το Facebook μπορεί να αποτύχουν. Ναι μεν θα στέλνουν τους χρήστες στο site σας, αλλά αν δεν έχουν εκεί μια καλή εμπειρία, θα βγουν αμέσως.
Σημείο δεύτερο που θέλει προσοχή. Όλα τα κινητά δεν είναι ίδια! Ένα χρήσιμο κόλπο, λοιπόν, είναι η προσαρμογή των διαφημίσεων σας ώστε να εμφανίζονται σωστά σε διάφορες οθόνες.
Ένας τρόπος να το πετύχετε είναι να χρησιμοποιείτε σύντομα, σαφή κείμενα στις διαφημίσεις σας. Επίσης, πολύ χρήσιμες θα σας φανούν και οι λεγόμενες "επεκτάσεις διαφημίσεων" ή “ad extensions”. Οι "επεκτάσεις διαφημίσεων" είναι τα κουτάκια που λένε “κλικ για κλήση” ή “ κάντε κλικ για οδηγίες”. Και αλλάζουν αυτόματα μέγεθος, ώστε να προσαρμόζονται καλύτερα σε οποιαδήποτε συσκευή.
Αυτές είναι, λοιπόν, οι διαφημίσεις στα κινητά.
Να θυμάστε:
Στις μέρες μας, οι χρήστες χρησιμοποιούν τα κινητά τους περισσότερο από ποτέ. Για αυτό πρέπει να τους προσεγγίσετε εκεί. Πώς; Διαφημιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης, σε άλλα sites, σε social media ή ακόμα και σε apps τρίτων.
Μείνετε μαζί μας για να δούμε στα επόμενα βίντεο πιο αναλυτικά τον κόσμο της διαφήμισης για κινητά.
https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/84
Πάμε να δούμε τι θα πετύχετε;
Πρώτον: Θα λάβετε περισσότερα τηλεφωνήματα από πιθανούς πελάτες, για να πάρουν κάποια πληροφορία.
Δεύτερον: Θα μπουν περισσότερα άτομα στο κατάστημα ή το site σας.
Kαι τέλος, οι διαφημίσεις σε κινητά μπορούν να παρακινήσουν περισσότερους χρήστες να ‘’κατεβάσουν’’ το app σας!
Ενδιαφέροντα όλα αυτά, δε νομίζετε; Και που να ακούσετε τη συνέχεια!
Οι διαφημίσεις για κινητά σάς προσφέρουν πολλές μοναδικές ευκαιρίες να συνδεθείτε με χρήστες τη σωστή στιγμή! Για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε πελάτες με βάση τη γεωγραφική τους θέση. Ή να τους διευκολύνετε πολύ τη ζωή βάζοντας το κουμπί "κλικ για κλήση".
Και μην ξεχνάτε: το τι είδους διαφήμιση θα κάνετε, εξαρτάται πρώτον από το κοινό σας και δεύτερον από τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Ας πούμε ότι ξεκινήσατε διαφήμιση. Πού θα εμφανιστείτε σ’ ένα κινητό;
Καταρχάς, το site σας μπορεί να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μπορείτε, επίσης, να εμφανίσετε διαφήμιση, όταν οι χρήστες αναζητούν λέξεις-κλειδιά, που σχετίζονται με την επιχείρηση ή τον κλάδο σας.
Η εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτων στη Μυτιλήνη στοχεύει τουρίστες που επισκέπτονται το νησί. Η διαφήμιση μπορεί να εμφανιστεί, όταν οι χρήστες αναζητήσουν όρους, όπως: ‘’ενοικίαση αυτοκινήτου κοντά μου’’ ή “ενοικίαση αυτοκινήτου στη Μυτιλήνη’’.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Επικεντρωθείτε σε σύντομες λέξεις-κλειδιά και φράσεις, για τις οποίες μπορεί να πραγματοποιήσουν αναζήτηση οι χρήστες από κινητά.
Προχωράμε. Εκτός από διαφήμιση στη σελίδα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, υπάρχουν και άλλες διαφημίσεις, που τις λέμε διαφημίσεις προβολής ή display ads. Οι διαφημίσεις προβολής, όπως τα banner, εμφανίζονται με μορφή κειμένου, εικόνας ή βίντεο και ο χρήστης τις συναντά σε διάφορα site που επισκέπτεται.
Οι διαφημίσεις για κινητά, είναι μικρές. Για αυτό θα πρέπει να έχουν δυνατό, σύντομο μήνυμα και μια σαφή προτροπή για δράση.
Ένα άλλο μέρος, όπου μπορείτε να διαφημιστείτε, είναι τα apps άλλων επιχειρήσεων. Για παράδειγμα, υπάρχουν apps με πληροφορίες τηλεφωνικού διαδικτυακού καταλόγου ή apps με ταξιδιωτικές κριτικές. Δεν ακούγεται ιδανικό να διαφημιστείτε σε αυτά;
Τα οφέλη από τη διαφήμιση στα κινητά είναι πολλά, όμως αρκετά είναι και τα σημεία που θα πρέπει να προσέξετε, προτού επενδύσετε τα χρήματά σας.
Σημείο πρώτο:
Το να έχετε πολύ ελκυστικά διαφημιστικά μηνύματα είναι σημαντικό. Αλλά εξίσου σημαντικό είναι το site σας να είναι φιλικό προς κινητά. Διαφορετικά οι διαφημίσεις σας στο Google ή το Facebook μπορεί να αποτύχουν. Ναι μεν θα στέλνουν τους χρήστες στο site σας, αλλά αν δεν έχουν εκεί μια καλή εμπειρία, θα βγουν αμέσως.
Σημείο δεύτερο που θέλει προσοχή. Όλα τα κινητά δεν είναι ίδια! Ένα χρήσιμο κόλπο, λοιπόν, είναι η προσαρμογή των διαφημίσεων σας ώστε να εμφανίζονται σωστά σε διάφορες οθόνες.
Ένας τρόπος να το πετύχετε είναι να χρησιμοποιείτε σύντομα, σαφή κείμενα στις διαφημίσεις σας. Επίσης, πολύ χρήσιμες θα σας φανούν και οι λεγόμενες "επεκτάσεις διαφημίσεων" ή “ad extensions”. Οι "επεκτάσεις διαφημίσεων" είναι τα κουτάκια που λένε “κλικ για κλήση” ή “ κάντε κλικ για οδηγίες”. Και αλλάζουν αυτόματα μέγεθος, ώστε να προσαρμόζονται καλύτερα σε οποιαδήποτε συσκευή.
Αυτές είναι, λοιπόν, οι διαφημίσεις στα κινητά.
Να θυμάστε:
Στις μέρες μας, οι χρήστες χρησιμοποιούν τα κινητά τους περισσότερο από ποτέ. Για αυτό πρέπει να τους προσεγγίσετε εκεί. Πώς; Διαφημιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης, σε άλλα sites, σε social media ή ακόμα και σε apps τρίτων.
Μείνετε μαζί μας για να δούμε στα επόμενα βίντεο πιο αναλυτικά τον κόσμο της διαφήμισης για κινητά.
https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/84
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us