Slide show

Αποτελεσματικά μηνύματα email marketing

Λοιπόν, ας υποθέσουμε ότι έχετε εγγραφεί σε μια υπηρεσία email μάρκετινγκ και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την πρώτη σας καμπάνια. 

Πώς θα τραβήξετε την προσοχή των πελατών σας;
Και πώς θα διατηρήσετε την προσοχή και το ενδιαφέρον τους;

Ας πούμε ότι έχετε ένα γραφείο που διοργανώνει εκδρομές. Έχετε συλλέξει ονόματα, διευθύνσεις email και "τύπους εκδρομών" για πελάτες. Και, τώρα, είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε την πρώτη σας καμπάνια.

Δηλαδή, θέλετε να στείλετε ένα email με αποδέκτες όσους έχουν ήδη λάβει μέρος στις εκδρομές σας για να τους ενημερώσετε σχετικά με καινούργιες εκδρομές που προσφέρετε.
Αλλά, για να διαβάσουν οι πελάτες το μήνυμα σας, πρέπει πρώτα να τους κάνετε να το ανοίξουν.

Το θέμα εδώ είναι να κάνετε καλή πρώτη εντύπωση. Αναλογιστείτε πώς σκέφτονται οι πελάτες όταν κοιτάζουν τα εισερχόμενα email τους. Το μήνυμά σας έχει το κάτι που να τους κάνει να θέλουν να το ανοίξουν;

Οι χρήστες βλέπουν πρώτα δύο πράγματα: 
Το όνομα του αποστολέα και το θέμα του email.
Φροντίστε το όνομα του αποστολέα να δείχνει σαφώς ότι προέρχεται από την επιχείρησή σας. 
Είναι πιο πιθανό οι χρήστες να ανοίξουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από κάποιον που αναγνωρίζουν και εμπιστεύονται.
Όμως τελικά είναι το “θέμα” που θα κρίνει την επιτυχία ή την αποτυχία της καμπάνιας σας. Ένα καλογραμμένο, σαφές θέμα θα κάνει τους χρήστες να το ανοίξουν. Ένα κακοδιατυπωμένο θέμα είναι πολύ πιθανό να σημαίνει ότι το email θα διαγραφεί ή ακόμα χειρότερα θα παγιδευτεί στα φίλτρα.

Το θέμα πρέπει να είναι ουσιώδες και απλό. Το πολύ έως 10 λέξεις.

Μπορείτε ακόμα να εξατομικεύσετε ή να περιορίσετε γεωγραφικά το θέμα. 
Για παράδειγμα, "Πέτρο, έρχεσαι εκδρομή στην Επίδαυρο?"
Τι πρέπει να αποφύγετε στο θέμα? Λέξεις όπως "δωρεάν", "τοις εκατό έκπτωση", "υπενθύμιση" και "ειδικές προσφορές", καθώς και το σύμβολο του ευρώ ή θαυμαστικά. 
Όλα αυτά ενεργοποιούν τα φίλτρα για spam email και το μήνυμά σας θα καταλήξει στα σκουπίδια. 

Λοιπόν, έχετε τραβήξει την προσοχή των πελατών σας και άνοιξαν το email σας. 
Συγχαρητήρια! Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.

Σε αυτό το σημείο, να θυμάστε πόσο πολυάσχολοι είναι οι πελάτες σας και πόσα ακόμα email λαμβάνουν κάθε ημέρα. Ακόμα κι αν έχετε συντάξει το πιο ενδιαφέρον μήνυμα του κόσμου, πιθανότατα απλώς θα προβούν σε μια γρήγορη ανάγνωση. Για αυτό, μπείτε κατευθείαν στο ζητούμενο.

Οι παράγραφοι θα πρέπει να είναι σύντομες, από μία έως τρεις προτάσεις, και να εστιάζουν σε μία ιδέα. Μπορείτε πάντα να παρέχετε links, δηλαδή συνδέσμους που αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορεί να κλικάρει πάνω τους και να μεταφερθεί στην ιστοσελίδα σας για περισσότερες πληροφορίες.

Μπορεί στην ιστοσελίδα σας να χρησιμοποιείτε πιο επίσημη γλώσσα αλλά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να έχουν ένα πιο φιλικό και καθημερινό ύφος.

Τα links μπορούν να παροτρύνουν τους παραλήπτες να κάνουν κλικ σε προσφορές ώστε να οδηγηθούν στην ιστοσελίδα σας.

Χρησιμοποιείτε bold γραμματοσειρά για να τονίσετε κάτι σημαντικό.

Υπάρχει και κάτι τελευταίο που θα είναι καλό να συμπεριλάβετε. Στο τέλος του email βάλτε links που να δίνουν τη δυνατότητα στους παραλήπτες να καταργήσουν την εγγραφή, να αλλάξουν τις προτιμήσεις email ή να ενημερώσουν τα στοιχεία τους.

Το να μπορεί ένας παραλήπτης να ζητήσει να μην λαμβάνει τα email σας δεν είναι μόνο καλή εξυπηρέτηση πελατών, αλλά σε πολλές χώρες απαιτείται και από τη νομοθεσία.

Να θυμάστε, λοιπόν: Αφιερώστε χρόνο για να βρείτε ένα σύντομο και δυνατό θέμα. Συντάξτε περιεκτικό περιεχόμενο με διασκεδαστικό και ελκυστικό ύφος. Συμπεριλάβετε χρήσιμα links που θα βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών σας και πιθανότατα θα οδηγήσουν σε κρατήσεις.

Κάθε καμπάνια email μάρκετινγκ θα σας διδάξει περισσότερα σχετικά με το τι έχει αποτέλεσμα και τι όχι κι έτσι με τον καιρό, θα μπορείτε να δημιουργείτε καλύτερες καμπάνιες για τους πελάτες σας.

Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/38



Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ


istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us