Οι υπηρεσίες email μάρκετινγκ έχουν ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά.
Το πρώτο είναι μια βάση δεδομένων με επαφές, στην οποία αποθηκεύονται τα στοιχεία των πελατών σας. Τα περισσότερα προγράμματα σας δίνουν τη δυνατότητα πέραν του email να συμπεριλάβετε πρόσθετα στοιχεία, όπως το όνομα, την ταχυδρομική διεύθυνση και άλλες πληροφορίες.
Αρχίστε να δημιουργείτε τη βάση δεδομένων email προσθέτοντας τα δεδομένα πελατών που έχετε ήδη στη διάθεσή σας. Τις περισσότερες φορές έχετε τη δυνατότητα να ανεβάσετε δεδομένα από ένα excel, μια πολύ χρήσιμη λειτουργία αν θέλετε να συμπεριλάβετε πολλές πληροφορίες.
Στη συνέχεια, θέλετε να δώσετε τη δυνατότητα στους χρήστες να εγγράφονται αλλά και να καταργούν την εγγραφή τους μόνοι τους. Για αυτό υπάρχει μια ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής, την οποία μπορείτε να προσθέσετε στο site σας, αντιγράφοντας ένα μικρό τμήμα κώδικα. Στη συνέχεια, οι επισκέπτες μπορούν να υποβάλουν αυτήν τη φόρμα για να εγγραφούν και να λαμβάνουν τα email σας. Ακολούθως, αυτά τα δεδομένα μεταφέρονται αυτόματα στη βάση δεδομένων των επαφών σας.
Κάτι που θα πρέπει να θυμάστε:
Αυτές οι φόρμες συνήθως έχουν και δυνατότητα προσαρμογής, συνεπώς μπορείτε να ζητάτε συγκεκριμένες πληροφορίες πελατών, όπως για παράδειγμα τη χώρα διαμονής τους. Ωστόσο, η ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής θα πρέπει να είναι σύντομη και να συμπληρώνεται εύκολα.
Αν έχετε πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες, μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να τους ταξινομήσετε σε λίστες. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι εργάζεστε σε ένα γραφείο που διοργανώνει εκδρομές. Αν γνωρίζετε ότι μια ομάδα πελατών ενδιαφέρεται για εκδρομές σε αρχαιολογικούς χώρους, μπορείτε να τους ομαδοποιήσετε σε μια λίστα "Αρχαιολογικοί χώροι" και να τους στέλνετε προσφορές για αντίστοιχες εκδρομές. Ενώ πελάτες που ενδιαφέρονται για εκδρομές σε city break προορισμούς θα είναι στη λίστα "City-Break" και θα λαμβάνουν διαφορετικές προσφορές. Όσο περισσότερες πληροφορίες έχετε για τους πελάτες σας, τόσο πιο στοχευμένα μπορούν να είναι τα email σας.
Τώρα που έχετε μια βάση δεδομένων, ας σκεφτούμε το κείμενο των email. Για αρχή, δημιουργήσετε ένα πρότυπο που να ταιριάζει στην επωνυμία σας και μπορείτε να το χρησιμοποιείτε ξανά και ξανά στις καμπάνιες σας.
Να θυμάστε ότι πολλοί διαβάζουν τα email στα κινητά τους, για αυτό φροντίστε να εμφανίζονται σωστά στα κινητά. Πολλές υπηρεσίες email μάρκετινγκ δίνουν τη δυνατότητα προεπισκόπησης των μηνυμάτων σας σε διάφορες συσκευές πριν τα στείλετε.
Μια ακόμα πολύ καλή λειτουργία που θα πρέπει να γνωρίζετε είναι η δυνατότητα να προγραμματίζετε πότε θα σταλούν τα email. Μπορείτε να τα στείλετε αμέσως ή να επιλέξετε μια άλλη ημέρα και ώρα.
Σημαντικό είναι επίσης να μετράτε πόσοι και πότε διαβάζουν τα emails.
Μπορεί έτσι να διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι πελάτες σας ανοίγουν τα μηνύματά τους τη Δευτέρα το πρωί οπότε να στέλνετε μελλοντικά μηνύματα αυτή την ημέρα και ώρα.
Οι υπηρεσίες email μάρκετινγκ μας δείχνουν επίσης ποιος κάνει κλικ στα links των μηνυμάτων σας. Αυτά τα links οδηγούν σε συγκεκριμένες σελίδες του site σας και μπορείτε, στη συνέχεια, να παρακολουθήσετε τι κάνουν οι χρήστες αφού μπουν.
Για παράδειγμα, αν διαβάζουν κάποιο άρθρο ή πραγματοποιούν μια κράτηση.
Καθώς μαθαίνετε τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των πελατών σας, μπορείτε στη συνέχεια να στέλνετε συγκεκριμένα μηνύματα, με εξατομικευμένο περιεχόμενο σε διαφορετικά άτομα της βάσης των δεδομένων σας.
Θυμάστε τις ομάδες “αρχαιολογικοί χώροι” και “city-break” που δημιουργήσατε; Στοχεύοντας κάθε ομάδα με ένα εξατομικευμένο email, αυξάνονται οι πιθανότητες όχι μόνο να διαβάσουν το μήνυμα, αλλά και να κάνουν κλικ για να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας.
Όπως βλέπετε, όλες αυτές οι υπηρεσίες email μάρκετινγκ μπορούν να διευκολύνουν πολύ τη λειτουργία μίας επιτυχημένης email καμπάνιας.
Στη συνέχεια, θα εξερευνήσουμε πώς να συντάσσετε ελκυστικά email και πώς να διαχειρίζεστε καλύτερα την καμπάνια σας
Πηγή: https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/37
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us