Σε αυτό το μάθημα θα δούμε πόσο ωφέλιμο είναι να κατανοείτε την αποτελεσματικότητα των emails καθώς και κάποια στοιχεία μετρήσεων που μπορούν να σας βοηθήσουν με τις μελλοντικές σας καμπάνιες.
Πρώτα, ας δούμε γιατί οι μετρήσεις των emails αποτελούν ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ;
Ας φανταστούμε ότι είστε ιδιοκτήτης ενός petshop και έχετε συγκεντρώσει μια μεγάλη λίστα με emails από ενδιαφερόμενους πελάτες.Από τα στατιστικά της πλατφόρμας email που χρησιμοποιείτε, μπορείτε να δείτε πόσα άτομα οδηγήθηκαν στο site κλικάροντας στο email σας, ή πόσοι ακολούθησαν κάτι που τους προτείνατε να κάνουν π.χ. να ψωνίσουν από το site με εκπτωτικό κωδικό.
Λαμβάνοντας αποφάσεις βάσει τέτοιων στοιχείων θα σας δώσει υψηλότερα ποσοστά μετατροπών και θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις μελλοντικές σας καμπάνιες.
Με λίγα λόγια, το να μελετάτε τις στατιστικές μετρήσεις των email σας είναι πολύ ωφέλιμο. Όμως τι πληροφορίες μπορούν να σας προσφέρουν οι μεμονωμένες μετρήσεις; Ας ρίξουμε μια ματιά σε πέντε χρήσιμες μετρήσεις των email:
Το Ποσοστό Aνοίγματος μια καμπάνιας είναι με απλά λόγια, η αναλογία των ατόμων που άνοιξαν το email προς τα άτομα που συνολικά το έλαβαν. Αυτή η μέτρηση είναι χρήσιμη γιατί σας δείχνει πόσο αποτελεσματικός ήταν ο τίτλος του email σας. Αν για παράδειγμα ένα μήνυμα με τίτλο "Τι αγαπάμε στα κατοικίδιά μας" καταφέρει υψηλότερο ποσοστό ανοίγματος από το "Εκπτώσεις και προσφορές στις σκυλοτροφές", αυτό σημαίνει πως το κοινό σας προτιμά emails που του δίνουν πληροφορίες για τη ζωή του με τα ζώα παρά προωθητικό υλικό.
Αφού μάθετε πόσα άτομα άνοιξαν το email σας, ρίξτε μια ματιά στο ποσοστό Click Through Rate ή CTR . Αυτό θα σας δώσει μια σημαντική πληροφορία για την επιτυχία της καμπάνιας σας, δηλαδή το ποσοστό ατόμων που κλίκαραν τα links για το site σας από κάθε email που ανοίχτηκε.
Το ποσοστό Click to Open συγκρίνει το συνολικό αριθμό κλικ σε σχέση με τα emails που ανοίχτηκαν και σας δίνει μία πιο ρεαλιστική εικόνα για το ενδιαφέρον του κοινού. 'Ετσι, αν όχι μόνο άνοιξαν το email σας αλλά και κλίκαραν σε κάποιο link, αυτό θα πει ότι κάτι κάνατε σωστά!
Άλλη μία χρήσιμη μέτρηση είναι το Ποσοστό Μετατροπών. Έστω ότι διαφημίζετε μέσω email ένα δωρεάν σεμινάριο grooming που οργανώνετε. Το ποσοστό μετατροπών δείχνει πόσα από τα άτομα που στείλατε το email, μετατράπηκαν σε "πελάτες" και δήλωσαν συμμετοχή.
Μερικές φορές, όταν στέλνετε emails επιστρέφουν πίσω. Το Ποσοστό Επιστροφής δείχνει πόσα emails δεν κατάφεραν να παραδοθούν σε συνδρομητές και επέστρεψαν πίσω. Υπάρχουν δύο είδη ανεπιτυχούς αποστολής:
Προσωρινή αποτυχία αποστολής: Τα emails επιστρέφονται λόγω πληρότητας του φακέλου εισερχομένων ή μικρής χωρητικότητας του server του παραλήπτη.
Οριστική αποτυχία αποστολής: Είτε τα emails έχουν μπλοκαριστεί είτε χρησιμοποιείτε λάθος διεύθυνση. Μελετώντας τις οριστικές αποτυχίες κάθε καμπάνιας βλέπετε ποιες διευθύνσεις πρέπει να αφαιρέσετε για να μη χάνετε χρόνο στην επόμενη καμπάνια.
Εξετάζοντας τις μετρήσεις και τις πληροφορίες που σας δίνουν, καταλαβαίνετε τι δουλεύει και τι όχι. Το επόμενο βήμα είναι, βάσει αυτών, να προσαρμόσετε τις επόμενες καμπάνιες, είτε βελτιώνοντας τους τίτλους των emails, είτε το περιεχόμενό τους, είτε εκκαθαρίζοντας τη λίστα παραληπτών.
Είδαμε λοιπόν μερικές μετρήσεις που θα σας βοηθήσουν να αντλήσετε χρήσιμες πληροφορίες για τις καμπάνιες σας. Μελετήστε τις μετρήσεις από το τελευταίο email που στείλατε. Ποιες πληροφορίες σας δίνουν;
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/dash
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να της χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us