Slide show

Υπάρχου πολύ περισσότερα να κανετε για την επιχείρησή σας απο τα σκρολάρετε με τις ώρες στην οθόνη του Facebook

ΑΜΕΣΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ


Γράψτε περιεχόμενο , φτιάξτε blog, γράψτε άρθρα
Ολοι λένε οτι το περιεχόμενό σας είναι, προφανώς, ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του ιστοτόπου σας. το να κοινοποιήσετε periex;omeno άλλου στο facebok δεν σας κάνει αρθρογράφο αλλά κοινοποιητή.
Το μακρύ και ενημερωτικό περιεχόμενο παίρνει περισσότερες μετοχές των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και κερδίζει backlinks από πιο έγκυρους τομείς. Το τρομερό περιεχόμενο σας βοηθά να αποκτήσετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι ιστότοποι με άρθρα μακράς διάρκειας άνω των 2.000 λέξεων τείνουν να κατατάσσονται υψηλότερα στην Google. Δημοσιεύοντας δημοσιεύσεις που απαιτούν πολύ χρόνο (ή χρήματα), γι αυτό προσπαθήστε να βρείτε το τέλειο μείγμα ποιότητας και ποσότητας όταν πρόκειται για post postπεριεχόμενο. Διαβάστε 4 σημαντικές μετρήσεις που πρέπει να κοιτάτε στο Content Marketing.

 

Το μέσο περιεχόμενο δεν είναι αρκετό. Τα άρθρα σας πρέπει να ξεχωρίζουν ως τα καλύτερα της εξειδικευμένης θέσης και να αξίζουν να κατατάσσονται υψηλά στο Google. Το μοναδικό περιεχόμενο θα αυξήσει το Page Authority της ιστοσελίδας σας.

Αναλύστε τι έχουν γράψει άλλοι σχετικά με το θέμα σας και κάνετε ό, τι μπορείτε για να κάνετε τα άρθρα σας ακόμα καλύτερα. Να είστε η πρώτη επιλογή στο ερώτημα του χρήστη.
Το ποιοτικό περιεχόμενο θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα του κοινού σας και θα σας δώσει μια ποικιλία λύσεων που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς. Θα πρέπει να υπάρχει κάτι χρήσιμο για κάθε πιθανό αναγνώστη.
Σκεφτείτε τους αναγνώστες σας και τι περιμένουν να μάθουν από το περιεχόμενό σας. Δώστε συμβουλές που μπορούν να υποβληθούν σε ενέργεια και μπορούν να εφαρμοστούν γρήγορα
Είναι επίσης σημαντικό να αλληλεπιδράσετε με τους αναγνώστες σας και να τους ζητήσετε να συμμετάσχουν στο άρθρο αφήνοντας σχόλια. Εάν το περιεχόμενό σας εκτιμάται καλά, θα προσελκύσει φυσικά μετοχές κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και backlinks.



Γίνετε αρθρογράφοι Blogeer
Πριν αρχίσετε ακόμη να σκέφτεστε ότι to guest blogging είναι νεκρό και δεν έχει μέλλον, STOP !!! Αυτό είναι ψευδές. Τοguest blogging είναι ακόμα ζωντανό! Και παρακάτω σας το εξηγώ το γιατί :
Αυτό που είναι νεκρό και πρόκειται να είναι όλο και λιγότερο πολύτιμο είναι τα guest posts σε ιστοσελίδες πολύ χαμηλής ποιότητας. Η συνεισφορά των επισκεπτών είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης του ιστότοπού σας. Μπορείτε να οδηγήσετε επισκεψιμότητα παραπομπών από ιστότοπους σχετικούς με τη δική σας και να προσελκύσετε νέους επισκέπτες που μοιράζονται παρόμοια ενδιαφέροντα με τα δικά σας. 
Πάντα να συμπεριλαμβάνετε το Twitter,Facebook, Instagram σας στο βιογραφικό του συγγραφέα για να βοηθήσετε τους αναγνώστες να σας ακολουθήσουν εύκολα ή να έρθουν σε επαφή μαζί σας.
Μην φτιάχνετε backlinks χαμηλής ποιότητας και να κυνηγάτε κυρίως μόνο ΣΤΡΑΤΗΓΗΚΑ backlinks.
Το περιεχόμενο της ανάρτησης του επισκέπτη πρέπει να είναι τουλάχιστον τόσο καλό όσο τα άρθρα που γράφετε για τον ιστότοπό σας. Πρόκειται για την ευκαιρία να φτιάξετε το όνομά σας μπροστά σε ένα νέο πλήθος, οπότε πρέπει να εντυπωσιάσετε.Γράψτε guest posts για ιστότοπους που είναι καλά εδραιωμένοι και έχουν καλή φήμη. Ένας γενικός κανόνας είναι να μην γράφετε για ιστότοπους που έχουν χαμηλότερη ποιότητα από τον ιστότοπό σας.



Συμμετέχετε σε ομάδες Facebook
Μην περιορίζετε τον εαυτό σας στην προώθηση της ιστοσελίδας σας μόνο στους τρέχοντες υποστηρικτές των κοινωνικών σας μέσων. Για κάθε θέση, υπάρχουν ομάδες και κοινότητες όπου μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με ανθρώπους και να μοιράζεστε τα καλύτερα κομμάτια με το περιεχόμενό σας.
Χρησιμοποιώ τις ομάδες του Facebook και τις κοινότητες του Google Plus για να φέρω μερικές εκατοντάδες επισκέπτες στα τελευταία μου άρθρα και μπορείτε να κάνετε το ίδιο.


Γράψτε σχετικά με τα τρέχοντα και αμφιλεγόμενα θέματα
Καλύψτε τα θέματα που είναι ζεστά και τρελά. Το περιεχόμενό σας μπορεί εύκολα να κατατάσσεται υψηλότερα στη Google, επειδή υπάρχει λιγότερος ανταγωνισμός.
Χρησιμοποιήστε το Google Trends για να βρείτε θέματα για τα οποία μιλάει ο κόσμος και που έχουν ενδιαφέρον. Για παράδειγμα, εάν γράφετε για SEO, μπορείτε να καλύψετε τις τελευταίες ενημερώσεις του αλγόριθμου Google.
Να είστε αυτός που θα συζητήσει τα νέα και τα αμφιλεγόμενα θέματα που θα κάνουν τους αναγνώστες σας να γράψουν σχόλια και να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας. Τα αμφιλεγόμενα θέματα συχνά γίνονται viral στα κοινωνικά μέσα.


Γράψτε για τα προιόντα και τις υπηρεσίες σας και μοιραστείτε τις
Μοιραστείτε τις εμπειρίες σας και ενημερώστε τους αναγνώστες σας για το πώς έχετε επιτύχει ορισμένα αποτελέσματα. Οι μελέτες περιπτώσεων διατηρούν ζωντανό το ενδιαφέρον του αναγνώστη και τους δίνουν έναν λόγο να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας.
Ένας άλλος έξυπνος τρόπος για να δημιουργήσετε υπέροχες ιστορίες είναι να ρωτήσετε τους πελάτες σας εάν συμφωνούν να μοιραστείτε την ιστορία επιτυχίας τους. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ανάρτηση ιστολογίου και να μιλήσετε για τα επιτεύγματά τους και πώς βοήθησε η εταιρεία / το προϊόν σας. Οι μελέτες περιπτώσεων είναι κάτι παραπάνω από ένας οδηγός βήμα προς βήμα, είναι αφηγητές.




Δημιουργήστε και προωθήστε Βίντεο
Ένας πάρα πολύ σημαντικός και αναγκαίος τρόπος προώθησης είναι το Video Marketing. Δημιουργήστε βίντεο και ανεβάστε τα σε μεγάλες πλατφόρμες όπως Youtube, Dailymotion, εμπλουτίστε τα με μοναδική αξιόλογη περιγραφή και links προς την ιστοσελίδα σας. Το Video Marketing, ειδικότερα στο Facebook έχει ραγδαία άνοδο και τραβάει πάρα πολύ τα βλέμματα των χρηστών ειδικότερα αν τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα έχουν να τους δείξουν κάτι ώστε να τους προσελκύσει.


Συμμετέχετε σε πλατφόρμες τυπου quora
Οι ιστότοποι ερωτήσεων & απαντήσεων είναι μια μεγάλη πηγή επισκεψιμότητας. Υπάρχουν εκατοντάδες ερωτήσεις που δημοσιεύονται καθημερινά σε όλες τις θέσεις και θα πρέπει να είστε αυτός που θα σας παράσχει βοήθεια πρώτα. Μερικές από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες Q & A είναι:
Quora, Yahoo Απαντήσεις, Reddit, Answers.com


Συμμετέχετε σε φόρουμ και προωθείστε την ιστοσελίδα σας
Να είστε ενεργός στα πιο δημοφιλή φόρουμ του κλάδου σας και να βοηθήσετε όσους σας ζητούν. Μπορείτε να προωθήσετε τον ιστότοπό σας με την υπογραφή. Εάν οι απαντήσεις σας είναι χρήσιμες, κάποιοι μπορεί να εξετάσουν το ενδεχόμενο να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας.
Και εδώ Επιμένω ΟΧΙ να Spam-αρετε την ιστοσελίδα της πειχείρησης σας, διμεται μια ΤΕΚΜΞΡΙΟΜΕΝΗ ΑΠΑΛΤΗΣΗ ΛΥΣΗ και απο κατω βαζετε το LINK του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και του πεοιόνως που ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΛΙΥΣΗ 

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Η ταχύτητα φόρτωσης μια ιστοσελίδας είναι ένας πάρα πολύ βασικός παράγοντας SEO που επηρεάζει άμεσα αλλά και έμμεσα την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης, αλλά και το ποσοστό μετατροπών, δηλαδή το πόσες πωλήσεις θα κάνετε. Ο χρόνος φόρτωσης σύμφωνα με την Amazon.com για να έχετε το μέγιστο των μετατροπών και πωλήσεων που μπορεί να κάνει η ιστοσελίδα σας είναι περίπου 2 δευτερόλεπτα για κάθε σελίδα, είτε αυτή είναι η αρχική ή κάποια εσωτερική σελίδα ή κάποια σελίδα προϊόντος, η εταιρία έριξε επίτηδες την ταχύτητα σε κάπες σελίδες της για να κάνει μετρήσεις και βρήκε ότι για καθυστέρηση 1 δευτερολέπτου στην φόρτωση του ηλεκτρονικού καταστήματος, μπορεί να προκαλέσει 7% μείωση στις μετατροπές σε αγορές, μετά τα 2-3 δευτερόλεπτα το site σας θεωρείτε αργό και θα πρέπει να κάνετε ενέργειες για να το διορθώσετε άμεσα. δείτε πεσισσότερα ΕΔΩ

Δηλαδή εγραψα ενα κατεβατό και μετα οδήγησα τον αναγνώστη στο blog μου !!!




ΕΜΜΕΣΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ 

Και εδώ θέλω να τονίσω ότι η σειρά προτερεότητας ειναι σημαντική επομένως το φτιάξιμο ενός σχεδίου δράσης επιβάλεται π.χ θα πρεπει να βελτιώστε πρωτα το website σας να το κανετε Γρήγορο, φιλικό προς το χρήστη, με ποιοτικό περιεχόμενο, και μετα να διογανοσεται μια καμάνια email και μια SEM γιατι χωρίς το user frιenly περιεχόμενο οι κμπάνιες θα μανε στράφη, αδικος κόπος


Χαράξτε τη στρατηγηκή σας
Οι περισσότεοι επιχειρηματίες δουλεύουν μεσα στην επιχειρησή τους και οχι πανω στην επιχειρησή τους το κεφαλαιο ειναι δεράστιο δίνω Link Online Strategy: Τα οφέλη μίας online στρατηγικής


Χτίστε το brand σας
Η εικόνα της επωνυμίας σας είναι πως οι άνθρωποι θα αναγνωρίσουν την εταιρεία σας. Περάστε λίγο χρόνο για να καταστήσετε το εμπορικό σας σήμα εύκολα αναγνωρίσημο και αρκετά συναρπαστικό για να τραβήξετε την προσοχή των ανθρώπων. Δημιουργήστε μια υπογραφή για τον λογαριασμό σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα μηνύματα κειμένου και τα φόρουμ που περιλαμβάνουν τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε τους ανθρώπους να αναγνωρίζουν το brand σας και θα κάνει τους ανθρώπους να κάνουν κλικ στη διεύθυνση URL. Είναι σημαντικό να έχετε έναν ιστότοπο φιλικό προς το κινητό, αν επιλέξετε να προσθέσετε τη διεύθυνση URL σας σε μηνύματα κειμένου και άλλες επιλογές διαφήμισης για κινητά. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο προβολής ενός ιστότοπου που χρησιμοποιεί κινητές υπηρεσίες, μπορείτε να συνεργαστείτε με την ISTOGRAMI. Έχουν μοναδικές στρατηγικές μάρκετινγκ για κινητά, για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αποκτήσει μεγαλύτερη έκθεση.


Κάντε τους τίτλους σας ελκυστικούς
Γράψτε τους τίτλους σας με SEO στο μυαλό, αλλά βεβαιωθείτε ότι είναι επίσης ελκυστικοί για τον άνθρωπο. Ένας καλός τίτλος μπορεί να βελτιώσει το CTR σας στις μηχανές αναζήτησης και τα κοινωνικά μέσα.


Κάνετε τους αναγνώστες να περάσουν περισσότερο χρόνο στον ιστότοπό σας
Μια ισχυρή εσωτερική σύνδεση έχει πολλά πλεονεκτήματα. Αυτοί είναι οι πιο σημαντικοί λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να δημιουργήσετε εσωτερικές συνδέσεις:
Δείξτε στους αναγνώστες σας σχετικά άρθρα που μπορεί να απολαμβάνουν και να μοιράζονται.
Κρατήστε τους επισκέπτες σας περισσότερο χρόνο στην ιστοσελίδα σας και τους προσφέρετε περισσότερους λόγους για να παραμείνουν.
Βοηθά τα άρθρα σας να ευρετηριάζονται στη Google και να τους δώσουν μια μικρή ώθηση SEO. Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι ένας από τους πολυάριθμους παράγοντες κατάταξης SEO.


Χρησιμοποιήστε ποιοτικές εικόνες για τις αναρτήσεις σας
Μια καλή εικόνα όχι μόνο θα φανεί καλή στην ιστοσελίδα σας, αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να πάρετε backlinks. Εάν η εικόνα σας είναι μοναδική, άλλοι μπορεί να θέλουν να την χρησιμοποιήσουν στον ιστότοπό τους και θα συνδεθούν με τον ιστότοπό σας ως πηγή.
Μια καλή εικόνα μπορεί επίσης να αυξήσει την προβολή σας στα κοινωνικά μέσα, ειδικά σε ιστοσελίδες όπως το Pinterest.


Δημιουργία backlinks ποιότητας
Για να αποκτήσετε περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσετε το συνολικό SEO σας, πρέπει να δημιουργήσετε backlinks. Η απόκτηση συνδέσμων δεν είναι συχνά μια βιώσιμη λύση, ειδικά αν βρίσκεστε σε έναν βαρετό τομέα.
Απλώς ξοδεύετε χρόνο για την οικοδόμηση συνδέσεων ποιότητας και ποτέ για αμφίβολες ευκαιρίες. Οι κακοί σύνδεσμοι μπορούν να προκαλέσουν περισσότερη βλάβη παρά καλό και με κάποιο τρόπο μπορούν να οδηγήσουν σε κυρώσεις της Google.
Ακολουθήστε τις βέλτιστες πρακτικές σχετικά με την οικοδόμηση συνδέσμων και θα δείτε περισσότερη επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης.
Δεν είστε σίγουροι τι είδους backlinks έχετε αυτή τη στιγμή; Σταματήστε και ρίξτε μια γρήγορη ματιά με το Backlink Checker του semruch. Μπορείτε ακόμη να το χρησιμοποιήσετε για να ελέγξετε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας (στα 300 καλύτερα τους backlinks). Εάν θέλετε μια πιο εμπεριστατωμένη ματιά, τότε θα πρέπει να προχωρήσετε σε premium συνδρομή.
Όταν κερδίζετε ή δημιουργείτε κάποιες καλές συνδέσεις, είναι πολύ σημαντικό να μην τις χάσετε. Η παρακολούθηση των υφιστάμενων επανασύνδεσών σας είναι τουλάχιστον εξίσου σημαντική με την κατασκευή τους. Μπορείτε να παρακολουθείτε όλα τα υπάρχοντα σας backlinks χρησιμοποιώντας εργαλεία παρακολούθησης. Αν κάποιος από τους καλούς σας συνδέσμους έχει αφαιρεθεί, κάντε ότι καλύτερο μπορείτε για να το πάρετε πίσω. Αν έχετε Eshop διαβάστε τον οδηγό μας για προώθηση και διαφήμιση.


Αναλύστε την υπάρχουσα επισκεψιμότητα και βελτιώστε τι λειτουργεί καλύτερα
Παρακολουθήστε το refferal traffic και αναλύστε ποιες ιστοσελίδες σας στέλνουν τους περισσότερους επισκέπτες. Ελέγξτε τις παραπομπές του Google Analytics και προσπαθήστε να μάθετε τι λειτούργησε καλύτερα μέχρι στιγμής.


Κάντε έρευνα για λέξεις κλειδιά και επικεντρωθείτε σε βελτίωση στις λέξεις-κλειδιά
Πριν ξεκινήσετε να γράφετε ένα άρθρο, πρέπει να κάνετε έρευνα για λέξεις-κλειδιά και να μάθετε τι φράσεις χρησιμοποιούν οι χρήστες για να πραγματοποιούν αναζητήσεις στο Google. Η κατάταξη για ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά απαιτεί χρόνο και πολλούς πόρους, αλλά μπορείτε εύκολα να οδηγήσετε τον ιστότοπό σας σε υψηλό βαθμό για λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά είναι συχνά υποτιμημένες, καθώς δεν έχουν υψηλό όγκο αναζήτησης, αλλά μπορείτε να πάρετε ένα καλό ποσό κίνησης με λιγότερες προσπάθειες.
Προσπαθείτε πάντα να εισαγάγετε δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας, αλλά να θυμάστε ότι γράφετε για ανθρώπους και όχι για ρομπότ. Δεν προτείνεται η υπερβολική βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας και θα είστε ασφαλείς από τις μελλοντικές ενημερώσεις του αλγορίθμου Google. Διαβάστε για τις SEO Λέξεις κλειδιά γιατί έχουν σημασία και πως τις βρίσκουμε.
Το Εργαλείο λέξεων-κλειδιών Google εξακολουθεί να είναι ο καλύτερος τρόπος να εντοπιστούν νέες λέξεις-κλειδιά


Δημιουργία infographics
Τα Infographics έχουν αρχίσει να γίνονται πολύ δημοφιλή πριν από μερικά χρόνια και εξακολουθούν να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να φτιάξετε ποιοτικά backlinks και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα. Ένα infographic που γίνεται ωιραλ μπορεί να στείλει χιλιάδες πιθανούς πελάτες στην ιστοσελίδα σας. Η οικοδόμηση ενός καλού infographic δεν είναι τόσο ακριβή όσο νομίζετε και μπορεί να αποδειχθεί ο ευκολότερος τρόπος για να δημιουργήσετε backlinks και να βελτιώσετε το SEO.


Φτιάξτε backlinks για τα προιόντα και τις υπηρεσίες σας
Μαζί με το περιεχόμενο, ο ιστότοπός σας χρειάζεται επίσης ποιότητικά backlinks από δημοφιλείς ιστότοπους για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα SEO. Διαβάστε τον Οδηγό SEO  ανάλυσης ανταγωνιστών.
Μπορείτε να βρείτε νέες ευκαιρίες backlinks αναλύοντας τους καλύτερους ανταγωνιστές σας. Παρ ‘όλα αυτά, θεωρήστε ότι δεν είναι όλα τα backlinks τους υψηλού επιπέδου, και δεν πρέπει να τα ακολουθήσετε. Διαβάστε ποια Backlinks έχουν βαρύτητα και ποια τιμωρεί η Google.
Με το Arhs, μπορείτε να πάρετε μια λίστα με τα backlinks τους και να τα ταξινομήσετε σύμφωνα με τις μετρήσεις τους. Οι Επιστροφής με πράσινο χρώμα σας υποδεικνύουν ότι ο ιστότοπός σας έχει ήδη ένα backlink από αυτόν τον τομέα.
Αναλύοντας τα backlinks του ανταγωνιστή σας μπορείτε να βρείτε:
Bloggers πρόθυμους να μοιραστούν ή να συνδεθούν με το περιεχόμενό σας. ή φτιάξτε ο ίδιος blog
Τοποθεσίες όπου οι ανταγωνιστές σας είναι συνεισφέροντες. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να γίνετε συνεργάτης. Τα backlinks που τους βοηθούν να κατατάσσονται υψηλά στη Google.
Η ISTOGRAMI, πραγματοποιεί την έρευνα για εσάς και δημιουργεί στρατηγικές SEO που θα σας απογειώσουν.Είναι πραγματικά ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όταν προωθείτε τον ιστότοπό σας. Διαβάστε στρατηγικές SEO που φέρνουν αποτελέσματα


Κατασκευάστε και βελτιώστε το site σας για να είναι SEO Friendly
Η οργανική κίνηση είναι μία από τις καλύτερες πηγές κυκλοφορίας. Ως εκ τούτου, καθιστώντας την ιστοσελίδα σας SEO φιλική είναι πολύ σημαντική. Για να διασφαλίσετε ότι μεγιστοποιείτε το δυναμικό SEO, προσθέστε τις κύριες λέξεις-κλειδιά στους τίτλους και τις μετα-περιγραφές σας. Επίσης, εισαγάγετε τις λέξεις-κλειδιά σας στους τίτλους σας και μέσα στο περιεχόμενο.


Πάρτε συνεντεύξεις από infuencers (επόνυμους) του τομέα σας
Η εκτέλεση τακτικών συνεντεύξεων με τους ηγέτες της βιομηχανίας μπορεί να σας βοηθήσει να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και να αυξήσετε την έκθεση του ιστοτόπου σας. Μπορείτε να κάνετε συνεντεύξεις με τους συμμετέχοντες με το Q & A του κειμένου ή με μια συνέντευξη ήχου.


Εμπιστευθείτε και μιλήστε με τους αναγνώστες σας
Μην αφήνετε ένα σχόλιο χωρίς απάντηση. Απαντήστε και ευχαριστήστε όλους εκείνους που αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας ή τα μηνύματα κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης. Ένα απλό “ευχαριστώ” μπορεί να τους κάνει να αισθάνονται σημαντικοί και να αυξάνουν τις πιθανότητες να επιστρέψουν και να συνεισφέρουν με περισσότερες γνώσεις.
Ανταποκρινόμενοι στα σχόλια των χρηστών σας, θα βοηθήσετε επίσης τη συζήτηση και θα λάβετε περισσότερα σχόλια στις αναρτήσεις σας. Λάβετε υπόψη ότι το περιεχόμενο των σχολίων μπορεί να σας βοηθήσει να κατατάξετε υψηλότερα στο Google για νέες λέξεις-κλειδιά. Το ίδιο ισχύει και στους ιδιοκτήτες καταστημάτων Eshop, με τα Reviews προιόντων.


Κάντε email marketing 
Αρχίζει με τη Συλλογή διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η λήψη των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των επισκεπτών σας θα σας βοηθήσει να αυξήσετε το ποσοστό επιστροφής και να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ο πιο προσωπικός τρόπος επικοινωνίας με τους αναγνώστες σας και να τους ενημερώσετε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις σας ή να ζητήσετε feedback.
Υπάρχουν πολλές εφαρμογές συλλογής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τους συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.


Δείτε έρευνες για να κατανοήσετε τι αναμένουν οι αναγνώστες
Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τι αναμένουν οι αναγνώστες σας στον ιστότοπό σας και πώς νομίζουν ότι μπορείτε να βελτιώσετε τον ιστότοπο. Τα σχόλια των αναγνωστών σας είναι πολύ σημαντικά και μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τον ιστότοπό σας προς τη σωστή κατεύθυνση.
Κάντε ενα διαγονισμο με ερωτηματολόγιο που κληρώνει ενα πρωιόν σας π.χ
Πάντα να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή σε ό, τι οι επισκέπτες σας έχουν να πουν για τον ιστότοπό σας και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις συμβουλές τους.


Δημιουργήστε μια σελίδα “ξεκινήστε εδώ” landing page
Για τους πρώτους επισκέπτες, είναι καλή ιδέα να δημιουργήσετε μια ειδική σελίδα όπου θα μπορούν να εξοικειωθούν με τον ιστότοπό σας. Σε αυτή τη σελίδα, μπορείτε να προσθέσετε συνδέσμους στα πιο δημοφιλή άρθρα σας και να δώσετε στους επισκέπτες σας μια γρήγορη εισαγωγή σχετικά με το blog / την ιστοσελίδα σας. Βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσουν το καλύτερο περιεχόμενο σας.


Επικεντρωθείτε στo On Page SEO
Πριν αρχίσετε να εργάζεστε με το περιεχόμενο του ιστότοπού σας, πρέπει να γνωρίζετε τα εργαλεία SEO που θα χρησιμοποιήσετε. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο σχεδιασμού εργαλείων λέξεων-κλειδιών Google για να βρείτε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά για την εξειδικευμένη αγορά σας. Θυμηθείτε να επικεντρωθείτε σε λέξεις-κλειδιά μακράς διάρκειας σε σχέση με σύντομες λέξεις-κλειδιά, καθώς μπορείτε να αγωνιστείτε για την κατάταξη μιας ευρείας λέξης-κλειδιού. Εστιάστε στις λέξεις-κλειδιά που έχουν χαμηλό ανταγωνισμό και υψηλή συχνότητα αναζήτησης για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε αναρτήσεις blog που είναι επιτακτικά και παρατηρήσημα. Πλέον ο νέος αλγόριθμος της Google Rankbrain ξεκαθαρίζει ακόμα περισσότερα τα πράγματα.
Χρησιμοποιώντας τη σωστή στρατηγική SEO θα σας βοηθήσει στην προώθηση του ιστοτόπου σας. Οι λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε πρέπει να προστεθούν στον τίτλο, τις επικεφαλίδες, το περιεχόμενο και την περιγραφή Meta. Εάν προσθέτετε εικόνες, θυμηθείτε να συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί στην ετικέτα τίτλου εικόνας και την ετικέτα alt αλλά σε ύφος περιγραφής. Η προώθηση της ιστοσελίδας σας με τη χρήση παραδοσιακών SEO είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποκτήσετε οργανική επισκεψιμότητα και υψηλότερη κατάταξη.


Social Media Marketing
Ο κόσμος των κοινωνικών μέσων έχει αλλάξει εντελώς το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Η δημιουργία ενός λογαριασμού κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και η αλληλεπίδραση με τους πελάτες συχνά αποτελεί τον καλύτερο τρόπο προώθησης ενός ιστότοπου. Θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε συνδέσεις με τους πελάτες και μπορείτε να αποκτήσετε άμεσα αποτελέσματα ως κέρδος της επικοινωνίας σας με αυτούς. Διάαφοροι λογαριασμοί κοινωνικών μέσων παρέχουν στις επιχειρήσεις μια εξαιρετική πλατφόρμα για να διαφημίσουν την επιχείρησή τους στο σωστό κοινό.
Η προώθηση ιστότοπων σε λογαριασμούς κοινωνικών μέσων μπορεί να έχει επώνυμες εικόνες. Εξετάστε τη διεξαγωγή διαγωνισμών και προσφορών με μοναδικές σελίδες προορισμού για να αποκτήσετε νέες “αρετές” και πληροφορίες επικοινωνίας με τους πελάτες. Το Facebook και το Twitter παραμένουν οι κυρίαρχες δυνάμεις των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, αλλά τα Pinterest – Instagram αρχίζουν να προσλαμβάνουν τις επιχειρήσεις ως άλλους τρόπους προώθησης ενός ιστότοπου.


Λίστα μηχανών αναζήτησης
Ένας απλός τρόπος για να αυξ’ησετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας είναι χρησιμοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης. Υποβάλετε νέο περιεχόμενο στους καταλόγους μηχανών αναζήτησης όπως τη Google, το Yahoo !, Bing κ.λπ., ώστε να είναι ευρετηριασμένο. Οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης προσφέρουν αυτήν την δωρεάν υπηρεσία και μπορείτε να την αποκτήσετε και με μικρότερους καταλόγους μηχανών αναζήτησης. Αυτό είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνετε για την προώθηση ενός δικτυακού τόπου, αν προσθέτετε φρέσκο ​​περιεχόμενο εβδομαδιαίως.



Αμοιβαία Links
Ένας τρόπος για να δείξετε στις μηχανές αναζήτησης ότι η ιστοσελίδα σας είναι αξιόπιστη, είναι να έχετε άλλους ιστότοπους που συνδέονται με τον ιστότοπό σας. Εάν θέλετε μια προσφορά, οι επιλογές ιστοτόπου περιλαμβάνουν, guest blogging, forum posting, ανταλλαγή συνδέσμων, άρθρα ειδήσεων όπως και κάποιες άλλες στρατηγικές. Μην ξεκινήσετε να συνδέετε τον ιστότοπό σας με έναν αριθμό ιστότοπων χαμηλής ποιότητας. Οι μηχανές αναζήτησης θέλουν να σας ανταμείψουν με υψηλότερη κατάταξη ιστοτόπων όταν βλέπουν τον ιστότοπό σας να συνδέεται με ιστοσελίδες υψηλότερης κατάταξης. Επικεντρωθείτε στη δημιουργία συνδέσμων που σχετίζονται με τους αναγνώστες και χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά ή φράσεις ποιότητας για να αποκτήσετε μια σύνδεση. Οι εισερχόμενες συνδέσεις αποτελούν σημαντικό μέρος του κόσμου SEO, αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί με τον τρόπο που τις δημιουργείτε. Εάν κάνετε πάρα πολλούς ταυτόχρονα, ο ιστότοπός σας μπορεί να δεχτεί Google penalty από τις μηχανές αναζήτησης. Αργά και σταθερά είναι ο καλύτερος τρόπος να προχωρήσετεόταν εργάζεστε για την ποιότητα των εισερχόμενων links στον ιστότοπό σας.

Εστίαση στο ποιοτικό περιεχόμενο
Από όλες τις ιδέες προώθησης ιστότοπων, το καλύτερο είναι να εστιάσετε στην ποιότητα. Γιατί γράφετε αναρτήσεις blog για τους αναγνώστες; Τους δίνετε τις πληροφορίες που θέλουν ή εστιάζετε μόνο στο να αποκτήσετε κάτι “φρέσκο” στην ιστοσελίδα σας; Η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας για τον ιστότοπό σας και για τη συνολική κατάταξη. Γράψτε το είδος του περιεχομένου που θέλουν να διαβάσουν και να προωθήσουν άλλοι άνθρωποι στα δικά τους ιστολόγια / ιστοτόπους και στα κοινωνικά μέσα. Εξαπλώστε το νέο σας κείμενο στα Social Media κάθε φορά που ανεβάζετε ένα νέο άρθρο στο ιστολόγιο. Παρακολουθήστε το ιστολόγιο για να μάθετε τι λειτουργεί και τι μπορείτε να αποφύγετε αν δεν κινείται η κίνηση προς τα πάνω.


Χρησιμοποιήστε την Τοπική επιχείρηση Google
Για να αποκτήσετε ένα τοπικό κοινό, πρέπει να υποβάλετε τον ιστότοπό σας στο Google Local Business. Όχι μόνο η Google θα προσφέρει ιδέες προώθησης ιστότοπου, αλλά θα επιτρέψει σε κάθε επιχείρηση να καταχωρίσει τις πληροφορίες δωρεάν. Μπορείτε να προσθέσετε φωτογραφίες, να συμπεριλάβετε διαφημιστικές προσφορές και ακόμη και να υποβάλετε διαφημίσεις για κινητά. Το μεγάλο μέρος της σελίδας Google Local Business είναι ο τρόπος προβολής των πληροφοριών. Θα εμφανιστεί ακριβώς πάνω από το υπόλοιπο των κανονικών πληροφοριών για τα αποτελέσματα αναζήτησης, δίνοντας στην επιχείρησή σας μεγαλύτερη παρουσία στο διαδίκτυο. Η Google παρέχει ακόμη κατευθύνσεις στην ιστοσελίδα σας και επιτρέπει στους πελάτες να καλούν απευθείας από την κινητή συσκευή τους.


Τα αποτελέσματα
Αυτή τη στιγμή έχουμε πολές σελίδες που είναι πρώτες στη οργανικές μηχανή αναζήτησης της google σε κάποια άρθρα, τα blog πλεονεχτουν ενατι των e-shop, αν έχετε και τα 2 μαζι έχετε προβάδισμα, Το SEO ειναι επιπονη μακροχρονη και χρονοβορα διαδικασία 
Κατασκευάζουμε  Ιστοσελίδες γρήγορες φιλικες σε μηχανες αναζήτησης με τις προδιαγραφές της google απο κει και πέρα πρέπει να ασχοληθει ο επιχειρηματίας άνω στο κατάστημα του να προσλάβει αρθρογράφο να στιάζει video να ασχοληθει με τα social media για να προβάλει το   e-shop του.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο προβολής ενός ιστότοπου, επικοινωνήστε με την ISTOGRAMI web design.

Περιεχόμενα του Βίντεο 1 : 1. Εστιαστείτε στα λεγόμενα long-tail keywords ή LSI 2. Ξεκινήστε ένα forum μέσα στο WordPress site σας 3.Ξεκινήστε ένα Facebook group που στέλνει σχετικούς με το θέμα σας επισκέπτες στο site σας 4. Υποβάλετε τα blog posts σας στο Mix 5. Ταχυδρομήστε το blog posts στην email list σας 6. Βοηθήστε έναν δημοσιογράφο 7. Βελτιώστε τους τίτλους των άρθρων σας 8. Συμμετέχετε σε μια ευρύτερη κοινότητα blogging όπως το ProBlogger ή το CopyBlogger 9.Συμπεριλάβετε εσωτερικά links σε άλλα άρθρα μέσα στο site σας 10.Γράψτε Guest post σε σχετικά άλλα blogs 11. Γίνεται αρθρογράφος σε ένα high authority site 12. Βελτιστοποιήστε τα άρθρα σας 13. Ανταλλάξτε διαφημιστικά banner με ένα site σχετικό με το δικό σας. Έτσι θα ανταλλάξετε επισκέπτες και backlinks 14. Γράψτε Post συχνότερα 15. Υποβάλετε τα άρθρα σας στο Reddit 16. Αναφέρετε (Mention) άτομα επιρροής στα tweets σας 17. Εστιάστε την ενέργεια σας σε στρατηγικές οι οποίες δουλεύουν στο ίντερνετ 18. Χτίστε σχέσεις με άλλους στον χώρο σας 19. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εμπλουτίσει τις σελίδες από το site σας με σχετικές λέξεις κλειδιά 20. Δημιουργήστε ένα top 10! 21. Βελτιώστε τα Facebook links και τις κοινοποιήσεις στο Facebook 22. Δημιουργήστε ένα κανάλι στο YouTube 23. Προσθέστε το links σας στα blog post images 24. Συνδεθείτε με bloggers που ήδη σας στέλνουν website traffic 25. Ζητήστε από διάσημους blogger ή διάσημα άτομα στον τομέα σας να σας στείλουν ένα guest post για το site σας 26. Απαντήστε στα blog comments 27. Προσθέστε το blog σας στο Alltop 28. Απαντήστε σε ερωτήσεις είτε μέσω του Yahoo Answers ή του Quora 29. Γράψτε ένα άρθρο απάντηση σε κάποιον ή κάτι 30. Κάθε φορά που αναφέρετε κάποια πηγή στο blog post σας, επικοινωνήστε μαζί τους και στείλτε τους το άρθρο σας 31. Κάντε σωστή χρήση των κατηγοριών στο site σας 32. Γράψτε άρθρα πυλώνες 33. Σχολιάστε σε άλλα κλαδικά sites 34. Πάρτε συνεντεύξεις από γνωστούς στον κλάδο σας και δημιουργήστε ντόρο γύρω από ένα θέμα 35. Δημιουργήστε ένα τακτικό Podcast

Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us