Slide show

Τα πιο Χρήσιμα εργαλεία της Google για επαγγελματίες

H Google είναι μηχανή αναζήτησης άλλα αυτό που ίσως να μην γνωρίζεις, είναι ότι έχει δημιουργήσει και προσφέρει δωρεάν μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, τα Google tools, τα οποία μπορείς να εκμεταλλευτείς προς όφελος της επιχείρησής σου.


Google Gmail
Δωρεάν Gmail, με ενσωματωμένο messenger (το hangouts) αλλά μέσω του Google accout σου μπορείς να έχεις πρόσβαση σε δεκάδες προϊόντα της Google, πολλά από αυτά τα προϊόντα μπορούν και συνδέονται μεταξύ τους κάνοντας έτσι τη δουλειά σου λίγο πιο εύκολη.


Google Documents
Ένα Online office στις υπηρεσίες σας μπορεί να ανοίγει άγραφα Word , Excel , Power Point , PDF, ακόμα και φόρμες για έρευνες. Τα συγκεκριμένα εργαλεία θα κάνουν τη δουλειά σου πιο εύκολη.
Google Docs για αρχεία Word.
Google Sheets για αρχεία Excel.
Google Slides για αρχεία PowerPoint.
Google Forms για να δημιουργήσεις φόρμες για έρευνες


Google Drive 
Online αποθηκευτικός χώρος για τα έγγραφά σας για να έχετε πρόσβαση σε αυτά από παντού, το Google Drive είναι ένα δωρεάν εργαλείο στο οποίο μπορείς να αποθηκεύεις οτιδήποτε θέλεις όπως αρχεία εικόνων, αρχεία word, excel κ.ά., σε έναν αποθηκευτικό χώρο που φτάνει τα 15GB αλλά αν θέλετε περισσότερο χώρο πρέπει να πληρώσετε. Επίσης, μπορείς να μοιράζεσαι τα αρχεία σας με άλλους χρήστες, δίνοντάς τους δικαιώματα προβολής αλλά και επεξεργασίας


Google Translate
To Google Translate είναι το εργαλείο για να μεταφράσεις οτιδήποτε θέλεις, και το καλύτερο είναι πως δεν χρειάζεται καν να βάλεις τη γλώσσα του κειμένου χάρη στο auto-detect. Εντάξει, μπορεί να μην κάνει την τέλεια μετάφραση, αλλά το γενικό νόημα το καταλαβαίνεις και βελτιώνεται συνεχώς


Google Calendar
Εάν είσαι επαγγελματίας, τότε σίγουρα θα γνωρίζεις για τη σημασία που προσφέρει το ημερολόγιο στην οργάνωση των δραστηριοτήτων σου μέσα στη μέρα.
Το Google Calendar είναι ένα ηλεκτρονικό Ημερολόγιο το οποίο θα σου δώσει λύσεις. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για μια απλή καταγραφή του προγράμματος σου, μέχρι και να οργανώσεις συναντήσεις με τους συναδέλφους σου ή ακόμα και να ελέγξεις τη διαθεσιμότητα και το δικό τους πρόγραμμα.


YouTube
To YouTube της Google δεν είναι μια απλή σελίδα με video χρηστών, είναι κάτι σαν τηλεόραση του μέλλοντος και κοινωνικό δίκτυο ταυτόχρονα με τα βίντεο σας στο δικό σας κανάλι , και την την δυνατότητα εγγραφής των χρηστών στο σας , αποτελεί ιδανικό εργαλείο επαγγελματικής προβολής , δεν είναι τυχαίο ότι αρχίζει να υπερτερεί της τηλεοπτικής διαφήμισης.


Google+
Το Google+ είναι μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία αποτελεί ένα ιδανικό εργαλείο για τους marketers. Παρόλο που δεν είναι τόσο δημοφιλές όσο άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook, το LinkedIn και το Twitter, είναι ένα εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σου και είναι ιδανικό για τη διανομή περιεχομένου και ιδεών.

Google blogger
Πλατφόρμα κατασκευής, blogger.com φιλοξενίας και διαχείρισης Blog, μπορεί να μην είναι τόσο δημοφιλή όσο το wordpress αλλά είναι εντελώς δωρεάν.


Google AdSense
Αν έχεις blog σίγουρα θα γνωρίζεις το Google Adsense, το tool που σε βοηθάει να προβάλλεις διαφημίσεις στο site σου. Αν έχεις καλή επισκεψιμότητα, βάζοντας έναν απλό κώδικα στο site σου, το Google προβάλλει διαφημίσεις που ταιριάζουν στο προφίλ των επισκεπτών σου και με κάθε κλικ κερδίζεις χρήματα.


Google AdWords
Αν τώρα έχεις ένα blog ή ένα e-shop και θέλεις να αυξήσεις την επισκεψιμότητα τους και τις πωλήσεις σου, τότε θα ξέρεις πως το Google AdWords είναι το tool που πρέπει να χρησιμοποιήσεις. Στοχεύοντας σε λέξεις- κλειδιά, βάσει των αναζητήσεων των επισκεπτών σου, δημιουργείς αντίστοιχες διαφημίσεις και σε βλέπουν πάνω-πάνω στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.
Το Google Adwords δεν είναι δωρεάν εργαλείο καθώς πληρώνεις για κάθε διαφήμιση που προβάλλεις και καλό είναι να έχεις κάποιες γνώσεις για να χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικά το budget σου.


Google Analytics
Ένα ακόμη tool που θα γνωρίζεις αν έχεις webdite , blog ή e-shop είναι το βασικό εργαλείο της Google για τη μέτρηση της επισκεψιμότητας και την άντληση πολλών στοιχείων για τη συμπεριφορά των επισκεπτών σου Google Analytics και σε βοηθά πολύ να καταλάβεις τη συμπεριφορά των χρηστών που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου ώστε να βελτιώσεις τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σου.


Google Keyword Planner
Ένα άλλο επίσης σημαντικό εργαλείο της Google είναι το Google Keyword Planner, το οποίο θα το βρεις μέσα στο Google AdWords. Εδώ μπορείς να ανακαλύψεις τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σου, βλέποντας τις μηνιαίες αναζητήσεις, τον ανταγωνισμό που έχεις.


Google Trends
Το Google Trends μπορεί να σου προσφέρει αρκετές πληροφορίες σχετικά με δημοφιλείς αναζητήσεις, λέξεις-κλειδιά , είναι ένα πολύ “δυνατό” εργαλείο μετά το Google AdWords Keyword Planner που αναφέραμε πιο πάνω, το οποίο μπορεί να σε βοηθήσει ως προς τις τάσεις των αναζητήσεων και να σου δώσει λύσεις σχετικά με την επιλογή λέξεων-κλειδιών.
Επιπροσθέτως, αν ασχολείσαι με το content marketing, το Google Trends θα σε βοηθήσει να εντοπίσεις δημοφιλή θέματα και να σου προσφέρει ιδέες για το επόμενο άρθρο που θα γράψεις.


Google MyBusiness
Θέλεις να εμφανίζεται η τοπική σου επιχείρηση πριν από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης;
Για ορισμένες λέξεις-κλειδιά, μπορεί να γίνει χάρη στο Google Μy Βusiness. Αφού καταχωρήσεις τα στοιχεία της επιχείρησης σου και ολοκληρώσεις το προφίλ σου, πρόσθεσε φωτογραφίες και βίντεο και ενθάρρυνε τις κριτικές ώστε η επιχείρησή σoυ να φτάσει στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.


Google Search Console
Το Google Search Console είναι ένα ακόμη εργαλείο της Google που πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιείς αν έχεις blog γιατί σου παρέχει πολύτιμα δεδομένα. Αν έχεις ήδη ρυθμίσει το site σου με το Google Analytics, μπορείς εύκολα να προσθέσεις και το Search Console και να έχεις πολλά στοιχεία, περισσότερο τεχνικού χαρακτήρα, όπως παραμετροποίηση του site, εντοπισμός λαθών, sitemap, στοιχεία αναζήτησης και πολλά ακόμη.


Google Fonts
Το Google Fonts αποτελεί ένα εργαλείο ανοιχτού κώδικα που σου προσφέρει ένα τεράστιο κατάλογο από γραμματοσειρές, συμβατό με πάνω από 130 γλώσσες , εδώ μπορείς να βρεις πάνω από 700 είδη γραμματοσειρών, τις οποίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις στο website σας


DataGifMaker
Η ποσοτικοποίηση των δεδομένων είναι ένα τρόπος να παρουσιάσεις πιο όμορφα τα δεδομένα σου και να ενισχύσεις το storytelling της επιχείρησής σου,  με το εργαλείο Data Gif Maker μπορείς να δημιουργήσεις όμορφα gif, τα οποία μπορείς να κοινοποιήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμα και να τα εντάξεις σε κάποια παρουσίαση στους συνεργάτες ή στους πελάτες σου.

URLShortener
Εξαιρετικό εργαλείο δημοφιλείς στους Affiliators και στους Youtubers για μπορείς να μικρύνεις το σηδηροδρομηκό μήκος των URL σου, και εδώ η Google δίνει για μια ακόμα φορά τη λύση τέρμα πια τα URL σιδηρόδρομοι με το εργαλείο URL Shortener μπορείς να μικρύνεις το μήκος των URL σου, εύκολα και γρήγορα.

This post Created by www.istogrami.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us