Ας δούμε τους τρεις σημαντικούς παράγοντες: τη συνάφεια, την επισκεψιμότητα και τον ανταγωνισμό.
Στο SEM , πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Προφανώς, λοιπόν, θέλετε να εξασφαλίσετε ότι τα λεφτά σας πιάνουν τόπο.
Ας υποθέσουμε ότι είστε ο φωτογράφος γάμων στην Ρόδο. Έχετε μόλις φρεσκάρει το site σας και θέλετε να προσελκύσετε νέους επισκέπτες.
Διαπιστώνετε ότι κατά μέσο όρο η λέξη-κλειδί “φωτογράφος γάμων Ρόδος” σάς κοστίζει 2 € ανά κλικ. Παρεμπιπτόντως, η "λέξη-κλειδί" δεν χρειάζεται να είναι μία μόνο λέξη, μπορεί να είναι και μια φράση.
Όμως για να καταλήξετε αν είναι καλή λέξη-κλειδί για σας ή όχι, πρέπει να συνυπολογήσετε τα έσοδα που ενδεχομένως θα φέρει στην επιχείρησή σας.
Για παράδειγμα, αν τα έσοδα που φέρνει είναι κατά μέσο όρο 40 €, μπορείτε να πείτε ότι πρόκειται για καλή λέξη-κλειδί.
Αν τα μέσα έσοδα σας είναι κοντά στο μέσο κόστος του κλικ, πρέπει να αναθεωρήσετε.
Και παρόλο που δεν μπορείτε να προβλέψετε εκ των προτέρων τα έσοδα που θα σας φέρουν οι “λέξεις-κλειδιά”, να ξέρετε πως έχετε τη δυνατότητα να τις αξιολογήσετε πριν ξεκινήσετε την καμπάνια σας.
Πρέπει να είστε ακριβείς στις λέξεις-κλειδιά:
Για παράδειγμα, θέλετε μόνο αυτούς που αναζητούν φωτογράφο γάμου στη Ρόδο αλλά δεν θέλετε αυτούς που αναζητούν tutorials για το πώς οι ίδιοι να γίνουν φωτογράφοι. Ούτε θέλετε αυτούς που αναζητούν φωτογράφους που δουλεύουν με ψηφιακές κάμερες αν εσείς δουλεύετε αποκλειστικά με φιλμ.
Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά όσο το δυνατόν πιο κοντά στην επιχείρησή σας.
Κάτι άλλο που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι πόση επισκεψιμότητα σας φέρνει μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.
Θέλει λίγη προσοχή: Mπορείτε να φτιάξετε μια ολόκληρη φράση, η οποία λέει ακριβώς τι κάνετε, αλλά να μην έχει καμία πιθανότητα να την πληκτρολογήσει
κανείς ποτέ!
Παραδείγματος χάρη.
Φωτογράφος γάμων με ειδίκευση σε εξωτερικούς χώρους στη Ρόδο.
Αυτή η φράση περιγράφει επακριβώς τι κάνετε, αλλά με τόσες λεπτομέρειες που έχει είναι απίθανο κάποιος χρήστης να κάνει αναζήτηση για αυτήν.
Αν την χρησιμοποιήσετε, πιθανώς να μην σας έρθουν πολλοί επισκέπτες από αυτήν.
Από την άλλη, μια κλασική λέξη-κλειδί: “φωτογράφιση γάμων Ρόδος” ίσως φέρει καλύτερα αποτελέσματα.
Υπάρχουν εργαλεία που μετρούν την επισκεψιμότητα και καλό είναι να πειραματιστείτε για να μάθετε από πρώτο χέρι ποιες λέξεις-κλειδιά δουλεύουν καλύτερα για σας.
Πλέον γνωρίζετε πόσο σημαντικές είναι η συνάφεια και η επισκεψιμότητα για την εύρεση μιας καλής λέξης-κλειδί.
Πάμε τώρα να δούμε τι γίνεται με τον ανταγωνισμό.
Θα πρέπει να λαμβάνετε υπόψη τι σχεδιάζει ο ανταγωνισμός σας.
Σκεφτείτε το:
αν μια συναφής λέξη-κλειδί έχει μεγάλη επισκεψιμότητα, είναι πολύ πιθανό να τη χρησιμοποιούν και οι ανταγωνιστές σας.
Ας πάρουμε τη λέξη-κλειδί “φωτογράφιση γάμων Ρόδος”. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κάθε φωτογράφος στη Ρόδο να χρησιμοποιεί αυτή τη λέξη-κλειδί.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να τη χρησιμοποιήσετε, αλλά ο κανόνας πρέπει να είναι “υψηλή συνάφεια” “υψηλή επισκεψιμότητα” και “χαμηλός ανταγωνισμός”.
Ίσως η φράση “φωτογράφιση γάμων με φιλμ Ρόδος” να είναι πιο αποδοτική για την επιχείρησή σας.
Σταθμίζοντας συνάφεια, επισκεψιμότητα και ανταγωνισμό εξασφαλίζετε ένα καλό ξεκίνημα για τη διαφημιστική σας καμπάνια. Παρακολουθείτε τις λέξεις-κλειδιά σας, και κάντε τις κατάλληλες προσαρμογές
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/56
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us