Πάμε πάλι στο παράδειγμα του αγροτουρισμού; Έχετε μια νέα παρτίδα βιολογικού ελαιόλαδου και θέλετε να το γνωστοποιήσετε.
Το πρώτο βήμα είναι να βρείτε τις λέξεις-κλειδιά, δηλαδή τι αναζητούν οι πιθανοί πελάτες.
Πέρα από το αυτονόητο “βιολογικά προϊόντα” ψάξτε για οτιδήποτε μοιάζει σχετικό. Είναι δημοφιλής αναζήτηση η βιολογική διατροφή; Οι συνταγές με βιολογικό λάδι; Βρείτε όσο το δυνατόν περισσότερες ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Έτσι θα επιλέξετε πιο στοχευμένες λέξεις-κλειδιά σύμφωνα με αυτά που αναζητούν οι πελάτες. Η διαδικασία αυτή πρέπει να επαναλαμβάνεται τουλάχιστον μία φορά το χρόνο.
Βρήκατε τις λέξεις κλειδιά;
Ωραία.
Χρησιμοποιήστε τες στο site σας και μετά από λίγο καιρό τσεκάρετε αν επηρέασαν την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Έτσι θα καταλάβετε τι είναι αποτελεσματικό για εσάς και τι όχι. Αν μια δημοφιλής φράση όπως "βιολογικό λάδι" δεν κατευθύνει πελάτες στην ιστοσελίδα σας, μπορείτε να ανακαλύψετε και να χρησιμοποιήσετε πιο αποδοτικές φράσεις.
To SEO , θα σας δείξει τυχόν λάθη και εσείς δεν έχετε παρά να τα διορθώσετε. Μήπως παραδείγματος χάρη έχετε ξεχάσει να αναφέρετε την τιμή του; Ή ότι είναι πιστοποιημένο προϊόν;
Και μια άλλη ιδέα:
To SEO σας δείχνει ότι δεν υπάρχει κανένα link σε άλλα site που να στέλνει επισκέπτες στο site σας;
Mια καλή λύση θα ήταν να προσκαλέσετε food bloggers στο αγροτουριστικό σας κατάλυμα για γευσιγνωσία του ελαιόλαδου, ευελπιστώντας ότι θα σας αναφέρουν σε κάποια μελλοντική ανάρτηση τους.
Φτιάξτε μια λίστα με όλες τις ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε το SEO . Το επόμενο βήμα είναι να θέσετε προτεραιότητες. Ορίστε ρεαλιστικές προθεσμίες, ώστε να εργάζεστε συστηματικά με βάση το πλάνο σας καθόλη τη διάρκεια του έτους. Αφού θέσετε σε εφαρμογή το πλάνο, μην το αμελήσετε.
Να ξέρετε ότι το SEO πλάνο σας χρειάζεται αναπροσαρμογή με την πάροδο του χρόνου.
Για παράδειγμα όταν εισάγετε ένα νέο προϊόν ή μία νέα δραστηριότητα ή όταν επανασχεδιάζετε την ιστοσελίδα σας.
Να θυμάστε, επίσης, ότι οι μηχανές αναζήτησης αποκτούν συνέχεια νέες λειτουργίες. Για παράδειγμα, τελευταία έχουν νέες λειτουργίες για κινητά.
Τέλος, αλλάξτε το πλάνο σας όταν βλέπετε ότι δεν έχει αποτέλεσμα. Αν η ιστοσελίδα σας δεν έχει αρκετή επισκεψιμότητα μέσα από τα οργανικά αποτελέσματα τότε σίγουρα χρειάζεται ανανέωση.
Αν πάλι έχετε μεγάλη επισκεψιμότητα, αλλά δεν πετυχαίνετε πωλήσεις, μπορεί να χρειάζεστε παροτρύνσεις και κίνητρα. Σκεφτείτε το.
Μην ξεχνάτε να ελέγχετε τακτικά τα αποτελέσματά σας και να εστιάζετε στους τομείς που πρέπει να βελτιώσετε.
Με αυτόν τον τρόπο διαμορφώνετε ένα σωστό και αποδοτικό πλάνο SEO .
Ας ανακεφαλαιώσουμε.
Ξεκινήστε ψάχνοντας τις λέξεις-κλειδιά, για να κατανοήσετε τι αναζητούν οι πελάτες σας και, στη συνέχεια, αξιολογήσετε τις επιτυχίες και τις αποτυχίες σας.
Ιεραρχήστε τα αδύναμα σημεία σας και σκεφτείτε λύσεις για αυτά.
Τέλος αναδιαμορφώνετε ανά διαστήματα το πλάνο SEO με βάση τις τελευταίες εξελίξεις.
Δείτε το βίντεο που εξηγεί αναλυτικά τη διαδικασία SEO για περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες
Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/47
Powered by Google and Grow greek tourism online
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us