Slide show

Το Google search console και το Search Analytics

Προηγουμένως μιλήσαμε για τις μηχανές αναζήτησης. Πάμε να δούμε τώρα ένα τρόπο με τον οποίο θα αυξήσετε την επισκεψιμότητα στo site σας. Πρόκειται για μια δωρεάν υπηρεσία της Google που ονομάζεται Search Console. 


Το Google Search Console σας δίνει πληροφορίες για το τι καταφέρνει το site σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Να πούμε πώς λειτουργεί;
Eίστε ιδιοκτήτες μιας καφετέριας και το site σας χρειάζεται βελτίωση. Πώς μπορεί να σας βοηθήσει το Search Console;

Πρώτα απ΄όλα με το "Search Analytics". Αυτό θα σας δείξει ποιες αναζητήσεις χρηστών φέρνουν κόσμο στο site σας. Ή πότε οι χρήστες κάνουν κλικ στα links. Μπορεί ακόμη να σας πει σε ποιες ιστοσελίδες υπάρχουν links προς τη δική σας.

Γιατί είναι σημαντικό το "Search Analytics";

Βλέποντας ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες αναζητήσεις που φέρνουν κόσμο στο site σας, θα εντοπίσετε τις πιο σημαντικές λέξεις και φράσεις για την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα:
“καφετέρια στην Κρήτη”, “καφετέρια κοντά μου”, “πρωινό στην Κρήτη” ή “σπιτικό ελληνικό πρωινό κοντά μου”.

Αν στην αναφορά του Search Analytics" δείτε μη σχετικές με εσάς λέξεις ή φράσεις, σημαίνει ότι τα κείμενα του site σας χρειάζονται βελτίωση.

Κάτι άλλο που θα πρέπει να δείτε είναι ο αριθμός των κλικ. Εμφανίζεται συχνά η ιστοσελίδα σας αλλά δεν λαμβάνει αρκετά κλικ; Αυτό είναι ένδειξη ότι το περιεχόμενό σας δεν ταιριάζει με αυτά που ψάχνουν οι χρήστες.

Αν επιλέξετε την ενότητα "Links προς την ιστοσελίδα σας" θα δείτε όλες τις άλλες ιστοσελίδες που περιέχουν links προς τη δική σας.
Μπορεί για παράδειγμα κάποιες ιστοσελίδες σχετικές με καφετέριες να σας αναφέρουν ή σας προτείνουν. Οπότε καλό είναι να τους ξέρετε.

Μια άλλη πραγματικά χρήσιμη πληροφόρηση που μας δίνει το Google Search Console, έχει σχέση με κινητά και ονομάζεται "Mobile Usability Report".
Όλο και περισσότερα άτομα συνδέονται από κινητές συσκευές. 
Σωστά; 
Aυτή λοιπόν η λειτουργία θα σας δείξει ποιες σελίδες σας δεν εμφανίζονται καλά στα κινητά τηλέφωνα. Αν ξέρετε τι δεν πάει καλά, μπορείτε να το διορθώσετε κι έτσι να βελτιώσετε την απόδοση του site σας. 

Το Search Console διαθέτει επίσης δύο πολύ χρήσιμες λειτουργίες που θα πρέπει να γνωρίζετε: Η μία ονομάζεται "Ανίχνευση" και η άλλη "Ευρετήριο Google".

Η "Ανίχνευση" σάς δείχνει αν το Google μπορεί να βρει την ιστοσελίδα σας. Αυτό είναι σημαντικό, γιατί αν το Google δεν σας βλέπει, δεν σας εμφανίζει και στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Το "Ευρετήριο Google" δείχνει ποιες πληροφορίες κατέγραψε το Google για το site σας και αν οι σελίδες σας είναι προσβάσιμες.

Το Search Console σας δίνει πολύτιμα στοιχεία για το site σας, δωρεάν! 
Μπορεί να περάσουν λίγες ημέρες προτού αρχίσετε να βλέπετε χρήσιμες πληροφορίες, μέχρι το Search Console να συλλέξει και να επεξεργαστεί τα δεδομένα. Αν δείτε το μήνυμα "Δεν υπάρχουν δεδομένα ακόμα", ελέγξτε πάλι αργότερα.

Χρησιμοποιήστε τις λειτουργίες του Google Search Console για να προσαρμόσετε την ιστοσελίδα σας ώστε το Google να την κατανοήσει καλύτερα και έτσι να βελτιώσετε την απόδοσή της

Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/47





Powered by Google and Grow greek tourism online
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us