Σε αυτό το βίντεο, θα δούμε πώς μπορείτε να εντοπίσετε λέξεις-κλειδιά μέσω του Google και του Bing. Ετσι θα βοηθήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες να σας βρουν.
Ας το δούμε και στην πράξη. Υποθέτουμε ότι έχετε ήδη μία καμπάνια SEM που προωθεί τη φωτογράφιση γάμων. Έχετε πελάτες, αλλά έστω ότι τώρα θέλετε να διαφημίσετε πως φωτογραφίζετε ζευγάρια τουριστών που παντρεύονται στην περιοχή σας.
Το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών Google ή το Εργαλείο αναζήτησης λέξεων-κλειδιών του Bing μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι πιο συναφείς και έχουν καλύτερο αποτέλεσμα για τη νέα σας καμπάνια.
Για παράδειγμα, αν πληκτρολογήσετε "φωτογραφίες γάμου", το εργαλείο θα σας εμφανίσει κι άλλες σχετικές αναζητήσεις.
Ποιες από αυτές τις λέξεις-κλειδιά είναι κατάλληλες για τη νέα σας καμπάνια; Βλέπουμε ότι οι περισσότεροι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση με φράσεις όπως [φωτογραφίες γάμου],ή (άλμπουμ γάμου] ή [φωτογράφος γάμου].
Μπορούμε να δούμε με ακρίβεια πόσες αναζητήσεις έγιναν για κάθε μία από αυτές τις φράσεις.
Έχοντας πια αυτές τις γνώσεις, μπορείτε να δημιουργήσετε διάφορες "ομάδες διαφημίσεων" με φράσεις ολόιδιες με τις αναζητήσεις των χρηστών.
Αυτά όσον αφορά τις συναφείς λέξεις-κλειδιά.
Όμως υπάρχουν κάποιες παγίδες που καλό θα είναι να γνωρίζετε. Για παράδειγμα, βλέπουμε ότι πολλοί χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση για φωτογραφίες νεογέννητων ή φωτογραφίες εγκύων.
Σ’ αυτή την περίπτωση, πρέπει να χρησιμοποιήσετε "αρνητικές λέξεις-κλειδιά", για να μην εμφανίζονται οι δικές σας διαφημίσεις για φωτογραφίες γάμου σε χρήστες που ψάχνουν φωτογράφο για νεογέννητα.
Έτσι οι διαφημίσεις σας δεν θα εμφανίζονται όταν μια αναζήτηση περιέχει έστω και μια από τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά.
Κάτι τέτοιο φυσικά θα σας εξοικονομήσει χρήματα και θα διασφαλίσει ότι μόνο οι κατάλληλοι πελάτες θα δουν τις διαφημίσεις σας.
Ανακεφαλαιώνουμε, λοιπόν. Τα εργαλεία αναζήτησης μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε λέξεις-κλειδιά που θα προσελκύσουν πελάτες, αλλά και αρνητικές λέξεις-κλειδιά για μην εμφανίζονται άσκοπα οι διαφημίσεις σας.
Είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιείτε τακτικά αυτά τα εργαλεία. Οι αναζητήσεις των χρηστών αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Συνεπώς αν δεν ασχολείστε με τις καμπάνιες σας για μεγάλο διάστημα, μπορεί να αρχίσουν να μην αποδίδουν
Resource: https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/59
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us