Σε αυτό το βίντεο, θα μάθουμε κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει.
Λέγεται αντιστοίχιση λέξεων-κλειδιών.
Υπάρχουν 3 τύποι αντιστοίχισης κι αν μάθετε πώς λειτουργούν θα έχετε πολύ καλύτερο έλεγχο για το ποιες αναζητήσεις ενεργοποιούν τις διαφημίσεις σας.
Λοιπόν,
Ας ξεκινήσουμε με το τι σημαίνει “ευρεία αντιστοίχιση.”
Οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να εμφανίσουν τη διαφήμισή σας σε κάποιον χρήστη
ακόμα κι αν αυτός δεν πληκτρολόγησε ακριβώς τις λέξεις κλειδιά σας ή πληκτρολόγησε μια παραλλαγή.
Τις περισσότερες φορές, η ευρεία αντιστοίχιση είναι χρήσιμη. Μπορεί να έχετε λέξη-κλειδί στον ενικό αριθμό “φωτογραφία γάμου” και να σας εμφανίσει ακόμα κι αν κάποιος αναζητήσει τον πληθυντικό “φωτογραφίες γάμου”. Ή ακόμα κι αν ο χρήστης γράψει ανορθόγραφα τη λέξη φωτογραφία, πάλι θα σας εμφανίσει. Σωτήριο ε?
Όμως καμιά φορά οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να σας εμφανίσουν σε κάποιον που στην πραγματικότητα ψάχνει κάτι εντελώς διαφορετικό. Πώς προκύπτει αυτό το μπέρδεμα;
Ας πούμε σκέφτεστε να ορίσετε ως λέξεις κλειδιά το φωτογράφος Ρόδος. Μπορεί όμως να εμφανιστεί η διαφήμισή σας σε κάποιον που ψάχνει τη βιογραφία ενός διάσημου Ροδίτη Φωτογράφου του προηγούμενου αιώνα.
Και τι νόημα έχει να ενεργοποιηθεί η διαφήμισή σας σε κάποιον που δεν είναι πιθανός πελάτης?
Ένας τρόπος να το αποτρέψετε είναι να επιλέξετε πιο συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, "φωτογράφος γάμου Ρόδος" ή "άλμπουμ γάμου Ρόδος".
Πάμε όμως να δούμε πώς θα μας βοηθήσει ο 2ος τύπος αντιστοίχισης, που ονομάζεται “αντιστοίχηση φράσης”.
Απλώς θα περικλείσετε τις 3 λέξεις: Ρόδος-φωτογράφος-γάμου σε εισαγωγικά πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η φράση κλειδώνει και δεν μπορεί να σπάσει.
Έτσι η διαφήμισή σας θα εμφανιστεί μόνο αν κάποιος πληκτρολογήσει ολόκληρη τη φράση -είτε στον ενικό, είτε στον πληθυντικό-.
Κι αν κάποιος γράψει "φωτογράφος γάμου Ρόδος Λίνδος"; Mην ανησυχείτε. Ακόμα κι αν υπάρχουν κι άλλες λέξεις πριν ή μετά, η μηχανή αναζήτησης θα εμφανίσει τη διαφήμισή σας.
Εάν θέλετε να γίνετε ακόμα πιο στοχευμένοι, επιλέξτε τον τρίτο τύπο αντιστοίχισης την “ακριβή αντιστοίχιση”. Σ’αυτή την περίπτωση θα περικλείσετε τη φράση-κλειδί σε αγκύλες. Δηλαδή, το “φωτογράφος γάμου Ρόδος” γίνεται αγκύλη φωτογράφος γάμου Ρόδος αγκύλη.
Πρόκειται για την πιο αυστηρή περιοριστική ρύθμιση. Σε αντίθεση με αυτό που είδαμε πριν, αν κάποιος γράψει "φωτογράφος γάμου Ρόδος Λίνδος" δεν θα εμφανιστεί η διαφήμιση, επειδή υπάρχει η επιπλέον λέξη Λίνδος. Ωστόσο, μικρές παραλλαγές ενικού ή πληθυντικού, εξακολουθούν να ενεργοποιούν τη διαφήμιση.
Σημειώστε ότι αν δεν επιλέξετε την αντιστοίχηση φράσης ή την ακριβή αντιστοίχιση,
οι μηχανές αναζήτησης λειτουργούν αυτόματα με την ευρεία αντιστοίχιση.
Ποιον τύπο αντιστοίχισης να επιλέξετε? Χρειάζεται να βρείτε τη χρυσή τομή, ώστε οι διαφημίσεις σας να εμφανίζονται σε υποψήφιους πελάτες, αλλά να μην εμφανίζονται όταν δεν υπάρχει πιθανότητα επιτυχίας.
Καθώς προσθέτετε περιοριστικούς τύπους αντιστοίχισης για λέξεις-κλειδιά, η επισκεψιμότητά σας θα μειώνεται αλλά η ποιότητα της θα βελτιώνεται. Και αυτό είναι που έχει σημασία
Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/60
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us