Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των σκιερών φυσικών εταιρειών βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης - η ετικέτα μετα-λέξεων-κλειδιών. Οι εταιρείες που χάνουν χρόνο και πόρους σε αυτά τα στοιχεία χάνουν χρήματα του πελάτη - αυτό είναι γεγονός:
<Meta name = "Λέξεις-κλειδιά" content = "seo, βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, βελτιστοποίηση">
Έχω μια συμβουλή με την ετικέτα meta keyword, η οποία όπως και η ετικέτα τίτλου , πηγαίνει στο κεφάλι τμήμα της ιστοσελίδας σας, ξεχάστε τους .
Εάν βασίζεστε στη βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών meta-λέξη για να ταξινομήσετε τους όρους, οι νεκροί σας στο νερό. Από αυτό που βλέπω, το Google + Bing αγνοεί τις λέξεις-κλειδιά meta - ή, τουλάχιστον, δεν δίνει βάρος σε αυτά για να ταξινομήσει σελίδες. Το Yahoo μπορεί να τα διαβάσει, αλλά πραγματικά, ένας μηχανισμός αναζήτησης βελτιστοποίησης έχει πιο σημαντικά πράγματα για να ανησυχείτε από αυτή την ανοησία.
Τι γίνεται με άλλες μηχανές αναζήτησης που τις χρησιμοποιούν; Κρατήστε την ώρα που υποβάλλω τον ιστότοπό μου σε εκείνους τους 75.000 κινητήρες [σαρκασμός!]. Ναι, πριν από δέκα χρόνια οι πρώτες μηχανές αναζήτησης άρεσαν να ψάχνουν τις μετα-λέξεις-κλειδιά σας. Έχω δει OPs στα φόρουμ να σκεφτούν ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να γράψω αυτές τις ετικέτες - με κόμματα, με κενά, περιορίζοντας τον αριθμό των χαρακτήρων. Ξεχάστε τις ετικέτες μετα-λέξεων-κλειδιών - είναι ένα άσκοπο χάσιμο χρόνου και εύρους ζώνης. Θα μπορούσε πιθανότατα να σώσει ένα δάσος βροχής με το κόστος εύρους ζώνης που αποθηκεύουμε αν όλοι αφαίρεσαν τις ετικέτες των λέξεων-κλειδιών τους.
Χρόνος καπέλου φύλλου κασσιτέρου
Έχετε λοιπόν έναν νέο ιστότοπο. Συμπληρώστε τις μετα-ετικέτες της αρχικής σας σελίδας με τις 20 λέξεις-κλειδιά που θέλετε να ταξινομήσετε - hey, αυτό είναι που είναι η βελτιστοποίηση, έτσι δεν είναι; Μόλις είπατε στην Google από την τρίτη γραμμή του κειμένου τι να σας φιλτράρει. Το όνομα meta = "Λέξεις-κλειδιά" ήταν στην πραγματικότητα αρχικά για λέξεις που δεν ήταν στην πραγματικότητα στη σελίδα που θα βοηθούσαν στην ταξινόμηση του εγγράφου.
Μερικές φορές, οι ανταγωνιστές ενδέχεται να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες στις λέξεις-κλειδιά σας για να καθορίσουν τι προσπαθείτε να κατατάξετε, επίσης ....
Αν όλοι τους απομακρύνουν και σταματήσουν να κάνουν κακή χρήση των λέξεων-κλειδιών meta, το Google θα αρχίσει να τους κοιτάζει, αλλά αυτό είναι ο τρόπος των πραγμάτων στις μηχανές αναζήτησης.
Αγνούν τις λέξεις-κλειδιά meta και τις αφαιρούν από τις σελίδες στις οποίες εργάζομαι.
Meta Περιγραφή Tag
L ike το στοιχείο τίτλο και σε αντίθεση με την μετα-ετικέτα λέξεις-κλειδιά, αυτό είναι σημαντικό, τόσο από την άποψη των ανθρώπων και των μηχανών αναζήτησης.
<Meta name = "Περιγραφή" content = "Αποκτήστε τον ιστότοπό σας στην πρώτη σελίδα του Google, Yahoo και Bing. Καλέστε μας στο 0845 094 0839. Μια εταιρεία που εδρεύει στη Σκωτία. "/>
Ξεχάστε το αν θα τοποθετήσετε τη λέξη-κλειδί σας σε αυτήν, θα την καταστήσετε σχετική με έναν ερευνητή και θα την γράψετε για τον άνθρωπο και όχι για τις μηχανές αναζήτησης. Εάν θέλετε να έχετε αυτό το απόσπασμα 20 λέξεων το οποίο περιγράφει με ακρίβεια τη σελίδα που έχετε βελτιστοποιήσει για μία ή δύο φράσεις-κλειδιά όταν οι χρήστες χρησιμοποιούν την Google για αναζήτηση, βεβαιωθείτε ότι η λέξη-κλειδί βρίσκεται εκεί.
Πρέπει να πω, συνήθως συμπεριλαμβάνω τη λέξη-κλειδί στην περιγραφή, όπως αυτή συνήθως παίρνει στο απόσπασμά σας SERP.
Η Google εξετάζει την περιγραφή, αλλά υπάρχει συζήτηση εάν χρησιμοποιεί την ετικέτα περιγραφής για την ταξινόμηση ιστότοπων. Νομίζω ότι μπορεί να είναι σε κάποιο επίπεδο, αλλά και πάλι, ένα πολύ αδύναμο σήμα. Σίγουρα δεν ξέρω ένα παράδειγμα που δείχνει σαφώς μια μετα-περιγραφή που βοηθά μια σελίδα rank.
Μερικές φορές, θα κάνω μια ερώτηση με τους τίτλους μου και θα απαντήσω στην περιγραφή, μερικές φορές θα δώσω μόνο μια υπόδειξη.
Αυτό είναι πολύ πιο δύσκολο το 2017 καθώς τα αποσπάσματα αναζήτησης αλλάζουν ανάλογα με το τι θέλει να τονίσει η Google στους χρήστες της.
Είναι επίσης πολύ σημαντικό να έχετε μοναδικές μετα-περιγραφές σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας.
Χρόνος καπέλου φύλλου κασσιτέρου
Μερικές φορές σκέφτομαι ότι αν οι τίτλοι σας είναι spammy, οι λέξεις-κλειδιά σας είναι spammy και η περιγραφή του meta σας είναι ανεπιθύμητη, η Google μπορεί να σταματήσει εκεί - ακόμα και πιθανότατα θα θέλουν να εξοικονομήσουν εύρος ζώνης κάποια στιγμή. Κάνοντας μια λέξη-κλειδί στην περιγραφή δεν θα πάρει μια τοποθεσία χάλια στον αριθμό 1 ή θα σας αυξήσει 50 σημεία σε μια ανταγωνιστική θέση - γιατί γιατί να βελτιστοποιήσετε για μια μηχανή αναζήτησης, όταν μπορείτε να βελτιστοποιήσετε για έναν άνθρωπο; - Νομίζω ότι είναι πολύ πιο πολύτιμο, ειδικά αν είστε στο μίγμα ήδη - δηλαδή - στη σελίδα 1 για τη λέξη-κλειδί σας.
Επομένως, η ετικέτα meta description είναι σημαντική στο Google, στο Yahoo και στο Bing και σε κάθε άλλη λίστα με κινητήρες - πολύ σημαντική για να γίνει σωστή.
Κάντε το για τον άνθρωπο.
Ω, και παρεμπιπτόντως - το Google φαίνεται να περικόπτει οτιδήποτε πάνω από @ 156 χαρακτήρες στην περιγραφή του meta, αν και αυτό μπορεί να είναι περιορισμένο από το πλάτος των pixel το 2017.
Δημιουργία με προγραμματισμό μεταβατικών περιγραφών σε μεγάλους ιστότοπους
Το Googles λέει ότι μπορείτε να δημιουργείτε αυτόματα με προγραμματισμό μοναδικές μετα-περιγραφές με βάση το περιεχόμενο της σελίδας.
Ακολουθήστε το παράδειγμα Googles:
<META NAME = "Περιγραφή" ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ = "Συγγραφέας: JK Rowling, Εικονογράφος: Mary GrandPré, Κατηγορία: Βιβλία, Τιμή: $ 17.99, Μήκος: 784 σελίδες">
... και τις συμβουλές τους γιατί να το κάνετε αυτό:
"Δεν υπάρχει επικάλυψη, περισσότερες πληροφορίες και όλα είναι ξεκάθαρα επισημασμένα και χωρισμένα . Δεν απαιτείται πραγματική πρόσθετη εργασία για τη δημιουργία κάτι τέτοιας ποιότητας: η τιμή και το μήκος είναι τα μόνα νέα δεδομένα και εμφανίζονται ήδη στον ιστότοπο."
Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να ακούσετε όταν η Google σας λέει να κάνετε κάτι με πολύ συγκεκριμένο τρόπο και η Google δίνει σαφείς συμβουλές σε αυτόν τον τομέα.
Περισσότερα ανάγνωση:
Https://www.hobo-web.co.uk/definitive-guide-to-using-important-meta-tags/
Εξωτερικοί σύνδεσμοι
Https://support.google.com/webmasters/?hl=el#topic=3309469
Ρομπότ Meta Tag
Παράδειγμα ρολογιών Meta Tag ?
<meta name="robots" content="index, nofollow" />Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω την παραπάνω μετα-ετικέτα για να ενημερώσω την Google για την ευρετηρίαση της σελίδας αλλά για να μην ακολουθήσει τους συνδέσμους της σελίδας, αν για κάποιο λόγο δεν θέλησα να εμφανιστεί η σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης Google.
"Από προεπιλογή, το Googlebot θα ευρετηριάσει μια σελίδα και θα ακολουθήσει τους συνδέσμους σε αυτήν. Επομένως, δεν χρειάζεται να επισημάνετε σελίδες με τιμές περιεχομένου του INDEX ή FOLLOW. GOOGLE"
Υπάρχουν διάφορες οδηγίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο ρομπότ Meta Tag, αλλά να θυμάστε ότι το Google από προεπιλογή θα ευρετηριάσει και θα ακολουθήσει τους συνδέσμους, έτσι δεν χρειάζεται να το συμπεριλάβετε ως εντολή - μπορείτε να αφήσετε τα ρομπότ meta έξω εντελώς - Αν δεν έχετε ιδέα .
"Το Googlebot κατανοεί κάθε συνδυασμό πεζών και κεφαλαίων. GOOGLE ."
Οι έγκυρες τιμές για το χαρακτηριστικό " CONTENT " του Meta Tag του ρομπότ είναι: " INDEX ", " NOINDEX ", " FOLLOW " και " NOFOLLOW ".
Παράδειγμα χρήσης:
- META ΟΝΟΜΑ = "ROBOTS" ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ = "NOINDEX, FOLLOW"
- META ΟΝΟΜΑ = "ROBOTS" ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ = "INDEX, NOFOLLOW"
- META ΟΝΟΜΑ = "ROBOTS" ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ = "NOINDEX, NOFOLLOW"
- ΜΕΤΑ ΟΝΟΜΑ = "ROBOTS" ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ = "NOARCHIVE"
- META ΟΝΟΜΑ = "GOOGLEBOT" ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ = "NOSNIPPET"
Η Google θα κατανοήσει τα ακόλουθα και ερμηνεύει τις ακόλουθες τιμές μετα-ετικετών ρομπότ:
- NOINDEX - αποτρέπει τη συμπερίληψη της σελίδας στο ευρετήριο.
- NOFOLLOW - αποτρέπει το Googlebot από την παρακολούθηση οποιωνδήποτε συνδέσμων στη σελίδα. (Σημειώστε ότι αυτό είναι διαφορετικό από το χαρακτηριστικό NOFOLLOW σε επίπεδο συνδέσμου, το οποίο εμποδίζει το Googlebot να ακολουθεί έναν μεμονωμένο σύνδεσμο.)
- NOARCHIVE - αποτρέπει τη διαθεσιμότητα αποθηκευμένου αντιγράφου αυτής της σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
- NOSNIPPET - αποτρέπει την εμφάνιση μιας περιγραφής κάτω από τη σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης, καθώς και την αποφυγή της προσωρινής αποθήκευσης της σελίδας.
- Το NOODP - αποκλείει την περιγραφή της σελίδας του Open Directory Project από τη χρήση της στην περιγραφή που εμφανίζεται κάτω από τη σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
- NONE - ισοδύναμο με το "NOINDEX, NOFOLLOW".
Ρομπότ META Tag Γρήγορη Αναφορά
Οροι | Googlebot | Slurp | BingBot | Teoma |
---|---|---|---|---|
NoIndex | ΝΑΙ | ΝΑΙ | ΝΑΙ | ΝΑΙ |
NoFollow | ΝΑΙ | ΝΑΙ | ΝΑΙ | ΝΑΙ |
ΌχιΑρχεία | ΝΑΙ | ΝΑΙ | ΝΑΙ | ΝΑΙ |
NoSnippet | ΝΑΙ | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ΟΧΙ |
NoODP | ΝΑΙ | ΝΑΙ | ΝΑΙ | ΟΧΙ |
NoYDIR | ΟΧΙ | ΝΑΙ | ΟΧΙ | ΟΧΙ |
NoImageIndex | ΝΑΙ | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ΟΧΙ |
NoTranslate | ΝΑΙ | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ΟΧΙ |
Μη διαθέσιμο_από | ΝΑΙ | ΟΧΙ | ΟΧΙ | ΟΧΙ |
Αυτές οι μετα-ετικέτες μπαίνουν στην ενότητα [HEAD] μιας σελίδας [HTML] και αντιπροσωπεύουν τις μόνες ετικέτες για το Google που μου νοιάζει. Σχεδόν οτιδήποτε άλλο μπορείτε να βάλετε στο [HEAD] του εγγράφου HTML είναι εντελώς περιττό και ίσως ακόμη και άσκοπο (για τη βελτιστοποίηση της Google, ούτως ή άλλως).
Αρχείο Robots.txt
Αν θέλετε να ελέγξετε ποιες σελίδες ανιχνεύονται και ευρετηριάζονται από το Google, δείτε το άρθρο μου για αρχάριους στο αρχείο robots.txt .
Εξωτερικοί σύνδεσμοι
- Http://googlewebmastercentral.blogspot.co.uk/2007/03/using-robots-meta-tag.html
- Http://www.robotstxt.org/meta.html
- Http://googleblog.blogspot.co.uk/2007/02/robots-exclusion-protocol.html
H1-H6: Επικεφαλίδες σελίδας
Για μένα, είναι ένα άλλο κομμάτι μιας «τέλεια» σελίδας, με την παραδοσιακή έννοια, και προσπαθώ να οικοδομήσω μια τοποθεσία για το Google και τον άνθρωπο.
<H1> Πρόκειται για τίτλο σελίδας </ h1>Εξακολουθώ γενικά να χρησιμοποιώ μόνο μία ετικέτα <h1> στις σελίδες που στοχεύουν με λέξεις-κλειδιά - πιστεύω ότι αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο το W3C προοριζόταν να χρησιμοποιηθεί σε HTML4 - και διασφαλίζω ότι βρίσκονται στην κορυφή μιας σελίδας πάνω από το σχετικό κείμενο σελίδας και γραπτή Με τις κύριες λέξεις-κλειδιά μου ή τις σχετικές φράσεις-κλειδιά ενσωματωμένες.
Ποτέ δεν έχω αντιμετωπίσει προβλήματα χρησιμοποιώντας το CSS για να ελέγξω την εμφάνιση των ετικετών τίτλων κάνοντάς τες μεγαλύτερες ή μικρότερες.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλαπλά H1s σε HTML5, αλλά οι περισσότεροι ιστότοποι που βρίσκω ότι δουλεύω εξακολουθούν να χρησιμοποιούν HTML4.
Χρησιμοποιώ όσα H2 - H6 χρειάζεστε ανάλογα με το μέγεθος της σελίδας, αλλά χρησιμοποιώ H1, H2 & H3. Μπορείτε να δείτε εδώ πώς να χρησιμοποιείτε σωστά τις ετικέτες κεφαλίδας (βασικά, να είστε συνεπείς, ό, τι και αν κάνετε, για να δώσετε στους χρήστες σας την καλύτερη εμπειρία χρήστη).
Πόσες λέξεις στην ετικέτα H1; Όσο νομίζω ότι είναι λογικό - όσο το δυνατόν συντομότερο και πιο δυνατό.
Ανακάλυψα επίσης ότι η Google θα χρησιμοποιήσει τις ετικέτες κεφαλίδας ως τίτλους σελίδας σε κάποιο επίπεδο αν το στοιχείο τίτλου σας είναι κακόμορφο.
Όπως πάντα, βεβαιωθείτε ότι οι ετικέτες τίτλων σας είναι πολύ συναφείς με το περιεχόμενο της σελίδας και δεν είναι πολύ spammy.
Alt ετικέτες
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι Alt Tags υπολογίζονται από το Google (και το Bing), αλλά θα ήθελα να τους φροντίζω να τις βελτιστοποιώ υπερβολικά . Έχω δει πολλές ιστοσελίδες που τιμωρούνται για υπερβολικά βελτιστοποιώντας αόρατα στοιχεία σε μια σελίδα. Μην το κάνετε.
Οι ετικέττες ALT είναι πολύ σημαντικές και νομίζω ότι μια πολύ ικανοποιητική περιοχή για να γίνει σωστή. Πάντα βάζω την κύρια λέξη-κλειδί σε ALT μία φορά κατά την διεύθυνση μιας σελίδας.
Μη βελτιστοποιείτε τις ετικέτες σας ALT (ή μάλλον, τα χαρακτηριστικά) JUST για το Google!
Χρησιμοποιήστε ετικέτες ALT (ή μάλλον ALT Attributes) για περιγραφικό κείμενο που βοηθά τους επισκέπτες - και διατηρήστε τους μοναδικούς όπου είναι δυνατόν, όπως κάνετε με τους τίτλους και τις μετα-περιγραφές σας.
Μην εμμονή. Μη βελτιστοποιείτε τις ετικέτες σας ALT μόνο για την Google - το κάνετε για τους ανθρώπους, την προσβασιμότητα και τη χρηστικότητα. Αν σας ενδιαφέρει, πραγματοποίησα μια απλή δοκιμή χρησιμοποιώντας τα χαρακτηριστικά ALT για να καθορίσω πόσες λέξεις θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω στο κείμενο IMAGE ALT που θα έπαιρνε το Google .
Και θυμηθείτε - ακόμα κι αν, όπως και εγώ τις περισσότερες μέρες, δεν μπορείτε να ενοχλούνται με όλες τις ετικέτες ALT της σελίδας σας, τουλάχιστον, χρησιμοποιήστε μια κενή τιμή ALT (ή τιμή NULL) έτσι ώστε τα άτομα με αναγνώστες οθόνης να μπορούν να απολαύσουν τη σελίδα σας.
Ενημέρωση 17/11/08 - Έγινε αυτό στο SERoundtable για Alt Ετικέτες :
"Το όνομα JohnMu από το Google: alt θα πρέπει να χρησιμοποιείται για την περιγραφή της εικόνας. Έτσι, αν έχετε μια εικόνα μιας μεγάλης μπλε ανανά καρέκλα θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την ετικέτα alt που περιγράφει καλύτερα, που είναι alt = "μεγάλη μπλε ανανά καρέκλα." Χαρακτηριστικό τίτλου θα πρέπει να χρησιμοποιείται όταν η εικόνα είναι μια υπερ-σύνδεση σε μια συγκεκριμένη σελίδα. Το χαρακτηριστικό τίτλου θα πρέπει να περιέχει πληροφορίες σχετικά με το τι θα συμβεί όταν κάνετε κλικ στην εικόνα. Για παράδειγμα, εάν η εικόνα θα γίνει μεγαλύτερη, θα πρέπει να διαβάσει κάτι σαν, title = "Προβολή μεγαλύτερης εικόνας της μεγάλης μπλε εικόνας καρέκλας ανανά".
Ο Barry συνεχίζει με ένα απόσπασμα:
"Καθώς το Googlebot δεν βλέπει απευθείας τις εικόνες, επικεντρωνόμαστε γενικά στις πληροφορίες που παρέχονται στο χαρακτηριστικό "alt". Μη διστάσετε να συμπληρώσετε το χαρακτηριστικό "alt" με "τίτλο" και άλλα χαρακτηριστικά αν προσφέρουν αξία στους χρήστες σας! Έτσι, για παράδειγμα, αν έχετε μια εικόνα ενός κουταβιού (αυτά φαίνονται δημοφιλή αυτή τη στιγμή) παίζοντας με μια μπάλα, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε κάτι σαν το "κουτάβι μου Betsy παίζοντας με μια μπάλα μπόουλινγκ" ως alt-χαρακτηριστικό για την εικόνα. Αν έχετε επίσης έναν σύνδεσμο γύρω από την εικόνα, δείχνοντας μια μεγάλη έκδοση της ίδιας φωτογραφίας, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε την "Προβολή αυτής της εικόνας σε υψηλή ανάλυση" ως χαρακτηριστικό τίτλου για τη σύνδεση."
Χαρακτηριστικά τίτλου συνδέσμου, ακρωνύμιο & ετικέτες ABBR
Το Google Count Text στην ετικέτα του αρκτικόλεξο;
Από τις δοκιμές μου, όχι. Από την παρατήρηση του πώς ταξινομείται η δοκιμαστική σελίδα μου - η Google αγνοεί τις λέξεις-κλειδιά στην ετικέτα του ακρωνυμίου.
Οι παρατηρήσεις μου από μια δοκιμαστική σελίδα που παρατηρώ περιλαμβάνουν:
- Link Τίτλος Χαρακτηριστικό - κανένα όφελος που πέρασε μέσω του συνδέσμου είτε σε άλλη σελίδα, φαίνεται
- ABBR (Ετικέτες Συντμήσεων) - Όχι
- Όνομα αρχείου εικόνας - Όχι
- Τυχαία λέξεις (ή τουλάχιστον αριθμοί) στο SCRIPT - Μερικές φορές. Η Google είναι καλύτερα να καταλάβει τι μπορεί να κάνει το 2017.
Είναι σαφές ότι πολλά αόρατα στοιχεία μιας σελίδας αγνοούνται εντελώς από την Google (που θα μας ενδιέφερε SEO).
Ορισμένα αόρατα στοιχεία υποστηρίζονται (ακόμα) προφανώς:
- NOFRAMES - Ναι
- NOSCRIPT - Ναι
- Χαρακτηριστικό ALT - Ναι
Αν δεν έχετε πραγματικά λόγο να εστιάσετε σε κάποιο αόρατο στοιχείο, νομίζω ότι η ετικέτα ** P ** είναι η πιο σημαντική ετικέτα για βελτιστοποίηση το 2017.
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us